quote:
Voorganger van Ducrot. Smeets was nog de hoofdcommentator, maar Nelissen kon eigenlijk al niet meer door zijn aftakelende gestel en toen werden een paar (ex-)renners als co-commentator geprobeerd waaronder dus Breukink en Rooks. Bij Rooks viel je echt in slaap.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wanneer deed die commentaar? Ik weet Smeets/Nelissen nog, en Ducrot/Dijkstra, maar thats it
Geef jij tante yvonne even een update?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens de 1 minuut per 10 km zal de kopgroep het halen, ja ja mensen.
quote:
At your service.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geef jij tante yvonne even een update?
Dankje poepescheetjequote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rode lijntje is waar we nu rijden.
Kopgroepje met o.a TiTi, Dumoulin, Hoogerland, Gilbert. Voorsprong zoals je ziet 8'12.
http://cycling.alimage.tv/main.php?lang=US
Kijk ik eigenlijk nooit. Ik wist wel dat het gebeurde hoor, maar had het zelf nog nooit gezien dus.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Parijs-Roubaix een paar jaar geleden?
Je bent er zo één die alleen de TDF kijkt zeker?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:41 schreef alors het volgende:
[..]
Kijk ik eigenlijk nooit. Ik wist wel dat het gebeurde hoor, maar had het zelf nog nooit gezien dus.
Ik wilde net zeggen, meer in beeld dan ooitquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Bauke is in beeld, dat betekent dat Mollema serieus wordt genomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |