Rooks, volgens mij toen nog met Smeets en Jean. Dat was echt het WK slap lullen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:34 schreef Kingstown het volgende: [..] Hopelijk heb je Rooks dan helemaal uit je systeem gewist....die was nóg erger dan Breukink.
Bron?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:36 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Rooks, volgens mij toen nog met Smeets en Jean. Dat was echt het WK slap lullen.
Net als Bernard Kohlquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hij moest aan het zuurstof jongens.
Oepsquote:
Niet haten op Martquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:38 schreef Ericr het volgende:
Zo slecht was Breukink niet qua commentaar en in de avond even de etappe bespreken was beter dan dat gewauwel aan tafel bij Mart wat we al jarenlang zien.
Herbert weet niet dat dat van Mercx theater was?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hij moest aan het zuurstof jongens.
quote:
Voorganger van Ducrot. Smeets was nog de hoofdcommentator, maar Nelissen kon eigenlijk al niet meer door zijn aftakelende gestel en toen werden een paar (ex-)renners als co-commentator geprobeerd waaronder dus Breukink en Rooks. Bij Rooks viel je echt in slaap.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wanneer deed die commentaar? Ik weet Smeets/Nelissen nog, en Ducrot/Dijkstra, maar thats it
Geef jij tante yvonne even een update?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens de 1 minuut per 10 km zal de kopgroep het halen, ja ja mensen.
quote:
At your service.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geef jij tante yvonne even een update?
Dankje poepescheetjequote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rode lijntje is waar we nu rijden.
Kopgroepje met o.a TiTi, Dumoulin, Hoogerland, Gilbert. Voorsprong zoals je ziet 8'12.
http://cycling.alimage.tv/main.php?lang=US
Kijk ik eigenlijk nooit. Ik wist wel dat het gebeurde hoor, maar had het zelf nog nooit gezien dus.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Parijs-Roubaix een paar jaar geleden?
Je bent er zo één die alleen de TDF kijkt zeker?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:41 schreef alors het volgende:
[..]
Kijk ik eigenlijk nooit. Ik wist wel dat het gebeurde hoor, maar had het zelf nog nooit gezien dus.
Ik wilde net zeggen, meer in beeld dan ooitquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Bauke is in beeld, dat betekent dat Mollema serieus wordt genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |