Ik ook! Ze kunnen de gele trui niet krijgen met afwachten, maar wel hun goede positie verliezen met aanvallen natuurlijk. Benieuwd waar ze voor kiezen..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:58 schreef Fides het volgende:
Ik zit echt enorm te hopen op spektakel van Belkin/Saxo in de laatste 20 km..... Kopgroep kan me eigenlijk aan mijn reet roesten:o
LtD heeft op dat vlak idd niet zo'n beste reputatie, maar Mollema kan aardig goed dalen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:59 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Belkin rijders aan het dalen is altijd gevaarlijk.
Hoogst geklasseerde renner staat alsnog ruim twintig minuten achter, dus is niet erg.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:00 schreef draadstalig het volgende:
9 minuten.. Dit gaat het peloton toch niet meer goed maken, of is dat ook niet erg?
oh wat zag hij er gehavend uit toenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
LtD heeft op dat vlak idd niet zo'n beste reputatie, maar Mollema kan aardig goed dalen.
In euro's of Zwitserse Franken?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:02 schreef Rudieh het volgende:
wisten jullie al dat je een geleverde inspanning later altijd moet terugbetalen?
wattagesquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:05 schreef Wespensteek het volgende:
Die skyrenners op kop van het peleton gaan deze etappe voelen met dat grote stuk vals plat omhoog.
ik ben bang dat we weinig spektakel te zien krijgen. Ze zijn waarschijnlijk te bang iets verliezen in de echte bergritten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook! Ze kunnen de gele trui niet krijgen met afwachten, maar wel hun goede positie verliezen met aanvallen natuurlijk. Benieuwd waar ze voor kiezen..
Ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:09 schreef kilon het volgende:
Zal De Gendt de sprint winnen, met Hoogerland als tweede?
Ik sluit me aan bij deze zienswijze.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:09 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
ik ben bang dat we weinig spektakel te zien krijgen. Ze zijn waarschijnlijk te bang iets verliezen in de echte bergritten.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:10 schreef DeLuna het volgende:
Verwachte aankomst?
Letour.fr wil niet laden hier.
Edit: OP lezen doos.![]()
Ja dusquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:09 schreef kilon het volgende:
Zal De Gendt de sprint winnen, met Hoogerland als tweede?
2500 euroquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vacansoleil raapt weer wat geld bij elkaar
Hebben al tienduizenden euro's binnengehaald met telkens minimale inspanningen van 200 meter, het is de rest die het steeds laat liggen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is wel een slimme zet inderdaadquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hebben al tienduizenden euro's binnengehaald met telkens minimale inspanningen van 200 meter, het is de rest die het steeds laat liggen.
Behalve als je daardoor de etappe niet wint.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is wel een slimme zet inderdaad
Haha, ja en die paar duizend euro vallen uiteindelijk in het niets bij de tonnen die te verdienen vallen door gewoon goede klassementen en uitslagen te rijdenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hebben al tienduizenden euro's binnengehaald met telkens minimale inspanningen van 200 meter, het is de rest die het steeds laat liggen.
Dit was wel een vlammende demarrage inderdaad ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:18 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Behalve als je daardoor de etappe niet wint.
Zo'n 200m sprint herstel je wel van in 40kmquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:18 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Behalve als je daardoor de etappe niet wint.
Als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft Contador al 3 minuten gepakt?
Fixed.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:18 schreef Fides het volgende:
[..]
Haha, ja en die paar duizend euro vallen uiteindelijk in het niets bij de tonnen die te verdienen vallen door gewoon goede klassementen en uitslagen te rijdenIn dit geval kan het weinig kwaad uiteraard.
Volgens de kenners hier zou het vandaag gebeuren. En de zaterdag ook alquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen..
Alleen top-3 in het algemene klassement krijgen inderdaad tonnen de rest moet het doen met tienduizenden, zo niet slechts enkele duizenden.. Die je ook nog moet delen met je ploegmaatsquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:18 schreef Fides het volgende:
[..]
Haha, ja en die paar duizend euro vallen uiteindelijk in het niets bij de tonnen die te verdienen vallen door gewoon goede klassementen en uitslagen te rijdenIn dit geval kan het weinig kwaad uiteraard.
Toch kan in een eindsprint de hoeveelheid verspilde energie wel funest blijken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:19 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Zo'n 200m sprint herstel je wel van in 40km
Allemaal voor Hilairequote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |