Is dit srs?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik deed vandaag financieen, kijk ik op de rekening van, heeft ie gisteren iets gekocht bij een tankstation, vlak voordat ie thuis kwam van z'n werk. Dus ik vroeg, nieuwsgierig als ik ben, goh, wat heb je eigenlijk gisteren bij het tankstation gekocht?
Ja, een magnum, en ik wilde het je niet moeilijk maken enzo, dus had ik m maar heel snel opgegeten en het je niet verteld.
Ergens vind ik dat wel schattig en heb ik maar gezegd dat dat niet hoeft.
Verder loopt hier alles in de prut en heb ik nog niet gegeten en is ook mijn eten soort van kwijt, dus ik moet even iets bedenken.
Prikkeldraad was geen succesquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
goeden! Dat kan vast ook met een stuk heras hekwerk?
Ja het moet natuurlijk wel passen. Ook een morbide obees droomt van een lui sixpack.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
goeden! Dat kan vast ook met een stuk heras hekwerk?
oh boehoequote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:49 schreef Ethanolic het volgende:
waar kan ik wel terecht voor gepast advies? Jullie zijn net als de rest.
Hoe ziet jouw fitnessroutine eruit?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:42 schreef Ethanolic het volgende:
Hallo mede-dieeters! Ik was vroeger altijd een dikkertje (>22% vet). Toen besloot ik te gaan trainen. Hier ben ik wel gespierder en droger geworden, maar echt een six-pack wil maar niet lukken!!
Ik ben 178 cm, 86kg en heb 20% vet. Met shakes en trainen lukt het echt niet verder! Hebben jullie tips voor mij? Alvast bedankt en geniet van jullie perenijsje vanavond!
En wat is goed sporten?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ohja, dat heb ik ook gedaan, even een kind tussen twee dataverzamelingen door gepland.
Pft, ik ben de kilo extra die ik erbij had kwijt, maar verder sta ik nog gewoon stil op het gewicht dat ik drie-vier weken geleden had. Anyhow, weer goed gesport en ik heb zelfs tijdens een barbecue afgelopen zondag keurig gegeten en het gehouden bij wat kip, sla en fruit. Ooit moeten de vetjes eraf gaan.
Denk je dat zo een arme student (mbo3 beveiliging) als mij daar budget voor heb???quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh boehoe
Misschien moet je eens een personal trainer gaan benaderen in de sportschool
Ja heej je moet er wat voor over hebbenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Denk je dat zo een arme student (mbo3 beveiliging) als mij daar budget voor heb???
Ik doe 3* per week bankdrukken en nog zo een borst oefening (dat je ze zo naar binnen duwt), en dat je de stang aan kabel naar beneden trekt. Daarnaast biceps en triceps. Verder deed ik mee aan zumba 2 X per week (ja ik vind cardio niet zo leuk).quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw fitnessroutine eruit?
Ik ga drie keer in de week naar de sportschool: 12 minuten cardio, daarna wat apparaten, daarna vrije oefeningen (squats, lunges, plank) en daarna nog wat cardio. In totaal ben ik zo'n 1,5 uur bezig. De laatste tijd heb ik één van die drie keer vervangen door een lesje Steps & Shape met eerst flink cardio en daarna alle spiergroepen afgaan. Die laatste work-out voelt vooralsnog het meest effectief.quote:
Hoe goed is een vetpercentage van 20% eigenlijk voor een man? Ik weet wel dat het redelijk laag is, maar is het laag genoeg voor een sixpack? Heb je nog buikvet?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik doe 3* per week bankdrukken en nog zo een borst oefening (dat je ze zo naar binnen duwt), en dat je de stang aan kabel naar beneden trekt. Daarnaast biceps en triceps. Verder deed ik mee aan zumba 2 X per week (ja ik vind cardio niet zo leuk).
Best veel, zwembandjes als ik zit. Ik kijk altijd op google dan vergelijk ik. Heb ook heel erg last van grote tepels?? Misschien gewoon lage testosteron spiegelquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoe goed is een vetpercentage van 20% eigenlijk voor een man? Ik weet wel dat het redelijk laag is, maar is het laag genoeg voor een sixpack? Heb je nog buikvet?
gynacomastie is a bitchquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Best veel, zwembandjes als ik zit. Ik kijk altijd op google dan vergelijk ik. Heb ook heel erg last van grote tepels?? Misschien gewoon lage testosteron spiegel
Beste zit je rond de 6% dus 20% is eigenlijk wel moddervet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoe goed is een vetpercentage van 20% eigenlijk voor een man? Ik weet wel dat het redelijk laag is, maar is het laag genoeg voor een sixpack? Heb je nog buikvet?
Spierenquote:
gram of 10quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Noooh BE, auw!
En hoeveel lijnzaad gebruiken jullie?
Ik word er een beetje akelig van, want je hoort echt de frustratie en pijn in dat huilen. Kan ik niet tegen!quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:46 schreef Lonaa het volgende:
Isa, vervelend is dat, is hier orde van de dag.![]()
Zeker nu het vakantie is.
Hier ook, al is het nog geen vakantie. Twee huizen verder woont een gezin met een kind dat speciaal onderwijs volgt. Die wordt om kwart over 7 al opgehaald. Moeder is een lief mens maar heeft een hele harde nasale stem. Die staat op vol vermogen om kwart over 7 dus te overleggen met de buschauffeur enzo. En daarna gaat ze op het bankje zitten dat ze op te stoep heeft gezet (ja, zo'n wijk, er staan hier complete zwembaden op de stoepquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:46 schreef Lonaa het volgende:
Isa, vervelend is dat, is hier orde van de dag.![]()
Zeker nu het vakantie is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |