SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
Dan is de spierdefinitie beter te zien in de felle lampen tijdens een wedstrijd, dat en sinterklaas natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:45 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom smeren die gasten zich altijd in met schoensmeer ?![]()
Dank uquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hier bijvoorbeeld:
http://www.eclecticsite.be/calc/bmr.htm
nou kom ik op een onderhoud van 3616kcal per dag.
als ik dus wil afvallen zal ik dus ergens rond de 3100kcal moeten gaan zitten.
zal eens even een weekje bij gaan houden wat ik per dag tot mij neem
The purpose of life is to have freedom, the freedom to live without purpose.![]()
Jezelf in de TT zetten
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Anders zouden alleen negers winnenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:45 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom smeren die gasten zich altijd in met schoensmeer ?![]()
Zie hieronder.quote:Oké, excuus bij deze.quote:Het spijt me, mag ik een nieuwe verzinnen? Normaal heb ik goede TT's.quote:Nee.quote:![]()
Meer eten dan je verbruiktquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:22 schreef vault_tec het volgende:
Mensen hier die bulken en intermittent fasting combineren? Zo ja hoe doe je dit dan?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Gewoonweg genoeg calorieren binnen krijgen tijdens je eating-window.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:22 schreef vault_tec het volgende:
Mensen hier die bulken en intermittent fasting combineren? Zo ja hoe doe je dit dan?![]()
Veul eten in weinig tijd.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:22 schreef vault_tec het volgende:
Mensen hier die bulken en intermittent fasting combineren? Zo ja hoe doe je dit dan?
Wat dacht je anders?Behulpzaam als een waterkraan.
Dit. Hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Veul eten in weinig tijd.
Wat dacht je anders?
Muil open en naar binnen schuiven die handel.![]()
en als je je kcal target niet haalt, volle(chocolade)melk will do the trick.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Hoe moeilijk kan het zijn?
Muil open en naar binnen schuiven die handel.Behulpzaam als een waterkraan.
Waarom zou je bulken met IF?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:22 schreef vault_tec het volgende:
Mensen hier die bulken en intermittent fasting combineren? Zo ja hoe doe je dit dan?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Op een gegeven moment krijg je gewoon niks meer door je strot man!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Hoe moeilijk kan het zijn?
Muil open en naar binnen schuiven die handel.![]()
Dat went vanzelf. Zijn vaak van die ecto's die veel te snel denken dat ze veel te veel eten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:57 schreef Tjepper078 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment krijg je gewoon niks meer door je strot man!![]()
gisteren 5100kcal (niks van lekkere dingen behalve dan een smoothie van e.e.a.)quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:57 schreef Tjepper078 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment krijg je gewoon niks meer door je strot man!
Normaal 4500kcal, dus dit was een uitschietertje, maar gewoon nog "honger/trek" ondanks die hoeveelheid, oke geen IF, maar 't is gewoon een kwestie van oefenen.![]()
Consequent elke 2 uur genoeg eten om "VOL" te zitten. dan na 2 uur weer. en weer, hele dag. Vanaf dat je op staat tot je naar bed gaat. Na een paar dagen begin je honger te krijgen na 2 uur.![]()
Fucking hell 5100!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
gisteren 5100kcal (niks van lekkere dingen behalve dan een smoothie van e.e.a.)
Normaal 4500kcal, oke geen IF, maar 't is gewoon een kwestie van oefenen.![]()
Consequent elke 2 uur genoeg eten om "VOL" te zitten. dan na 2 uur weer. en weer, hele dag. Vanaf dat je op staat tot je naar bed gaat. Na een paar dagen begin je honger te krijgen na 2 uur.
Ik eet normaal 4100kcal, om de 2 uur vreten. Na een paar weken ging het super makkelijk en kreeg ik inderdaad ook dat honger gevoel weer.
Heb IF geprobeerd met 4100KCAL maar dat was echt een drama man..![]()
Zeg je dat ook tegen je vriendin?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Muil open en naar binnen schuiven die handel."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: