SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zo vandaag correct geveterd naar het werk gegaan, ben benieuwd of de enkele knoop in mijn sneakerveters blijft zitten zo.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Echt nooit last van loskomende veters.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
tuurlijk kan dat, maar ik weet ondertussen prima in te schatten toe snel ik loop en bij ongeveer welke hartslag.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:47 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Om hem thuis te laten vind ik weer het andere uiterste, dan heb je ook geen data om achteraf nog even te bekijken. Gewoon garmin op het tijdvenster zetten en lopen. Zo doe ik het weleens.
Verder weet ik in de wijde omgeving hoe ver een rondje is dus wat dat betreft heb ik het ook niet echt nodig.
Maar ik ben zo wisselvallig als het weer dus het kan best zijn dat het plan binnen de kortste keren weer opgedoekt wordt
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
@TWC, hij was inderdaad sneller ja. En ik kon m niet vinden, dat hielp ook niet. Maar tot zover ook nog geen bult gesignaleerd, dus misschien was het een domme mug?
@RD, zonder Garmin lopen zou ik niet doen. Gewoon op tijdscherm zetten inderdaad, of in je camelback stoppen. Natuurlijk kan het prima zonder, maar dan heb je later niks om terug te kijken.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zag net een tweet van Endomondo voorbij komen: Annette Fredskov heeft haar doel gehaald; 366 marathons lopen in 365 dagen![]()
http://www.endomondo.com/workouts/user/4346528
Ze heeft er afgelopen zondag 2 gelopen.![]()
Neem hem wel mee naar de Ardennen en de Voorover denk ik, gewoon in de Camelbak inderdaad maar verder toch maar kijken hoe of wat...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:05 schreef Guppyfriend het volgende:
@TWC, hij was inderdaad sneller ja. En ik kon m niet vinden, dat hielp ook niet. Maar tot zover ook nog geen bult gesignaleerd, dus misschien was het een domme mug?
@RD, zonder Garmin lopen zou ik niet doen. Gewoon op tijdscherm zetten inderdaad, of in je camelback stoppen. Natuurlijk kan het prima zonder, maar dan heb je later niks om terug te kijken.
tijdens de Kepler kan ik ook geen garmin mee nemen....ik verwacht er langer over te doen dan dat de batterij het vol houdt
Zo dan val je daarna even in een gat
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Is ook wel leuk om te hebben, een kaartje van de Ardennen en de Vooroeverloopquote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Neem hem wel mee naar de Ardennen en de Voorover denk ik, gewoon in de Camelbak inderdaad maar verder toch maar kijken hoe of wat...
tijdens de Kepler kan ik ook geen garmin mee nemen....ik verwacht er langer over te doen dan dat de batterij het vol houdt![]()
Jammer eigenlijk dat t bij de Kepler niet kan... Zou er geen andere oplossing mogelijk zijn...?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
denk het niet.... maar het kaartje met de route en alle hoogtemeters is sowieso op de interwebz te vindenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Is ook wel leuk om te hebben, een kaartje van de Ardennen en de Vooroeverloop![]()
Jammer eigenlijk dat t bij de Kepler niet kan... Zou er geen andere oplossing mogelijk zijn...?
Sneller lopenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Is ook wel leuk om te hebben, een kaartje van de Ardennen en de Vooroeverloop![]()
Jammer eigenlijk dat t bij de Kepler niet kan... Zou er geen andere oplossing mogelijk zijn...?
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
En daarom heb ik een polarquote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tijdens de Kepler kan ik ook geen garmin mee nemen....ik verwacht er langer over te doen dan dat de batterij het vol houdt
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
true.... maar ik durf echt geen tijd er op te zetten, wie weet haal ik het binnen de "battery life time"quote:
Jamaar jamaarquote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
denk het niet.... maar het kaartje met de route en alle hoogtemeters is sowieso op de interwebz te vinden
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
En als je hem niet op 1 sec zet en als je ook je hartslag monitor uit zet?
Hoe lang zal ie dan mee gaan?![]()
ach.... de medaille en eeuwdurende vermelding op de interwebz als een finisher is all that counts...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
2 Garmins is een optie. Maar dan moet je wel ergens een tweede vandaan halen...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik vond dit eigenlijk wel de beste reden om een footpod te mogen kopen, alleen voor cadans is het een duur speeltjequote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
ach.... de medaille en eeuwdurende vermelding op de interwebz als een finisher is all that counts...![]()
![]()
Lenenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:34 schreef Guppyfriend het volgende:
2 Garmins is een optie. Maar dan moet je wel ergens een tweede vandaan halen...
F means you're fucked![]()
zo is datquote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
ach.... de medaille en eeuwdurende vermelding op de interwebz als een finisher is all that counts...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
alles is te koop maar als ik dat doen denk ik toch dat Mrs.RD iets te zeggen heeft, en als dat zo is berg je maar want ze klaagt nooit over mijn hardloopuitgaven maar als ze het doet....quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:34 schreef Guppyfriend het volgende:
2 Garmins is een optie. Maar dan moet je wel ergens een tweede vandaan halen...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Komt mrs RD eigenlijk mee naar NL én naar je loopjes?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
alles is te koop maar als ik dat doen denk ik toch dat Mrs.RD iets te zeggen heeft, en als dat zo is berg je maar want ze klaagt nooit over mijn hardloopuitgaven maar als ze het doet....![]()
![]()
quote:
I speakka da language
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:48 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dan zorgen wij ervoor dat ons aanhang extra hard juichen bij de finish.
Ben blij dat ik gisteren volgehouden heb en niet ben gaan lopen. Voet is al een stuk minder gevoelig vandaag. Ik verwacht morgen mijn training wel weer te kunnen hervatten. Tis gelukkig ook mnaar een 30 min training dan, dus weer even rustig beginnen. En niet verloren lopen deze keer![]()
![]()
En dat er een koud biertje klaarstaat bij de finish toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:48 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dan zorgen wij ervoor dat ons aanhang extra hard juichen bij de finish.![]()
![]()
Ik las net dit:quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:58 schreef Arquero het volgende:
[..]
En dat er een koud biertje klaarstaat bij de finish toch?Het is wel niet in België en het is wel geen trail. Maar waarom maken wij geen "nieuwe" traditie hier in NLquote:Wie wel eens een trail in België heeft gelopen heeft er aan moeten geloven: een biertje om de finish te vieren. - See more at: http://www.mudsweattrails.nl/herstelbier#sthash.XY7jjiST.dpuf![]()
![]()
Ik mag vanmiddag weer lopen. Gelukkig maar, anders draai ik denk ik binnenkort m'n bovenbuurmans nek om. Doe ik waarschijnlijk iedereen een plezier mee, hemzelf ook (hij schreeuwt wel vaker dat hij dood wil), maar dat maakt het niet minder strafbaar![]()
![]()
Een finishbiertje, ik zou er wel aan kunnen wennen![]()
En ik mag vanavond ook weer
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:01 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik las net dit:
[..]
Het is wel niet in België en het is wel geen trail. Maar waarom maken wij geen "nieuwe" traditie hier in NL
inderdaad een traditie in Belgie'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Strak plan, ik ben voor!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:01 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik las net dit:
[..]
Het is wel niet in België en het is wel geen trail. Maar waarom maken wij geen "nieuwe" traditie hier in NL![]()
![]()
Lekkere buren....quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:03 schreef hatsaflats het volgende:
Ik mag vanmiddag weer lopen. Gelukkig maar, anders draai ik denk ik binnenkort m'n bovenbuurmans nek om. Doe ik waarschijnlijk iedereen een plezier mee, hemzelf ook (hij schreeuwt wel vaker dat hij dood wil), maar dat maakt het niet minder strafbaarVeel plezier vanmiddag!
![]()
Maar ik heb geen aanhangquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:11 schreef streamnl het volgende:
[..]
Daar heb je de aanhang voor, die met een koelbox klaar staan![]()
Dan moet ik al aanhang van anderen biertjes toestoppen, om er zeker van te zijn dat er niet alleen maar Heineken of Bahvaria is. Dát zou een domper zijn, als je over de finish komt en dan een flesje bocht in je handen gedrukt krijgt
Ondankbaar kreng ben ik ook
![]()
![]()
daarom een biertje, geen pils...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:14 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Maar ik heb geen aanhang![]()
Dan moet ik al aanhang van anderen biertjes toestoppen, om er zeker van te zijn dat er niet alleen maar Heineken of Bahvaria is. Dát zou een domper zijn, als je over de finish komt en dan een flesje bocht in je handen gedrukt krijgt
Ben nu toch wel benieuwd wat dit in godsnaam is.. Tijdens het lopen, je moet je startnummer registreren (om "mee te doen"), hmm.. Het zou zo simpel als een drankje kunnen zijn, maar waarom moet je dan je startnummer registreren om mee te doen? (behalve het gebruiken van 'persoonlijke' gegevens).quote:This year at the 10km mark, Adidas will be delivering unique and personalised boosts to City2Surf runners. We can’t tell you too much just yet, but word has it, some super stars will be involved.
To get on board, all you need to do is register your details and keep an eye out for the #boost on course! http://www.boostyourrun.com.au/
En, er zijn nu 70.000 deelnemers, daaaamn wat een hoop!
Enneh, snel omkleden voor m`n allerlaatste rondje in Nederland van dit jaar. Emotioneel moment![]()
![]()
![]()
O, maar ik houd wel van pils hoor. Bier lust ik ook lang niet alles van. Vooral Belgisch bier vind ik snel te zoet.quote:
Goedemorgen trouwens![]()
![]()
Zijn wij Fokkers niet 1 groot familie aan het worden??quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:14 schreef hatsaflats het volgende:
Maar ik heb geen aanhang![]()
![]()
Och, voor je het weet is je stage weer voorbij!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:17 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ben nu toch wel benieuwd wat dit in godsnaam is.. Tijdens het lopen, je moet je startnummer registreren (om "mee te doen"), hmm.. Het zou zo simpel als een drankje kunnen zijn, maar waarom moet je dan je startnummer registreren om mee te doen? (behalve het gebruiken van 'persoonlijke' gegevens)
Enneh, snel omkleden voor m`n allerlaatste rondje in Nederland van dit jaar. Emotioneel moment![]()
Nee hoor, ik kan me wel voorstellen dat het een beetje "gek" voelt.![]()
Is ook wel.. Voorbij voordat ik het weet, dat was de vorige keren ook zoquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:19 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Och, voor je het weet is je stage weer voorbij!
Nee hoor, ik kan me wel voorstellen dat het een beetje "gek" voelt.Maar raar voelt het wel ja, en het went ook niet.. Afscheid nemen van iedereen, dat gestress van het inpakken van de koffer, de gedachte dat dit de laatste keer is dat je iets doet (dit jaar dan).. Ach, het hoort erbij en het is het allemaal dubbel en dwars waard!
![]()
![]()
lol, iedereen van te voren zijn gewenste bier dan wel pils opgevenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:17 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
O, maar ik houd wel van pils hoor. Bier lust ik ook lang niet alles van. Vooral Belgisch bier vind ik snel te zoet.
Goedemorgen trouwens
Zal wel eoa bekende Aussie athleet daar aanmoedingen staan te schreeuwen of zo..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:17 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ben nu toch wel benieuwd wat dit in godsnaam is.. Tijdens het lopen, je moet je startnummer registreren (om "mee te doen"), hmm.. Het zou zo simpel als een drankje kunnen zijn, maar waarom moet je dan je startnummer registreren om mee te doen? (behalve het gebruiken van 'persoonlijke' gegevens).
En, er zijn nu 70.000 deelnemers, daaaamn wat een hoop!
Enneh, snel omkleden voor m`n allerlaatste rondje in Nederland van dit jaar. Emotioneel moment
Oh, en mijn god, wat houd ik van hardlopen![]()
En oh mijn god, wat had ik dat nooit kunnen denken....
Enik wil weer
maar moet even rusten vandaag
Ja doei.![]()
I know, het is oud nieuws. Misschien voor die ene fokker die hem nog niet kendequote:(zoals ik)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
het valt me ook weer mee hoe weinig last ik heb van die 20km, ik wil ook weerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en mijn god, wat houd ik van hardlopen![]()
En oh mijn god, wat had ik dat nooit kunnen denken....
Enik wil weer
maar moet even rusten vandaag
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Hier idem.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:26 schreef SEMTEX het volgende:
het valt me ook weer mee hoe weinig last ik heb van die 20km, ik wil ook weer
Ik had wel een beetje spierpijn ofzo verwacht in mijn kuiten. Maar niets.![]()
![]()
Wow, echt warm. Hoefde maar 3,2km, maar mijn HR vloog drie slagen de rondte in.
http://www.endomondo.com/workouts/216836948/5346508Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Waardeloze trackingservice van UPS ook:
Geplande aflevering:
Dinsdag, 16/07/2013, Voor het einde van de dag
Ik wil m'n rugzak!![]()
Ik heb hem zien hangen, afgelopen zaterdag.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:34 schreef hatsaflats het volgende:
Waardeloze trackingservice van UPS ook:
Geplande aflevering:
Dinsdag, 16/07/2013, Voor het einde van de dag
Ik wil m'n rugzak!
Ik heb tegen hun gezegd :"doe maar rustig aan, zij heeft hem voorlopig toch niet nodig".![]()
ik zit ook te kijken naar een track & trace site, maar mijn pakje is nog in Romulus, MI, in de US of A, dus die komt vandaag niet aan, of zelfs maar deze week...
Voornemen om vanochtend om half 5 te gaan lopen heb ik niet gered maar binnenkort wel echt weer doen zeker met die warmte overdag
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik was om 4.45u een keer wakker geworden, en dacht toen nog: zou ik nu gaan lopen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:40 schreef De_kluizenaar het volgende:
Voornemen om vanochtend om half 5 te gaan lopen heb ik niet gered maar binnenkort wel echt weer doen zeker met die warmte overdag
Maar vanavond om 19.00u leek het me ook best te doen, dus ik draaide me nog eens lekker om
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:39 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik heb hem zien hangen, afgelopen zaterdag.
Ik heb tegen hun gezegd :"doe maar rustig aan, zij heeft hem voorlopig toch niet nodig".![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:39 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik heb hem zien hangen, afgelopen zaterdag.
Ik heb tegen hun gezegd :"doe maar rustig aan, zij heeft hem voorlopig toch niet nodig".
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Oke zolderautisten....![]()
Wat is het beste programma om je workout aan te passen in Endo?
(mijn vrouw heeft hem te laat uit gezet en nu heeft ze een stukje autorit erbij)
Dus ik wil het laatste stukje verwijderen/![]()
Half 5?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:40 schreef De_kluizenaar het volgende:
Voornemen om vanochtend om half 5 te gaan lopen heb ik niet gered maar binnenkort wel echt weer doen zeker met die warmte overdaggroot gelijk.
!
Ja doei.![]()
Notepad.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:11 schreef streamnl het volgende:
(mijn vrouw heeft hem te laat uit gezet en nu heeft ze een stukje autorit erbij)
Dus ik wil het laatste stukje verwijderen/Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Kwart voor 6 doe ik al het eea voor mijn werk, uurtje lopen, even douchen, dus half 5 opstaanquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:14 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Kwart voor 6 doe ik al het eea voor mijn werk, uurtje lopen, even douchen, dus half 5 opstaan
Heb wel voor het eerst in anderhalve week ofzo echt goed geslapen vannachtgewoon van 12 tot 7 (nog steeds maar 7 uur, maargoed..) in één stuk door. Fijn. Hopelijk nog een paar van die nachten, want 't begint me echt op te breken
Ja doei.![]()
Oef... Warm! Toen ik net in de tuin m`n ontbijtje zat op te eten, leek het me nog niet super warm. Toch een route gelopen waar wat meer bomen staan, dus meer schaduw. Niet dus, de zon stond net op zo`n manier op de bomen dat het overgrote deel van de route niet in de schaduw was.
Dus, afstappen van de snelheid die ik eigenlijk zou moeten lopen en lekker rustig aan m`n kilometers maken. Uiteindelijk een halve minuut per km langzamer gelopen, met een gemiddelde HR van 151.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eh, 'new workout' en overnieuw lijntjes klikkenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:11 schreef streamnl het volgende:
Dus ik wil het laatste stukje verwijderen/Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Werkt perfect.quote:
Thanks.Ze heeft in de bossen gelopen en daar is dat iets lastigerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:21 schreef Frsh het volgende:
Eh, 'new workout' en overnieuw lijntjes klikken
Toch bedankt voor het meedenken.![]()
Nu maar hopen dat al m`n hardloopspullen in m`n koffer erbij passen. Anders moet ik toch echt wat normale kleding thuis laten![]()
![]()
Het was ook meer als geintje/anekdote bedoeld, dan als serieusquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
Dat neemt toch totaal geen ruimte in? Gewoon ook even wassen na 't lopen en klaar ben je.![]()
![]()
Ja, maar daar kun je dan weer dingen als sokken en ondergoed enzo inproppen, efficiënt inpakken ftw.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:28 schreef Twinky het volgende:
Hardloopschoenen nemen vooral veel plek in! Bijna een kwart van mijn handbagage-koffertje!Ja doei.![]()
wauw dat is wel slim jaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar daar kun je dan weer dingen als sokken en ondergoed enzo inproppen, efficiënt inpakken ftw.had ik nog nooit aan gedacht!
![]()
![]()
Hee dat is een goeie.!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar daar kun je dan weer dingen als sokken en ondergoed enzo inproppen, efficiënt inpakken ftw.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
ik heb afgelopen weekend wel even op #1 gestaanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:39 schreef streamnl het volgende:
Wel flauw dat TWC en JP ook hebben gelopen deze week. Anders stond ik "gewoon" op 1.
Mijn god :|quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:07 schreef Arquero het volgende:
Zag net een tweet van Endomondo voorbij komen: Annette Fredskov heeft haar doel gehaald; 366 marathons lopen in 365 dagen![]()
http://www.endomondo.com/workouts/user/4346528
Ze heeft er afgelopen zondag 2 gelopen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat zag ikquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:40 schreef Guard het volgende:
[..]
ik heb afgelopen weekend wel even op #1 gestaan![]()
Maar toen stond ik niet in de top drie dus hield ik nog mijn mond![]()
![]()
Als je vandaag niet gaat lopen ben je vanavond uit de top 3quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:42 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dat zag ik![]()
Maar toen stond ik niet in de top drie dus hield ik nog mijn mond
Klopt. Maar ik wil toch voor de zekerheid mijn benen laten rusten na de LDL.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:45 schreef Guard het volgende:
[..]
Als je vandaag niet gaat lopen ben je vanavond uit de top 3
Het voelt goed (mijn benen als wel de positie) maar ik hoop er vaker in de top 3 te staan en wil niet weer blessures oplopen![]()
![]()
Ik heb 20km staan. Vorig jaar stond je daar gewoon mee in de top 10, nu 25stequote:
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mijn tijd komt wel weerIk begin iig weer iets meer zin te krijgen om te lopen.
Misschien dat ik donderdag m'n gezicht weer eens op de baan laat zien, meedoe met de warming up en loopscholing, en daarna gewoon m'n eigen rondje lopen.![]()
In haar hoofd ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:58 schreef Levitas het volgende:
366 marathons in 365 dagen? Ziek gewoon.. ZIEK!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Sorry hoor daarvoor.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:39 schreef streamnl het volgende:
Wel flauw dat TWC en JP ook hebben gelopen deze week. Anders stond ik "gewoon" op 1.![]()
![]()
Die heb ik nu al wel vaak voorbij zien komen, zowel hier als op FB.
Viral?
Wat MoBlo zegtquote:En wat hun zeggen:quote:quote:Op maandag 15 juli 2013 19:39 schreef slacker_nl het volgende:
Poef: http://theoatmeal.com/comics/runningquote:Op maandag 15 juli 2013 19:59 schreef Twinky het volgende:
http://theoatmeal.com/comics/running
dit is ECHT leuk om te lezen en ook wel herkenbaar.quote:![]()
Ja, zelfde club.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat klinkt heel leuk! Zijn dat diezelfde Harriers?
Maar Mo en ik liepen niet in dezelfde groep. En dat klopt qua afstand/snelheid/tijd ook wel.
Maar zelfs in de langzaamste groep nog verder gelopen dan ik tot nu toe ik m'n trainingen had gedaan. En het ging lekker, dus het was gelukkig niet te hoog gegrepen.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Vanochtend de pureconnect uit gelaten. Ze lopen niet heel veel anders dan de cadance. Wel in het begin een paar keer een vreemd pijntje in mijn enkel. Zowel links als rechts een keertje. Vreemd, maar he als het bij slechts een keer of 3 blijft op tienduizenden stappen valt dat ook wel mee.
Als brildrager en geen lensgebruiker ben je toch enigszins beperkt met zonnebrillen. Nu had ik er wel eentje maar echt denderend was het niet. Een tijd geleden liep ik eens de brillenzaak weer in en zag dat ze ook oakley op sterkte verkochten. Een berg geld achterlatend ben ik een goede zonnebril rijker. En wat was dat vanochtend heerlijk, 4 km vol tegen de zon inkijkend lopen zonder met mijn ogen te knijpen of wat dan ook.![]()
![]()
ja blijft lastig, zonnebril voor brildragers.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:30 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Vanochtend de pureconnect uit gelaten. Ze lopen niet heel veel anders dan de cadance. Wel in het begin een paar keer een vreemd pijntje in mijn enkel. Zowel links als rechts een keertje. Vreemd, maar he als het bij slechts een keer of 3 blijft op tienduizenden stappen valt dat ook wel mee.
Als brildrager en geen lensgebruiker ben je toch enigszins beperkt met zonnebrillen. Nu had ik er wel eentje maar echt denderend was het niet. Een tijd geleden liep ik eens de brillenzaak weer in en zag dat ze ook oakley op sterkte verkochten. Een berg geld achterlatend ben ik een goede zonnebril rijker. En wat was dat vanochtend heerlijk, 4 km vol tegen de zon inkijkend lopen zonder met mijn ogen te knijpen of wat dan ook.
Ik heb nu een rayban op sterkte, is wel fijn, maar wel wat zwaar. Ik heb daar geen ulltradunne glazen in zoals in mijn normale bril. Maar is eigenlijk ook meer voor op het strand, en niet om mee te sporten.
Als ik weer wat meer centjes gespaard heb misschien ook maar eens een zonnebril-op-sterkte voor het sporten kopen, dat zal wel een flinke uitgave worden...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:01 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik las net dit:
[..]
Het is wel niet in België en het is wel geen trail. Maar waarom maken wij geen "nieuwe" traditie hier in NL
Mooi te laat.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
![]()
ben je dat nou zelf?
Dat had ik van de week ook, had ik helemaal berekend dat ik in de top 10 zou komen, gaat Guard lopen etteren en ....quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:39 schreef streamnl het volgende:
Wel flauw dat TWC en JP ook hebben gelopen deze week. Anders stond ik "gewoon" op 1.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:48 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat had ik van de week ook, had ik helemaal berekend dat ik in de top 10 zou komen, gaat Guard lopen etteren en ....sorry
Haha idd, Mossel gaf het ook al aan. Je moet tegenwoordig echt een klote eind lopen om in de top 10 te mogen staan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:48 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat had ik van de week ook, had ik helemaal berekend dat ik in de top 10 zou komen, gaat Guard lopen etteren en ....![]()
nu sta je 28equote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:48 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat had ik van de week ook, had ik helemaal berekend dat ik in de top 10 zou komen, gaat Guard lopen etteren en ....![]()
![]()
40 of 50 km per week minstensquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:50 schreef streamnl het volgende:
[..]
Haha idd, Mossel gaf het ook al aan. Je moet tegenwoordig echt een klote eind lopen om in de top 10 te mogen staan.
Ik heb ook maar eens Endomondo genomen. Ik probeer wat workouts van de Garmin te importeren, maar lukt niet allemaal. Dat ding doet sowieso raar de laatste tijd.
Kan wel zien dat ik mijn HM erg constant heb gelopen:
http://www.endomondo.com/workouts/216878189/11367364
En ik wilde de groep joinen maar dat werkt niet
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zoals ook in de OP staat: GotC is de beheerder en die moet je goedkeurenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:56 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb ook maar eens Endomondo genomen. Ik probeer wat workouts van de Garmin te importeren, maar lukt niet allemaal. Dat ding doet sowieso raar de laatste tijd.
En ik wilde de groep joinen maar dat werkt nietdus stuur haar een DM met je endomondonaam en verzoek haar je toe te laten tot de groep
Ja doei.![]()
Heb je wel de meest recente Garmin plugin? Die leest automatisch je Garmin uit. Ik kreeg laatst de vraag of ik een nieuwe wilde installeren. En mijn pc is een beetje kaduuk op dit moment, dus gebruik ik een andere laptop. Hoefde alleen maar de Garmin plugin te downloaden en al mijn workouts werden herkend. Zonder accepteert de Garmin website je horloge wel, maar leest hij er niet vanaf.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:56 schreef La_Tramposa het volgende:
En ik wilde de groep joinen maar dat werkt nietKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
De plugin en/of Garmin drivers zijn niet altijd even stabiel heb ik het idee.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:56 schreef La_Tramposa het volgende:
En ik wilde de groep joinen maar dat werkt niet
Op m'n normale laptop werkt 'ie prima met Mo's garmin, maar die van mij ziet die niet.
Op m'n mini-laptop wordt mijn Garmin wel herkend en kan ik alles wel inladen. Mocht je nog ergens een andere computer hebben staan, probeer het daar eens mee. Wie weet werkt die beter mee.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ja, maar de link van het aanmelden voor de groep doet het al niet. Internal server error of zo.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zoals ook in de OP staat: GotC is de beheerder en die moet je goedkeurendus stuur haar een DM met je endomondonaam en verzoek haar je toe te laten tot de groep
Maar ik zal alsnog even een pm sturen, misschien kan ze me uitnodigen.
@Semtex, ik weet niet precies wat je bedoelt.
Ik heb zo'n USB stick waarmee hij verbinding maakt met mijn horloge en gegevens afleest. Nu maakt hij wel verbinding maar leest hij geen gegevens af. Maar volgens mij komt het door mijn horloge want dat begon zaterdag ook te flippen.. misschien weer een nieuwe batterij nodig..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Maar wat ik hieraan wel tof vind is dat de meeste ooit met Evy (of een variant) begonnen zijn!quote:![]()
Alleen is die leaderboard maar een raar ding. Het gaat ervanuit: meer kilometers = hogere ranking. En dat terwijl iedereen zijn eigen trainingsdoel heeft, en meer kilometers daarvoor niet altijd beter is.
Note to self: lekker veel water drinken vandaag als voorbereiding op de training vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:18 schreef Quoi het volgende:
Alleen is die leaderboard maar een raar ding. Het gaat ervanuit: meer kilometers = hogere ranking. En dat terwijl iedereen zijn eigen trainingsdoel heeft, en meer kilometers daarvoor niet altijd beter is.
Note to self: lekker veel water drinken vandaag als voorbereiding op de training vanavond
Het kan je naar mijn idee ook iets teveel motiveren om net die paar km erbij te pakken om wat hoger te eindigen. Wat niet altijd goed is en net teveel kan zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En als je dan nu ziet hoeveel er even een HM wegtikken op een zwoele zomeravond of voor de lunch.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:04 schreef streamnl het volgende:
[..]
Maar wat ik hieraan wel tof vind is dat de meeste ooit met Evy (of een variant) begonnen zijn!![]()
Verdomme jaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar daar kun je dan weer dingen als sokken en ondergoed enzo inproppen, efficiënt inpakken ftw.Da's een goeie voor straks
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Het is vandaag precies een maand geleden dat ik weer ben gaan lopen.
Als ik me herinner hoe de eerste training ging, is het wel met sprongen vooruit gegaan. Dan is er toch ook wel merkbaar verschil met toen ik écht voor het eerst ging lopen. Met opnieuw beginnen reageren de spieren toch sneller met opbouwen dan de eerste keer.Daar ben ik ook ooit mee begonnen. Althans, Mo deed Evy met oordopjes in, en ik liep mee. Eerst al helemaal tot het eind (aangehaakt vanaf les 6 ofzo) een jaar of 5 geleden toen we nog in Arnhem liepen, en ruim een jaar geleden in Hull heb ik nog hier en daar Evy lessen meegelopen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:04 schreef streamnl het volgende:
[..]
Maar wat ik hieraan wel tof vind is dat de meeste ooit met Evy (of een variant) begonnen zijn!
Wel een prima schema, alleen het "nog een minuut" was altijd zo onvoorspelbaar. Soms was je dan ineens na een halve minuut al klaar, en andere keren moest je er nog wel bijna twee.
Zojuist dik anderhalve kilometer gewandeld zonder pijn in m'n voet. Nog 2 dagen rust pakken en dan eens voorzichtig zien of ik weer kan lopen.![]()
ik heb "-2 nog wat" aan een oog en "-3bijna-4" aan de andere. Dat is net genoeg om de weg voor me niet scherp te zien, en zeker als ik onverhard loop zie ik dan niet goed of bv boomwortels uitsteken of niet.quote:
Weinig zin om mijn voortanden te verliezen
http://software.garmin.com/en-US/gcp.htmlquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:04 schreef La_Tramposa het volgende:
@Semtex, ik weet niet precies wat je bedoelt.
Ik heb zo'n USB stick waarmee hij verbinding maakt met mijn horloge en gegevens afleest. Nu maakt hij wel verbinding maar leest hij geen gegevens af. Maar volgens mij komt het door mijn horloge want dat begon zaterdag ook te flippen.. misschien weer een nieuwe batterij nodig..Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
We zijn fier op u! (ik overigens niet op die manier)quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:04 schreef streamnl het volgende:
[..]
Maar wat ik hieraan wel tof vind is dat de meeste ooit met Evy (of een variant) begonnen zijn!Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:34 schreef Guard het volgende:
[..]
ik heb "-2 nog wat" aan een oog en "-3bijna-4" aan de andere. Dat is net genoeg om de weg voor me niet scherp te zien, en zeker als ik onverhard loop zie ik dan niet goed of bv boomwortels uitsteken of niet.
Weinig zin om mijn voortanden te verliezenNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Mooi was die tijd.. toen rende je nog rondjes om mij heenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:31 schreef Wolve000 het volgende:
Het is vandaag precies een maand geleden dat ik weer ben gaan lopen.
Als ik me herinner hoe de eerste training ging, is het wel met sprongen vooruit gegaan. Dan is er toch ook wel merkbaar verschil met toen ik écht voor het eerst ging lopen. Met opnieuw beginnen reageren de spieren toch sneller met opbouwen dan de eerste keer.
[..]
Daar ben ik ook ooit mee begonnen. Althans, Mo deed Evy met oordopjes in, en ik liep mee. Eerst al helemaal tot het eind (aangehaakt vanaf les 6 ofzo) een jaar of 5 geleden toen we nog in Arnhem liepen, en ruim een jaar geleden in Hull heb ik nog hier en daar Evy lessen meegelopen.
Wel een prima schema, alleen het "nog een minuut" was altijd zo onvoorspelbaar. Soms was je dan ineens na een halve minuut al klaar, en andere keren moest je er nog wel bijna twee.!
Ja doei.![]()
Mocht iemand MySportsApp gebruiken; ze stoppen ermee.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
(ik ook nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
We zijn fier op u! (ik overigens niet op die manier))
![]()
Ah, hij zegt dat ik dat heb dus het zal toch mijn horloge zijn..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
http://software.garmin.com/en-US/gcp.htmlIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb sinds een maand geen bril meer, maar lenzen (liep ook met afwijkingen tot een kleine -5). Maar wat hemels is sporten met een goeie zonnebril!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb ook lenzen, met -3.25 en -4 zie ik precies niks scherpIk ben overigens meestal te lui om m'n lenzen in te doen, en doe ze alleen in als het zonnebrillenweer is.
![]()
Misschien wil ik ooit ook nog wel een zonnebril op sterkte. Maar die krengen zijn duur![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik kreeg mijn zonnebril op sterkte gratis bij m'n gewone bril. Prima ding, ook tijdens 't rennen
Ja doei.![]()
Hmmm m'n lunch is al op. Ik zou nog wel een portie lusten
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Had ik ook, maar vaak zijn het goeie zonnebrillen om mee auto te rijden, maar niet om mee te sporten. De mijne ook zo. Echte sportzonnebrillen kosten een fortuin als je die op sterkte wil laten slijpen. Als de opticien het al kan vanwege de enorme bolling van de glazen..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kreeg mijn zonnebril op sterkte gratis bij m'n gewone bril. Prima ding, ook tijdens 't rennenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja hoor ga ik naar beneden, in running gear, klaar om te rennen. Staat de hond bij de deur te kwispelen en mij zielig/opgelucht aan te kijken van: JAAAAAAA LEKKER PLASSEN BUITEN WOOHOOOOOOOO WIJ GAAN NAAR BUITEN LEKKER NAAR HET BOSSSS TOEEEEE LEKKER MET HET BAASJE WANDELEN.
Ik zweer het je, dat doet ie expres omdat ie weet dat ik wil gaan hardlopen.![]()
Kan hem helaas nog niet meenemen want hij is nog maar 7 maanden oud, helaas.![]()
Evil you, I hate you!!quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb m'n bril ook nooit op met lopen, te irritant, ook m'n zonnebril op sterkte.
Had pasgeleden via wiggle wel een sportbril gekocht, ben ik toch wel erg blij mee. Ik voel amper dat dat ding op m'n hoofd zit.![]()
Mijn 3 euro brilletje van H&M zit prima, zelfs bij zweterig weerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:14 schreef Arquero het volgende:
Ik heb m'n bril ook nooit op met lopen, te irritant, ook m'n zonnebril op sterkte.
Had pasgeleden via wiggle wel een sportbril gekocht, ben ik toch wel erg blij mee. Ik voel amper dat dat ding op m'n hoofd zit.Snap dat dat geen optie is voor de mensen die 'met sterkte' sporten. Ik herinner me wel van mijn brillentijd dat ik een willekeurig montuur kon meenemen en daar glazen op sterkte in kon laten zetten. Waarom geen sportmontuurtje?
Omdat die sportbrillen glazen hebben met te veel bolling erin. Er is bijna geen otpicien die dat (met name bij grotere sterktes) kan slijpen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mijn 3 euro brilletje van H&M zit prima, zelfs bij zweterig weerSnap dat dat geen optie is voor de mensen die 'met sterkte' sporten. Ik herinner me wel van mijn brillentijd dat ik een willekeurig montuur kon meenemen en daar glazen op sterkte in kon laten zetten. Waarom geen sportmontuurtje?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
dat lijkt me inderdaad vreemd levitas. het is wel lekker weer om een rondje te hobbelen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Nou ja, misschien ben ik niet zo moeilijk, maar deze werkt primaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:07 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Had ik ook, maar vaak zijn het goeie zonnebrillen om mee auto te rijden, maar niet om mee te sporten. De mijne ook zo. Echte sportzonnebrillen kosten een fortuin als je die op sterkte wil laten slijpen. Als de opticien het al kan vanwege de enorme bolling van de glazen..
Ja doei.![]()
Ik heb tot een maand geleden nooit een bril op gehad met lopen, ook omdat ik gelukkig nog goed genoeg zie om zonder te lopen. Loop ook alsnog meestal zonder bril.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mijn 3 euro brilletje van H&M zit prima, zelfs bij zweterig weerSnap dat dat geen optie is voor de mensen die 'met sterkte' sporten. Ik herinner me wel van mijn brillentijd dat ik een willekeurig montuur kon meenemen en daar glazen op sterkte in kon laten zetten. Waarom geen sportmontuurtje?
Voor die paar keer dat ik de sportbril draag hoef ik geen glazen op sterkte. Was nu klaar voor 3 tientjes![]()
![]()
mn oakley zit niet lekker met hardlopen. denk dat ik toch een paar goedkope op pik bij de lidl van de week.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Ik heb een Oakley look-a-like van 15 euro van de DA Drogist. Zit perfect.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:41 schreef Jumparound het volgende:
mn oakley zit niet lekker met hardlopen. denk dat ik toch een paar goedkope op pik bij de lidl van de week.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
M'n rugzak is binnen
Nog even kijken hoe hij het lekkerst zit, maar dat zal toch met lopen duidelijker worden denk ik. Drinken is iig easy peasy en er past vrij veel zooi in![]()
![]()
die van mij ook, maar met hardlopen beslaat iequote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:42 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik heb een Oakley look-a-like van 15 euro van de DA Drogist. Zit perfect.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Op je rug.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:45 schreef hatsaflats het volgende:
M'n rugzak is binnen
Nog even kijken hoe hij het lekkerst zit, maar dat zal toch met lopen duidelijker worden denk ik. Drinken is iig easy peasy en er past vrij veel zooi in![]()
![]()
![]()
Daarom hebben ze andere oplossingen: http://www.polaroideyewear.com/sunglasses/p7004b (die heb ik).quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:24 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Omdat die sportbrillen glazen hebben met te veel bolling erin. Er is bijna geen otpicien die dat (met name bij grotere sterktes) kan slijpen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Rugzakboks!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:45 schreef hatsaflats het volgende:
M'n rugzak is binnen
Nog even kijken hoe hij het lekkerst zit, maar dat zal toch met lopen duidelijker worden denk ik. Drinken is iig easy peasy en er past vrij veel zooi in
Ja doei.![]()
Jaaa boks!quote:
Had jij 'm gisteravond nog mee? En beviel het?
Er past ook gewoon een softshelljack in, of het dan nog comfortabel loopt is de vraag, maar het biedt iig perspectief voor naar het bos fietsen en daar hobbelen als het straks wat kouder is.![]()
ik kan niet meer zonder mn rugzak (ookal is het een goedkope ripoff van de decathlon )quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Jaaa boks!
Er past ook gewoon een softshelljack in, of het dan nog comfortabel loopt is de vraag, maar het biedt iig perspectief voor naar het bos fietsen en daar hobbelen als het straks wat kouder is.
Ecosia
Ze zouden die dingen alleen wel met een uitgebreidere gebruiksaanwijzing mogen leveren. Er zitten zoveel touwtjes en dingetjes aan, die vast allemaal een superhandige functie hebben, maar ik heb geen idee wat ik er mee moet![]()
![]()
Dat is wel interessant, zo'n adapter.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Daarom hebben ze andere oplossingen: http://www.polaroideyewear.com/sunglasses/p7004b (die heb ik).
Eens bij mijn opticien vragen of ie daar ervaring mee heeft.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Gewoon aan al die touwtjes trekken als je loopt. Dan denk je vast, owwww, daarom!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:58 schreef hatsaflats het volgende:
Ze zouden die dingen alleen wel met een uitgebreidere gebruiksaanwijzing mogen leveren. Er zitten zoveel touwtjes en dingetjes aan, die vast allemaal een superhandige functie hebben, maar ik heb geen idee wat ik er mee moetIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nee, vond 't iets teveel van het goede voor een clubrunquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Jaaa boks!
Er past ook gewoon een softshelljack in, of het dan nog comfortabel loopt is de vraag, maar het biedt iig perspectief voor naar het bos fietsen en daar hobbelen als het straks wat kouder is.maar wil 'm binnenkort (morgen of donderdag) wel even meenemen. De mijne heeft ook genoeg ruimte voor jas etc. Dus ben ook wel benieuwd hoe dat loopt.
Ja doei.![]()
En daar hang je dan aan je parachute in je schietstoel.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:01 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Gewoon aan al die touwtjes trekken als je loopt. Dan denk je vast, owwww, daarom!![]()
Das keivet jonguh!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:13 schreef Saysem het volgende:
[..]
En daar hang je dan aan je parachute in je schietstoel.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hallo, ik ben weer in de bewoonde wereld na 5 nachtdiensten. Benieuwd hoe het terugschakelen gaat. Morgenavond weer een loopje, al heb ik ook tijdens de serie nog 2x kunnen lopen.
Is iemand trouwens bekend met de massagesticks die je op runnersweb kunt kopen? Ik vind het vrij prijzig, maar als het de spiertjes goed kan doen wil ik het nog wel overwegen.![]()
"The stick" bedoel je? Is echt ideaal als je veel last hebt van spierknopen. Het is geen plezierig apparaat maar helpt wel echt heel goed.. Je spieren worden er ook soepeler van als je het regelmatig doet. Mijn vriend heeft er één en af en toe heb ik dat ding echt nodig :pquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:18 schreef Zwabberhark het volgende:
Hallo, ik ben weer in de bewoonde wereld na 5 nachtdiensten. Benieuwd hoe het terugschakelen gaat. Morgenavond weer een loopje, al heb ik ook tijdens de serie nog 2x kunnen lopen.
Is iemand trouwens bekend met de massagesticks die je op runnersweb kunt kopen? Ik vind het vrij prijzig, maar als het de spiertjes goed kan doen wil ik het nog wel overwegen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zijn dat die massagedingen van vroeger uit de wehkamp catalogus?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:18 schreef Zwabberhark het volgende:
Is iemand trouwens bekend met de massagesticks die je op runnersweb kunt kopen? Ik vind het vrij prijzig, maar als het de spiertjes goed kan doen wil ik het nog wel overwegen.
Goed, nu ontopic: Geen idee, zou me wel wat lijken als die goed werken.![]()
Ja, deze:quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
"The stick" bedoel je? Is echt ideaal als je veel last hebt van spierknopen. Het is geen plezierig apparaat maar helpt wel echt heel goed.. Je spieren worden er ook soepeler van als je het regelmatig doet. Mijn vriend heeft er één en af en toe heb ik dat ding echt nodig :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom is het niet plezierig? Onhandig, pijnlijk?Deze reactie zag ik totáál niet aankomenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:34 schreef Arquero het volgende:
[..]
Zijn dat die massagedingen van vroeger uit de wehkamp catalogus?
Goed, nu ontopic: Geen idee, zou me wel wat lijken als die goed werken.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:40 schreef Zwabberhark het volgende:
Deze reactie zag ik totáál niet aankomen![]()
![]()
Mijn concentratievermogen is ook al een tijdje op...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:05 schreef hatsaflats het volgende:
Concentratievermogen op, dus ik ga maar even m'n nieuwe tas uitproberen
Maar ik word nog niet losgelaten...
maar: have fun Hats
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:34 schreef Arquero het volgende:
[..]
Zijn dat die massagedingen van vroeger uit de wehkamp catalogus?
Goed, nu ontopic: Geen idee, zou me wel wat lijken als die goed werken.
Ik studeer (nog steeds) en heb nauwelijks contacturen, dus ik mag m'n tijd zelf indelenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:08 schreef Guard het volgende:
[..]
Mijn concentratievermogen is ook al een tijdje op...
Maar ik word nog niet losgelaten...
maar: have fun Hats![]()
![]()
Beterquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:22 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik studeer (nog steeds) en heb nauwelijks contacturen, dus ik mag m'n tijd zelf indelenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik mag trouwens niet klagen, ben eigen baas, mag ook mijn eigen tijd indelen.
Maar ja, druk verantwoordelijkheidsbesef, blablabla....![]()
OMG.. zojuist mijn eerste smoothy gemaakt... LEKKER!!![]()
Magere kwark
Banaan
Tl honing
El pindakaas
Nieuw ontbijt gevonden!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
God, was ik maar klaar met studeren. Ik zit nu ook gewoon ruim 40 uur per week "opgesloten", alleen niet altijd per se van 9 tot 5 (behalve op vrijdag, dan wel). Voor mij geldt ongeveer hetzelfde als eigen baas zijn, behalve dan dat ik alleen verantwoordelijkheid naar mezelf toe heb, ipv dat klanten/andere mensen er last van hebben als ik loop te kutten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar ooit is ze klaar met studeren en dan wordt ze ook opgesloten....
Maargoed, ein-de-lijk weer eens een paar lekkere kilometers gelopen. Eerste 4km gingen fijn, op een lekker tempo lekker langs het kanaal hobbelen. Daarna ging ik bij het kanaal weg en werd het toch wel erg warm, kreeg ik zware benen en blabla. Tas is goedgekeurd.![]()
Ik ben inmiddels losgelaten... Volgens mij is het nog best lekker lopen hier, staat een behoorlijk windje...
Over een uurtje of twee ga ik dat eens testen
Veterstrik experiment is een geweldig succes, normaal zouden mijn veters zeker zijn los gegaan in mijn schoenen met een enkele knoop maar nu niet.
Dus nu even 30+ jaren veterstrik-musclememory aanpassen
Gaat je vast lukken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:39 schreef Guard het volgende:
Ik ben inmiddels losgelaten... Volgens mij is het nog best lekker lopen hier, staat een behoorlijk windje...
Over een uurtje of twee ga ik dat eens testen
Veterstrik experiment is een geweldig succes, normaal zouden mijn veters zeker zijn los gegaan in mijn schoenen met een enkele knoop maar nu niet.
Ik ga vanavond lopen. Heb eigenlijk nu al wel zin, kan wel een rondje rennen gebruiken. Had een begrafenis vandaag en even rennen lijkt me nu best lekker. Maar heb geen zin in hitte, dus wacht op zijn minst nog een paar uur..![]()
Welke heb je omgedraaid? De onderste knoop of de lus bovenop?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:39 schreef Guard het volgende:
Heeft bij mij een paar weken geduurd voor ik er helemaal aan gewend was. Ondertussen gaat het "bewust automatisch". Het gaat wel vanzelf, maar omdat het anders is dan ik echt heel erg gewend was, zorgt de nieuwe beweging er voor dat ik me er even van bewust word dat ik het anders aan het doen ben.
De lus ...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:54 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Welke heb je omgedraaid? De onderste knoop of de lus bovenop?
Heeft bij mij een paar weken geduurd voor ik er helemaal aan gewend was. Ondertussen gaat het "bewust automatisch". Het gaat wel vanzelf, maar omdat het anders is dan ik echt heel erg gewend was, zorgt de nieuwe beweging er voor dat ik me er even van bewust word dat ik het anders aan het doen ben.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wat, dat meen je niet, dat is het enige wat je eet? dat is.. niks.. (ik heb 2 scheppen honing en 3 scheppen pindakaas om het lekker (lees drinkbaar) te maken,quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:24 schreef De_kluizenaar het volgende:
OMG.. zojuist mijn eerste smoothy gemaakt... LEKKER!!![]()
Magere kwark
Banaan
Tl honing
El pindakaas
Nieuw ontbijt gevonden!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
De onderste knoop omdraaien (links bovenlangs, rechts onderlangs) is misschien makkelijker aanleren. Hoe je dan de lus doet maakt niets uit.quote:![]()
Lol ik zit hier nu een denkbeeldige schoen te strikkenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De onderste knoop omdraaien (links bovenlangs, rechts onderlangs) is misschien makkelijker aanleren. Hoe je dan de lus doet maakt niets uit.
Dat ook maar eens proberen dan, thanks!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik probeer minimaal 1200 en max 1750 kcal per dag. Schommelt in het weekend naar boven.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:10 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wat, dat meen je niet, dat is het enige wat je eet? dat is.. niks.. (ik heb 2 scheppen honing en 3 scheppen pindakaas om het lekker (lees drinkbaar) te maken,Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Net eerder weggegaan bij werk vanwege onwijze buikkramp. Alsof er bakstenen inzittenEn vanavond = loopavond
![]()
Eerst maar es ff op de bank crashen...![]()
Hele dag binnen gezeten, 400km in de auto en een paar uurtjes op kantoor. Nu eindelijk naar buiten voor een herstelloopje![]()
![]()
Jullie hebben het over ontbijt en daardoor bedenk ik me dat m'n superhandige bakjes voor m'n ontbijt nog op m'n werk staanhoe moet ik morgen nou ontbijten??
Gewoon, thuis, met mr Gup.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Jullie hebben het over ontbijt en daardoor bedenk ik me dat m'n superhandige bakjes voor m'n ontbijt nog op m'n werk staanhoe moet ik morgen nou ontbijten??
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik kijk wel uit! Mr Gup is om 04:45 uur de deur al uit en ontbijt op z'n werkquote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nou dat ging weer sh*t....Nu ging wat rustiger lopen (lees: behoorlijk rustig voor mijn doen) prima. Adem prima, geen steken of wat dan ook, dus ik zou vast wel een grotere ronde kunnen maken vandaag. Maar nee hoor, ook deze keer niet.
Combinatie van hitte, vermoeidheid en natuurlijk mijn grote vriend MS zorgden ervoor dat mijn linkerbeen ging 'zwabberen'. Moeilijk uit te leggen, maar komt erop neer dat mijn linkerbeen zo'n beetje een eigen mening en doel heeft. Wil dus niet mee, en doet niet wat ik wil maar zwabbert een beetje.![]()
Afijn, doorgelopen tot 3km, even wandelen om te kijken of ik het nog onder controle kon krijgen, maar nee. Dus de ein-de-lo-ze wandeltocht naar huis begonnen, met een been wat blijkbaar graag op wandelvakantie naar Frankrijk wil. Of in ieder geval de andere kant op.
Ik wil zo graag weer eens een loopje neerzetten waar ik trots op kan zijn. Het wil niet meer de laatste paar keer.Ik ga me wel in een hoekje zitten schamen.
![]()
Excuses voor de klaagpost, moest het even kwijt.![]()
Toch maar Endomondo dan: http://www.endomondo.com/workouts/217048835/9947984![]()
Oei... Beterschap!!!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:52 schreef Quoi het volgende:
Net eerder weggegaan bij werk vanwege onwijze buikkramp. Alsof er bakstenen inzittenEn vanavond = loopavond
![]()
Eerst maar es ff op de bank crashen...![]()
Stomme Microsoft ook steedsquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:23 schreef Muis84 het volgende:
Nou dat ging weer sh*t....Nu ging wat rustiger lopen (lees: behoorlijk rustig voor mijn doen) prima. Adem prima, geen steken of wat dan ook, dus ik zou vast wel een grotere ronde kunnen maken vandaag. Maar nee hoor, ook deze keer niet.
Combinatie van hitte, vermoeidheid en natuurlijk mijn grote vriend MS zorgden ervoor dat mijn linkerbeen ging 'zwabberen'. Moeilijk uit te leggen, maar komt erop neer dat mijn linkerbeen zo'n beetje een eigen mening en doel heeft. Wil dus niet mee, en doet niet wat ik wil maar zwabbert een beetje.![]()
Afijn, doorgelopen tot 3km, even wandelen om te kijken of ik het nog onder controle kon krijgen, maar nee. Dus de ein-de-lo-ze wandeltocht naar huis begonnen, met een been wat blijkbaar graag op wandelvakantie naar Frankrijk wil. Of in ieder geval de andere kant op.
Ik wil zo graag weer eens een loopje neerzetten waar ik trots op kan zijn. Het wil niet meer de laatste paar keer.Ik ga me wel in een hoekje zitten schamen.
![]()
Toch maar Endomondo dan: http://www.endomondo.com/workouts/217048835/9947984
Maar komt wel weer goed hee, ik herken zeker want voel mij altijd zo zelfverzekerd over het lopen als dat mijn laatste loopje ging. Is die niet naar verwachting dan baal ik tot mijn volgende loop. Maar hee, het is warm weer ook he, rustiger aan.
Mopsje, wacht nou de volgende keer in ieder geval tot het donker is. Dan heb je in ieder geval dat probleem uit de weg. En nu lekker op de bank, been omhoog en teken er maar een smiley op.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:23 schreef Muis84 het volgende:
![]()
Toch maar Endomondo dan: http://www.endomondo.com/workouts/217048835/9947984![]()
![]()
Als ik de installatie dan ook maar ongedaan kon maken...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:32 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Stomme Microsoft ook steeds
Maar komt wel weer goed hee, ik herken zeker want voel mij altijd zo zelfverzekerd over het lopen als dat mijn laatste loopje ging. Is die niet naar verwachting dan baal ik tot mijn volgende loop. Maar hee, het is warm weer ook he, rustiger aan.![]()
Kluizenaar en Twinky: thanks!![]()
![]()
Ik twijfel tussen lang of kort (broek)..In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Verwacht je ook niet gewoon steeds een beetje teveel van jezelf? Laatst poste je hier ook dit loopje: http://www.endomondo.com/workouts/217048835/9947984, waar je bij hebt gezet dat je benen "ineens" heel zwaar waren. Terwijl je dan eigenlijk, zeker voor iemand die nog maar net Evy heeft afgerond, een heel nette 5km hebt neergezet met een negatieve split. Kilometer 5 ging dan ook in 5:20, dan is het toch niet heel gek dat je zware benen krijgt?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:23 schreef Muis84 het volgende:
![]()
Toch maar Endomondo dan: http://www.endomondo.com/workouts/217048835/9947984
Nouja, wat ik een beetje probeer te zeggen is: don't be so hard on yourself. Ga proberen wat meer te genieten zonder al te hoge eisen aan jezelf te stellen. Als je geniet ga je veel sneller vooruit dan dat je steeds maar verder en beter en sneller moet. En heb je al naar een schema gekeken? Bijvoorbeeld zo'n 5km onderhoudsschema van Renate? Dat biedt misschien wat meer houvast dan de dingen die je nu in je hoofd haalt![]()
![]()
zo dat was weer een lekkere training. Met dit weer lopen, lijkt bij mij gewoon goed te passen"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:39 schreef slacker_nl het volgende:
Ik twijfel tussen lang of kort (broek)..als je er 10 graden bijtelt (dat was toch de formule?), twijfel je dan nog?
![]()
Ik zou een eskimopak aantrekken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:39 schreef slacker_nl het volgende:
Ik twijfel tussen lang of kort (broek)..Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Als in 10 graden daadwerkelijk warmer, dan wist ik het wel ja. Maar het koelt af in de avond (~21:30).quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:44 schreef Twinky het volgende:
[..]als je er 10 graden bijtelt (dat was toch de formule?), twijfel je dan nog?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nee, als je gaat lopen dan krijg je het zo warm alsof het 10 graden warmer is, dus daarvoor moet je je kleden! En om 21.30 is het nog heerlijk warmquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:47 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als in 10 graden daadwerkelijk warmer, dan wist ik het wel ja. Maar het koelt af in de avond (~21:30).![]()
![]()
Wat zij zegt. Probeer eens gewoon een relaxed schema erbij te pakken in plaats van nu steeds maar op de top van je kunnen te proberen 5km te lopen. Gewoon dat onderhoudsschemaatje pakken of desnoods zelfs een schema richting 10km. Van dat laatste wordt je 5km ook vanzelf sneller en vooral relaxter.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:41 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Verwacht je ook niet gewoon steeds een beetje teveel van jezelf? Laatst poste je hier ook dit loopje: http://www.endomondo.com/workouts/217048835/9947984, waar je bij hebt gezet dat je benen "ineens" heel zwaar waren. Terwijl je dan eigenlijk, zeker voor iemand die nog maar net Evy heeft afgerond, een heel nette 5km hebt neergezet met een negatieve split. Kilometer 5 ging dan ook in 5:20, dan is het toch niet heel gek dat je zware benen krijgt?
Nouja, wat ik een beetje probeer te zeggen is: don't be so hard on yourself. Ga proberen wat meer te genieten zonder al te hoge eisen aan jezelf te stellen. Als je geniet ga je veel sneller vooruit dan dat je steeds maar verder en beter en sneller moet. En heb je al naar een schema gekeken? Bijvoorbeeld zo'n 5km onderhoudsschema van Renate? Dat biedt misschien wat meer houvast dan de dingen die je nu in je hoofd haaltZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Je hebt gelijk, hoor. En ik verwacht ook veel van mezelf. Ik wilde vandaag dus ook rustiger lopen, maar aan het eind ook uit boosheid maar 'gesprint'. Tja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:41 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Verwacht je ook niet gewoon steeds een beetje teveel van jezelf? Laatst poste je hier ook dit loopje: http://www.endomondo.com/workouts/217048835/9947984, waar je bij hebt gezet dat je benen "ineens" heel zwaar waren. Terwijl je dan eigenlijk, zeker voor iemand die nog maar net Evy heeft afgerond, een heel nette 5km hebt neergezet met een negatieve split. Kilometer 5 ging dan ook in 5:20, dan is het toch niet heel gek dat je zware benen krijgt?
Nouja, wat ik een beetje probeer te zeggen is: don't be so hard on yourself. Ga proberen wat meer te genieten zonder al te hoge eisen aan jezelf te stellen. Als je geniet ga je veel sneller vooruit dan dat je steeds maar verder en beter en sneller moet. En heb je al naar een schema gekeken? Bijvoorbeeld zo'n 5km onderhoudsschema van Renate? Dat biedt misschien wat meer houvast dan de dingen die je nu in je hoofd haaltIk zal eens ophouden met mezelf dingen in m'n hoofd te halen en inderdaad een schema bekijken. Evy's Keep Running of Renate's onderhoud.
Dankjewel, in ieder geval.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:51 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Probeer eens gewoon een relaxed schema erbij te pakken in plaats van nu steeds maar op de top van je kunnen te proberen 5km te lopen. Gewoon dat onderhoudsschemaatje pakken of desnoods zelfs een schema richting 10km. Van dat laatste wordt je 5km ook vanzelf sneller en vooral relaxter.Ga ik ook doen.
![]()
Nee, onzinregel. Als het -10 is kan je met die regel nog in een bunhugger lopen. Mij niet gezien.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:51 schreef Twinky het volgende:
[..]
Nee, als je gaat lopen dan krijg je het zo warm alsof het 10 graden warmer is, dus daarvoor moet je je kleden! En om 21.30 is het nog heerlijk warmIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
En je hebt een Garmin, dus kun je ook precies erin zetten wat je wel en niet wil.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vergeet het maar Twinky. Slacker is de grootste koukleum van dit topic.;)Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja ik geef het ook op maar ik snap het nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:56 schreef mosselmossel het volgende:
Vergeet het maar Twinky. Slacker is de grootste koukleum van dit topic.;)
ZWEET. overal ZWEET.
ik moet dan ook steeds denken aan een kleuter die een paar jaar geleden na zo'n een hele warme zomerdag de klas binnenkwam en zei "juf ik heb gisteren echt gezwoot toen ik naar huis fietste!"
Als de verleden tijd van zweten, zwoten is geworden, dan is het echt ernstig. En ik kan me zo voorstellen dat als je lange kleren aan hebt gedaan met hardlopen nu, je echt gezwoot zult hebben.![]()
![]()
Ik weet hetquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:55 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
En je hebt een Garmin, dus kun je ook precies erin zetten wat je wel en niet wil.En dat weet ik ookquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:56 schreef hatsaflats het volgende:
En in het begin is langzamer gaan lopen ook gewoon echt kut. Punt.![]()
![]()
Hier lijkt de voet weer goed herstelt. Maar ik ga morgen gewoon nog niet lopen. Heel misschien donderdagavond en anders gewoon vrijdag pas (lees 1 loopdag skippen). Even goed herstellen.![]()
TTFN! (Tis lang geworden, want: geen zonnebril mee).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
wat heeft dat met elkaar te maken dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:08 schreef slacker_nl het volgende:
TTFN! (Tis lang geworden, want: geen zonnebril mee).
ik ben gefascineerd door je zweetwens.![]()
Ik heb in ieder geval mijn wekker gezet op 5 uur. Scheelt zwoten, lekkerder.
Nu nog zien of ik er morgenochtend net zo over denk.
Zon, zon == warmte, geen zon is geen warmte.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:09 schreef Twinky het volgende:
[..]
wat heeft dat met elkaar te maken dan?
ik ben gefascineerd door je zweetwens.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Klinkt, uh, heel erg logischquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:12 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Zon, zon == warmte, geen zon is geen warmte.![]()
Ik ga zo m'n lenzen in doen, zodat ik met zonnebril in lang-lang op het stadsstrand kan zitten![]()
![]()
Succes! Hopelijk zakt het wat weg dan zo!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:19 schreef Quoi het volgende:
Ik ga toch lopen. Lopen is vast beter dan op de bank liggen
Muis thanks! En jij: aan het schema
Ik zal aan je denken als ik m'n biertje drink![]()
![]()
De volgende serie Evy staat alweer klaar, voor volgende week denk ik, die kon ik het makkelijkste vinden. Zie, ik kan wel luisteren.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:19 schreef Quoi het volgende:
Ik ga toch lopen. Lopen is vast beter dan op de bank liggen
Muis thanks! En jij: aan het schema![]()
![]()
![]()
Goed zo! En zaterdag kan je mooi oefenen in langzaam lopen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:31 schreef Muis84 het volgende:
[..]
De volgende serie Evy staat alweer klaar, voor volgende week denk ik, die kon ik het makkelijkste vinden. Zie, ik kan wel luisteren.![]()
![]()
![]()
Zondag nog steeds 12 uur bij het Harderbos? Ik wil wel voor 1800 uur weer thuis zijn, want dan start de laatste touretappe
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:40 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ja, deze:Ja pijnlijk, zeker als je spierpijn hebt. Maar na een paar keer rollen wordt het wel een soort van plezierig maar nog steeds een beetje pijnlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom is het niet plezierig? Onhandig, pijnlijk?
[..]
Deze reactie zag ik totáál niet aankomen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:38 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Goed zo! En zaterdag kan je mooi oefenen in langzaam lopen.![]()
![]()
Pfoe, das wel heel vroeg ja!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:10 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik heb in ieder geval mijn wekker gezet op 5 uur. Scheelt zwoten, lekkerder.
Nu nog zien of ik er morgenochtend net zo over denk.
Ik ben vanochtend om 6:35 de deur uitgelopen, toen was het wel erg lekker buiten.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Zo dat was een heerlijk rondje, vond het eigenlijk niet super warm.
Misschien nog een erfenisje van toen ik meer sumo worstelaar was dan hardloper, dat mijn lichaam aan wat meer hitte is gewend
Edit: oh ja, zo dan ook maar even een finishbiertje drinken dat mag toch ook wel bij trainingen?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Oh, dan maken we er wel 8 uur van, kunnen we tenminste nog even op het terras zittenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:41 schreef YUR het volgende:
Zondag nog steeds 12 uur bij het Harderbos? Ik wil wel voor 1800 uur weer thuis zijn, want dan start de laatste touretappe![]()
![]()
Ahum..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:57 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Oh, dan maken we er wel 8 uur van, kunnen we tenminste nog even op het terras zitten![]()
Vind het opeens niet zo heel erg meer, dat ik niet meer mee doe.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:57 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Oh, dan maken we er wel 8 uur van, kunnen we tenminste nog even op het terras zitten![]()
Hoe lang moet je nog? Studeren bedoel ik dan he.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:31 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
God, was ik maar klaar met studeren. Ik zit nu ook gewoon ruim 40 uur per week "opgesloten", alleen niet altijd per se van 9 tot 5 (behalve op vrijdag, dan wel). Voor mij geldt ongeveer hetzelfde als eigen baas zijn, behalve dan dat ik alleen verantwoordelijkheid naar mezelf toe heb, ipv dat klanten/andere mensen er last van hebben als ik loop te kutten.
Maargoed, ein-de-lijk weer eens een paar lekkere kilometers gelopen. Eerste 4km gingen fijn, op een lekker tempo lekker langs het kanaal hobbelen. Daarna ging ik bij het kanaal weg en werd het toch wel erg warm, kreeg ik zware benen en blabla. Tas is goedgekeurd.![]()
Ik loop gewoon met lang, geen probleem. Niks geen natte benen of zo hoor...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:39 schreef slacker_nl het volgende:
Ik twijfel tussen lang of kort (broek)..![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:02 schreef streamnl het volgende:
[..]
Vind het opeens niet zo heel erg meer, dat ik niet meer mee doe.
Sorry..quote:Ik moet mijn wekker ook nog zetten voor zondag, al is het pas om 12 uur..
![]()
![]()
Daar ben ik dus niet zeker van...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:56 schreef mosselmossel het volgende:
Vergeet het maar Twinky. Slacker is de grootste koukleum van dit topic.;)![]()
Suikerspinquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:09 schreef mosselmossel het volgende:
De nieuwe Nike Free Flyknit
[ afbeelding ]
iets zegt me dat ik hoogst waarschijnlijk niet met de Flyknit ga lopen...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
leuk die schoenen. ik wil ook wat kopen! helaas niet echt iets. nodig
minirondje lopen ging wel ok trouwens. wel nog stijve spieren overal, donderdag of vrijdag weer wat langer hopelijk![]()
Ik laat ze beide graag staan. Teveel kleur is teveel.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik heb weinig te melden hier, want even echt geen tijd om te rennen.
Maar deze kwam net langs inmijntimeline en die wilde ik toch even delen.
Vergeef me als hij al eens gepost is.
The terrible and wonderful reasons why I run long distances.***![]()
geen tijd is geen prioriteit...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb weinig te melden hier, want even echt geen tijd om te rennen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik kan binnen 5 seconde wel tien dingen opnoemen die ik niet nodig heb maar wel wil hebben...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:40 schreef Stefanovic83 het volgende:
leuk die schoenen. ik wil ook wat kopen! helaas niet echt iets. nodig'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Tsja, mijn gezin en mijn werk gaan deze week echt voor. Noem het dan maar geen prioriteit, ik kan iig niet rennen deze week.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
geen tijd is geen prioriteit...
Het stond voor zondagochtend op de plannen, maar toen heb ik dus drie uur zitten werken, shit happens soms.
En nu ga ik hier maar meteen weer weg want ik heb eig geen zin om me te moeten verdedigen, of iig geenzin om dat gevoel te krijgen.
***![]()
je hoeft je naar ons toe niet te verdedigen BE, verre van! ieder moet gewoon doen wat hij of zij lekker vind en op dat moment past
Als loper heb ik de "luxe positie" dat ik alleen met mijn vrouw ben en dus verder weinig rekening met een gezin hoef te houden maar ik kan me voorstellen dat het met kinderen wel een schipperen is'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:44 schreef Brighteyes het volgende:
Vergeef me als hij al eens gepost is.
The terrible and wonderful reasons why I run long distances.![]()
Slechts 6 keer
Vanmiddag voor het eerst met een collega gelopen bij mn werklocatie in Utrecht. Best mooi, die Kromme RijnNu deden we maar een kort lunchpauzerondje, maar het nodigt zeker uit voor een langer rondje
Waar precies? Is mijn thuisgebied!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:01 schreef YUR het volgende:
Vanmiddag voor het eerst met een collega gelopen bij mn werklocatie in Utrecht. Best mooi, die Kromme RijnNu deden we maar een kort lunchpauzerondje, maar het nodigt zeker uit voor een langer rondje
Vanaf de Galgenwaardquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Waar precies? Is mijn thuisgebied!F means you're fucked![]()
en je bent een vrouw? ;Pquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik kan binnen 5 seconde wel tien dingen opnoemen die ik niet nodig heb maar wel wil hebben...
nee serieus.. ik heb shirts, een korte tight, een lange trainingsbroek, een sportarmband en schoenen. De rest hoef ik nog niet zo, niet echt nodig enzo.
Ga wel een keer gelletjes halen als ik (piori)tijd heb![]()
Wel mooi die comic trouwensIk zit me nu af te vragen waarom ik eigenlijk ren.
Soms om mn hoofd leeg te maken, soms om van de natuur te genieten.. Maar ook vaak zat is het alleen maar om jezelf pijn te doen zonder het op dat moment leuk te vindenrare sport. Hardlopen is soms voor- en achteraf het leukste
![]()
![]()
Oh ja, als je wat dieper het landgoed Amelisweerd ingaat kun je echt heel ver langs de Krommerijn blijven lopen, door Bunnik en richting Zeist.. Echt heel mooi!quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat gaat een uitgebreide lunch worden danquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh ja, als je wat dieper het landgoed Amelisweerd ingaat kun je echt heel ver langs de Krommerijn blijven lopen, door Bunnik en richting Zeist.. Echt heel mooi!
Mits je brood meeneemt dan...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:20 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat gaat een uitgebreide lunch worden dan![]()
Leuk is ie he Semtex, zelfs de zevende keer nog!![]()
Btw, mijn etsy konijnenshirtje is binnen, en die is ook echt helemaal geweldig!
Ja sorry, hij viel wat verkeerd.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Ach, je kunt het ook allemaal met een korreltje zout nemen, en met een knipoog.
Sorry rd.
***![]()
Konijntjes...? Vertel eens?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:27 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk is ie he Semtex, zelfs de zevende keer nog!:@
Btw, mijn etsy konijnenshirtje is binnen, en die is ook echt helemaal geweldig!![]()
[..]
Ja sorry, hij viel wat verkeerd.
Sorry rd.
en waar zit je werk dan? Ik werk bij csquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:01 schreef YUR het volgende:
Ecosia
Onze Dokus (onschuldig poesje) had vorige week een konijn verorberd, hier in de tuin op het gras. Geen volwassen, maar ook niet heel klein meer. Alleen het kontje had ze laten liggen....![]()
![]()
Kromhoutkazerne. Officieel is dat mijn standplaats, maar ik zit er ongeveer 1 dagen per weekquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:30 schreef Jumparound het volgende:
[..]
en waar zit je werk dan? Ik werk bij csF means you're fucked![]()
dit is geen weer om te gaan intervallen
Ecosia
We hebben hier Molly PluiseBolly Wollyquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:30 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Mijn konijn heb ik al van Harry omgetoverd in Verhaarry...![]()
Verhaarry Enzo..
En de stofzuiger is stuk, did I tell you?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
dan kunnen we wel eens een broodje in de stad etenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Kromhoutkazerne. Officieel is dat mijn standplaats, maar ik zit er ongeveer 1 dagen per week
of na werktijd een eindje hobbelen
Ecosia
Heb ik gehoord ja! Heb je al een Henry gekocht!?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
We hebben hier Molly PluiseBolly Wolly
En de stofzuiger is stuk, did I tell you?![]()
![]()
onze je weet wel kater is ondertussen te oud om intensief op konijnenjacht te gaan maar in zijn jonge jaren heeft hij er heel wat verslonden... alleen de kop meestal want meneer is een fijnprover!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Onze Dokus (onschuldig poesje) had vorige week een konijn verorberd, hier in de tuin op het gras. Geen volwassen, maar ook niet heel klein meer. Alleen het kontje had ze laten liggen....
Nu vangt hij er heel af en toe nog eentje (jongen) door boven het hol op de wacht te gaan zitten...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ben gewoon aan het stuiteren omdat ik wil lopen, maar ik moet wachten tot morgenochtend vroeg. Het plan is om dan 22 km te lopen, dan vrijdag en zondag nog twee duurlopen voor ruim over de 100 km in twee weken vakantie.
![]()
Nee, op z'n vroegst kan het pas donderdagavond, want koopavondquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:34 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Heb ik gehoord ja! Heb je al een Henry gekocht!?maar komt goed hoor. Roomba doet het ook nog, maar het vloerkleed is op het moment niet in goede doen
Ja, dat viel mij ook al op! Ze at eerst de kop op, beginnend bij de ogen en toen de rest. Het kraakte allemaal nog al. Dat is dan dus blijkbaar het lekkerste stuk?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
onze je weet wel kater is ondertussen te oud om intensief op konijnenjacht te gaan maar in zijn jonge jaren heeft hij er heel wat verslonden... alleen de kop meestal want meneer is een fijnprover!
Nu vangt hij er heel af en toe nog eentje (jongen) door boven het hol op de wacht te gaan zitten...
Excuses aan de konijnenliefhebbers en mensen die nog zitten te eten voor dit onsmakelijke verhaal...![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook al op! Ze at eerst de kop op, beginnend bij de ogen en toen de rest. Het kraakte allemaal nog al. Dat is dan dus blijkbaar het lekkerste stuk?
Excuses aan de konijnenliefhebbers en mensen die nog zitten te eten voor dit onsmakelijke verhaal...![]()
![]()
Verhaarry!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook al op! Ze at eerst de kop op, beginnend bij de ogen en toen de rest. Het kraakte allemaal nog al. Dat is dan dus blijkbaar het lekkerste stuk?
Disapproving bunny disapproves!!
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:18 schreef Stefanovic83 het volgende:
Wel mooi die comic trouwensIk zit me nu af te vragen waarom ik eigenlijk ren.
Soms om mn hoofd leeg te maken, soms om van de natuur te genieten.. Maar ook vaak zat is het alleen maar om jezelf pijn te doen zonder het op dat moment leuk te vindenrare sport. Hardlopen is soms voor- en achteraf het leukste
geen excuses...Sonic motto is gewoon "it's lonely at the top but you eat better"quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Excuses aan de konijnenliefhebbers en mensen die nog zitten te eten voor dit onsmakelijke verhaal...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik heb afgelopen weekend lekker centjes uitgegeven aan wat sportkleding, maar mijn spulletjes staan nog in Michigan...![]()
Beetje opschieten met die spullen svp
Prachtige beestjes hierboven!
Onze Dokus pakt natuurlijk alleen wilde konijnen die eigenlijk al ziek zijn en anders een langzame pijnlijke dood zouden sterven, eigenlijk is ze heel behulpzaam.![]()
En dan een plaatje van wel een perfect lichaam erbijquote:
Konijntjes![]()
Zo, dat was de allerzwaarste training ever.... Weer op locatie (Elsenburgerbos - Rijswijk, voor de kenners). Heuvel opsprinten - heuvel opsprinten - heuvel opsprinten- heuvel opsprinten- heuvel opsprinten- heuvel opsprinten en dan nog eens heuvel opsprinten. Ik ben soms echt dóór de pijn heen gegaan![]()
En voor mijn buikje gold: hardlopen is beter dan thuiszitten![]()
En nu: aardbeien. Ik had nog niet gegeten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:43 schreef Quoi het volgende:
Konijntjes![]()
Zo, dat was de allerzwaarste training ever.... Weer op locatie (Elsenburgerbos - Rijswijk, voor de kenners). Heuvel opsprinten - heuvel opsprinten - heuvel opsprinten- heuvel opsprinten- heuvel opsprinten- heuvel opsprinten en dan nog eens heuvel opsprinten. Ik ben soms echt dóór de pijn heen gegaan![]()
En nu: aardbeien. Ik had nog niet gegetenNice!
![]()
![]()
het valt me altijd wel op dat ze een nagenoeg jonge, goedgetrainde en uberfitte dame bij zulke plaatjes zetten en niet iemand met wat overgewicht die net besloten is om er wat aan te gaan doenquote:
Nice, dat klinkt als een topsport training. Well donequote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:43 schreef Quoi het volgende:
Konijntjes![]()
En nu: aardbeien. Ik had nog niet gegeten
GMTAquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En dan een plaatje van wel een perfect lichaam erbij'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goed vooruitzicht! Ik wil ook weer zo lekker kunnen lopen!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ben gewoon aan het stuiteren omdat ik wil lopen, maar ik moet wachten tot morgenochtend vroeg. Het plan is om dan 22 km te lopen, dan vrijdag en zondag nog twee duurlopen voor ruim over de 100 km in twee weken vakantie.
Zet hem op!
Nog steeds is mijn knie niet helemaal 100%. Heel misschien donderdag nog een rustig rondje van 5km en dan zondag lekker rustig meehobbelen en hopen dat mijn telefoon de route een beetje goed aangeeft!![]()
![]()
Het ging me ook om de tekst, het plaatje is ten eerste crappy gephotoshopt en ten tweede kon inderdaad de foto beterquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het valt me altijd wel op dat ze een nagenoeg jonge, goedgetrainde en uberfitte dame bij zulke plaatjes zetten en niet iemand met wat overgewicht die net besloten is om er wat aan te gaan doen
Alhoewel het waarschijnlijk waar is dat zij haar lichaam ook niet perfect vindt, als superslanke 17jarige was ik onzekerder dan nuquote:
quote:
goffer, miss perfect weerquote:
Ecosia
Daar kan ik me wat meer mee verpersoonlijkenquote:
ik liep met een vergelijkbaar scenario 2 knieeen in de overbelastingquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Bezint eer gij begint.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Zo net ook heuvel training gedaan even naar de top van de utrechtse heuvelrug gelopen, was lekker!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik zou wel eens in haar imperfecte billen willen knijpenquote:
En ik heb pas geleden eens na zitten denken waarom ik lopen leuk vind nav een facebook post van een (opzich) sportieve kennis van mij die er echt niets aan vind.
Op de eerste plaats omdat zich een voor mij zeer positieve wisselwerking tussen gewicht en hardlopen voordoet; Om blessurevrij lekker te kunnen lopen is het beter om minder gewicht te hebben en van lekker lopen verlies ik gewicht. Ergo ze versterken elkaar! En mijn gewicht onder controle houden is simpelweg heel belangrijk.
Op de tweede plaats is het voor mij, iemand die 40 jaar lang het absolute nietsdoen tot een ware kunst had verheven, elke keer weer een feestje om te zien waartoe dit oude tot het bot toe misbruikte lijf nog toe in staat is. Ik heb verdomme gewoon een halve marathon in ff ruim 2 uur gelopen!
Nou... daarom dus.![]()
Onvoorstelbaar,
ik heb goed en genoeg gegeten maar na die foto's van die lieve, schattige, mollige, sappige, heerlijke, malse konijntjes, krijg ik spontaan weer honger![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:04 schreef streamnl het volgende:
Onvoorstelbaar,
ik heb goed en genoeg gegeten maar na die foto's van die lieve, schattige, mollige, sappige, heerlijke, malse konijntjes, krijg ik spontaan weer honger![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: