Ik ben ook teleurgesteld in mezelf, ik deed lang mee om plaats 3 maar verknalde het in de laatste 4 wedstrijden en sommige makkelijke wedstrijden.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:52 schreef de_boswachter het volgende:
Bedankt o.us![]()
Je boorde me het kampioenschap met Hoffenheim door de neus door een trainingskamp in te zettenHierdoor werd Bayern op 1 punt kampioen. Scheisse !
Ik doe even niet mee. Zal in september weer een FOK league starten, ok ?
Ben ik het mee eens.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:21 schreef de_boswachter het volgende:
Inderdaad. Met Bayern moet je 3-4-3 of 4-3-3 kunnen spelen, echter is het al knap dat je de doelstelling 1 haalt (vind ik). Knapper dan bijv. wat ik zelf deed met Hoffenheim.
Dus ere wie ere toekomt, hij won terecht.
mmm ik vond bayern eerlijk gezegd redelijk slap spelen. 1x zonder TK gewonnen en 1x met TK gelijk.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Bayern was heel sterk, maar ik vond ze laf spelen met 4-5-1, terwijl ze toch spelers hadden om bijvoorbeeld 3-4-3 of 4-3-3 te spelen. Zelf had ik graag de bekerfinale willen winnen met HSV, maar dat klote Bayern zat me in de weg.
Ik heb met Werder anders gelijk gespeeld tegen Bayern, heb dus nog 2 punten af kunnen snoepen van ze.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:01 schreef skittelman het volgende:
[..]
mmm ik vond bayern eerlijk gezegd redelijk slap spelen. 1x zonder TK gewonnen en 1x met TK gelijk.
Het was alleen jammer dat de nummers 4 t/m 7 geen punten pakte van Bayern. Anders was het seizoen heel anders gelopen. Hopelijk in de volgende Fok!League wat meer goede managers
Bayern was mijn angstgegner. Ik kreeg nooit vat op hun formatie 4-5-1 met mijn 3-5-2 formatie. Ik heb alle wedstrijden inclusief de bekerfinale tegen Bayern verloren.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:01 schreef skittelman het volgende:
[..]
mmm ik vond bayern eerlijk gezegd redelijk slap spelen. 1x zonder TK gewonnen en 1x met TK gelijk.
Het was alleen jammer dat de nummers 4 t/m 7 geen punten pakte van Bayern. Anders was het seizoen heel anders gelopen. Hopelijk in de volgende Fok!League wat meer goede managers
met 3-5-2 ga je het niet winnen van 4-5-1 nee. Zeker niet als die 4-5-1 de betere middenvelders heeft.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Bayern was mijn angstgegner. Ik kreeg nooit vat op hun formatie 4-5-1 met mijn 3-5-2 formatie. Ik heb alle wedstrijden inclusief de bekerfinale tegen Bayern verloren.
Wat is je naam op osm? kan ik je ff checkenquote:Op zondag 28 juli 2013 21:58 schreef GwaiLow het volgende:
In deze competitie ben ik net gejoined :
2117948
Zit nog in de voorbereiding
Wow! Dan is doelsaldo opeens een stuk belangrijker! Succes!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:37 schreef skittelman het volgende:
hier ook een spannend slot, wie pakt de titel....
[ afbeelding ]
Ik heb daar geen ervaringen mee.. Heb het jaaaaren geleden via hotmail aangemaakt en dat werkte prima. Dus mischien een hotmail account aanmaken? Is een kleine moeite.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:42 schreef speciaal het volgende:
Ik heb vroeger veel OSM gespeeld en wil nu weer beginnnen maar ik heb 2 problemen. Als eerste lukt het account activeren ik heb voor accounts altijd een yahoo email adress maar de activatie mails komen helemaal niet aanDaarbij komen die gratis SK's helemaal niet binnen
.
Weet iemand of er misschien een probleem ofzo is met @yahoo.com adressen?
Ik heb mijn email verandert en activatie mail komt nu wel aan. Gratis SK is ook aangekomenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:48 schreef Catatafish het volgende:
[..]
Ik heb daar geen ervaringen mee.. Heb het jaaaaren geleden via hotmail aangemaakt en dat werkte prima. Dus mischien een hotmail account aanmaken? Is een kleine moeite.
Overigens krijg ik ook maar de helft van mijn gratis seizoenkaarten, misschien omdat je de test niet helemaal (naar behoren) invult. Heb er uiteindelijk maar voor gekozen om een flinke dosis sk-dagen te kopen. Kost je iets van 5 cent per dag, en aangezien ik er zo veel plezier van heb is het dat me wel waard.
Nice, ik heb net de dubbel binnen gehaald met Malagaquote:Op zondag 4 augustus 2013 10:38 schreef speciaal het volgende:
[..]
Ik heb mijn email verandert en activatie mail komt nu wel aan. Gratis SK is ook aangekomen
Nu manager van Kuban Krasnodar. We zullen zien hoeveel ik er nog van weet![]()
Competitie 4120356 "Ruslandia" op ik dacht server Johan
Uiteraardquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:25 schreef speciaal het volgende:
Wil een lieve FOK!ker een team voor mij managen terwijl ik 4 dagen ga kamperen?
Ik had je antwoord niet meer gelezen helaasquote:
You only lose once, dat is mijn motto op OSM.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:26 schreef GwaiLow het volgende:
Shit! Jammer dat je mijn antwoord niet gezien had. Ik zou die gasten helemaal voor je hebben opgerold? Waar staat YOLO ook alweer voor?
Ik kan wel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:20 schreef wimjongil het volgende:
Ik ga plotseling vanavond op vakantie, is er iemand die mijn vakantievervanging wil zijn? Speel met FC Groningen en sta derde.
Hier ging even iets fout.quote:
het is al bijna september, mijn hoofdaccount is 31-8 klaar. Hoe zit het met de rest?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
Ik won in de openingswedstrijd nog van Bayern, maar verloor vervolgens kansloos in de beker en competitie. Gelijkspel was voldoende voor de titel geweest
Begin September maak ik weer een nieuwe league aan. Hou dit topic in de gaten
Ik ben nog wel even onder de pannen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:13 schreef skittelman het volgende:
[..]
het is al bijna september, mijn hoofdaccount is 31-8 klaar. Hoe zit het met de rest?
Ik ben over 3 a 4 speeldagen klaar.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:13 schreef skittelman het volgende:
[..]
het is al bijna september, mijn hoofdaccount is 31-8 klaar. Hoe zit het met de rest?
Er was iets fout gegaan waardoor ik geen wifi had op de camping maar sta na een week niks managen eerste opeens.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:53 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Hier ging even iets fout.
Afijn, ik kom er net achter dat we wifi hebben terplekke dus ik heb geen vervanging nodig. Iig bedankt voor het aanbod
tegen sk en psk's krijg je meer managerspunten, in het begin v/d competitie zaten er een stuk meer in,quote:Op donderdag 19 september 2013 17:11 schreef wimjongil het volgende:
Hoe krijg je in hemelsnaam 8k managerpunten? Ik ben met een DS16 team eerste geworden en toen kreeg ik er maar 6.5k. Is de beker winnen 1.5k waard?
Overigens heb ik net met FC Groningen de beker gewonnen en zelfs als ik vanavond van NEC (computer) verlies, sta ik nog eerste. Gaat lekker, drie seizoenen op rij kampioen.![]()
Ah oké, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:16 schreef skittelman het volgende:
[..]
tegen sk en psk's krijg je meer managerspunten, in het begin v/d competitie zaten er een stuk meer in,
Mijn record is 10.500 punten (kampioen met Wigan)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |