Zelfs Bing kan nog beter boos kijkenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:23 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja, het moest waarschijnlijk even lijken of ze heel boos was denk ik!Maar daar leek het niet bepaald op nee.
haha inderdaad!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zelfs Bing kan nog beter boos kijken
De wraak van Ludoquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:33 schreef Frey het volgende:
Ik kan niet wachten op de eerste aflevering van seizoen 9
En al helemaal niet op de 5e, 6e, 7e en 8e.
Ja, ook daar ging ik dus onderuit. De tering zeg, The Bold was er niks bij.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die zogenaamd "koele" blik van Suzanne maakt die scène overigens pas echt lachwekkend![]()
Ik ook niet op het 5e, 6e, 7e, 8e en 9e seizoen!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:33 schreef Frey het volgende:
Ik kan niet wachten op de eerste aflevering van seizoen 9
En al helemaal niet op de 5e, 6e, 7e en 8e.
Michiel Sorbach kijkt zo geschokt omdat-ie nog nooit zo'n belachelijke interpretatie van "ik doe alsof ik heel boos ben" heeft gezienquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja, ook daar ging ik dus onderuit. De tering zeg, The Bold was er niks bij.
En ik ben klaar voor het 3e (:')), het 6e, het 7e, het 8e en het 9equote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:35 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik ook niet op het 5e, 6e, 7e, 8e en 9e seizoen!
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En ik ben klaar voor het 3e (:')), het 6e, het 7e, het 8e en het 9e![]()
Ooh, en de tweede helft van seizoen 2.
Als Bing echt uit zijn plaat gaat, zoals toen hij laatst Aysen vastgreep) vind ik hem toch wel heel overtuigend.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zelfs Bing kan nog beter boos kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand enig idee wat de nieuwe code is?
quote:Beste GTST: Spring Levend spelers,
Het is woensdag en er is dus een nieuwe pagina geopend in week 3 (Paranoia) van de app. Vandaag zul je onder meer een code moeten invoeren om nieuwe info vrij te spelen.
Ruud Feltkamp geeft vanmiddag de code weg. Te horen bij Radio 538, Ruuddewild.nl tussen 16 en 19 uur.
Succes!
Die eerste had ik ook geprobeerdquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmmmm irritant
Ik heb van alles al geprobeerd 1009 / 2013 / 0913 / 0109 / 0538
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 93% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2013 10:46:46 ]
Jup. Nog even en ze gaan mensen aangeven dat de laatste code op GTST Live zal worden weggegeven, om allerlei opgegeilde tienermeisjes naar dat event te laten komen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:58 schreef Scarface88 het volgende:
Ik vind dat gehype op de social media best wel kansloos. Net als vorig seizoen met de "Tim app".
Breng ze nou niet op ideeën.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jup. Nog even en ze gaan mensen aangeven dat de laatste code op GTST Live zal worden weggegeven, om allerlei opgegeilde tienermeisjes naar dat event te laten komen.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jup. Nog even en ze gaan mensen aangeven dat de laatste code op GTST Live zal worden weggegeven, om allerlei opgegeilde tienermeisjes naar dat event te laten komen.
Dan maken ze een reprise van het evenement, die 1 dag plaatsvind na de landelijke uitzending van de vervolgcliff.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:15 schreef xCupcake het volgende:
Dit schrijft de springinstructeur op zn fb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit schrijft de springinstructeur op zn fb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Lijkt mij niet. Te opvallend. Kan ook cryptisch zijn min of meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man, de laatste keer dat we dachten dat de schrijvers het er zó dik bovenop legden en we daardoor dachten dat het niet zo bleek te zijn, was toen Sil Rutger Goedhart om zeep had geholpen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lijkt mij niet. Te opvallend. Kan ook cryptisch zijn min of meer.
Inderdaad, die hele pagina slaat nergens op...quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Belachelijk.De makers overdrijven een beetje.
Dit schrijft de springinstructeur op zn fb:Tja, wat zal ik hier eens over zeggen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is er echt één voor het Viva forum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Inderdaad een heel sterke afleveringquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
De seizoensopener van seizoen 6 is echtTenminste, zit nu pas op de eerste 10 minuten en vind het nu al een goed vervolg
Seizoen 6 móet op de manier wel een klapper worden, ja![]()
Omdat Chris Jolles haar arm gebroken had misschien?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zojuist de eerste van seizoen 6 afgekeken... Hoezo had Dian van de ene op de andere scène ineens een gebroken arm in het gips?
quote:Seizoen 6:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je nog geen zin in deel 2 van seizoen 2?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
De seizoensopener van seizoen 6 is echtTenminste, zit nu pas op de eerste 10 minuten en vind het nu al een goed vervolg
Seizoen 6 móet op de manier wel een klapper worden, ja![]()
Een code ja, maar je hebt er niet veel aanquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:28 schreef Tallie1982 het volgende:
Er kwam toch een aanwijzing bij 538??
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Zo lees ik het niet. Er komt een uitvaart van hun liefde; Door hun liefde wilden ze trouwen en kwam dit uitje als vrijgezellenfeest. Wie dan dus ook dood gaat, het komt doordat Rik en Nuran een vrijgezellenfeest kregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:00 schreef Devil010 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]Zit idd in de appSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
Mij viel het wel op, vond het wel komischquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Omdat Chris Jolles haar arm gebroken had misschien?Mij viel het niet eens echt op overigens, maar goed.
Meh, heb die box nu al zolang liggen... Plus ik heb hem gekocht van een oplichterquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:51 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Heb je nog geen zin in deel 2 van seizoen 2?
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:28 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]lijkt me sterk dat t een droom is, diegene moet dan weten dat rik en nuran ruzie hebben en rik daardoor niet komt opdagen en dat bing gearresteerd is..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mike heeft nog een verhaallijn met sjors denk ik, k denk dat iemand van parachute gewisseld heeft en daardoor per ongeluk dood gaat.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:13 schreef Amarantha het volgende:
Zoals het nu lijkt, volgens de poll, valt Nuran te pletter, Verbaasd me wel dat het 21 mensen op Nuran is en maar 2 op Mike
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |