Dat was het spelletje van week 2quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:52 schreef purebliss het volgende:
Ik zag dat jullie het over een ouija bord puzzel hadden? Ik kan deze nergens vinden:( heb de app ook al een keer afgesloten en opnieuw gestart. Ook al een keer opnieuw geinstalleerd. Snap wr niets van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Ik heb alleen de Hangar opruimen. En met de filmpjes heb ik tot en met 'De Gil'.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:06 schreef purebliss het volgende:
Ik heb dat spelletje dat je de hangar moet opruimen en die van dat je de parachutes moet verbinden. Maar hoe kom ik aan dat spelletje met dat bord?
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
Als ik even mag: Seizoen 5. Eind seizoen 5, to be exact.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Well, ligt het nu aan mij of is zo'n kantoortje normaal gezien van de zijkant niet inloopbaar? Op die screenshots die ik toon zie je duidelijk dat de wand met de deur aan de linkerkant als het ware ophoudt en kun je via de opening naar de bar achterin kijken. Oftewel, héél officieel lopen ze Anita's kantoor in terwijl het in wezen gewoon open is voor iedereen om in te wandelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Yep, maar dat is gewoon de doorgang van het kantoortje naar de receptiebalie. En dat je mensen aan de bar ziet zitten heeft gewoon met het camerastandpunt te maken. Het is niet zo dat ze een extra wandje zijn vergeten neer te zettenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Well, ligt het nu aan mij of is zo'n kantoortje normaal gezien van de zijkant niet inloopbaar? Op die screenshots die ik toon zie je duidelijk dat de wand met de deur aan de linkerkant als het ware ophoudt en kun je via de opening naar de bar achterin kijken. Oftewel, héél officieel lopen ze Anita's kantoor in terwijl het in wezen gewoon open is voor iedereen om in te wandelen.
...Aaaaaah, op die fiets. Neem me niet kwalijk, het zag er zó stom uit, ik zag de balie ook helemaal nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yep, maar dat is gewoon de doorgang van het kantoortje naar de receptiebalie. En dat je mensen aan de bar ziet zitten heeft gewoon met het camerastandpunt te maken. Het is niet zo dat ze een extra wandje zijn vergeten neer te zetten
Oh, dat van die balie kan makkelijk, dat ding was gewoon te verplaatsenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
...Aaaaaah, op die fiets. Neem me niet kwalijk, het zag er zó stom uit, ik zag de balie ook helemaal niet
Toch zijn dat soort dingen mij nooit echt opgevallen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh, dat van die balie kan makkelijk, dat ding was gewoon te verplaatsen
Over wandjes die men is vergeten neer te zetten/verkeerd heeft neergezet gesproken: ik herinner mij een scène in seizoen 1 in de huiskamer van Huize Alberts, waarbij ze een wandje in de gang niet goed hadden neergezet. Zag je bij dat shot dus precies de keuken van Huize Dekker staan
En nog 1 in seizoen 2: bij een feest in Huize Alberts was men vergeten de voordeur dicht te doen alsmede het witte buitenwandje neer te zetten. Gevolg: je keek door de deuropening recht op de gang van Huize Dekker![]()
Niet dat ik weet heb je seizoen 6 niet op dvd?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
Staat S06E01 eigenlijk ergens op YouTube? Ben nu aan de seizoensfinale van S5 bezig en ben dus klaar met dat seizoen, eindelijk
Jawel, maar ben momenteel te lui om naar boven te lopen en de box te openenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:25 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
Niet dat ik weet heb je seizoen 6 niet op dvd?
Die niet naar mijn wetenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
Staat S06E01 eigenlijk ergens op YouTube? Ben nu aan de seizoensfinale van S5 bezig en ben dus klaar met dat seizoen, eindelijk
Wie is die John? Zit nu ook even te kijken, is inderdaad nogal achterlijkquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die niet naar mijn wetenS08E01 wel, vanochtend even bekeken. Ik heb me gek gelachen bij de laatste scène tussen John en Suzanne, zo slecht
![]()
John van Tongeren, eigenaar van de jazzclub waar Laura korte tijd optrad. Is daarna nog een tijdje in de serie blijven plakken, de rol is zelfs ge-recast.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wie is die John? Zit nu ook even te kijken, is inderdaad nogal achterlijk
heb je link naar die scene?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die niet naar mijn wetenS08E01 wel, vanochtend even bekeken. Ik heb me gek gelachen bij de laatste scène tussen John en Suzanne, zo slecht
![]()
Ik heb dat bord ook niet, Wel alle spelletjes en codewoorden voor week 2 gedaan maar krijg maar er ook geen badge voor.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:03 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ik heb dat ouija bord ook niet en heb week 2 gewoon uitgespeeld. En nu in week 3 kan ik niet verder na dat plaatje met dat sprong alfabet. Of is dat normaal?
Niet best nee!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hier:
Vooral de blik van Suzanne op het eind is echt lachwekkend
Dat zeker, maar deze blik spant toch echt wel de kroon qua slecht acterenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:15 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Niet best nee!
Maar je ziet de personages wel vaker in de laatste scene een blik trekken. Dat je denkt, goh wat overdreven of nep.
Ja, het moest waarschijnlijk even lijken of ze heel boos was denk ik!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat zeker, maar deze blik spant toch echt wel de kroon qua slecht acterenHet werkt absoluut niet dreigend of zo, maar juist lachwekkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |