SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com
De Topics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Poll: Wie valt er te pletter?
• Nuran
• Mike
• Lorena
• Aysen
• Maxime
• Rikki
• Noud
• Nina
• Wiet
Tussenstand:
Handig om te weten (tenzij je het pas wilt weten op 2 September):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door roos85 op 15-07-2013 16:00:06 ]![]()
Bedankt roos.
even nog een keer:quote:Op maandag 15 juli 2013 13:30 schreef roos85 het volgende:
[..]Op maandag 15 juli 2013 13:29 schreef Devil010 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
Leuk, zo'n polletje.
Zeg, de laatste weken waren Nuran en Wiet veel met elkaar in gesprek en scènes samen. Misschien dat dit ook iets zegt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:40 schreef Devil010 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar ik blijf bij Wiet.![]()
![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:43 schreef vencodark het volgende:
[..]Daar gaat mijn theorie als je bij Wiet blijft ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar ik blijf bij Wiet.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
Misschien verander ik nog van gedachten.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:48 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Daar gaat mijn theorie als je bij Wiet blijft ...![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:41 schreef TheVulture het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:28 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou inderdaad wel heel erg flauw zijn
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Zoals iemand hier eerder zei, droom is omgekeerd moord. Neemt niet weg dat Wiet vage dromen had in de aanloop naar de cliff...
Misschien een link?![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:28 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:43 schreef PicoMMP het volgende:
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:45 schreef PeterKelder het volgende:
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:47 schreef PicoMMP het volgende:
Waarom heeft nog niemand op Rikki of Maxime gestemd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:57 schreef Frey het volgende:
Waarom heeft nog niemand op Rikki of Maxime gestemd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:55 schreef PeterKelder het volgende:
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:57 schreef Frey het volgende:
Waarom heeft nog niemand op Rikki of Maxime gestemd?Er is op Maxime gestemd hoor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:58 schreef PicoMMP het volgende:
Ik hoop in ieder geval wel dat degene die viel echt morsdood is. Weer een (langdurige) coma en wonderbaarlijke 100% genezing wordt me te veel.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is inmiddels al weer weg gehaald.![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]Zou mooi zijn als het dan alsnog gebeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: