SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com
De Topics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Poll: Wie valt er te pletter?
• Nuran
• Mike
• Lorena
• Aysen
• Maxime
• Rikki
• Noud
• Nina
• Wiet
Tussenstand:
Handig om te weten (tenzij je het pas wilt weten op 2 September):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door roos85 op 15-07-2013 16:00:06 ]![]()
Bedankt roos.
even nog een keer:quote:Op maandag 15 juli 2013 13:30 schreef roos85 het volgende:
[..]Op maandag 15 juli 2013 13:29 schreef Devil010 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
Leuk, zo'n polletje.
Zeg, de laatste weken waren Nuran en Wiet veel met elkaar in gesprek en scènes samen. Misschien dat dit ook iets zegt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:40 schreef Devil010 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar ik blijf bij Wiet.![]()
![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:43 schreef vencodark het volgende:
[..]Daar gaat mijn theorie als je bij Wiet blijft ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar ik blijf bij Wiet.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
Misschien verander ik nog van gedachten.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:48 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Daar gaat mijn theorie als je bij Wiet blijft ...![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:41 schreef TheVulture het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:28 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou inderdaad wel heel erg flauw zijn
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Zoals iemand hier eerder zei, droom is omgekeerd moord. Neemt niet weg dat Wiet vage dromen had in de aanloop naar de cliff...
Misschien een link?![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:28 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:43 schreef PicoMMP het volgende:
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:45 schreef PeterKelder het volgende:
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:47 schreef PicoMMP het volgende:
Waarom heeft nog niemand op Rikki of Maxime gestemd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:57 schreef Frey het volgende:
Waarom heeft nog niemand op Rikki of Maxime gestemd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:55 schreef PeterKelder het volgende:
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:57 schreef Frey het volgende:
Waarom heeft nog niemand op Rikki of Maxime gestemd?Er is op Maxime gestemd hoor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:58 schreef PicoMMP het volgende:
Ik hoop in ieder geval wel dat degene die viel echt morsdood is. Weer een (langdurige) coma en wonderbaarlijke 100% genezing wordt me te veel.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is inmiddels al weer weg gehaald.![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]Zou mooi zijn als het dan alsnog gebeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zoals het nu lijkt, volgens de poll, valt Nuran te pletter, Verbaasd me wel dat het 21 mensen op Nuran is en maar 2 op Mike
Your beauty never ever scared me.![]()
Mike zou het niet kunnen zijn denk want anders was al die moeite die hij heeft gedaan voor het hotel en nola voor niets geweest. Daarnaast zagen we dat Aysen alles nog controleerde. Denk je niet dat Mike hetzelfde gedaan heeft?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:13 schreef Amarantha het volgende:
Zoals het nu lijkt, volgens de poll, valt Nuran te pletter, Verbaasd me wel dat het 21 mensen op Nuran is en maar 2 op Mike![]()
Nah, zoals ik in het vorige topic al in een spoiler zei, ze gaan baby-verhaallijn 93741 echt niet zomaar afkappen.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:13 schreef Amarantha het volgende:
Zoals het nu lijkt, volgens de poll, valt Nuran te pletter, Verbaasd me wel dat het 21 mensen op Nuran is en maar 2 op Mike![]()
Dan wordt het toch interessant als in het testament van Mike blijkt dat Nola de Rozenboom krijgtquote:Op maandag 15 juli 2013 16:20 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
Mike zou het niet kunnen zijn denk want anders was al die moeite die hij heeft gedaan voor het hotel en nola voor niets geweest. Daarnaast zagen we dat Aysen alles nog controleerde. Denk je niet dat Mike hetzelfde gedaan heeft?
14.gif RaymanNL vindt dit leuk![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dan wordt het toch interessant als in het testament van Mike blijkt dat Nola de Rozenboom krijgt
Oh..quote:Op maandag 15 juli 2013 16:23 schreef majahoi het volgende:
Haha je kan het dus overlevenhttp://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-niet-opengaat.dhtml
Maar Mike ging in plaats van Bing toch?
Dus misschien is het wel Mike? Maar het had eigenlijk Bing moeten zijn![]()
![]()
Oh dat is wel een goeie ja.. Daar had ik nog niet over nagedacht. Lijkt me dan sterk dat het Aysen is want die kreeg dus Rik zijn plek? Lijkt me sterk dat er ook maar iemand is in Meerdijk die Rik nu dood wilt hebbenquote:Op maandag 15 juli 2013 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
Maar Mike ging in plaats van Bing toch?
Dus misschien is het wel Mike? Maar het had eigenlijk Bing moeten zijn
Hier denken ze Mikequote:Op maandag 15 juli 2013 16:13 schreef Amarantha het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blijf bij Mike als dode, eerder artikel over flexwet/musical ten spijt. Biedt teveel mogelijkheden om te laten liggen... Talloze verdachten, Bianca overstuur, Anton waarschuwt Julia voor Ludo, Lucas twijfelt of hij eerlijk moet zijn naar Menno toe over Ludo's telefoongesprek, Nola weer naar NouNa, Lorena en Laura weer in Rozenboom, eventueel Sjors weer terug.
Als dader denk ik aan Wiet. Heeft spijt van haar gedrag, wil zo in haar twisted way de banden tussen Nina en Noud weer aanhalen. En zo de fouten van Noud wat betreft de baby weer rechtzetten.![]()
De vader van Bilal zou Rik dood willen hebben. Ver gezocht.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat is wel een goeie ja.. Daar had ik nog niet over nagedacht. Lijkt me dan sterk dat het Aysen is want die kreeg dus Rik zijn plek? Lijkt me sterk dat er ook maar iemand is in Meerdijk die Rik nu dood wilt hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die Mike gaat er pas half 2014 uit. Zolang rekken met een dode?quote:Op maandag 15 juli 2013 17:05 schreef Roter het volgende:
Blijf bij Mike als dode, eerder artikel over flexwet/musical ten spijt. Biedt teveel mogelijkheden om te laten liggen... Talloze verdachten, Bianca overstuur, Anton waarschuwt Julia voor Ludo, Lucas twijfelt of hij eerlijk moet zijn naar Menno toe over Ludo's telefoongesprek, Nola weer naar NouNa, Lorena en Laura weer in Rozenboom, eventueel Sjors weer terug.
Als dader denk ik aan Wiet. Heeft spijt van haar gedrag, wil zo in haar twisted way de banden tussen Nina en Noud weer aanhalen. En zo de fouten van Noud wat betreft de baby weer rechtzetten.![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 17:20 schreef JamFlava het volgende:
[..]
De vader van Bilal zou Rik dood willen hebben. Ver gezocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 17:20 schreef JamFlava het volgende:
[..]
De vader van Bilal zou Rik dood willen hebben. Ver gezocht.Hmm maar Rik heeft toch niet direct iets met Bilal's vader? Alleen dat Nuran met Bilal zou trouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.![]()
Vraag me af waarom die 2 stemmers op Lorena op haar hebben gestemd. Wat is de gedachte daar achter? Zie Lorena namelijk wel veilig aan de grond komenYour beauty never ever scared me.![]()
Ik hoor jullie allemaal praten over wiet die 112 belt, en die brief van de vader van bilal en maxim die jeff belt.
maar waarom heb ik die filmpjes niet op de app?
ik wou ze gaan kijken, dus heb ik de app opnieuw geïnstaleerd.
hoe hebben jullie ze gekeken?
ik heb ook al de 2 games gespeeld.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Links boven op de knop drukken.. kun je bij deze week kijken, maar ook bij video.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:27 schreef soufyan1223 het volgende:
Ik hoor jullie allemaal praten over wiet die 112 belt, en die brief van de vader van bilal en maxim die jeff belt.
maar waarom heb ik die filmpjes niet op de app?
ik wou ze gaan kijken, dus heb ik de app opnieuw geïnstaleerd.
hoe hebben jullie ze gekeken?
ik heb ook al de 2 games gespeeld.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat laatste is echt te ver gezochtquote:Op maandag 15 juli 2013 17:05 schreef Roter het volgende:
Als dader denk ik aan Wiet. Heeft spijt van haar gedrag, wil zo in haar twisted way de banden tussen Nina en Noud weer aanhalen. En zo de fouten van Noud wat betreft de baby weer rechtzetten.
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:05 schreef fotostarter het volgende:
Er stond ook dat Martine Hafkamp weer terug in de serie kwam, met als bron de appSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is inmiddels al weer weg gehaald.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Aah crap zie je wel, ik versprak me inderdaadquote:Op zondag 14 juli 2013 20:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hoezo? Het is aannemelijker dat diegene het niet overleeft, dan wel. Alhoewel je het bij GTST maar nooit weet natuurlijkBedoelde inderdaad, als diegene het wél overleeft is het het meest achterlijke ever
Ah, ik vond het al zo'n vreemde zin toen ik 'm lasquote:Op maandag 15 juli 2013 18:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Aah crap zie je wel, ik versprak me inderdaadBedoelde inderdaad, als diegene het wél overleeft is het het meest achterlijke ever
Maar wat weet ik er nou van, ik heb immers alleen maar zitten klieren bij de lessen van Helmink![]()
![]()
Ik zag je gister ineens voorbij vliegen in het ziekenhuis!quote:Op maandag 15 juli 2013 18:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah, ik vond het al zo'n vreemde zin toen ik 'm las
Maar wat weet ik er nou van, ik heb immers alleen maar zitten klieren bij de lessen van HelminkGelukkig dat die Helmink je niet gezien heeft.
Die geruchten komen wel vaker terug.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Er stond ook dat Martine Hafkamp weer terug in de serie kwam, met als bron de app
Als ze dat nu eens deed... Geloof dat de schrijvers haar niet willen toch?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: