Nee, want ik geloof ook niet dat er twee uitgaan.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar als zij het slachtoffer is, zal ze het dan overleven of niet? Ik bedoel, Rik heeft Anita al verloren, nóg een geliefde verliezen zou misschien wel een doodsklap kunnen zijn voor hem.
quote:Op zondag 14 juli 2013 20:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hier komt een theorie.Bing is er maf genoeg voor, maar dat doet hij echt niet hoor. Dat durf ik wel met zekerheid te zeggen. Rick is ook nog zijn beste vriend. Ik geloof niet dat het Nuran is, en als dat wel zo is stelt het me teleur. Het mag van mij sowieso allemaal wel iets realistischer. Al zeggen ze dat ze er mee bezig zijn om het zo realistisch mogelijk te maken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze of überhaupt welk slachtoffer het ook wordt het niet overleeft zou dat echt het meest achterlijke ever zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar als zij het slachtoffer is, zal ze het dan overleven of niet? Ik bedoel, Rik heeft Anita al verloren, nóg een geliefde verliezen zou misschien wel een doodsklap kunnen zijn voor hem.
Hoezo? Het is aannemelijker dat diegene het niet overleeft, dan wel. Alhoewel je het bij GTST maar nooit weet natuurlijkquote:Op zondag 14 juli 2013 20:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als ze of überhaupt welk slachtoffer het ook wordt het niet overleeft zou dat echt het meest achterlijke ever zijn.
Dat dus. Straks raakt hij verward, laat hij een baard staan en vlucht-ie naar een onbewoond eiland. Moet Ludo weer in actie komen om hem daar weg te halenquote:En dan krijgt Rik naar mijn gevoel een heel zwaar Daniël-gehalte.
Lauraquote:Op zondag 14 juli 2013 21:02 schreef PeterKelder het volgende:
Laura gaat hier heerlijk geraffineerd te werk![]()
![]()
Sniffer, decompileren (door iemand anders) etc...quote:Op zondag 14 juli 2013 14:10 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
[..]
Hoe heb je dat filmlje gevonden als ik vragen mag
Want, Lucas voegt wel iets toe bedoel je?quote:Op zondag 14 juli 2013 18:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Als het Nuran is zou ik het echt heel erg zwak vinden in ieder geval. Geloof er ook niks van dat GTST zich tot zo'n dramatisch niveau verlaagd.
Op Lorena na het enige lekkere wijf dat nog in de serie zit... Mag toch hopen dat ze het niet isquote:
Het gaat er niet om dat ik niet wil dat zij er uit gaat....vind het prima.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:25 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Want, Lucas voegt wel iets toe bedoel je?
Nuran is trouwens wel een hele knappe meid hoor. Weet niet of je haar wel eens in het dagelijks leven hebt gezien...? Pfieuuuwwwquote:Op zondag 14 juli 2013 22:28 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Op Lorena na het enige lekkere wijf dat nog in de serie zit... Mag toch hopen dat ze het niet is
Dat zeg ik toch ookquote:Op zondag 14 juli 2013 22:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nuran is trouwens wel een hele knappe meid hoor. Weet niet of je haar wel eens in het dagelijks leven hebt gezien...? Pfieuuuwww
van die url's doen helaas alleen de filmpjes die we algezien hebben in de uitzendingenquote:Op zondag 14 juli 2013 21:06 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Sniffer, decompileren (door iemand anders) etc...
In het vorige topic zijn de URL's al bekend gemaakt.
Ja, maar je hoeft geen spelletjes te spelen of die waar-de-loze app te openen. En dat is nou het leukste punt.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:10 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
van die url's doen helaas alleen de filmpjes die we algezien hebben in de uitzendingen
ja dat is waar idd. Maar had het leuke gevonden als die andere filmpjes zouden werkenquote:Op zondag 14 juli 2013 23:41 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Ja, maar je hoeft geen spelletjes te spelen of die waar-de-loze app te openen. En dat is nou het leukste punt.
Ik ook, maar RTL is echt niet zo achterlijk hoorquote:Op zondag 14 juli 2013 23:53 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
ja dat is waar idd. Maar had het leuke gevonden als die andere filmpjes zouden werken
quote:Op maandag 15 juli 2013 10:10 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat is er nu precies te zien in het nieuwe filmpje in de app?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op maandag 15 juli 2013 10:10 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat is er nu precies te zien in het nieuwe filmpje in de app?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juli 2013 10:42 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
dit dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |