quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Kan best ja, maar ik wil hier binnenkort eigenlijk ook mee stoppenquote:Op maandag 15 juli 2013 00:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan heb ik niet zo heel veel te klagen![]()
Als ik 18 ben is het miniumloon 4,53 ofzo zag ik
Wat voor werk doe jij dan? Ik verdien nu 5,02quote:Op maandag 15 juli 2013 00:11 schreef xcachet het volgende:
Bij ah zit je vakantie geld er al bij in. Ik verdiende op mijn 16e daar voor 2 uur ook maar iets van 6,30 ofzo..
Je krijg gewoon nog vakantiegeld hoor.. Maar niet direct in je loon wat je per maand krijgt. Jij krijgt dus bij één periode gelijk een bak geld.. Dat is je vakantiegeldquote:Op maandag 15 juli 2013 00:15 schreef LittleBrownie het volgende:
Dus ik krijg nu minder loon omdat 12+ uur?
Omdat je het saai vind?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kan best ja, maar ik wil hier binnenkort eigenlijk ook mee stoppen
Ik werkte bij de AH vond het geen flikker meer aan daar. Nu werk ik ik een sushi restaurant en 5,50 contant per uurquote:Op maandag 15 juli 2013 00:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij dan? Ik verdien nu 5,02
Je maar wat deed je dan binnen de AH dat je zoveel kreeg?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik werkte bij de AH vond het geen flikker meer aan daar. Nu werk ik ik een sushi restaurant en 5,50 contant per uur
Niks, vakjes vullen en groentjes in werkenquote:Op maandag 15 juli 2013 00:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je maar wat deed je dan binnen de AH dat je zoveel kreeg?
Franchise dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niks, vakjes vullen en groentjes in werken
Ga huilenquote:Op maandag 15 juli 2013 00:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Flikker even lekker op als je niks positiefs te melden hebt
Weet je niet wat een franchise is?quote:
een nachtmerriequote:Op maandag 15 juli 2013 00:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou wat zijn he, als je hier moest blijven posten
nee een colaflesjequote:Op maandag 15 juli 2013 00:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb je er een foto van jezelf ingezet?![]()
![]()
Het is positief maar jij ziet het als negatief.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
quote me gwn niet als je niks positiefs te melden hebt![]()
![]()
![]()
Users wegpesten staat een ban op meneertjequote:Op maandag 15 juli 2013 00:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Flikker even lekker op als je niks positiefs te melden hebt
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Users wegpesten staat een ban op meneertje
Je negeerde mequote:
ik weiger er iets aan te doen omdat ik al op de helft benquote:Op maandag 15 juli 2013 00:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je negeerde me![]()
![]()
Hoe is t met dat precalculus gebeuren?
Moet je het doen voor je studie ofzo?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik weiger er iets aan te doen omdat ik al op de helft ben![]()
zegt meneer met mbo detailhandelquote:Op maandag 15 juli 2013 00:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jouw wereld is gewoon één grote film?
Autist.
niet verplicht, wordt wel aangeraden en je krijgt er een bonuspunt voor. maar ik had gehoord dat alleen de elite het doetquote:Op maandag 15 juli 2013 00:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moet je het doen voor je studie ofzo?
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als lb zegt dat hij het doet geloof ik het
ZOOOOOOO BRA POW POW POWquote:Op maandag 15 juli 2013 00:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jouw wereld is gewoon één grote film?
Autist.
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
niet verplicht, wordt wel aangeraden en je krijgt er een bonuspunt voor. maar ik had gehoord dat alleen de elite het doet
Je weet best dat het eraan gelijk staatquote:Op maandag 15 juli 2013 00:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je connecties geven onjuiste informatie. Beetje jammer
hahaha jij doet mbo detailhandelquote:Op maandag 15 juli 2013 00:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kap eensquote:Op maandag 15 juli 2013 00:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je weet best dat het eraan gelijk staat
Hoe bevalt het alleen leven? Ben je al 10 kg aangekomen?quote:
Dikke nurt :Squote:
jij bent zeker zo'n persoon die ook niet met lager geschoolde mensen praat.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je weet best dat het eraan gelijk staat
Jij ook, kappenquote:Op maandag 15 juli 2013 00:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent zeker zo'n persoon die ook niet met lager geschoolde mensen praat.
omdat ze te dom zijn hé
ik werk in een fabriek met matties die in de bijstand zittenquote:Op maandag 15 juli 2013 00:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent zeker zo'n persoon die ook niet met lager geschoolde mensen praat.
omdat ze te dom zijn hé
ben nog niet verhuisdquote:Op maandag 15 juli 2013 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe bevalt het alleen leven? Ben je al 10 kg aangekomen?
gelijk zo minachtenquote:Op maandag 15 juli 2013 00:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik werk in een fabriek met matties die in de bijstand zitten
verder nog iets
Nee dat bedoel ik ook niet kutpauperquote:
nee manquote:Op maandag 15 juli 2013 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik ook niet kutpauperJe ouders zijn toch weg
Wat ga je mij dan naar je huis lokkenquote:
Ik post op een forum om het voor andere te verzieken.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik werk in een fabriek met matties die in de bijstand zitten
verder nog iets
Ja, het is anderenquote:Op maandag 15 juli 2013 00:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik post op een forum om het voor andere te verzieken.
Nog wat?
Porters set + tracklist.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoe hebben de Nederlandse vissers het gedaan?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik post op een forum om het voor andere te verzieken.
Nog wat?
Vraag aan je moeder dan. Misschien heeft ze nog wat kleingeld laten liggen achter haar raampjequote:
en jij doet stoer met je studie. omdat je voor de rest een kansloos leven hebt.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik sta toch boven je want jij volgt de tour
is dit serieus of?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en jij doet stoer met je studie. omdat je voor de rest een kansloos leven hebt.
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Wtf doen jullie zo kinderachtigkap eens
Kan het toch op slot zttenquote:
Gewoon bans uitdalen als een baasquote:
Had de livesets al gevondenquote:Op maandag 15 juli 2013 00:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Porters set + tracklist.
http://www.1001tracklists(...)atia-2013-07-12.html
uitdalen? :Ssssquote:
Doe even wat aan ontspanning ofzoquote:Op maandag 15 juli 2013 00:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ooooeee, en nu? Huilen in een hoekje?
Jij hebt het triest zijn wel uitgevonden gozer.
Nice, maar nu heb je de tracklist erbij.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Had de livesets al gevonden![]()
http://mixing.dj/ultra-eu(...)lection-umf-croatia/
delen ;squote:
Ja oke, dat is wel nicequote:Op maandag 15 juli 2013 00:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nice, maar nu heb je de tracklist erbij.
Neuquote:Op maandag 15 juli 2013 00:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Doe even wat aan ontspanning ofzo
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en toen had je een ban...
prive informatie delen is niet zo slim pik.
......quote:Op maandag 15 juli 2013 00:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Neger, negeer nietquote:Op maandag 15 juli 2013 00:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat troll ik dan?quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:44 schreef jordyqwerty het volgende:
nou de groetjes maar weer, het was weer gezelligtot snel
Haijequote:Op maandag 15 juli 2013 00:44 schreef jordyqwerty het volgende:
Ja?quote:
KIJK WAquote:
Die is erg leuk inderdaadquote:Op maandag 15 juli 2013 00:45 schreef Spatieloos het volgende:
Stuart, nog bedankt voor die film tip. 21 Jump Street is echt geniaal.
doeiquote:Op maandag 15 juli 2013 00:44 schreef jordyqwerty het volgende:
ik heb voorspellende gavesquote:Op maandag 15 juli 2013 00:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind het jammer dat je niet verder op mijn troll reageerde
quote:
quote:
Doeiquote:Op maandag 15 juli 2013 00:44 schreef jordyqwerty het volgende:
nee zeg maar alles goedquote:Op maandag 15 juli 2013 00:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Moet ik nou opnieuw hoi zeggen of hoeft dat niet
./faleninsociaalzijn
gewoon casual scheldenquote:Op maandag 15 juli 2013 00:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
./faleninsociaalzijn
hoe reageer je in het echt als iemand hoi tegen je zegt?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
./faleninsociaalzijn
Weet ik niet meer, is al tijdje geleden, maar toen kon ik nog beetje sociaal zijn, nu ben ik alles verleerdquote:Op maandag 15 juli 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hoe reageer je in het echt als iemand hoi tegen je zegt?
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, is al tijdje geleden, maar toen kon ik nog beetje sociaal zijn, nu ben ik alles verleerd
Wordt straks wel erg eng dan om je mond open te trekkenquote:Op maandag 15 juli 2013 00:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, is al tijdje geleden, maar toen kon ik nog beetje sociaal zijn, nu ben ik alles verleerd
Hoiquote:Op maandag 15 juli 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hoe reageer je in het echt als iemand hoi tegen je zegt?
#TBBT-stylequote:
Ik volg advies van iemand die met bijstands-mensen om gaat, en jij leek me wel zo'n typequote:
Nee joh, ik ben niet bang, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, ik zeg wel wat komt wel goed ik leer snel, moet gewoon weer beetje wennen, maar ik vraag gewoon alvast beetje rond hoe het moet om voorbereid te zijn.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt straks wel erg eng dan om je mond open te trekken
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik volg advies van iemand die met bijstands-mensen om gaat, en jij leek me wel zo'n type
Grapje.
quote:
quote:
Knock knockquote:Op maandag 15 juli 2013 00:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Klop Klop, Penny
Klop Klop, Penny
Klop Klop, Penny
#Sheldon-style
Goedmaakseks :s :squote:Op maandag 15 juli 2013 00:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]Ik haat jou!
Okay, nu moeten we een kleine ruzie krijgen, na die ruzie goed maken. Na een ruzie krijgen mensen namelijk een betere band, ik mag je al wat meer
oke ik beginquote:Op maandag 15 juli 2013 00:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]Ik haat jou!
Okay, nu moeten we een kleine ruzie krijgen, na die ruzie goed maken. Na een ruzie krijgen mensen namelijk een betere band, ik mag je al wat meer
Heb je hem naar binnen gedrukt?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb mijn pielemuis al vanaf mijn twaalfde niet meer gezien
Oh jij! JIJ jij bent gewoon een mislukkeling, jij kopieert gewoon beledigingen van het internet en gebruikt ze als je je even niet goed voelt door iemand ,jij jij zal nooit wat bereiken in je leven, jij bijstandsniveau mislukt kut kind, ga lekker sport kijken op je TV van 10 euro uit 1954!!!!quote:Op maandag 15 juli 2013 00:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke ik begin
ga naar je zolderkamer kut autist, hadden je ouders maar abortus gedaan
Zo klein?????quote:Op maandag 15 juli 2013 00:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb mijn pielemuis al vanaf mijn twaalfde niet meer gezien
He hoer, ben je doof ofzo!? roepen als ze niet binnen 5 seconden terug antwoord.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben niet bang, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, ik zeg wel wat komt wel goed ik leer snel, moet gewoon weer beetje wennen, maar ik vraag gewoon alvast beetje rond hoe het moet om voorbereid te zijn.
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh jij! JIJ jij bent gewoon een mislukkeling, jij kopieert gewoon beledigingen van het internet en gebruikt ze als je je even niet goed voelt door iemand ,jij jij zal nooit wat bereiken in je leven, jij bijstandsniveau mislukt kut kind, ga lekker sport kijken op je TV van 10 euro uit 1954!!!!![]()
JIJ ZAL HET NOOIT MAKEN IN HET LEVEN, Ik hoop dat al je ouders sterven!
Al je oudersquote:Op maandag 15 juli 2013 00:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh jij! JIJ jij bent gewoon een mislukkeling, jij kopieert gewoon beledigingen van het internet en gebruikt ze als je je even niet goed voelt door iemand ,jij jij zal nooit wat bereiken in je leven, jij bijstandsniveau mislukt kut kind, ga lekker sport kijken op je TV van 10 euro uit 1954!!!!![]()
7quote:Op maandag 15 juli 2013 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al je oudersHoeveel denk je dat hij er heeft?
Minimaal 5quote:Op maandag 15 juli 2013 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al je oudersHoeveel denk je dat hij er heeft?
dit kloptquote:Op maandag 15 juli 2013 00:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
gekke Paki girlquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:59 schreef Rodawa het volgende:
Hee meisjes en jongens haha dames gaan voor he hoe is het?
oke excuses aanvaardquote:Op maandag 15 juli 2013 01:00 schreef Spatieloos het volgende:
Hey eehh Tjacka, ik ehhh ja. Ik ehh, wil zeggen dat het me spijt
Het was niet mijn eeeeh bedoeling, ik heb dingen gezegd die ik niet had moeten zeggen, ik neem alles terug, ik was gewoon een beetje in een rare bui! HET SPIJT ME JA!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je verdiend een betere vriend dan ik ooit kan zijn!! Maar maar, ik hoop toch dat je me vergeeft![]()
![]()
SORRY!!!!!1
Ah toch nog iemandquote:Op maandag 15 juli 2013 01:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Gaat prima hoor, ben Tjacka aan het leren kennen.
Gekke pakislet :Squote:
Geeft niet, wat jij tegen mij hebt gezegd is ook niks vergeleken wat ik tegen jou had gezegd, je hoeft je niet eens te excuseren!!!!quote:Op maandag 15 juli 2013 01:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke excuses aanvaard
ik maak geen excuses
sorry
Wat ben jij een klootzak dan :s :squote:Op maandag 15 juli 2013 01:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke excuses aanvaard
ik maak geen excuses
sorry
deze manquote:
Geen dank hoor.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 01:02 schreef Spatieloos het volgende:
Hey ehh, LB moet je mij geen note geven, ik heb wel iemand helemaal kapot gescholden!
Tjacka is niet kapot te krijgen, familie van Emile Ratelband, vandaar zijn usernamequote:Op maandag 15 juli 2013 01:02 schreef Spatieloos het volgende:
Hey ehh, LB moet je mij geen note geven, ik heb wel iemand helemaal kapot gescholden!
Ja, ehh sorry dat ik het niet vroeg, ik vergeet dat altijd, en houd niet zo van dat ehh 'smalltalk' Want het antwoord is toch meestal wel 'gaat goed' ofzoiets in die richting...quote:
Zegt me niksquote:Op maandag 15 juli 2013 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tjacka is niet kapot te krijgen, familie van Emile Ratelband, vandaar zijn username
Geen probleem.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, ehh sorry dat ik het niet vroeg, ik vergeet dat altijd, en houd niet zo van dat ehh 'smalltalk' Want het antwoord is toch meestal wel 'gaat goed' ofzoiets in die richting...
HET SPIJT ME JA!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Je kent Emile Ratelband niet?quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 01:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen probleem.Ik vroeg je nog steeds niks!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zal het nu vragen, ondanks dat ik het antwoord weet!
Hoe gaat het met jou dan?
Spatieboos
dat valt wel mee hoorquote:Op maandag 15 juli 2013 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tjacka is niet kapot te krijgen, familie van Emile Ratelband, vandaar zijn username
Niet zo bescheidenquote:
Sorry bby mn notes zijn opquote:Op maandag 15 juli 2013 01:02 schreef Spatieloos het volgende:
Willen kennen en kennen is ook een verschilquote:Op maandag 15 juli 2013 01:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Houden zo.
De meeste BN'ers wil je niet kennen
Gaat goed.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vroeg je nog steeds niks!!
Maar zal het nu vragen, ondanks dat ik het antwoord weet!
Hoe gaat het met jou dan?
Begin nou niet telkens over dat onderwerp, daardoor gaan mensen het doen of gaan ze er aan denken en dan ehhhhquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 01:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]heb je een max?
Geeft niet hoor :/
Iewhl kotsen :squote:Op maandag 15 juli 2013 01:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Begin nou niet telkens over dat onderwerp, daardoor gaan mensen het doen of gaan ze er aan denken en dan ehhhh
gulliblegulliblegulliblegullibleorangequote:Op maandag 15 juli 2013 01:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Say gullible 5 times very fast and it will sound like orange
Hardop jaquote:Op maandag 15 juli 2013 01:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
gulliblegulliblegulliblegulliblegullibleorange
Hey ja!
Het werktquote:Op maandag 15 juli 2013 01:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
GULLIBLEGULLIBLEGULLIBLEGULLIBLEORANGE!!!!!!!
Hoe spreek je het uit?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:08 schreef Spatieloos het volgende:
Geprobeerd, maar het klinkt voor geen meter
Zoek de definitie eens op broquote:Op maandag 15 juli 2013 01:08 schreef Spatieloos het volgende:
Geprobeerd, maar het klinkt voor geen meter
quote:Op maandag 15 juli 2013 01:06 schreef Tjacka het volgende:
ONZ / Sorry Spatieloos
ik hoop dat je dit waardeert spatieloos
quote:Op maandag 15 juli 2013 01:08 schreef Spatieloos het volgende:
hoe spreek je het eigenlijk uit gullible?
Ik zeg gulliebluh
Nou ehh, aan de ene kant wel, maar andere kant niet. Ik bedoel je zei net dat je geen excuses aan zou bieden, dus je hebt tegen me gelogenquote:
ik voelde mij toch enorm schuldigquote:Op maandag 15 juli 2013 01:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou ehh, aan de ene kant wel, maar andere kant niet. Ik bedoel je zei net dat je geen excuses aan zou bieden, dus je hebt tegen me gelogen![]()
![]()
![]()
![]()
AAN DE ANDERE KANTD: D:D:D:D:D
quote:
Oh je snap hem eindelijk, dus je bent naïef en laat van begrip. Dan ben je wel erg domquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 01:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh je snap hem eindelijk, dus je bent naïef en laat van begrip. Dan ben je wel erg dom
standaard PIquote:
Ja, dat hoorde er ook gewoon bijquote:Op maandag 15 juli 2013 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]Geniaal om dat uit jouw mond te horen
Srryquote:
oh?quote:
Was jij dat nou die de tafels niet kon?quote:
Stil.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was jij dat nou die de tafels niet kon?
Oh jijquote:
Drie maal drie is negen ieder zingt zn eigen liedquote:Op maandag 15 juli 2013 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice, nieuwe rellen. Maak er vast een KLB-topic over.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Valt toch wel mee, dat was je eigenlijk al.
quote:
quote:
nee, ik heb nog best lang serieus lopen posten op vbl ook met andere account.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Valt toch wel mee, dat was je eigenlijk al.
Drie maal drie is 6 swa, pipi langkous heeft gelijk tog?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Drie maal drie is negen ieder zingt zn eigen lied
Zo dom ben ik nou ook weer niet, ik ben die gozer met die rare eetgewoontes en rare fapverhalen.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 juli 2013 01:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
[..]
nee, ik heb nog best lang serieus lopen posten op vbl ook met andere account.
tot dat, ik andere delen van het forum ging bekijken, en ik de magische wereld van fok ontdekte.
quote:Op maandag 15 juli 2013 01:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zo dom ben ik nou ook weer niet, ik ben die gozer met die rare eetgewoontes en rare fapverhalen.
Swa komt niet fakken met my Gquote:Op maandag 15 juli 2013 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Drie maal drie is 6 swa, pipi langkous heeft gelijk tog?
quote:Op maandag 15 juli 2013 01:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
[..]
nee, ik heb nog best lang serieus lopen posten op vbl ook met andere account.
tot dat, ik andere delen van het forum ging bekijken, en ik de magische wereld van fok ontdekte.
Live op tc?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:20 schreef Spatieloos het volgende:
Nog 8 dagen en dan gaat mijn snor er af op TC
Sick. Dat gaat dus live gebeuren? Hoe laat?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:20 schreef Spatieloos het volgende:
je snor?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:20 schreef Spatieloos het volgende:
Ja, ik heb een snor, maar niet echt een mannen snor, meer een batman snor. En ik ben 17!!!! Al 6 dagen!quote:
Ja jij negeerde mijn vissersvraag broederquote:Op maandag 15 juli 2013 01:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
fokkie hoe gaat het eigenlijk met jou?
Net 17 hoor, gelijk dikke snor gekregen hijquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 01:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Net 17 hoor, gelijk dikke snor gekregen hij
waarquote:Op maandag 15 juli 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja jij negeerde mijn vissersvraag broeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |