Heb je hem naar binnen gedrukt?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb mijn pielemuis al vanaf mijn twaalfde niet meer gezien
Oh jij! JIJ jij bent gewoon een mislukkeling, jij kopieert gewoon beledigingen van het internet en gebruikt ze als je je even niet goed voelt door iemand ,jij jij zal nooit wat bereiken in je leven, jij bijstandsniveau mislukt kut kind, ga lekker sport kijken op je TV van 10 euro uit 1954!!!!quote:Op maandag 15 juli 2013 00:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke ik begin
ga naar je zolderkamer kut autist, hadden je ouders maar abortus gedaan
Zo klein?????quote:Op maandag 15 juli 2013 00:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb mijn pielemuis al vanaf mijn twaalfde niet meer gezien
He hoer, ben je doof ofzo!? roepen als ze niet binnen 5 seconden terug antwoord.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben niet bang, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, ik zeg wel wat komt wel goed ik leer snel, moet gewoon weer beetje wennen, maar ik vraag gewoon alvast beetje rond hoe het moet om voorbereid te zijn.
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh jij! JIJ jij bent gewoon een mislukkeling, jij kopieert gewoon beledigingen van het internet en gebruikt ze als je je even niet goed voelt door iemand ,jij jij zal nooit wat bereiken in je leven, jij bijstandsniveau mislukt kut kind, ga lekker sport kijken op je TV van 10 euro uit 1954!!!!![]()
JIJ ZAL HET NOOIT MAKEN IN HET LEVEN, Ik hoop dat al je ouders sterven!
Al je oudersquote:Op maandag 15 juli 2013 00:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh jij! JIJ jij bent gewoon een mislukkeling, jij kopieert gewoon beledigingen van het internet en gebruikt ze als je je even niet goed voelt door iemand ,jij jij zal nooit wat bereiken in je leven, jij bijstandsniveau mislukt kut kind, ga lekker sport kijken op je TV van 10 euro uit 1954!!!!![]()
7quote:Op maandag 15 juli 2013 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al je oudersHoeveel denk je dat hij er heeft?
Minimaal 5quote:Op maandag 15 juli 2013 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al je oudersHoeveel denk je dat hij er heeft?
dit kloptquote:Op maandag 15 juli 2013 00:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
gekke Paki girlquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:59 schreef Rodawa het volgende:
Hee meisjes en jongens haha dames gaan voor he hoe is het?
oke excuses aanvaardquote:Op maandag 15 juli 2013 01:00 schreef Spatieloos het volgende:
Hey eehh Tjacka, ik ehhh ja. Ik ehh, wil zeggen dat het me spijt
Het was niet mijn eeeeh bedoeling, ik heb dingen gezegd die ik niet had moeten zeggen, ik neem alles terug, ik was gewoon een beetje in een rare bui! HET SPIJT ME JA!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je verdiend een betere vriend dan ik ooit kan zijn!! Maar maar, ik hoop toch dat je me vergeeft![]()
![]()
SORRY!!!!!1
Ah toch nog iemandquote:Op maandag 15 juli 2013 01:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Gaat prima hoor, ben Tjacka aan het leren kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |