hoe reageer je in het echt als iemand hoi tegen je zegt?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Moet ik nou opnieuw hoi zeggen of hoeft dat niet
./faleninsociaalzijn
Weet ik niet meer, is al tijdje geleden, maar toen kon ik nog beetje sociaal zijn, nu ben ik alles verleerdquote:Op maandag 15 juli 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hoe reageer je in het echt als iemand hoi tegen je zegt?
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, is al tijdje geleden, maar toen kon ik nog beetje sociaal zijn, nu ben ik alles verleerd
Wordt straks wel erg eng dan om je mond open te trekkenquote:Op maandag 15 juli 2013 00:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, is al tijdje geleden, maar toen kon ik nog beetje sociaal zijn, nu ben ik alles verleerd
Hoiquote:Op maandag 15 juli 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hoe reageer je in het echt als iemand hoi tegen je zegt?
#TBBT-stylequote:
Ik volg advies van iemand die met bijstands-mensen om gaat, en jij leek me wel zo'n typequote:
Nee joh, ik ben niet bang, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, ik zeg wel wat komt wel goed ik leer snel, moet gewoon weer beetje wennen, maar ik vraag gewoon alvast beetje rond hoe het moet om voorbereid te zijn.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt straks wel erg eng dan om je mond open te trekken
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik volg advies van iemand die met bijstands-mensen om gaat, en jij leek me wel zo'n type
Grapje.
quote:
quote:
Knock knockquote:Op maandag 15 juli 2013 00:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Klop Klop, Penny
Klop Klop, Penny
Klop Klop, Penny
#Sheldon-style
Goedmaakseks :s :squote:Op maandag 15 juli 2013 00:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]Ik haat jou!
Okay, nu moeten we een kleine ruzie krijgen, na die ruzie goed maken. Na een ruzie krijgen mensen namelijk een betere band, ik mag je al wat meer
oke ik beginquote:Op maandag 15 juli 2013 00:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]Ik haat jou!
Okay, nu moeten we een kleine ruzie krijgen, na die ruzie goed maken. Na een ruzie krijgen mensen namelijk een betere band, ik mag je al wat meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |