Geeft niet, wat jij tegen mij hebt gezegd is ook niks vergeleken wat ik tegen jou had gezegd, je hoeft je niet eens te excuseren!!!!quote:Op maandag 15 juli 2013 01:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke excuses aanvaard
ik maak geen excuses
sorry
Wat ben jij een klootzak dan :s :squote:Op maandag 15 juli 2013 01:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke excuses aanvaard
ik maak geen excuses
sorry
deze manquote:
Geen dank hoor.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 01:02 schreef Spatieloos het volgende:
Hey ehh, LB moet je mij geen note geven, ik heb wel iemand helemaal kapot gescholden!
Tjacka is niet kapot te krijgen, familie van Emile Ratelband, vandaar zijn usernamequote:Op maandag 15 juli 2013 01:02 schreef Spatieloos het volgende:
Hey ehh, LB moet je mij geen note geven, ik heb wel iemand helemaal kapot gescholden!
Ja, ehh sorry dat ik het niet vroeg, ik vergeet dat altijd, en houd niet zo van dat ehh 'smalltalk' Want het antwoord is toch meestal wel 'gaat goed' ofzoiets in die richting...quote:
Zegt me niksquote:Op maandag 15 juli 2013 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tjacka is niet kapot te krijgen, familie van Emile Ratelband, vandaar zijn username
Geen probleem.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, ehh sorry dat ik het niet vroeg, ik vergeet dat altijd, en houd niet zo van dat ehh 'smalltalk' Want het antwoord is toch meestal wel 'gaat goed' ofzoiets in die richting...
HET SPIJT ME JA!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Je kent Emile Ratelband niet?quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 01:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen probleem.Ik vroeg je nog steeds niks!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zal het nu vragen, ondanks dat ik het antwoord weet!
Hoe gaat het met jou dan?
Spatieboos
dat valt wel mee hoorquote:Op maandag 15 juli 2013 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tjacka is niet kapot te krijgen, familie van Emile Ratelband, vandaar zijn username
Niet zo bescheidenquote:
Sorry bby mn notes zijn opquote:Op maandag 15 juli 2013 01:02 schreef Spatieloos het volgende:
Willen kennen en kennen is ook een verschilquote:Op maandag 15 juli 2013 01:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Houden zo.
De meeste BN'ers wil je niet kennen
Gaat goed.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vroeg je nog steeds niks!!
Maar zal het nu vragen, ondanks dat ik het antwoord weet!
Hoe gaat het met jou dan?
Begin nou niet telkens over dat onderwerp, daardoor gaan mensen het doen of gaan ze er aan denken en dan ehhhhquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 01:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]heb je een max?
Geeft niet hoor :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |