quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Kan best ja, maar ik wil hier binnenkort eigenlijk ook mee stoppenquote:Op maandag 15 juli 2013 00:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan heb ik niet zo heel veel te klagen![]()
Als ik 18 ben is het miniumloon 4,53 ofzo zag ik
Wat voor werk doe jij dan? Ik verdien nu 5,02quote:Op maandag 15 juli 2013 00:11 schreef xcachet het volgende:
Bij ah zit je vakantie geld er al bij in. Ik verdiende op mijn 16e daar voor 2 uur ook maar iets van 6,30 ofzo..
Je krijg gewoon nog vakantiegeld hoor.. Maar niet direct in je loon wat je per maand krijgt. Jij krijgt dus bij één periode gelijk een bak geld.. Dat is je vakantiegeldquote:Op maandag 15 juli 2013 00:15 schreef LittleBrownie het volgende:
Dus ik krijg nu minder loon omdat 12+ uur?
Omdat je het saai vind?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kan best ja, maar ik wil hier binnenkort eigenlijk ook mee stoppen
Ik werkte bij de AH vond het geen flikker meer aan daar. Nu werk ik ik een sushi restaurant en 5,50 contant per uurquote:Op maandag 15 juli 2013 00:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij dan? Ik verdien nu 5,02
Je maar wat deed je dan binnen de AH dat je zoveel kreeg?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik werkte bij de AH vond het geen flikker meer aan daar. Nu werk ik ik een sushi restaurant en 5,50 contant per uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |