Je negeerde mequote:
ik weiger er iets aan te doen omdat ik al op de helft benquote:Op maandag 15 juli 2013 00:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je negeerde me![]()
![]()
Hoe is t met dat precalculus gebeuren?
Moet je het doen voor je studie ofzo?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik weiger er iets aan te doen omdat ik al op de helft ben![]()
zegt meneer met mbo detailhandelquote:Op maandag 15 juli 2013 00:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jouw wereld is gewoon één grote film?
Autist.
niet verplicht, wordt wel aangeraden en je krijgt er een bonuspunt voor. maar ik had gehoord dat alleen de elite het doetquote:Op maandag 15 juli 2013 00:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moet je het doen voor je studie ofzo?
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als lb zegt dat hij het doet geloof ik het
ZOOOOOOO BRA POW POW POWquote:Op maandag 15 juli 2013 00:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jouw wereld is gewoon één grote film?
Autist.
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
niet verplicht, wordt wel aangeraden en je krijgt er een bonuspunt voor. maar ik had gehoord dat alleen de elite het doet
Je weet best dat het eraan gelijk staatquote:Op maandag 15 juli 2013 00:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je connecties geven onjuiste informatie. Beetje jammer
hahaha jij doet mbo detailhandelquote:Op maandag 15 juli 2013 00:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je connecties geven onjuiste informatie. Beetje jammer
Kap eensquote:Op maandag 15 juli 2013 00:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je weet best dat het eraan gelijk staat
Hoe bevalt het alleen leven? Ben je al 10 kg aangekomen?quote:
Dikke nurt :Squote:
jij bent zeker zo'n persoon die ook niet met lager geschoolde mensen praat.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je weet best dat het eraan gelijk staat
Jij ook, kappenquote:Op maandag 15 juli 2013 00:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent zeker zo'n persoon die ook niet met lager geschoolde mensen praat.
omdat ze te dom zijn hé
ik werk in een fabriek met matties die in de bijstand zittenquote:Op maandag 15 juli 2013 00:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent zeker zo'n persoon die ook niet met lager geschoolde mensen praat.
omdat ze te dom zijn hé
ben nog niet verhuisdquote:Op maandag 15 juli 2013 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe bevalt het alleen leven? Ben je al 10 kg aangekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |