Je weet dus niet wat buff betekent?quote:Op maandag 15 juli 2013 11:19 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Niet iedereen draagt 50kg aan vet bij zich.
Ja, idd... treurig niveautjequote:Op maandag 15 juli 2013 11:26 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ze hebben ergens het woordje manlet horen vallen en de betekenis ervan opgezocht om beetje stoer te kunnen doen tegenover hun fok!-vriendjes toch.
quote:
Ik ben buff, hoezo?quote:
je hebt drinky zeker nog niet gezienquote:
Waarom stoppen? Je moet gewoon doorgaan. Ook al kost het jaren. Gewoon goed je vorm houden en minder richten op massa. Ik ben ook ongeveer jouw lengte en al een tijd bezig. Maar mij is juist het tegenovergestelde. Ik krijg juist méér aanzien van het vrouwelijke schoon.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja ik ben een konkermanlet van 1.70.
DO you even lift??
Stats?quote:Op maandag 15 juli 2013 11:31 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
je hebt drinky zeker nog niet gezien
Wie zijn "ze"? Gewoon doen waar jij tevreden mee bent. Als je moet gaan uitkijken of je wel niet te gespierd wordt, omdat je dan minder kans hebt op scoren ben je wel echt triest bezig.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:34 schreef Greyson het volgende:
[..]
Waarom stoppen? Je moet gewoon doorgaan. Ook al kost het jaren. Gewoon goed je vorm houden en minder richten op massa. Ik ben ook ongeveer jouw lengte en al een tijd bezig. Maar mij is juist het tegenovergestelde. Ik krijg juist méér aanzien van het vrouwelijke schoon.
Wat ik wel weet is dat ze opgeblazen spieren (dan bedoel ik jouw lengte met een kilogram van 80-90) niet aantrekkelijk vinden. Dat vinden ze teveel van het goede.
Gainen mag, maar met mate.
weet ik veel maar hijs gwoon kkbuff braddaquote:
Ik was laatste alinea vergeten. Maar daar doe ik het niet voor hoorquote:Op maandag 15 juli 2013 11:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Wie zijn "ze"? Gewoon doen waar jij tevreden mee bent. Als je moet gaan uitkijken of je wel niet te gespierd wordt, omdat je dan minder kans hebt op scoren ben je wel echt triest bezig.
En 1.69?quote:Op maandag 15 juli 2013 11:39 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
weet ik veel maar hijs gwoon kkbuff bradda
Dat ontken ik ook niet. Er is geen enkele chick die een jongen puur om z'n spieren zal afwijzen, ook al wordt hier op fok! door onzekere dikke meisjes soms anders beweerd. Het zal in bijna alle gevallen idd zelfs een pluspunt zijn.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:39 schreef Greyson het volgende:
[..]
En die 'pump' zijn ervaringen die ik in mijn kring waarneem.
boeiequote:
Gespierde mannenquote:Op maandag 15 juli 2013 11:45 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet. Er is geen enkele chick die een jongen puur om z'n spieren zal afwijzen, ook al wordt hier op fok! door onzekere dikke meisjes soms anders beweerd. Het zal in bijna alle gevallen idd zelfs een pluspunt zijn.
ZIE JE NOUquote:
xDquote:Op maandag 15 juli 2013 11:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ha-ha, die heb ik nog niet eerder gezien xD
Hoezo dat dan? Je kan beter mager en onzeker zijn dan ripped en onzeker?quote:Op maandag 15 juli 2013 11:55 schreef ntm het volgende:
[..]
Maar goed als iemand zo onzeker is als Dima is dat wel weer een afknapper.
Ja, want xhamster is representatief voor het algehele vrouwelijke volk.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, want xhamster is representatief voor het algehele vrouwelijke volk.
nee maar wel beter mager en zeker togquote:Op maandag 15 juli 2013 11:58 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Je kan beter mager en onzeker zijn dan ripped en onzeker?
Ja dat is wel zo, maar denk niet dat Dima's onzekerheid zo snel weg gaat ook als hij ripped weg. Zijn voornaamste doel is om vrouwen te versieren, allleen als je onzeker blijft gebeurt dat niet zo snel.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:58 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Je kan beter mager en onzeker zijn dan ripped en onzeker?
Snap jouw madness tegenover mij steeds niet, maar zal welquote:Op maandag 15 juli 2013 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, want xhamster is representatief voor het algehele vrouwelijke volk.
Dat sowiesoquote:Op maandag 15 juli 2013 12:01 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
nee maar wel beter mager en zeker tog
Zou je kunnen uitleggen waarom? Is toch wel apartquote:Op maandag 15 juli 2013 12:02 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, maar denk niet dat Dima's onzekerheid zo snel weg gaat ook als hij ripped weg. Zijn voornaamste doel is om vrouwen te versieren, allleen als je onzeker blijft gebeurt dat niet zo snel.
Als je beter wilt worden in het versieren van vrouwen moet je idd gewoon vrouwen gaan versieren en niet in de sportschool gaan staan pompen. Dat is net zoiets als een grasmaaier kopen om bladeren mee te harken.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:02 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, maar denk niet dat Dima's onzekerheid zo snel weg gaat ook als hij ripped weg. Zijn voornaamste doel is om vrouwen te versieren, allleen als je onzeker blijft gebeurt dat niet zo snel.
Madness? just statin' the facts.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:04 schreef ntm het volgende:
[..]
Snap jouw madness tegenover mij steeds niet, maar zal wel
Waarom wat precies?quote:Op maandag 15 juli 2013 12:04 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat sowieso
[..]
Zou je kunnen uitleggen waarom? Is toch wel apart
Dit inderdaadquote:Op maandag 15 juli 2013 11:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Wie zijn "ze"? Gewoon doen waar jij tevreden mee bent. Als je moet gaan uitkijken of je wel niet te gespierd wordt, omdat je dan minder kans hebt op scoren ben je wel echt triest bezig.
Niet, daar ben ik het ook met je eens maar hij kan beter aan z'n onzekerheid werken. Ik merk aan z'n topics dat altijd, weet verder niet hoe TS in het echt is.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:08 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Waar het erger is gespierd en onzeker te zijn dan mager en onzeker
quote:Op maandag 15 juli 2013 12:08 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Waar het erger is gespierd en onzeker te zijn dan mager en onzeker
Wat is er toch altijd met dat onzeker gedoe van iedereen?quote:Op maandag 15 juli 2013 12:12 schreef ntm het volgende:
[..]
Niet, daar ben ik het ook met je eens maar hij kan beter aan z'n onzekerheid werken. Ik merk aan z'n topics dat altijd, weet verder niet hoe TS in het echt is.
Oh zo. Maar inderdaad, ben het met je eens dat zelfvertrouwen het belangrijkste is om meisjes te versieren.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:12 schreef ntm het volgende:
[..]
Niet, daar ben ik het ook met je eens maar hij kan beter aan z'n onzekerheid werken. Ik merk aan z'n topics dat altijd, weet verder niet hoe TS in het echt is.
Zou wel awesome zijn als TS in het echt gewoon een kkharde baas is die probleemloos alles regelt wat los en vast zit en ons hier gewoon zit te trollen.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:12 schreef ntm het volgende:
[..]
Bang om afgewezen te wordenquote:Op maandag 15 juli 2013 12:13 schreef Smack10 het volgende:
[..]
[..]
Wat is er toch altijd met dat onzeker gedoe van iedereen?
Bang dat iemand anders je opeet ofzo?
quote:Op maandag 15 juli 2013 12:14 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Zou wel awesome zijn als TS in het echt gewoon een kkharde baas is die probleemloos alles regelt wat los en vast zit en ons hier gewoon zit te trollen.
Hij heeft in elk geval minder problemen dan hij hier wilt doen gelovenquote:Op maandag 15 juli 2013 12:14 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Zou wel awesome zijn als TS in het echt gewoon een kkharde baas is die probleemloos alles regelt wat los en vast zit en ons hier gewoon zit te trollen.
Ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En als iemand je afwijst, dan wordt je opgegeten?
Ja, het was ook te mooi om waar te zijn.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:17 schreef ntm het volgende:
[..]Zou mooi zijn, maar jij hebt hem toch ook op de meet gezien?
Nee maar jij hopelijk nog welquote:
Je mist compleet het punt.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
"Oh ik mag niet te groot worden, straks krijg ik geen vrouwen meer". Het is juist die onzekerheid waardoor je geen vrouwen krijgt. Als je te gespierd bent maar je bent wel zelfverzekerd krijg je sowieso chickies.
Mwoa, hij heeft het volgens mij niet over jouw post, maar het is iets wat je mensen wel eens hoort zeggen.quote:
Precies, die kuthoer moet aan mijn tollie likken, dat is het enige waar ze goed voor is. HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR. SLIKKEN ALS JE VAN ME HOUDT!!quote:Op maandag 15 juli 2013 12:24 schreef Smack10 het volgende:
Niet gewoon vrouwen/meisjes uitschelden en ze alsnog regelen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |