Je weet dus niet wat buff betekent?quote:Op maandag 15 juli 2013 11:19 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Niet iedereen draagt 50kg aan vet bij zich.
Ja, idd... treurig niveautjequote:Op maandag 15 juli 2013 11:26 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ze hebben ergens het woordje manlet horen vallen en de betekenis ervan opgezocht om beetje stoer te kunnen doen tegenover hun fok!-vriendjes toch.
quote:
Ik ben buff, hoezo?quote:
je hebt drinky zeker nog niet gezienquote:
Waarom stoppen? Je moet gewoon doorgaan. Ook al kost het jaren. Gewoon goed je vorm houden en minder richten op massa. Ik ben ook ongeveer jouw lengte en al een tijd bezig. Maar mij is juist het tegenovergestelde. Ik krijg juist méér aanzien van het vrouwelijke schoon.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja ik ben een konkermanlet van 1.70.
DO you even lift??
Stats?quote:Op maandag 15 juli 2013 11:31 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
je hebt drinky zeker nog niet gezien
Wie zijn "ze"? Gewoon doen waar jij tevreden mee bent. Als je moet gaan uitkijken of je wel niet te gespierd wordt, omdat je dan minder kans hebt op scoren ben je wel echt triest bezig.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:34 schreef Greyson het volgende:
[..]
Waarom stoppen? Je moet gewoon doorgaan. Ook al kost het jaren. Gewoon goed je vorm houden en minder richten op massa. Ik ben ook ongeveer jouw lengte en al een tijd bezig. Maar mij is juist het tegenovergestelde. Ik krijg juist méér aanzien van het vrouwelijke schoon.
Wat ik wel weet is dat ze opgeblazen spieren (dan bedoel ik jouw lengte met een kilogram van 80-90) niet aantrekkelijk vinden. Dat vinden ze teveel van het goede.
Gainen mag, maar met mate.
weet ik veel maar hijs gwoon kkbuff braddaquote:
Ik was laatste alinea vergeten. Maar daar doe ik het niet voor hoorquote:Op maandag 15 juli 2013 11:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Wie zijn "ze"? Gewoon doen waar jij tevreden mee bent. Als je moet gaan uitkijken of je wel niet te gespierd wordt, omdat je dan minder kans hebt op scoren ben je wel echt triest bezig.
En 1.69?quote:Op maandag 15 juli 2013 11:39 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
weet ik veel maar hijs gwoon kkbuff bradda
Dat ontken ik ook niet. Er is geen enkele chick die een jongen puur om z'n spieren zal afwijzen, ook al wordt hier op fok! door onzekere dikke meisjes soms anders beweerd. Het zal in bijna alle gevallen idd zelfs een pluspunt zijn.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:39 schreef Greyson het volgende:
[..]
En die 'pump' zijn ervaringen die ik in mijn kring waarneem.
boeiequote:
Gespierde mannenquote:Op maandag 15 juli 2013 11:45 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet. Er is geen enkele chick die een jongen puur om z'n spieren zal afwijzen, ook al wordt hier op fok! door onzekere dikke meisjes soms anders beweerd. Het zal in bijna alle gevallen idd zelfs een pluspunt zijn.
ZIE JE NOUquote:
xDquote:Op maandag 15 juli 2013 11:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ha-ha, die heb ik nog niet eerder gezien xD
Hoezo dat dan? Je kan beter mager en onzeker zijn dan ripped en onzeker?quote:Op maandag 15 juli 2013 11:55 schreef ntm het volgende:
[..]
Maar goed als iemand zo onzeker is als Dima is dat wel weer een afknapper.
Ja, want xhamster is representatief voor het algehele vrouwelijke volk.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, want xhamster is representatief voor het algehele vrouwelijke volk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |