SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic
Wheelieeeeeeeeeeeee[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Blijft baasquote:Op zondag 14 juli 2013 23:04 schreef Pino112 het volgende:
Gifje kan wel uit de OP imo, das van 4 topics geleden.
Maar dit is geen democratie, anders zouden er J Alba plaatjes in elke OP op heel Fok staan.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:04 schreef Pino112 het volgende:
Thijs heeft haar al gedaan op een picknick tafel op de ventoux vanmiddagquote:Op zondag 14 juli 2013 23:01 schreef marcodej het volgende:
Thijs en Mart gaan vanavond battlen om Marijn.
Zo goed?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:04 schreef Pino112 het volgende:
Uh nee Driesgifjes.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar dit is geen democratie, anders zouden er J Alba plaatjes in elke OP op heel Fok staan.
Vandaag niet nee, verder zou ik dat niet zo hard roepenquote:Op zondag 14 juli 2013 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]Die mag er wel in bljven ik denk niet dat er een nog betere gaat komen.
Mollema in het geel in Parijsquote:Op zondag 14 juli 2013 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]Die mag er wel in bljven ik denk niet dat er een nog betere gaat komen.
En onmogelijk.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Atzegod geeft een 10 voor de muziekkeuze.
Inclusief Dries en Gunther?quote:
Saxo is Deensquote:Op zondag 14 juli 2013 23:08 schreef reddevil1408 het volgende:
Het gaat komende week het duel worden tussen Sky/Belkin tegen de spanjaarden.
twitter:dnelissen twitterde op zondag 14-07-2013 om 23:08:26Eindelijk goede muziek bij #avondetappe ... reageer retweet
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Atzegod geeft een 10 voor de muziekkeuze.
Dannygod is het er ook mee eens.twitter:dnelissen twitterde op zondag 14-07-2013 om 23:08:26Eindelijk goede muziek bij #avondetappe ... reageer retweet
Met al die deense toppers als Rogers en Paulinhoquote:
Tenzij iemand die Froome effe van z'n fiets trapt.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ssssst heel even van dromen al weet je dat het niet gaat gebeuren.
Wat is er nog meer voorbij gekomen dan? [/let niet op]quote:
Hij heeft de stem van een engel natuurlijk, maar hij weigert vooralsnog op te treden in gele zwembroek, terwijl dit voor Jessica geen enkel probleem is.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer dat jij niet inziet dat Dries de allergrootste baas aller tijden is.
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]Dannygod is het er ook mee eens.twitter:dnelissen twitterde op zondag 14-07-2013 om 23:08:26Eindelijk goede muziek bij #avondetappe ... reageer retweet
En KreuziNGer en Bennattiquote:Op zondag 14 juli 2013 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met al die deense toppers als Rogers en Paulinho
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft de stem van een engel natuurlijk, maar hij weigert vooralsnog op te treden in gele zwembroek, terwijl dit voor Jessica geen enkel probleem is.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tetten.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft de stem van een engel natuurlijk, maar hij weigert vooralsnog op te treden in gele zwembroek, terwijl dit voor Jessica geen enkel probleem is.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah, we hebben een kwaliteitspostquote:Op zondag 14 juli 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]Dat is niet geelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Were making, were making!
Radio Soulwax!
Geel is beslist, maar daar achter gaat het leuk worden: 2x Belkin en 2x Saxo. Denk dat Sky ons een handje gaat helpen inruil voor de diensten van vandaag.... deze week sowieso een etappe overwinning.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tenzij iemand die Froome effe van z'n fiets trapt.
[..]Ah, we hebben pedobearSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Ajax is Deens, maar Alderweireld... wacht even, die klopt niet helemaalquote:
Zou Ibarguren ook in gele zwembroek durven?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Ajax is Deens, maar Alderweireld... wacht even, die klopt niet helemaal
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Laurens ten Dam op de Alpe d'Huez. Dat zou geweldig zijn. Maar het blijft dromen, vrees ik.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:11 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Geel is beslist, maar daar achter gaat het leuk worden: 2x Belkin en 2x Saxo. Denk dat Sky ons een handje gaat helpen inruil voor de diensten van vandaag.... deze week sowieso een etappe overwinning.
De opmerking die je wist dat komen zou...quote:
Yep. Kimi is The Iceman. Eindbaas trouwens.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh is dat ook de bijnaam van hem? Ik volg F1 niet.
Kimi is 'The Iceman' ja.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh is dat ook de bijnaam van hem? Ik volg F1 niet.
Knap van hem ja.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:15 schreef Felagund het volgende:
Froome spreekt bijna accentloos Engels. Althans zo klinkt het voor mij.
Door Thijsje. Of Tijntje.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:15 schreef marcodej het volgende:
Die Froome moet een keer goed genomen worden.
Engels en accentloos ? (met al die accentenquote:Op zondag 14 juli 2013 23:15 schreef Felagund het volgende:
Froome spreekt bijna accentloos Engels. Althans zo klinkt het voor mij.
No shit man.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die jongen is Engelstalig opgevoed.
Hoe die belgen zijn naam ook uitsprekenquote:
Frans kan ze allemaal uit elkaar houden.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:16 schreef ddx het volgende:
[..]
Engels en accentloos ? (met al die accenten)
Hij is vroom, net de paus.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:16 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hoe die belgen zijn naam ook uitspreken
Maar hij heeft ook geen Brits accent, wat je misschien wel zou verwachten.quote:
Geeft nietquote:Op zondag 14 juli 2013 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
ja ik wist het te moe en te lui om het te verbeteren.
Nee, want terecht.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:18 schreef Mani89 het volgende:
Weer dat calimero gedrag, who the fuck cares.
Ja, klopt.quote:
Dat was Gheesing.quote:
Idd. Smeets faalt weer. Die ziet Mollema zelf ook niet. Die zat twee shots eerder in de achtergrond (het shot waar bertje finishte).quote:
twitter:alberttimmer twitterde op zondag 14-07-2013 om 23:16:56Mijn moment van de dag: schreeuw naar @tom_dumoulin dat ik een bidon voor hem heb, wordt de kleine franse dumoulin boos. #wasffindewar reageer retweet
Ja dan wil je een punt maken en dan zeg je zoiets, wat een fossiel is het toch ook.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:19 schreef marcodej het volgende:
Je leuk Mart, maar jij kent Mollema ook niet zo te zien. Want dat was Ten Dam.
Ja klopt. Mart heeft een bril nodig. Oh wacht.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Smeets faalt weer. Die ziet Mollema zelf ook niet. Die zat twee shots eerder in de achtergrond (het shot waar bertje finishte).
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:19 schreef Alcatranz. het volgende:
twitter:alberttimmer twitterde op zondag 14-07-2013 om 23:16:56Mijn moment van de dag: schreeuw naar @tom_dumoulin dat ik een bidon voor hem heb, wordt de kleine franse dumoulin boos. #wasffindewar reageer retweet
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:19 schreef Alcatranz. het volgende:
wat hij zuipt!quote:Op zondag 14 juli 2013 23:21 schreef Evertjan het volgende:
suggereert DeMart nou dat Sagan een drinker is?
net als wigginsquote:Op zondag 14 juli 2013 23:21 schreef Evertjan het volgende:
Nee hij zuipt!quote:Op zondag 14 juli 2013 23:21 schreef Evertjan het volgende:
Zelfs de anti dopi autoriteiten boeit het dameswielrennen niet.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:22 schreef Pino112 het volgende:
Eén keer getest worden in je hele loopbaan
kan je zien dat niemand het vrouwen wielrennen serieus neemtquote:Op zondag 14 juli 2013 23:22 schreef Pino112 het volgende:
Eén keer getest worden in je hele loopbaan
VosDeBestequote:Op zondag 14 juli 2013 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Vos begint steeds meer op een Oost Duitse te lijken, we weten nu waarom.
Inderdaad. Het niveau is zo laag dat wel geen doping kan zijnquote:Op zondag 14 juli 2013 23:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Zelfs de anti dopi autoriteiten boeit het dameswielrennen niet.
Nee Vos niet, maar die blonde die er laatst zat...quote:Op zondag 14 juli 2013 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Vos begint steeds meer op een Oost Duitse te lijken, we weten nu waarom.
die wilde ook door Sagan in dr kont geknepen worden?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:23 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Die andere chick ging namens Vive le Velo naar Sagan
Vos ook.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Nee Vos niet, maar die blonde die er laatst zat...
Klopt als een busquote:Op zondag 14 juli 2013 23:24 schreef Evertjan het volgende:
als er niemand controleert zijn er ook geen dopinggevallen
Klopt.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:24 schreef Evertjan het volgende:
als er niemand controleert zijn er ook geen dopinggevallen
Die reed in de Giro juist niet zo hard als ze vroeger deed.quote:
Ze gaf hem een boekje ofzo. Staat op de website van Sporza dacht ik.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die wilde ook door Sagan in dr kont geknepen worden?
Gay is ook met harde G.quote:
Ellen van Dijk?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Nee Vos niet, maar die blonde die er laatst zat...
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:24 schreef Evertjan het volgende:
http://www.stand.nl/stell(...)uikt-mogelijk-doping
testosteron gebruikquote:Op zondag 14 juli 2013 23:25 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Ellen van Dijk?
Vind bij vrouwelijke wielrensters de huid zo slecht, Vos en van Dijk hebben dat allebei.
Oorzaken?
Jawel.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:25 schreef reddevil1408 het volgende:
Op zich geen slecht idee om de vrouwentour in de mannentour de rijden.....
Geen goede vitaminen in het mannenpapje van Mart.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:25 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Ellen van Dijk?
Vind bij vrouwelijke wielrensters de huid zo slecht, Vos en van Dijk hebben dat allebei.
Oorzaken?
Ja want dat gebeurd nu niet!quote:Op zondag 14 juli 2013 23:26 schreef Alcatranz. het volgende:
Vrouwen wielrennen voor de mannen wedstrijd laten starten
Vos lijkt soms zelfs een snor te hebben... zal wel toeval zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:25 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Ellen van Dijk?
Oorzaken?
"Gebruikt mogelijk doping"quote:
Ok bedanktquote:Op zondag 14 juli 2013 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gebruik ook mogelijk doping.
Mogelijk, dus tis niet zeker en ook niet zeker niet.
Je kent de verboden lijst ook nietquote:Op zondag 14 juli 2013 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja duh, heb je die kaaklijn van Leontien gezien. Grutjes.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:27 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Vos lijkt soms zelfs een snor te hebben... zal wel toeval zijn.
Van Moorsel gebruikte overigens doping, dat is door haar dokter toegegeven.
Ik vermoed dat ik een paar picogram clenbuterol in mijn bloed heb. Vermoedelijk vervuild vlees.quote:
Ik denk dat de gemiddelde persoon wel doping gebruikt volgens wielerstandaardenquote:Op zondag 14 juli 2013 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
100m hardlopen zie ik bijv alleen mannen hoor. Geen 5 mannen en 5 vrouwen bijv.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:27 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Voor Dames Tennis, Vrouwen Schaatsen of Dames Atletiek zijn toch ook geen aparte wedstrijden?
Het waren niet alleen de "Warreme Broodjeesss"?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:27 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ja, maar hij had al geoefend met naar school fietsen.quote:
Ik heb sowieso doping gebruikt voor mijn sport.quote:
dat is dan schending van de geheimhoudingsplichtquote:Op zondag 14 juli 2013 23:27 schreef Panthera. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:28 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Het waren niet alleen de "Warreme Broodjeesss"?
Mja, ik weet het, ik ken de lijsten ongeveer.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde persoon wel doping gebruikt volgens wielerstandaardenEen heleboel, voor ons, hele normale medicijnen mogen zij niet gebruiken of in doseringen die je gemakkelijk overschrijdt.
Die rechtse is een stuk leuker.quote:
Welke sport MB en wat gebruikte je ?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb sowieso doping gebruikt voor mijn sport.komt ook door die belachelijke lijst, die ik overigens weldegelijk ken
Mee eens.quote:
Wat gek.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof dat er nog niet ligt.
En Mart zei WEER gek.
Ik ben even dweilen.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alors, blijven ademen, verslik je niet in de kwijl
twitter:bramtankink twitterde op zondag 14-07-2013 om 23:26:36“@2Mup: Die @bramtankink komt fluitend de #Ventoux op fietsen http://t.co/j0JQvDJlqp” fluiten bergop valt tegen hoor. Eerder blazen. reageer retweet
Schaken, en niets ernstigs, want het zat gewoon in dagelijkse voedingsmiddelen.quote:
Tofquote:Op zondag 14 juli 2013 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schaken, en niets ernstigs, want het zat gewoon in dagelijkse voedingsmiddelen.
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dextro energy?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |