Ja want dat gebeurd nu niet!quote:Op zondag 14 juli 2013 23:26 schreef Alcatranz. het volgende:
Vrouwen wielrennen voor de mannen wedstrijd laten starten
Vos lijkt soms zelfs een snor te hebben... zal wel toeval zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:25 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Ellen van Dijk?
Vind bij vrouwelijke wielrensters de huid zo slecht, Vos en van Dijk hebben dat allebei.
Oorzaken?
"Gebruikt mogelijk doping"quote:
Ok bedanktquote:Op zondag 14 juli 2013 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gebruik ook mogelijk doping.
Mogelijk, dus tis niet zeker en ook niet zeker niet.
Je kent de verboden lijst ook nietquote:Op zondag 14 juli 2013 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja duh, heb je die kaaklijn van Leontien gezien. Grutjes.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:27 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Vos lijkt soms zelfs een snor te hebben... zal wel toeval zijn.
Van Moorsel gebruikte overigens doping, dat is door haar dokter toegegeven.
Ik vermoed dat ik een paar picogram clenbuterol in mijn bloed heb. Vermoedelijk vervuild vlees.quote:
Ik denk dat de gemiddelde persoon wel doping gebruikt volgens wielerstandaardenquote:Op zondag 14 juli 2013 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
100m hardlopen zie ik bijv alleen mannen hoor. Geen 5 mannen en 5 vrouwen bijv.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:27 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Voor Dames Tennis, Vrouwen Schaatsen of Dames Atletiek zijn toch ook geen aparte wedstrijden?
Het waren niet alleen de "Warreme Broodjeesss"?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:27 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ja, maar hij had al geoefend met naar school fietsen.quote:
Ik heb sowieso doping gebruikt voor mijn sport.quote:
dat is dan schending van de geheimhoudingsplichtquote:Op zondag 14 juli 2013 23:27 schreef Panthera. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:28 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Het waren niet alleen de "Warreme Broodjeesss"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |