SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic
Wheelieeeeeeeeeeeee[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Blijft baasquote:Op zondag 14 juli 2013 23:04 schreef Pino112 het volgende:
Gifje kan wel uit de OP imo, das van 4 topics geleden.
Maar dit is geen democratie, anders zouden er J Alba plaatjes in elke OP op heel Fok staan.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:04 schreef Pino112 het volgende:
Thijs heeft haar al gedaan op een picknick tafel op de ventoux vanmiddagquote:Op zondag 14 juli 2013 23:01 schreef marcodej het volgende:
Thijs en Mart gaan vanavond battlen om Marijn.
Zo goed?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:04 schreef Pino112 het volgende:
Uh nee Driesgifjes.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar dit is geen democratie, anders zouden er J Alba plaatjes in elke OP op heel Fok staan.
Vandaag niet nee, verder zou ik dat niet zo hard roepenquote:Op zondag 14 juli 2013 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]Die mag er wel in bljven ik denk niet dat er een nog betere gaat komen.
Mollema in het geel in Parijsquote:Op zondag 14 juli 2013 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]Die mag er wel in bljven ik denk niet dat er een nog betere gaat komen.
En onmogelijk.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Atzegod geeft een 10 voor de muziekkeuze.
Inclusief Dries en Gunther?quote:
Saxo is Deensquote:Op zondag 14 juli 2013 23:08 schreef reddevil1408 het volgende:
Het gaat komende week het duel worden tussen Sky/Belkin tegen de spanjaarden.
twitter:dnelissen twitterde op zondag 14-07-2013 om 23:08:26Eindelijk goede muziek bij #avondetappe ... reageer retweet
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Atzegod geeft een 10 voor de muziekkeuze.
Dannygod is het er ook mee eens.twitter:dnelissen twitterde op zondag 14-07-2013 om 23:08:26Eindelijk goede muziek bij #avondetappe ... reageer retweet
Met al die deense toppers als Rogers en Paulinhoquote:
Tenzij iemand die Froome effe van z'n fiets trapt.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ssssst heel even van dromen al weet je dat het niet gaat gebeuren.
Wat is er nog meer voorbij gekomen dan? [/let niet op]quote:
Hij heeft de stem van een engel natuurlijk, maar hij weigert vooralsnog op te treden in gele zwembroek, terwijl dit voor Jessica geen enkel probleem is.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer dat jij niet inziet dat Dries de allergrootste baas aller tijden is.
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]Dannygod is het er ook mee eens.twitter:dnelissen twitterde op zondag 14-07-2013 om 23:08:26Eindelijk goede muziek bij #avondetappe ... reageer retweet
En KreuziNGer en Bennattiquote:Op zondag 14 juli 2013 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met al die deense toppers als Rogers en Paulinho
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft de stem van een engel natuurlijk, maar hij weigert vooralsnog op te treden in gele zwembroek, terwijl dit voor Jessica geen enkel probleem is.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tetten.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft de stem van een engel natuurlijk, maar hij weigert vooralsnog op te treden in gele zwembroek, terwijl dit voor Jessica geen enkel probleem is.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah, we hebben een kwaliteitspostquote:Op zondag 14 juli 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]Dat is niet geelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Were making, were making!
Radio Soulwax!
Geel is beslist, maar daar achter gaat het leuk worden: 2x Belkin en 2x Saxo. Denk dat Sky ons een handje gaat helpen inruil voor de diensten van vandaag.... deze week sowieso een etappe overwinning.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tenzij iemand die Froome effe van z'n fiets trapt.
[..]Ah, we hebben pedobearSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Ajax is Deens, maar Alderweireld... wacht even, die klopt niet helemaalquote:
Zou Ibarguren ook in gele zwembroek durven?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Ajax is Deens, maar Alderweireld... wacht even, die klopt niet helemaal
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Laurens ten Dam op de Alpe d'Huez. Dat zou geweldig zijn. Maar het blijft dromen, vrees ik.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:11 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Geel is beslist, maar daar achter gaat het leuk worden: 2x Belkin en 2x Saxo. Denk dat Sky ons een handje gaat helpen inruil voor de diensten van vandaag.... deze week sowieso een etappe overwinning.
De opmerking die je wist dat komen zou...quote:
Yep. Kimi is The Iceman. Eindbaas trouwens.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh is dat ook de bijnaam van hem? Ik volg F1 niet.
Kimi is 'The Iceman' ja.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh is dat ook de bijnaam van hem? Ik volg F1 niet.
Knap van hem ja.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:15 schreef Felagund het volgende:
Froome spreekt bijna accentloos Engels. Althans zo klinkt het voor mij.
Door Thijsje. Of Tijntje.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:15 schreef marcodej het volgende:
Die Froome moet een keer goed genomen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |