abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128979941
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:42 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Nee, verdomme dat is alsof je elke zaterdagmiddag met de complete vinexwijk gaat bbq-en, lekker verplicht gezellig doen, goedkoop bier drinken en grappen maken over de dikke vrouw van je buurman links en rechts

ik zou de scherpste steen zoeken om mijn polsen mee door te snijden
In Gods Koninkrijk is het veel gezelliger hoor. Mag je misschien Charles Darwin ontmoeten, lijkt me leuk!
"When people stop believing in God, they don't believe in nothing -- they believe in anything." - GK Chesterton
  maandag 15 juli 2013 @ 19:50:52 #202
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_128979959
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:50 schreef man1986 het volgende:

[..]

In Gods Koninkrijk is het veel gezelliger hoor. Mag je misschien Charles Darwin ontmoeten, lijkt me leuk!
Bron?

Dit verzin je namelijk gewoon

/einde topic
pi_128979985
Sowieso lijkt het me verschrikkelijk in god's koninkrijk. Al die gelovigen, stel je voor ;(
Conscience do cost.
pi_128979993
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:49 schreef BerjanII het volgende:

[..]

:'(
Houdt eens op met dat eeuwige ge-evangeliseer, wat christenen eigen is als ze wel snappen dat de ander gelijk heeft.
Nergens inhoudelijk op reageren, altijd maar weer vreemde one-liners. Reageer eens op de uitspraak dat eeuwig leven saai is, als er geen fouten gemaakt mogen en kunnen worden. Als je niet kan leren. Als je alleen maar de heer moet lofprijzen. Dan is reincarnatie toch veel en veel logischer en wordt alles een leerproces. Als je zo'n instelling hebt ben je toch beter af dan wanneer mensen menen dat dit een voorproefje is voor de eeuwigheid. Of eeuwig leven of de eeuwige dood?
Juist in de hemel kun je blijven leren en nieuwe dingen ontdekken. Of denk je dat er daar geen kennis te vinden is?
"When people stop believing in God, they don't believe in nothing -- they believe in anything." - GK Chesterton
pi_128980104
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:51 schreef ems. het volgende:
Sowieso lijkt het me verschrikkelijk in god's koninkrijk. Al die gelovigen, stel je voor ;(
De hel is ook maar een saaie boel hoor. Enkel ongelovigen die het met elkaar eens zijn dat God niet bestaat. Gaat toch eens een keer vervelen gok ik.
pi_128980133
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:52 schreef man1986 het volgende:

[..]

Juist in de hemel kun je blijven leren en nieuwe dingen ontdekken. Of denk je dat er daar geen kennis te vinden is?
Je verzint ze waar we bijstaan zeker?

Straks ga je ook nog zeggen dat het universum dan vrij begaanbaar is voor de gelovigen en dat je geen problemen meer hebt met je lichaam en in geen tijd van de ene kant van het universum naar de andere kant kunt gaan enkel door eraan te denken (lees: dit beweerde een andere christenhond Ali genaamd). Echt waar, als je nog meer van zulke dingen verzint ga je maar wieberen.

Jullie god is tegen kennis voor zijn volgelingen. Dat zie je al in Genesis 4 met de zondeval.
"Bettler aber sollte man ganz abschaffen! Wahrlich, man ärgert sich ihnen zu geben und ärgert sich ihnen nicht zu geben."
Friedrich Nietzsche
pi_128980140
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:55 schreef man1986 het volgende:

[..]

De hel is ook maar een saaie boel hoor. Enkel ongelovigen die het met elkaar eens zijn dat God niet bestaat. Gaat toch eens een keer vervelen gok ik.
Ach, dan zijn het in ieder geval mensen van niveau. En de duivel is in tegenstelling tot wat de bijbel zegt ook een prima knakker heb ik uit betrouwbare bron. Die doet niet zo moeilijk over wat je wel of niet gelooft, iedereen is welkom. :)

Nee, als ik de keuze had zou ik het wel weten.
Conscience do cost.
pi_128980153
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:09 schreef man1986 het volgende:

[..]

De één zijn dood is de ander zijn brood.
God is de God van het Leven en niet de God van de Dood.
Waar slaat deze onzin weer op ? Is dat een antwoord op mijn post ? Zielig hoor.
pi_128980308
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:56 schreef ems. het volgende:

[..]

Ach, dan zijn het in ieder geval mensen van niveau. En de duivel is in tegenstelling tot wat de bijbel zegt ook een prima knakker heb ik uit betrouwbare bron. Die doet niet zo moeilijk over wat je wel of niet gelooft, iedereen is welkom. :)
Je moet daar gewoon doen wat de duivel je zegt. Geen vrijheid, enkel dwang.

quote:
Nee, als ik de keuze had zou ik het wel weten.
Die keuze heb je ook. Just make sure it's the right one.
  maandag 15 juli 2013 @ 20:02:10 #210
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_128980312
Ohja en welk dier was nou de basis-soort voor zijn variatie-genoten?

Welke beer was de echte beer? En bij welke groep hoorde de tiktaaliks? En uit welke basis-soort kwamen die dan voort als ze zelf niet de basissoort waren? Waren de allosaurus en de T-rex twee verschillende basissoorten of kwam de een binnen korte tijd uit de ander voort nadat de Ark weer aan land kwam? En zoals altijd vraag ik even naar de bronnen voor deze kwesties...
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
pi_128980327
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:56 schreef BerjanII het volgende:

[..]

Je verzint ze waar we bijstaan zeker?

Straks ga je ook nog zeggen dat het universum dan vrij begaanbaar is voor de gelovigen en dat je geen problemen meer hebt met je lichaam en in geen tijd van de ene kant van het universum naar de andere kant kunt gaan enkel door eraan te denken (lees: dit beweerde een andere christenhond Ali genaamd). Echt waar, als je nog meer van zulke dingen verzint ga je maar wieberen.

Jullie god is tegen kennis voor zijn volgelingen. Dat zie je al in Genesis 4 met de zondeval.
De boom van de kennis van goed en kwaad heeft ons juist kennis ontnomen. Begrijp je dat niet?
pi_128980355
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:02 schreef man1986 het volgende:

[..]

Je moet daar gewoon doen wat de duivel je zegt. Geen vrijheid, enkel dwang.
Dat zou ik ook zeggen als ik de jaloerse god was ;)

quote:
Die keuze heb je ook. Just make sure it's the right one.
Nee, die keuze heb je niet. Dat is dus het probleem en wederom een reden waarom de bijbel een lachertje is.
Conscience do cost.
pi_128980392
quote:

[..]

De boom van de kennis van goed en kwaad heeft ons juist kennis ontnomen. Begrijp je dat niet?
Dan lijkt dit alleen bij jou te zijn.
pi_128980413
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:03 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat zou ik ook zeggen als ik de jaloerse god was ;)
Wat heeft hel jou te bieden? Ben ik benieuwd naar.

quote:
[..]

Nee, die keuze heb je niet. Dat is dus het probleem en wederom een reden waarom de bijbel een lachertje is.
Geloven dat je geen keuze hebt is zelf een keuze.
  maandag 15 juli 2013 @ 20:05:38 #215
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_128980430
quote:

[..]

Er staan een paar vragen open. Op deze en ook op de vorige pagina.
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
pi_128980440
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:04 schreef ATON het volgende:

[..]

Dan lijkt dit alleen bij jou te zijn.
Heb jij alle kennis?
  maandag 15 juli 2013 @ 20:06:08 #217
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_128980449
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:52 schreef man1986 het volgende:

[..]

welke kennis is in de hemel en hoe onderbouw je dit?

want he, dit was toch een debat en niet een ontwijkmoeilijkevragentopic?
pi_128980526
quote:

[..]

Je hebt waarschijnlijk niet eens door hoe erg je uit je nek staat te kletsen. Moet je voor de grap Genesis er eens bij pakken. NADAT de mens van de boom van de kennis van goed had staan eten zeide god "zie, ze zijn geworden onzer gelijk". Dus in feite had de mens MEER kennis dan God, en door het eten van de boom van de kennis van goed en kwaad was men gedegradeerd in kennis tot het niveau van god?

Moet ik mij dat zo voorstellen?

Je bent steeds zieliger aan het worden, maar dat is jouw eigen schuld.
"Bettler aber sollte man ganz abschaffen! Wahrlich, man ärgert sich ihnen zu geben und ärgert sich ihnen nicht zu geben."
Friedrich Nietzsche
pi_128980527
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:06 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

welke kennis is in de hemel en hoe onderbouw je dit?
God is de bron van alle kennis. Toegang tot God is toegang tot alle kennis.
pi_128980537
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:05 schreef Uitstekelbaars het volgende:

[..]

Er staan een paar vragen open. Oo deze en ook op de vorige pagina.
quote:
want he, dit was toch een debat en niet een ontwijkmoeilijkevragentopic?
Kom ik wel later op terug.
  maandag 15 juli 2013 @ 20:09:20 #221
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_128980556
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:08 schreef man1986 het volgende:

[..]

Again: bron?
  maandag 15 juli 2013 @ 20:10:05 #222
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_128980585
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:33 schreef man1986 het volgende:

Er bestaat zoiets als genetische grenzen.
Wat houd dat in dan volgens jou?

quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:33 schreef man1986 het volgende:Een paard kan wel hard rennen, maar zal bijvoorbeeld nooit een snelheid van 300km/uur gaan bereiken.
Dat heeft ruk met genetica te maken, maar meer met o.a. mechanica, weerstand, zwaartekracht etc.

quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:33 schreef man1986 het volgende:Er zijn eenmaal grenzen aan te duiden op de variaties die voort kunnen vloeien uit de genetische diversiteit van organismen.
Wat bedoel je hiermee? Dat er een limit zit op genetische variatie? Of dat er grenzen zijn aan de hoeveelheid fenotypische eigenschappen die het gevolg zijn van de genotypische opbouw van een organisme?

Want wat betreft fenotypische eigenschappen is "the sky the limit". Of beter gezegd, zolang het niet tegen de wetten van de natuur in gaat is een specifieke eigenschap en de onderliggende genetische informatie daarvan mogelijk. Zeker niet alles is ook echt waarschijnlijk, maar dat heeft in veel gevallen te maken met de omstandigheden hier op Aarde, niet de genetische onmogelijkheid.

Het is leuk en aardig dat jij over genetische grenzen spreekt, maar ik betwijfel ten zeerste of jij voldoende kennis over genetica hebt om werkelijk daarover conclusies te trekken. Ik zie mij het niet zo zeer snel doen en het is nota bene een onderdeel van mijn studie. :')

(En sinds ik de tardigrade op mijn lijstje van favoriete levensvormen heb staan doe ik al helemaal geen uitspraken meer over genotypische/fenotypische onmogelijkheden. :D)
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  maandag 15 juli 2013 @ 20:11:18 #223
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_128980626
Tardigrades. _O_
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_128980644
quote:
10s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:10 schreef Semisane het volgende:

[..]

Wat houd dat in dan volgens jou?

[..]

Dat heeft ruk met genetica te maken, maar meer met o.a. mechanica, weerstand, zwaartekracht etc.

[..]

Wat bedoel je hiermee? Dat er een limit zit op genetische variatie? Of dat er grenzen zijn aan de hoeveelheid fenotypische eigenschappen die het gevolg zijn van de genotypische opbouw van een organisme?

Want wat betreft fenotypische eigenschappen is "the sky the limit". Of beter gezegd, zolang het niet tegen de wetten van de natuur in gaat is een specifieke eigenschap en de onderliggende genetische informatie daarvan mogelijk. Zeker niet alles is ook echt waarschijnlijk, maar dat heeft in veel gevallen te maken met de omstandigheden hier op Aarde, niet de genetische onmogelijkheid.

Het is leuk en aardig dat jij over genetische grenzen spreekt, maar ik betwijfel ten zeerste of jij voldoende kennis over genetica hebt om werkelijk daarover conclusies te trekken. Ik zie mij het niet zo zeer snel doen en het is nota bene een onderdeel van mijn studie. :')

(En sinds ik de tardigrade op mijn lijstje van favoriete levensvormen heb staan doe ik al helemaal geen uitspraken meer over genotypische/fenotypische onmogelijkheden. :D)
Praat eens met een boer, die zal je de grenzen van variatie haarfijn uitleggen.
  maandag 15 juli 2013 @ 20:13:13 #225
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_128980701
Argument from authority.
Poisoning the well.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_128980727
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:08 schreef BerjanII het volgende:

[..]

Je hebt waarschijnlijk niet eens door hoe erg je uit je nek staat te kletsen. Moet je voor de grap Genesis er eens bij pakken. NADAT de mens van de boom van de kennis van goed had staan eten zeide god "zie, ze zijn geworden onzer gelijk". Dus in feite had de mens MEER kennis dan God, en door het eten van de boom van de kennis van goed en kwaad was men gedegradeerd in kennis tot het niveau van god?

Moet ik mij dat zo voorstellen?

Je bent steeds zieliger aan het worden, maar dat is jouw eigen schuld.
De boom van de kennis van goed en kwaad heeft ons niet alwetend gemaakt.
pi_128980763
quote:
13s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:13 schreef SpecialK het volgende:
Argument from authority.
Poisoning the well.
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:03 schreef Grouch het volgende:

[..]

Het doel van een debat is je tegenstander te verslaan.
Je beperken tot alleen inhoudelijke argumenten is iets voor een discussie :P
Niet dat ik het met Grouch eens ben, maar toch.
  maandag 15 juli 2013 @ 20:15:07 #228
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_128980781
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:13 schreef man1986 het volgende:

[..]

Ik denk dat jij in dit topic nog niet genoeg feiten en conclusies hebt vast gesteld om naar dit soort conclusies te mogen springen. Eerst onderbouwen, dan vaststellen.

Non sequitur.
  maandag 15 juli 2013 @ 20:15:16 #229
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_128980788
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:11 schreef man1986 het volgende:

[..]

Nee, jij deed de claim dat evolutie beperkt wordt tot een bepaald punt. Niet 'een boer' dan moet je die stelling verdedigen of toegeven dat je ernaast zit omdat je je stelling niet aannemelijk kan maken.

quote:
Kom ik wel later op terug.
Is goed!
  maandag 15 juli 2013 @ 20:16:30 #230
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_128980828
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:11 schreef man1986 het volgende:

[..]

Ik praat regelmatig met boeren, wat is je punt? Ik kan je garanderen dat boeren niet bepaald expert zijn op het gebied van genetica en hoe fenotype in verband staat met genotype.

Edit: Ze snappen overigens wel redelijk wat van fenotype, ook al zullen ze dat woord er dan niet voor gebruiken, maar de gemiddelde veeboer is bekent met een veelvoud van fenotypische eigenschappen die in een beest mogelijk zijn. :)

Wellicht dat je gewoon in kan gaan op de kritiek die ik je aan lever of gewoon even erkent dat je werkelijk niks weet over het onderwerp. Dat is gewoon wat eerlijker, niet enkel naar ons toe, maar ook naar jezelf. (En wilt god niet dat je eerlijk bent? Of is dat weer wat van minder belang als je je religieuze opvatting wilt verdedigen? :P)
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  maandag 15 juli 2013 @ 20:18:37 #231
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_128980909
quote:
7s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:11 schreef SpecialK het volgende:
Tardigrades. _O_
Uhuh :Y

http://sun.iwu.edu/~tardisdp/tardigrade_facts.html

En hoe ziet anhydrobiosis er in een tardigrade dan uit hoor ik mezelf denken...nou zo. :D

maandag 15 juli 2013 @ 20:19:15 #232
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_128980936
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:14 schreef man1986 het volgende:

[..]

[..]

Niet dat ik het met Grouch eens ben, maar toch.
"maar toch".

Ik ben geen racist... maar toch.. die vervelende rotnikkers.

Gedraag je als je zelf, niet als een karikatuur van anderen.
pi_128980973
Ik zal later wel terug komen op jullie punten.
Niet teveel gaan dansen op de tafel ;)
  maandag 15 juli 2013 @ 20:21:57 #234
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_128981051
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:20 schreef man1986 het volgende:
Ik zal later wel terug komen op jullie punten.
Niet teveel gaan dansen op de tafel ;)
Doe ik nooit in dit soort discussies, meestal ga ik maar stil in een hoekje huilen. Dat komt omdat het gebrek aan kennis bij creationisten me zoveel pijn doet. O-)
  maandag 15 juli 2013 @ 20:22:31 #235
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_128981076
Waarom beantwoord ts steeds geen vragen :?
  maandag 15 juli 2013 @ 20:22:32 #236
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_128981077
quote:
14s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:18 schreef Semisane het volgende:

[..]

Uhuh :Y

http://sun.iwu.edu/~tardisdp/tardigrade_facts.html

En hoe ziet anhydrobiosis er in een tardigrade dan uit hoor ik mezelf denken...nou zo. :D

Hoe gaat zo'n beest' cellen om met de osmotische druk tussen compleet uitgedroogd zijn of zelfs in een vacuum leven en dan weer nat worden eigenlijk. Hij zou toch uit elkaar moeten knallen ergens.
  maandag 15 juli 2013 @ 20:22:35 #237
130830 hoatzin
begint, eer ge bezint...
pi_128981078
quote:

[..]

Welke kennis dan?
pi_128981087
quote:

[..]

Waarom spring je steeds van de hak op de tak zonder door te gaan op de discussie?

Jij beweerde dat de boom van kennis van goed en kwaad ons kennis ONTNOMEN had. Dat is heel wat anders dan "niet alwetend maken".
Ik heb nu toch heel duidelijk gemaakt dat de boom van kennis van goed en kwaad ons geen kennis ontnomen maar juist opgebracht heeft? Wanneer beken je nou eens dat jij ook weleens fouten kan maken en dat je een andere mening over deze zaken moet hebben?

Als je dit overigens beweert dan beweer je tevens dat God niet alwetend is, of je moet God een leugenaar noemen als hij zegt dat de mens goden gelijk geworden is.
Friedrich Nietzsche
pi_128981309
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:05 schreef man1986 het volgende:

[..]

Wat heeft hel jou te bieden? Ben ik benieuwd naar.
Ik ook :) Behalve een eenzijdig betoog van een duidelijk bevooroordeeld persoon die god de hemel in prijst (huehue) en zegt dat de duivel stout is en niet luistert is er ook niets over bekend. Wat de bijbel zoal zegt over de hel en duivel is natuurlijk totaal oninteressant en maximaal een subjectief betoog te noemen. "Wij van WC eend", if you will.

Verder is één van de weinige duidelijk 'feitjes' in de bijbel dat je als ongelovige naar de hel gaat. Aangezien mijn sociale omgeving voornamelijk bestaat uit ongelovigen (wel jammer voor die paar coole christenen die ik ken ;( ) en de duivel er alle schijn van heeft een veel relaxtere dude te zijn dan god weet ik op welk paard ik zou wedden.

quote:
Geloven dat je geen keuze hebt is zelf een keuze.
whatever.
Conscience do cost.
  maandag 15 juli 2013 @ 20:30:42 #240
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_128981408
quote:
7s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:22 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Hoe gaat zo'n beest' cellen om met de osmotische druk tussen compleet uitgedroogd zijn of zelfs in een vacuum leven en dan weer nat worden eigenlijk.
Heeft met name te maken met hoe de cellen en lichaamssegmenten zich in een droge toestand kunnen "opvouwen" als waren. De structuur van de cellen is zo dat deze een "tun structuur" vormt, waarbij bepaalde suikers de cel membranen ondersteund en beschermen. Ook vormt er een soort van wax laagje dat verdere transpiratie tegen gaat.

Er zijn wel wat artikelen over te vinden overigens, want er is toch wel redelijk wat onderzoek naar deze beestjes :)

Toevallig heb ik dit artikel laatst nog moeten gebruiken. ;) - http://www.eje.cz/pdfarticles/656/eje_093_3_349_Somme.pdf
  maandag 15 juli 2013 @ 20:31:18 #241
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_128981440
Ohja en reproduceerden de plotseling vegetarisch geworden dieren ook op de Ark? Zo ja, hoe werd er dan voldoende voedsel meegenomen? Zo nee, hoe werd dit dan stopgezet en later weer aangezet?

Oh ik kan hier echt uren mee doorgaan!
  maandag 15 juli 2013 @ 20:37:07 #242
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_128981729
quote:
2s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:30 schreef Semisane het volgende:

[..]

Heeft met name te maken met hoe de cellen en lichaamssegmenten zich in een droge toestand kunnen "opvouwen" als waren. De structuur van de cellen is zo dat deze een "tun structuur" vormt, waarbij bepaalde suikers de cel membranen ondersteund en beschermen. Ook vormt er een soort van wax laagje dat verdere transpiratie tegen gaat.

Er zijn wel wat artikelen over te vinden overigens, want er is toch wel redelijk wat onderzoek naar deze beestjes :)

Toevallig heb ik dit artikel laatst nog moeten gebruiken. ;) - http://www.eje.cz/pdfarticles/656/eje_093_3_349_Somme.pdf
* creationistische modus * onderzoek gebruiken :') :') :') Dan ben jij echt een dommen als je geloofd dat evolutie gebeurt is! Kijk gewoon in de bijbel om te zien hoe dat gebeurt werdt! Kijk maar god weedt het: 14 Zij, en al het gedierte naar zijn aard, en al het vee naar zijn aard, en al het kruipend gedierte, dat op de aarde kruipt, naar zijn aard, en al het gevogelte naar zijn aard, alle vogeltjes van allerlei vleugel. 15 En van alle vlees, waarin een geest des levens was, kwamen er twee en twee tot Noach in de ark.

Zo vol detaijs! Kijk hoe gedetaijeert alles is uitgelegt! Jou dier is gewoon een Beerdiertjes, mosbeertjes of waterberen http://nl.wikipedia.org/wiki/Beerdiertjes Dus is het een BEER. Simpel want kan een 5 jarige nog zeggen want de banaan is de enige die er niet bij hoord!!! Beter dan jij wetenschappers, die hebben alleen maar geliegt!!! Nou enja ookal is het wat kleiner is nog STEEDS een BEER. Want BEREN krijgen geen HONDEN als kinderen!!! Dus macro is gewoon sprookje! * creationistische modus uit*

Interessant onderzoek. ;)
  maandag 15 juli 2013 @ 20:38:55 #243
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_128981832
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:37 schreef Uitstekelbaars het volgende:

Jah. :Y
  maandag 15 juli 2013 @ 20:50:18 #244
130830 hoatzin
begint, eer ge bezint...
pi_128982397
Er zijn nog heel wat vragen onbeantwoord Man1986...
pi_128982467
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:05 schreef man1986 het volgende:

[..]

Heb jij alle kennis?
Maar ze is me niet ontnomen. :)
pi_128982551
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:08 schreef man1986 het volgende:

[..]

Nu begin je toch te flippen hoor.
pi_128982636
quote:

[..]

Was ook niet de bedoeling.
  maandag 15 juli 2013 @ 20:57:21 #248
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_128982696
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:08 schreef man1986 het volgende:

[..]

[..]

A, B, C of D? Deze clip is een goed idee (rijmt):

Wat wil je zeggen met deze clip?
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
  maandag 15 juli 2013 @ 21:13:55 #249
130830 hoatzin
begint, eer ge bezint...
pi_128983353
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:53 schreef ATON het volgende:

[..]

Nu begin je toch te flippen hoor.
Hij heeft duidelijk geen toegang tot God...
  maandag 15 juli 2013 @ 22:50:38 #250
323401 Kijkertje
met filter
pi_128987830
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:37 schreef Uitstekelbaars het volgende:

[..]

* creationistische modus * onderzoek gebruiken :') :') :') Dan ben jij echt een dommen als je geloofd dat evolutie gebeurt is! Kijk gewoon in de bijbel om te zien hoe dat gebeurt werdt! Kijk maar god weedt het: 14 Zij, en al het gedierte naar zijn aard, en al het vee naar zijn aard, en al het kruipend gedierte, dat op de aarde kruipt, naar zijn aard, en al het gevogelte naar zijn aard, alle vogeltjes van allerlei vleugel. 15 En van alle vlees, waarin een geest des levens was, kwamen er twee en twee tot Noach in de ark.

Zo vol detaijs! Kijk hoe gedetaijeert alles is uitgelegt! Jou dier is gewoon een Beerdiertjes, mosbeertjes of waterberen http://nl.wikipedia.org/wiki/Beerdiertjes Dus is het een BEER. Simpel want kan een 5 jarige nog zeggen want de banaan is de enige die er niet bij hoord!!! Beter dan jij wetenschappers, die hebben alleen maar geliegt!!! Nou enja ookal is het wat kleiner is nog STEEDS een BEER. Want BEREN krijgen geen HONDEN als kinderen!!! Dus macro is gewoon sprookje! * creationistische modus uit*

Weet je zeker dat je niet Hollander1000 bent?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')