SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
[ Bericht 0% gewijzigd door Pino112 op 14-07-2013 22:12:34 ]
Die bedoelde ik idd. Al die Tour-programma's lijken op elkaar.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
SPT / [TV-tip] Andere tijden sport #4
Die
Wat een gekkigheidquote:Op zondag 14 juli 2013 22:08 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Viel het niemand op dat Willem Alexander het had over de jeugd spelen van 2012?
Volgens mij zei hij 12e jeugd spelen.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:08 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Viel het niemand op dat Willem Alexander het had over de jeugd spelen van 2012?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Moorsel heeft toegegeven?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:09 schreef Pandarus het volgende:
Ben gestopt met kijken toen die gast zei dat Armstrong en Boogerd gewoonweg harder trainden dan de andere renners.
Die gast is bondscoach maar volgens mij weet hij niet eens of er zand of wind in een band zit. Echt, zelden iemand zo grote onzin uit zien kramen. Alleen die gast die Van Moorsel helpte dopen en die applaus vroeg en kreeg voor Armstrong was erger.
quote:Op zondag 14 juli 2013 22:09 schreef tralalala het volgende:
Benen tot aan d'r kontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 22:18 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
https://www.facebook.com/Lisakoperdraat?fref=ts
Dat opvallen doet ze wel goed.quote:Huidig
Promotiemedewerkster bij Opvallers
Hoe kom je daar nou weer achter?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:18 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ja waarom niet ....quote:Op zondag 14 juli 2013 22:18 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Linkedin...quote:Op zondag 14 juli 2013 22:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Inderdaad, zie niets staan over promotiemedewerkster bij Opvallers.
quote:Op zondag 14 juli 2013 22:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wel een paardenbek, ankie zou jaloers zijn
quote:Op zondag 14 juli 2013 22:28 schreef tralalala het volgende:
http://www.bartjenniskens.nl/portfolio-item/modellen/#prettyPhoto
En ook nog eens lingeriefoto's
net alsof ze ooit gaat werkenquote:Op maandag 15 juli 2013 18:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
udie: Hotel- en evenementmanagement
quote:Op zondag 14 juli 2013 22:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wel een paardenbek, ankie zou jaloers zijn
Já! Gaan we weerquote:Op maandag 15 juli 2013 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Goedenavond, het gaat over 5 minuten beginnen.
Johan Derksen en Peter Vandermeersch
Volgende week overleef ik met darts, en daarna begint het voetbal alweerquote:Op maandag 15 juli 2013 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Já! Gaan we weer![]()
Nog maar 1 week en dan is het feest weer voorbij
Joh, het duurt nog anderhalf uur voor je grote held op komt dravenquote:Op maandag 15 juli 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
Hola.
Ik zit al klaar, handdoek binnen bereik
Waarover?quote:
Ja maar dan hoef ik niet op het laatste moment er eentje te pakken.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Joh, het duurt nog anderhalf uur voor je grote held op komt draven
Donderdag moet Utrecht alweer Europees spelen.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week overleef ik met darts, en daarna begint het voetbal alweer.
Oh dat is lekker snel.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week overleef ik met darts, en daarna begint het voetbal alweer.
Dat is niet op TV, kutLuxemburg.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Donderdag moet Utrecht alweer Europees spelen.
Better be preparedquote:Op maandag 15 juli 2013 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarover?
[..]
Ja maar dan hoef ik niet op het laatste moment er eentje te pakken.
Ik ben er ookquote:Op maandag 15 juli 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
Hola.
Ik zit al klaar, handdoek binnen bereik
Nee hoor, we houden je wel wakkerquote:Op maandag 15 juli 2013 20:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben er ookMaar iets zegt me dat ik voor het einde van de uitzending in slaap ben gekukeld
Dat heb ik altijd bij Martquote:Op maandag 15 juli 2013 20:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben er ookMaar iets zegt me dat ik voor het einde van de uitzending in slaap ben gekukeld
Zie topic onopvallentste renner.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarover?
[..]
Ja maar dan hoef ik niet op het laatste moment er eentje te pakken.
Foto's al gezien?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:30 schreef Alcatranz. het volgende:
Nu al benieuwd naar het eindresultaat van het Kittel kapsel van de Kort
Voor Knevel en zo voel ik me nog dertig jaar te jongquote:Op maandag 15 juli 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd bij MartEn anders wel bij Knevel
Het is geniaalquote:Op maandag 15 juli 2013 20:30 schreef Alcatranz. het volgende:
Nu al benieuwd naar het eindresultaat van het Kittel kapsel van de Kort
Zels IK voel me daar te jonge voor.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Voor Knevel en zo voel ik me nog dertig jaar te jong
Gilettequote:Op maandag 15 juli 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik zag staan dat hij nog een sponsor zochtDacht dat je dat bedoelde.
Hij zag nog wat bleekjes. En dan bedoel ik niet z'n tanden.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:32 schreef groenen het volgende:
Boogerd heeft nog wat extra in de zon gezeten.
Net als Johan Derksen.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:32 schreef Redefine het volgende:
Peter gaat het hele programma niets zinnigs zeggen, gewoon een gok hoor...
Ja wat doen we hier, we moeten naar RTL 5, hersenloze pulp kijken.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Past wel bij RTL7: The best a man can get!
Nou je noemt daar Peter, waarom is Peter R. nog niet uitgenodigd.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:32 schreef Redefine het volgende:
Peter gaat het hele programma niets zinnigs zeggen, gewoon een gok hoor...
Dat zei die niet, maar goed.quote:
Derksen heeft de eerste veer al in Eddy zijn reet gestoken, want als er iemand bij Derksen aan tafel zit is hij altijd super positief over hem.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |