Nou lijk je echt mij wel.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vertrek gewoon uit NWS-SC, dus van mij hebben jullie geen last meer. Tot ziens!
Zo is het ook niet bedoeldquote:Op zondag 14 juli 2013 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ging anders na het openen van dat topic wel als de kippen naar POL-café om het daar te melden. Maar genoeg erover. Ik vertrek gewoon uit NWS-SC, dus van mij hebben jullie geen last meer. Tot ziens!
quote:Op zondag 14 juli 2013 20:01 schreef paddy het volgende:
Het forum is explosief genoeg zonder al dat gedoe
Goed idee!quote:Op zondag 14 juli 2013 19:56 schreef Drugshond het volgende:
Doe maar een flink schuine mop op zondag.
quote:Op zondag 14 juli 2013 20:01 schreef paddy het volgende:
[..]
Zo is het ook niet bedoeldIk wil het gewoon niet in NWS zien. Ook al roddelen ze tig keer ergens anders OVER NWS en hun users. Het staat jullie vrij daar op die plek dan op te reageren. Wat een ander doet hoeft NWS nog niet te doen. Het forum is explosief genoeg zonder al dat gedoe
Zeg dan.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:03 schreef Karina het volgende:
Ik weet maar 1 mopEn die is nog hardstikke flauw ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ik google ook maarquote:Op zondag 14 juli 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
HahaDie is leuker dan die debiele mop van mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op zondag 14 juli 2013 20:13 schreef Drugshond het volgende:
Een man die uitgegaan is in Rotterdam is te laat voor de laatste trein Dordrecht. Omdat hij weinig zin heeft te wachten op de ochtendtrein besluit hij een taxi te nemen. Hij vraagt aan de taxichauffeur op het station, "Wat kost een ritje naar Dodrecht"? "dar rijd ik je naartoe voor 150 gulden", is het antwoord. "Shit", zegt de uitgaander, "ik heb nog 100 gulden over, maar je kunt de rest thuis van me krijgen." "Ja daag", zegt de chaufeur, "handje contantje of je bekijkt het maar". "Doe verdomme nou niet zo lullig man, anders kan ik hier heel de nacht op de trein staan wachten". "Doeiii, dat is mijn probleem niet, je bekijkt het maar 150 piek of oprotten". De vrolijke stapper is dus gedoemd om de nacht op het station door te brengen, wachtend op de ochtendtrein. Vier weken later is hij weer uitgeweest in Rotterdam. Als hij weer op het station komt blijkt het weer te laat voor de laatste trein. Hij klopt bij een taxi op het raampje, en vraagt, "Wat kost een ritje Dordrecht"? de chauffeur antwoord, "150 piek beste man" "Wil je me dan voor 200 trekken en pijpen erbij"? "Sodemieter op vuile poot", roept de chaffeur hem kwaad toe. Bij nog vier taxi's herhaalt hij deze vraag met allemaal een soort gelijke reactie. Dan loopt hij naar de taxi die hem vier weken terug had laten staan. "Kost het nog steeds 150 piek naar dordrecht", vraagt hij de chauffeur. "Ja, maar wel van te voren betalen", eist de chauffeur. "Oke dat is prima, maar doe me dan even een plezier als we voorbij die taxi's daar rijden toeter dan even en zwaai dan even naar je collega's".
quote:Op zondag 14 juli 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
OK de laatste om het af te leren:
De juf vraagt:
"Kinderen, wie weet hoe we naar de hemel gaan? "
Jantje steekt zijn vinger op en zegt:
"Met je benen omhoog juf. "
"Maar Jantje, " zegt de juf, "hoe kom je daar nou bij? "
"Nou, " antwoord Jantje, "ik keek gister door het sleutelgat van de slaapkamer van mijn vader en moeder. Mijn moeder lag met haar benen omhoog en riep: 'oh God, ik kom.'
Maar goed dat mijn vader er op lag anders was ze mooi weg geweest."
quote:
Labyrinthquote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 20:09 schreef Drugshond het volgende:
Een reisgezelschap van zo´n 20 vrouwen gaat op expeditie naar Zuid-Amerika. Daar aangekomen trekt de hele groep de jungle in. Een vrouw moet ineens heel nodig plassen waarop ze de groep verlaat en haar handeltje laat lopen. Ze komt terug op de plaats waar ze de groep heeft verlaten, maar iedereen is al weg. Wat schetst haar verbazing daar komt Tarzan aanslingeren. Ze maken kennis en de vrouw vraagt hoe Tarzan toch in leven blijft in de jungle, waarop Tarzan zegt: "als ik wil eten pluk ik bessen en als ik naar een andere plek wil pak ik een liaan!" Vrouw:" En hoe zit het met sex?" Tarzan: Als ik zin heb dan hang ik hem in een holle boom." De vrouw denkt als ik thuis kom moet ik natuurlijk wel wat te vertellen hebben en vraagt aan Tarzan:"Wil je het niet eens met mij doen?" Tarzan zegt:" Tuurlijk wel, kleed je maar uit en ga met je benen wijd liggen." De vrouw doet wat haar wordt gevraagd en gaat liggen. Tarzan neemt op zijn beurt een aanloop en schopt de vrouw zo hard als hij kan tussen de benen. De vrouw schreeuwt het uit van de pijn en vraagt waarom hij dat doet. Tarzan antwoordt: "Effe kijken of er geen eekhoorns in zitten!"
Bij Radio49 zitten ook een aantal David Bowie fans, schijnt binnenkort ook een show met alleen maar Bowie liedjes te komen, maar ik weet geen datum nog.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
David Bowie![]()
En met youtubejes maak je Dh helemaal blij.
Raar woord, youtubejes
Ik luister echt nooitquote:Op zondag 14 juli 2013 20:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij Radio49 zitten ook een aantal David Bowie fans, schijnt binnenkort ook een show met alleen maar Bowie liedjes te komen, maar ik weet geen datum nog.
Ik luister echt nooitquote:Op zondag 14 juli 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij Radio49 zitten ook een aantal David Bowie fans, schijnt binnenkort ook een show met alleen maar Bowie liedjes te komen, maar ik weet geen datum nog.
Mij ook wel hoor. Muziek zegt soms meer dan 1000 woorden. In mijn geval geval scheelt het heel wat a4tjes hahaquote:Op zondag 14 juli 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
David Bowie![]()
Raar woord, youtubejes
Jewtubequote:Op zondag 14 juli 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
Mij ook wel hoor. Muziek zegt soms meer dan 1000 woorden. In mijn geval geval scheelt het heel wat a4tjes hahaquote:
Jij hebt alleen maar stomme.quote:
Bij Radio49 zitten ook een aantal David Bowie fans, schijnt binnenkort ook een show met alleen maar Bowie liedjes te komen, maar ik weet geen datum nog.quote:
Eind dit jaar gaat Tom een Cobra6 afsteken op een meter afstand.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:40 schreef Life2.0 het volgende:
KIJK DEZE KWAM IK NET TEGEN LACHEN HIHAHO MOET JE ZIEN HOOR
David Bowiequote:Op zondag 14 juli 2013 20:41 schreef paddy het volgende:
[..]
Prachtige stem trouwens, maar denk niet dat dat ik die vaak ga luisterenquote:
Precies, dat playbacken is gewoon expres zo fout. Maakt mij niet wijs dat hij dat nummer nu NOG niet goed kan playbacken.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:02 schreef Uccie het volgende:
Dries neemt zichzelf half niet zo serieus als andere mensen denken dat ie doet en alleen daarom al
Hier verdient hij meer mee, dan als hij zichzelf als serieuze artiest neerzet, daar hebben we er wel genoeg van.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, dat playbacken is gewoon expres zo fout. Maakt mij niet wijs dat hij dat nummer nu NOG niet goed kan playbacken.
En niet alleen verdienen: paar weken elke dag in the picture, welke artiest krijgt dat voor elkaar?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hier verdient hij meer mee, dan als hij zichzelf als serieuze artiest neerzet, daar hebben we er wel genoeg van.
Derde jaar achter elkaar in dit programmaquote:Op zondag 14 juli 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
En niet alleen verdienen: paar weken elke dag in the picture, welke artiest krijgt dat voor elkaar?
En met hetzelfde nummerquote:Op zondag 14 juli 2013 21:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Derde jaar achter elkaar in dit programma
Het is eigenlijk best een leuk nummer ookquote:Op zondag 14 juli 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
En met hetzelfde nummerWat een held is het toch.
quote:Op zondag 14 juli 2013 21:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is eigenlijk best een leuk nummer ook
quote:Op zondag 14 juli 2013 21:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is eigenlijk best een leuk nummer ook
Voor die 3 weken in het jaar, waarom niet.quote:
Ohja fish-o-mania, ik heb het geprobeerd maar dat was nog een beetje een stapje te verquote:Op zondag 14 juli 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
Er was vanmiddag ook een vraag bij fish-o-mania, ik verdenk Johannes.
Ik vond het leuker dan gedachtquote:Op zondag 14 juli 2013 21:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja fish-o-mania, ik heb het geprobeerd maar dat was nog een beetje een stapje te ver
Ik had nog nooit een viswedstrijd gezien en was al heel moe, dus ik ben in slaap gevallenquote:
Oh ik na het eten, ik was kapot. Zoals altijd 's middagsquote:Op zondag 14 juli 2013 21:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had nog nooit een viswedstrijd gezien en was al heel moe, dus ik ben in slaap gevallen
Valt het niet zo op als de gasten niets te melden hebbenquote:Op zondag 14 juli 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik na het eten, ik was kapot. Zoals altijd 's middags
Ja die griet is er gewoon neergezet, kan niet anders.
Oh op die manier.quote:
is het ook, heb hem al gezien.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:18 schreef Specularium het volgende:
Gladiator ziet er wel uit als een goeden film.
De beginscene is tamelijk goed als ze gaan vechten tegen de Germanen.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:18 schreef Specularium het volgende:
Gladiator ziet er wel uit als een goeden film.
Ik heb Sharknado "aangeschaft"quote:Op zondag 14 juli 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
is het ook, heb hem al gezien.
Al kan hij niet tippen aan Sharknado natuurlijk.
quote:Een 35-jarige man uit Israël stond rustig te pissen toen hij plots gebeten werd in zijn neukstaaf.
Het slachtoffer vertelde aan hulpverleners dat hij tijdens het urineren ineens een nogal branderig gevoel in zijn pijpleiding kreeg. Volgens de man was de slang die de daad op zijn geweten had erg klein.
De slang bleek gelukkig niet giftig. De Daily Mail schrijft dat de pisser slechts een aantal bijtafdrukken op zijn rukgerei aan het incident overhield.
Oh ja, die blonde toch?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Beverly Hills 90210 ken je wel toch? Ian Ziering speelt ook mee.
Ja die blonde.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ja, die blonde toch?
Ik ben benieuwd, zal wel het weekend worden dat ik kan kijken
Dat was toch Melrose Place?quote:
White Collar, daar speelt ze de vrouw van die FBI agentquote:Op zondag 14 juli 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
Dat was die met dat stijle haar toch? Die heb ik later ook nog in een andere serie gezien, weet niet meer welke.
Mmm die serie ken ik volgens mij niet, denk dat het een andere was.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
White Collar, daar speelt ze de vrouw van die FBI agent
Oh en vroeger Saved by the Bellquote:Op zondag 14 juli 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm die serie ken ik volgens mij niet, denk dat het een andere was.
Nagesynchroniseerdquote:
Oh dat zegt me even niets.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarvoor ja![]()
Volgens mij was het trouwens een film die ik bedoel, iets over een prinses of zo.
quote:Op zondag 14 juli 2013 22:44 schreef Uccie het volgende:
Ik ben ook naar mijn bedje, morgen een zware dag
Je ziet op om morgen te gaan werken met veul papierwerk. Terwijl de rest lekker op een terasje zit.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:31 schreef Karina het volgende:
Sjezus ik ben kapot, ik had al in bed moeten liggen en ik moet ook nog kleren bij elkaar rapen voor morgenSukkel die ik ben.
Ja wrijf het er even inquote:Op zondag 14 juli 2013 23:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je ziet op om morgen te gaan werken met veul papierwerk. Terwijl de rest lekker op een terasje zit.
Zonnebrandcreme hoort niet tussen de tenen, dus lager kan niet.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je begint of het hoger of lager moet
Wel op je voeten, die kunnen ook best verbranden aan de bovenkant.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zonnebrandcreme hoort niet tussen de tenen, dus lager kan niet.
Pak een slaappil.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
Wel op je voeten, die kunnen ook best verbranden aan de bovenkant.
En ik ga slapenOf poging doen in ieder geval.
Nou dat zou wel handig zijn ja, want ik slaap altijd hardstikke slecht.quote:
Nee joh, de dag begint net.quote:
Niet zo bijdehand hè!quote:
Was niet bijdehand, ik ga echt nog nietquote:Op maandag 15 juli 2013 01:19 schreef hexje het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand hè!![]()
ik ga ook zo slapen. Truste
Oja die is nu op tv he?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:28 schreef Specularium het volgende:
American History X blijft bijna geniaal.
thnx! heb ik echt nodig.quote:
De hele wereld is langerquote:
NWS / De meeste Fok!kers overdrijven hun penislengtequote:Op maandag 15 juli 2013 09:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Net zo groot als de gemiddelde Fok!-penis.
Huh zijn die echt? Of gewoon geplakt?quote:Op maandag 15 juli 2013 10:10 schreef Specularium het volgende:
Nee maar even, ze heeft wel echt gare plaatjes.
[ afbeelding ]
Ik ben wel fan van Suicide Girls.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:11 schreef Tem het volgende:
Bij jonge knappe vrouwen vind ik het nog enigszins interessant maarja, ik heb ook wel eens zo'n vrouw van 50 gezien die helemaal vol zat met die onzin
Discriminasie van bejaarde vrouwenquote:Op maandag 15 juli 2013 10:11 schreef Tem het volgende:
Bij jonge knappe vrouwen vind ik het nog enigszins interessant
Ja maar die jonge knappe vrouwen worden op een gegeven moment ook 50.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:11 schreef Tem het volgende:
Bij jonge knappe vrouwen vind ik het nog enigszins interessant maarja, ik heb ook wel eens zo'n vrouw van 50 gezien die helemaal vol zat met die onzin
Is dat zo, Shirley?quote:Op maandag 15 juli 2013 10:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar die jonge knappe vrouwen worden op een gegeven moment ook 50.
Ja die worden knappe oude vrouwen...quote:Op maandag 15 juli 2013 10:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar die jonge knappe vrouwen worden op een gegeven moment ook 50.
Misschien nog wel knapper dan toen ze jong waren en onzeker en zulksquote:
Mmmm geen commentaar.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien nog wel knapper dan toen ze jong waren en onzeker en zulks
Dit.quote:
Ik ben vandaag in zo'n bui...ik denk dat alles gaat ontsporen.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmmm geen commentaar.
Want anders:
[..]
Dit.
Nogmaals geen commentaarquote:Op maandag 15 juli 2013 11:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben vandaag in zo'n bui...ik denk dat alles gaat ontsporen.
Misschien ook niet.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien nog wel knapper dan toen ze jong waren en onzeker en zulks
quote:Op maandag 15 juli 2013 11:10 schreef Specularium het volgende:
NWS / Mannen hebben recht op een seks-slavin
Dus.
Oehh altijd leukquote:Op maandag 15 juli 2013 11:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nogmaals geen commentaar![]()
Een vrolijkere noot: sinds een paar weken zit hier een helecollega, dus af en toe loop daar even heen met wat werk voor hem en degenen die daar zitten, hij heeft een vriendin, helaas afblijven, maar kijken kan geen kwaad.
Sowieso val ik dan lekker aan vanaf een onverwachte hoek...quote:
Sowieso zou ik nooit iets met een collega beginnen, of überhaupt durven. Het is ook echt een uitzondering dat hier iemand ziet die het aankijken waard is, de rest is echt knudde.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oehh altijd leukcollega's, mijn directe collega's zijn allemaal
maar ik zit veel extern en daar zit altijd wel leuk materiaal tussen
Moslimslaven? Goed voor elkaarquote:Op maandag 15 juli 2013 10:30 schreef Uccie het volgende:
Klote ramadan....moet ik zelf koffie halen omdat die assistenten niet drinken
Nou niet dus..quote:
Ik ben solidair met ze..ik eet ham en spek zodat zij dat niet hoeven.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:39 schreef Specularium het volgende:
Ik doe ook dit jaar weer niet mee met ramadan, want ja ik heb gewoon honger.
Alsof ik alcoholist ben...quote:Op maandag 15 juli 2013 12:35 schreef Specularium het volgende:
Alsof Corrie gaat stoppen met wijn.
[ afbeelding ]
Zal wel pijn doen hequote:
Het is nooit goed dan he? Als ik zeg: ja ik ben alcoholist ben ik er een en als ik zeg dat ik het niet ben dan ben ik er OOK een.quote:
Gelukkig heb ik nog wat wijn over die ik van mezelf nog mag opdrinkenquote:Op maandag 15 juli 2013 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah ja, vanavond Wouter Bos bij Knevel & van den Brink.
Vrouwen logica.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is nooit goed dan he? Als ik zeg: ja ik ben alcoholist ben ik er een en als ik zeg dat ik het niet ben dan ben ik er OOK een.
2 reebruine ogen keken de jager aan.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:58 schreef Karina het volgende:
Oh het gaat weer de verkeerde kant op?
Zo dan.
Alweer een sok geraakt.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:14 schreef Karina het volgende:
En de jager spande zijn boog en zijn pijl raakte het doel.
Nou ja als je op voeten kickt zit je precies goed natuurlijk.quote:
Op mijn leeftijd krijg je sowieso geen tintelingen meer, ook niet in een e-penis.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:20 schreef hexje het volgende:
Nee, nog steeds geen tinteling in mijn e-penis.
Whah ?!?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:28 schreef Karina het volgende:
Nou ja als je op voeten kickt zit je precies goed natuurlijk.
Voeten zitten in sokken, dus als je op voeten geilt zit je met je pijl precies goed op die sok.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd krijg je sowieso geen tintelingen meer, ook niet in een e-penis.
Dat.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:35 schreef Specularium het volgende:
Corrie kent het verhaal van de witte sportsok niet.
Zelfs dat werkt al niet meer hoor.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:38 schreef hexje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze tegen je clit en moet jij eens voelen hoe het gaat tintelen.
+quote:Op maandag 15 juli 2013 13:38 schreef hexje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze tegen je clit en moet jij eens voelen hoe het gaat tintelen.
Binnen een minuut.
[ afbeelding ]
Volgens onderstaande dame.
[ afbeelding ]
Moet je een nieuwe kopen.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelfs dat werkt al niet meer hoor.
En het verhaal van de witte sok ken ik idd niet.
Sowieso, witte sokken in sandalen
De lakens van Hexje (kookwas).quote:Op maandag 15 juli 2013 13:42 schreef Karina het volgende:
Die witte reus is om de witte sokken in te wassen?
SEX / Klaarkomen in een sokquote:Op maandag 15 juli 2013 13:40 schreef Karina het volgende:
En het verhaal van de witte sok ken ik idd niet.
Hebben ze het in het topic over een witte sok of komt het door onderstaande quotequote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:35 schreef Specularium het volgende:
Corrie kent het verhaal van de witte sportsok niet.
En ik denk dat ie het bij winnie the pooh sokken gewoon niet meer doetquote:Op maandag 15 juli 2013 13:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik hoef niet meer zo nodig.
[..]
Waarom een witte?
Heb jij Winnie the Pooh sokken? Of ben jij meer van Garfield?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
En ik denk dat ie het bij winnie the pooh sokken gewoon niet meer doet
Ik heb ze allebei, maar ik hoef sokken gelukkig alleen maar aan mijn voeten te doen.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij Winnie the Pooh sokken? Of ben jij meer van Garfield?
Nee? Al die pluisjes en die sok wordt vies, je hebt toch handen?quote:
Nee ik snap het ook niet, doe dan een handdoek ofzo erbijquote:Op maandag 15 juli 2013 14:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee? Al die pluisjes en die sok wordt vies, je hebt toch handen?
Maar goed, ik zal hier wel te oud voor zijn
Antwoord is in het topic.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee? Al die pluisjes en die sok wordt vies, je hebt toch handen?
Maar goed, ik zal hier wel te oud voor zijn
Met een sok heb je geen handdoek meer nodig he?quote:Op maandag 15 juli 2013 14:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik snap het ook niet, doe dan een handdoek ofzo erbij
Oh je hebt dus EN een sok EN een handdoek nodig? Nu snap ik er echt geen reet meer van.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met een sok heb je geen handdoek meer nodig he?
Of ga onder de douche wel zo fris, al dat geplak bahquote:Op maandag 15 juli 2013 14:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh je hebt dus EN een sok EN een handdoek nodig? Nu snap ik er echt geen reet meer van.
Neem een nat washandje, lijkt me handiger.
Moet het wel lukken staand, of je moet gaan zitten in de douche, maar ja, beetje hard.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of ga onder de douche wel zo fris, al dat geplak bah
Douchen en rukken is een vrij slecht idee.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of ga onder de douche wel zo fris, al dat geplak bah
Doei doei sterktequote:Op maandag 15 juli 2013 14:36 schreef Uccie het volgende:
Wat ingewikkeld allemaal heren...
Nou ja ik ga maar eens naar het ziekenhuis...laters
Ohja daarom kwam ik nooit op de FP.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:24 schreef Tem het volgende:
Elflettering zien we voorlopig niet meer terug.
Crackpijpjes in vagina verstopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |