Klikquote:Salwa al Mutairi heeft in Koeweit enige bekendheid als politica en als TV-presentator. Ze heeft een idee gelanceerd om van Koeweit een nog fijner land te maken dan het al is. En veiliger ook voor vrouwen. Nu zijn er mannen die overspel plegen of die willen scheiden om seks te hebben met een andere vrouw. Niet goed voor het huwelijk en voor de vrouwen van Koeweit.
Zij stelt daarom voor de mogelijkheid te scheppen dat mannen die daarvoor geld hebben een seksslavin kunnen aanschaffen. Daarmee kunnen ze dan doen wat de natuur hen ingeeft zonder dat het een bedreiging is voor hun huwelijk.
Salwa al Mutairi heeft ook een voorstel waar kandidaten om seksslavin te worden kunnen worden gerecruteerd. Ze stelt voor daarvoor te zoeken bij de vrouwelijke krijgsgevangenen in omliggende landen. Oorlogen en krijgsgevangenen genoeg, denkt zij.
http://www.alarabiya.net/articles/2011/06/06/152054.htmlquote:Op maandag 15 juli 2013 10:43 schreef Ryon het volgende:
Ik ben heel makkelijk in het geloven van alle onzin die uit die contreien komt. Maar deze bron is zo ongelooflijk dubieus dat ik het maar even een keertje oversla.
Moeten ze een tv show van maken, met sms'en.quote:Salwa al Mutairi heeft ook een voorstel waar kandidaten om seksslavin te worden kunnen worden gerecruteerd
3 bronnen ken ik niet en va 1 weet ik dat ze artikelen verzinnen en verzonnen onzin ctrl-c/ctrl-v-enquote:
In plaats van dat alleen te roepen, heb ik dan altijd de neiging om het ook daadwerkelijk even te checken. En dan blijken er toch diverse bronnen over te berichten. Het is alleen een nieuwsbericht uit juni 2011: http://www.dailymail.co.u(...)litician-Kuwait.htmlquote:Op maandag 15 juli 2013 10:43 schreef Ryon het volgende:
Ik ben heel makkelijk in het geloven van alle onzin die uit die contreien komt. Maar deze bron is zo ongelooflijk dubieus dat ik het maar even een keertje oversla.
Juist, en het oorspronkelijke bron artikel gaat alweer 2 jaar terug en verwijst naar een aantal opiniestukken uit het Midden-Oosten waar men elkaar uitmaakt voor de lokale dorpsgek. Dat is toegestaan, maar daar schieten wij niet veel mee op.quote:
Die had ik dus al bekeken. Vandaar dat ik de bron van dit stukje tekst als dubieus beschouwde.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In plaats van dat alleen te roepen, heb ik dan altijd de neiging om het ook daadwerkelijk even te checken. En dan blijken er toch diverse bronnen over te berichten. Het is alleen een nieuwsbericht uit juni 2011: http://www.dailymail.co.u(...)litician-Kuwait.html
Dat de lelijke vrouw een valide punt heeft blijft staan natuurlijk.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
Juist, en het oorspronkelijke bron artikel gaat alweer 2 jaar terug en verwijst naar een aantal opiniestukken uit het Midden-Oosten waar men elkaar uitmaakt voor de lokale dorpsgek. Dat is toegestaan, maar daar schieten wij niet veel mee op.
Videobeelden dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 10:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
Die had ik dus al bekeken. Vandaar dat ik de bron van dit stukje tekst als dubieus beschouwde.
Is dat de bron van het stukje tekst? Nee.. Maar goede poging. Lees nog een keer goed en probeer te bedenken wat ik bedoel.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Videobeelden dan?
En nog een uitgebreide variant:
Eén klik op de knop met Google. Nee, sorry: twee.
Dat zonder meer.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat de lelijke vrouw een valide punt heeft blijft staan natuurlijk.
Je trekt de bron (de krantenberichten) in twijfel, gezien de websites waar de berichten vandaan komen. Ik plaats nu twee videoclips waarin de vrouw haar uitspraken doet. Is dat nog niet voldoende voor je?quote:Op maandag 15 juli 2013 10:59 schreef Ryon het volgende:
[..]
Is dat de bron van het stukje tekst? Nee.. Maar goede poging. Lees nog een keer goed en probeer te bedenken wat ik bedoel.
De vraag wordt vooral: Binnen wat voor context wordt dit geroepen. Als ze inderdaad elkaar in de zeik aan het nemen zijn dan is het voor jou en mij niet duidelijk of dit een gemeende uitspraak is of een sarcastisch politiek spelletje. Misschien is er een reden dat kwaliteitskranten dit links hebben laten liggen 2 jaar geleden.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je trekt de bron (de krantenberichten) in twijfel, gezien de websites waar de berichten vandaan komen. Ik plaats nu twee videoclips waarin de vrouw haar uitspraken doet. Is dat nog niet voldoende voor je?
Ik trek inderdaad de strekking van het artikel (van 14 juli 2013 dat suggereert dat politica in S-A momenteel een plan heeft ingediend om 'sexslaven' legaal te maken) vanwege de bron in twijfel, aangezien ik ook via google gezien had (en via de doorverwezen brondvermelding naar een ander dubieus blog) dat het ging om een internetdiscussie (waar jij ook een paar linkjes van neergezet hebt) van maar liefst twee jaar geleden naar aanleiding van een YT filmpje. Waar al heel twitter zijn eigen draai aangegeven heeft.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je trekt de bron (de krantenberichten) in twijfel, gezien de websites waar de berichten vandaan komen. Ik plaats nu twee videoclips waarin de vrouw haar uitspraken doet. Is dat nog niet voldoende voor je?
goed plan, mogen het ook moslims zijn??quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |