Ik ben brilsmurf....smurfin is te blondquote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:29 schreef Tem het volgende:
Morgen in MED:
Specularium en Tem worden mods en FA's van NWS. Er is één topic waar alles bespoken kan worden want dat houdt het overzichtelijk voor deze twee giganten.
Je bent emo?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben brilsmurf....smurfin is te blond
quote:
Is goed, nemen Hexje en ik samen zo'n bankjequote:
Deal!!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is goed, nemen Hexje en ik samen zo'n bankje
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben brilsmurf....smurfin is te blond
Wat...ik zie er belachelijk uit met blond haarquote:
Dat is waarquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat...ik zie er belachelijk uit met blond haar
Dan krijg je dit effect.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat...ik zie er belachelijk uit met blond haar
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:44 schreef hexje het volgende:
[..]
Dan krijg je dit effect.
[ afbeelding ]
Lekker filmkijken met saggo's.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:44 schreef Tem het volgende:
Volgende week wordt het programma van de pleinbios bekend.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje melig?quote:
Omdat er BNW figuren bezig zijn dat topic te slopen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:49 schreef Tem het volgende:
Waarom heeft dat topic over vaccineren nu al vier delen?
enquote:
quote:
Somsquote:
Maak dezen topicje eens rap stucky.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
Ik ben altijd sjaggerijnig dus hopelijk een hele sombere film.
Nee iets Sharknado achtigsquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
Ik ben altijd sjaggerijnig dus hopelijk een hele sombere film.
Meet? Whut?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kom jij ook naar de meet?
Ga je met Uccie mee.
Dit fantastische topic gaat meeten op 31 augquote:
Ik weet niet eens wat ik morgen ga doenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit fantastische topic gaat meeten op 31 aug
En patat eten bij Bram, of is dat alweer geschraptquote:
Oh dat is wel bijna thuisquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / [NWS-SC MEET] 31 augustus - filmpie kijken
En het topic nog een beetje niveau geven, daarvoor ookquote:
quote:
Ohja Specu en Tem aka Waldorf & Statler delen in elk geval ook samen een bankjequote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan de hele tijd roepen 'Dat kan toch nooit!?'.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
En het topic nog een beetje niveau geven, daarvoor ook
Ik blijf wel even weg, gaat verkeerd anders.quote:
Niveau.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
En het topic nog een beetje niveau geven, daarvoor ook
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Ik blijf wel even weg, gaat verkeerd anders.
Ik ga naar Kiem Foei.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
En patat eten bij Bram, of is dat alweer geschrapt
Zie je...ze hoeft alleen maar te zeggen dat ze weggaat en het zakt alweerquote:
Ja maar die thaise vrouwen doen zo weinig voor mequote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar die thaise vrouwen doen zo weinig voor me
Thaise mannen doen het ook niet voor mequote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar die thaise vrouwen doen zo weinig voor me
Wel een idee, heb je ruimte zatquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:57 schreef Specularium het volgende:
Goeie recensies voor Kiem Foei, ben alleen bang dat ik dat hele plein later moet onderschijten.
Lekker gefrituurde duif bij Bram Ladage.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:57 schreef Specularium het volgende:
Goeie recensies voor Kiem Foei, ben alleen bang dat ik dat hele plein later moet onderschijten.
Wij zijn hilarischquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:59 schreef Specularium het volgende:
Ik zie een komisch duo in Uccie en Kally.
Uc heeft de humor, ik nietquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:59 schreef Specularium het volgende:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:59 schreef Specularium het volgende:
Nou ja, ik moet om je lachen, of dat iets goed is blijft een vraag, my sick mind of zoals jij het noemt kronkelsquote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:59 schreef Specularium het volgende:
Waarom heb ik echt foto's dat ik zo met een fles sta?quote:
Ja ik ookquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom heb ik echt foto's dat ik zo met een fles sta?
Goh het zal eens nietquote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom heb ik echt foto's dat ik zo met een fles sta?
FB precies een jaar geledenquote:
Niet eensquote:
Gooien jullie er wat nieuw materiaal in danquote:
Echt hè.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gooien jullie er wat nieuw materiaal in dan
Oud en nieuw, om de verveling van mijn gezelschap weg te drinkenquote:
Daar gaan je mod-puntenquote:
Die je nodig hebt om mod te wordenquote:
Dries is pas over 3 kwartier.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:12 schreef Waaghals het volgende:
Omg wij zijn nu bij mariaplein bij tour du jour
- njosnavelin
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:12 schreef Waaghals het volgende:
Omg wij zijn nu bij mariaplein bij tour du jour
- njosnavelin
Ziet er goed uit, versta er geen flikker van.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:14 schreef Uccie het volgende:
Klote reclame...hoe is de hobbezak van de rondemiss vandaag?
Ze komen altijd uit de provinciequote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, versta er geen flikker van.
Wel awesome onesquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze komen altijd uit de provinciein de randstad blijkbaar geen mooie vrouwen
Komt omdat die wielerverenigingen allemaal in de provincie zitten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijkquote:
Die hebben wel wat beters te doen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wij hebben hier ook maar 1 wielerronde, die in het Westland...maar daar versta ik ze ook nietquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt omdat die wielerverenigingen allemaal in de provincie zitten.
Ik tegenwoordig welquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wij hebben hier ook maar 1 wielerronde, die in het Westland...maar daar versta ik ze ook niet
Martin is geniaal natuurlijkquote:
Eddy vertelt verhaaltjes zonder eind, en hij zegt friet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:19 schreef Uccie het volgende:
Eddy is grappiger dan Gertje...de wereld moet niet gekker worden
Nee Gertje is dit jaar zo serieus...en Eddy komt uit het buitenland, dan mag hetquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eddy vertelt verhaaltjes zonder eind, en hij zegt friet.
Het is allemaal dodelijk saai.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee Gertje is dit jaar zo serieus...en Eddy komt uit het buitenland, dan mag het
Bij Mart raak ik elke avond in comaquote:
Herhaling?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:27 schreef hexje het volgende:
Hee er is een Ik vertrek aflevering vandaag.
Ja, alleen heb ik deze nog niet gezien.quote:
Ik ga misschien zo nog wel over TdJ komt maar half op gangquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:30 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja, alleen heb ik deze nog niet gezien.
Dat verkloot wel zo'n hele film meestal.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:51 schreef Specularium het volgende:
Wel jammer van die 10 minuten reclames op RTL.
Alleen bij de PO kun je nooit pissen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat verkloot wel zo'n hele film meestal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tering...te krankzinnig voor BNWquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die tribal mag BNW niet in, kun je nagaan.
Gewoon aanmelden en als een Maaskantje op dates verschijnen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je je daarvoor gaat aanmelden mag je sowieso weg.
Housebroek aan. Matje in de nek.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Gewoon aanmelden en als een Maaskantje op dates verschijnen.
OP een po dan weer wel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen bij de PO kun je nooit pissen.
Nee, hij had de strekking aardig goed ingeschat. Ik verblijf in een mooiere provinciehoofdstad dan Utrecht ;-)quote:
Meteen ook maar FA? Ik vind het wel een beetje grootheidswaanzin.... Eerst is sp3c aan de beurtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:29 schreef Tem het volgende:
Morgen in MED:
Specularium en Tem worden mods en FA's van NWS. Er is één topic waar alles bespoken kan worden want dat houdt het overzichtelijk voor deze twee giganten.
Assen?quote:Op zondag 14 juli 2013 01:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, hij had de strekking aardig goed ingeschat. Ik verblijf in een mooiere provinciehoofdstad dan Utrecht ;-)
[..]
Meteen ook maar FA? Ik vind het wel een beetje grootheidswaanzin.... Eerst is sp3c aan de beurt
Dat moet dan Haarlem zijn gok ikquote:Op zondag 14 juli 2013 01:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, hij had de strekking aardig goed ingeschat. Ik verblijf in een mooiere provinciehoofdstad dan Utrecht ;-)
[..]
Meteen ook maar FA? Ik vind het wel een beetje grootheidswaanzin.... Eerst is sp3c aan de beurt
Ik betwijfel het. Ga het zo weer aan de binnenkant bekijken.quote:Op zondag 14 juli 2013 01:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik verblijf in een mooiere provinciehoofdstad dan Utrecht ;-)
Nee, dat is natuurlijk Den Haag...met alle culturele hoogtepuntenquote:Op zondag 14 juli 2013 01:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Ga het zo weer aan de binnenkant bekijken.
Hier hebben we ook culturele hoogtepunten.quote:Op zondag 14 juli 2013 01:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat is natuurlijk Den Haag...met alle culturele hoogtepunten
Nee, maar het is slechts een kwestie van tijd.quote:
Ja was leuk hoor. Geen film want er draaide echt niks leuks, behalve WWZ maar daar waren we te laat voor.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:10 schreef Tem het volgende:
Alles goed hier. Naar je zin gehad op de meet? nog naar een film geweest?
De eerste tour etappe van dit jaar die ik ga kijken. Wie heeft gewonnen, Sands?quote:Op zondag 14 juli 2013 11:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja was leuk hoor. Geen film want er draaide echt niks leuks, behalve WWZ maar daar waren we te laat voor.
Wel veel real life FMT gespeeld
Wat is dat wat je gaat kijken? Een film?
Oh ja mont ventoux.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:17 schreef Tem het volgende:
[..]
De eerste tour etappe van dit jaar die ik ga kijken. Wie heeft gewonnen, Sands?
Gezellige omgevingquote:Op zondag 14 juli 2013 11:13 schreef Tem het volgende:
Vandaag deze maar eens uitcontroleren. Op tv uiteraard want ik ben niet helemaal van het padje.
[ afbeelding ]
Over een uur zie ikquote:Op zondag 14 juli 2013 13:15 schreef Tem het volgende:
Hoe laat begint die kut-etappe, nu eerst weer die dikke Mart....
Duidelijke foto Njoquote:
Ik kijk tussendoor ook TdF en in het TdF topic. Plus ik heb hier thuis nog wel wat te doen.quote:
Ik zag vanochtend toevallig een stukje vistv, maar precies op dat moment een bak vol krioelende madenquote:Op zondag 14 juli 2013 15:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk tussendoor ook TdF en in het TdF topic. Plus ik heb hier thuis nog wel wat te doen.
Maar het klinkt gek, het is niet zo ontzettend saai als ik had gedacht, het is gewoon hele rustige tv. Jammer van de reclames steeds tussendoor
Oh je kijkt alleen het geouwehoer erover.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:01 schreef Specularium het volgende:
Nee, ik heb met het wielrennen zelf helemaal niks.
quote:Op zondag 14 juli 2013 16:01 schreef Specularium het volgende:
Nee, ik heb met het wielrennen zelf helemaal niks.
Haha ja dichterbij kon ik niet komen, stond een hek om dat studiootje heen. Echt een klein hokje is het trouwens waar ze in zitten, op tv lijkt het veel groter.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Duidelijke foto NjoMaar het was gezellig dus?
Ik zit iets te kijken wat jij vast heel erg vindt, Fish-O-Maniaen zometeen door naar TdF.
Ze gooien ze wel netjes weer terug.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Fish o mania ken ik niet, maar vissen is niet echt mijn ding nee
Dat krijg je er nu van als het extreem voor de hand ligt.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:19 schreef Uccie het volgende:
Dat topic...Froome zet aan en de doping-posts vliegen je om de oren_O-
Tja het hoort er een beetje bij hè, anders hebben we straks een winnaar die de rest van zijn leven zijn zege kan behouden. Moet niet gekker worden.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat krijg je er nu van als het extreem voor de hand ligt.
quote:Op zondag 14 juli 2013 16:34 schreef Karina het volgende:
Ik moet ook maar eens aan de dope, ik ben alweer bekaf.
Ik wil wel graag mijn neus houden. Liever een pil danquote:
Zetpil zal wel niet helpen.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil wel graag mijn neus houden. Liever een pil dan
Ik ben niet zo soeperig, ik ga zo wel even op de bank liggenquote:Op zondag 14 juli 2013 17:15 schreef Specularium het volgende:
Dezen is goed voor als je half overleden bent.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 juli 2013 18:47 schreef Drugshond het volgende:
Dus vanavond gaat er (zomaar) iemand blauw worden....voor [NWS].
Laat maar ik val niet op vrouwen (en het 1e plaatje werkt al meteen niet, handig).quote:Op zondag 14 juli 2013 18:34 schreef Specularium het volgende:
VBL / Het schattige Anouk Hoogendijk-fantopic #2
Als er messen aan te pas komen dan blijf ik ECHT weg.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:47 schreef Drugshond het volgende:
quote:Op zondag 14 juli 2013 19:17 schreef Specularium het volgende:
Hoe laat begint Uccie's Moppentrommel?
Nee hoor niets gemist...is een eenzijdig door Specu in het leven geroepen itemquote:
Dat dan weer welquote:
Ik vind het wel wat, ik lach niet zo vaak, dus een goeie mop is nooit weg.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee hoor niets gemist...is een eenzijdig door Specu in het leven geroepen item
Ik ken alleen geen moppen, en de enige die ik gepost heb, werd afgeserveerd door sjaggo en sjaggoquote:Op zondag 14 juli 2013 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat, ik lach niet zo vaak, dus een goeie mop is nooit weg.
Ik heb de moed opgegeven. Volgens mij zijn ze gewoon vergeten om iemand te benoemen. Ergens in april 2015 komen ze erachter.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:47 schreef Drugshond het volgende:
Corrie heeft meer humor in haar pink dan Specularium en jij samen.quote:
Kun je nagaan.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:25 schreef Elfletterig het volgende:
Corrie heeft meer humor in haar pink dan Specularium en jij samen.
Elflettering had een zware dag.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:26 schreef Tem het volgende:
Elflettering heeft ook weer last van een zure kut.
Ja enorm.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe nooit gevat, ik heb geen humor. Dus dat zegt meer iets over jou dat je dat gevat vond.
Als jij de hele middag relaxt op een terras zitten met vrienden een "zware dag" noemt, dan heb je gelijk. Of doel je op dat stelletje [zelfcensuur] met hun trolltopic over Wilders?quote:
Ze hebben toch niet zo veel vertrouwen in jou als mod, Specularium. Je had allang benoemd kunnen zijn als je brief overtuigend was geweest.quote:
Sipmans & Sipmans zijn niet te bekoren. Hun aanstaande try-out-voorstelling wordt gesponsord door Monuta en DELA samen. Dat zijn de enige partijen die er hun vingers aan wilden branden.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh gelukkig ik was al bang dat ik per ongeluk grappig was.
En een aantal geselecteerde pensioenfondsen die hopen dat hun bestand ernstig inkrimptquote:Op zondag 14 juli 2013 19:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sipmans & Sipmans zijn niet te bekoren. Hun aanstaande try-out-voorstelling wordt gesponsord door Monuta en DELA samen. Dat zijn de enige partijen die er hun vingers aan wilden branden.
Om het einde van NWS-slowchat mee te maken. Kan niet lang meer duren, namelijk. Het was ooit een leuk idee, maar de rek is er wel uit, eerlijk gezegd. Beetje illustratief voor het hele forum, helaas.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, je vraagt je toch steeds af waarom ze terug blijven komen.
Als jij daar last van hebt kun je ook met je denkbeeldige vrienden op een terras gaan zitten.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Om het einde van NWS-slowchat mee te maken. Kan niet lang meer duren, namelijk. Het was ooit een leuk idee, maar de rek is er wel uit, eerlijk gezegd. Beetje illustratief voor het hele forum, helaas.
Dat is waarschijnlijk de reden dat er nog geen mod is...soort van wachten op self-destructionquote:Op zondag 14 juli 2013 19:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Om het einde van NWS-slowchat mee te maken. Kan niet lang meer duren, namelijk. Het was ooit een leuk idee, maar de rek is er wel uit, eerlijk gezegd. Beetje illustratief voor het hele forum, helaas.
Je zit echt bij alles altijd compleet verkeerd. Dus dit is ook geen verrassing.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo veel last van. Het is meer dat ik het een beetje mislukt vind. Het kan ook gewoon zijn dat slowchats niet aan mij zijn besteed.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als jij daar last van hebt kun je ook met je denkbeeldige vrienden op een terras gaan zitten.
Ik ben nogal masochistisch ingesteld denk ik. Iets anders kan ik ook niet verzinnen eigenlijk.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, je vraagt je toch steeds af waarom ze terug blijven komen.
Dit en aangezien ik KEL niet in kom is dit wel the next best thingquote:Op zondag 14 juli 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben nogal masochistisch ingesteld denk ik. Iets anders kan ik ook niet verzinnen eigenlijk.
Het was een beetje anders. Ik had een redelijk genuanceerde reactie getypt, maar toen viel me op wie TS was, namelijk een POL-moderator. Het was overduidelijk een troll-topic. Ik heb daarop mijn post verwijderd en een klacht in NWS-feedback ingediend.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:39 schreef Tem het volgende:
Elflettering is al met pek en veren uit het Wilders-topic en uit POL afgevoerd en komt nu hier nog even zijn gram halen.
Je had een punt kunnen maken trouwens bij dat topic maar je hebt je teveel in je kaarten laten kijken. Beste beslissing was een kickje naar POL, dus de mod die dat gedaan heeft snapt het wel een beetje.
Precies. Als je TS wat langer kent dan een kwartier weet je dat ook.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:41 schreef Specularium het volgende:
Was natuurlijk wel een trolltopic maar daar hoef je niet als een wijf over te gaan zeiken.
Hoeft niet nee, maar het kan natuurlijk wel. En als ik ervoor kies om daarover te klagen, is dat mijn goed recht. Ik vraag gewoon aan de mods om ernaar te kijken. Dat is gedaan en er is een uitkomst uitgerold waarmee ik prima kan leven.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:41 schreef Specularium het volgende:
Was natuurlijk wel een trolltopic maar daar hoef je niet als een wijf over te gaan zeiken.
Ik ken TS niet of nauwelijks; dat was het probleem. Maar ik had het ongeveer 1-2 minuten nadat ik mijn reactie had geplaatst, al door. Redelijk vlot, lijkt me.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies. Als je TS wat langer kent dan een kwartier weet je dat ook.
Ik had je idd gewoon kunnen quoten, maar had je reactie NOG niet gelezenquote:Op zondag 14 juli 2013 19:51 schreef Tem het volgende:
Naja, ik zei het in een wat kortere bewoording, maar goed.
Ging anders na het openen van dat topic wel als de kippen naar POL-café om het daar te melden. Maar genoeg erover. Ik vertrek gewoon uit NWS-SC, dus van mij hebben jullie geen last meer. Tot ziens!quote:Op zondag 14 juli 2013 19:47 schreef Tem het volgende:
Friek_ is geen POL-mod. Maar genoeg hierover het is wel duidelijk dat het je enorm dwars zit.
Je wilt er nog meer kwijt?quote:
Zo is het ook niet bedoeldquote:Op zondag 14 juli 2013 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ging anders na het openen van dat topic wel als de kippen naar POL-café om het daar te melden. Maar genoeg erover. Ik vertrek gewoon uit NWS-SC, dus van mij hebben jullie geen last meer. Tot ziens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |