Raveonettes, King Diamond/Mercyful Fate, Aqua...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:25 schreef Moody het volgende:
Deense toppers:
Efterklang, Choir of Young Believers, Figurines
En jawel, Olsen Brothers
We kunnen Denemarken makkelijk aan!!
Nouja ze hebben wel ietsjes meer;quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:25 schreef Moody het volgende:
Deense toppers:
Efterklang, Choir of Young Believers, Figurines
En jawel, Olsen Brothers
We kunnen Denemarken makkelijk aan!!
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:53 schreef Moody het volgende:
Eens.
Nederland heeft sterke periodes gehad. Jaren '60, jaren '90 en de laatste 5-6 jaar komen we weer aardig in de buurt van België.
Ik denk dat België meer talent heeft cq. goede albums aflevert door hun andere mentaliteit. Ze zijn wat vrijer en minder gestressed dan "wij".
Kashmir ben ik vergeten idd!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nouja ze hebben wel ietsjes meer;
Alphabeat, Volbeat en vooral Kashmir
Ik zou snel naar je eigen topic vluchtenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:30 schreef ranja het volgende:
[..]ik reageer maar niet meer, lijtk me beter
onnederlands slechtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:32 schreef debeterebob het volgende:
Ik ga voor jou wel even Voicst luisteren
Pssst om te gaan stoken moet je nu dEUS, Balthazar, Zita Swoon e.d. gaan verheerlijkenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:34 schreef Moody het volgende:
Oh je gaat niet meer reageren dus?
"" hoort toch wel gecombineerd te worden met een soort van uitleg
Oh Ranja is anti-Belgie? Nooit gewetenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Pssst om te gaan stoken moet je nu dEUS, Balthazar, Zita Swoon e.d. gaan verheerlijken
Nee. Ranja kent heel veel goede Nederlandse muziek en vindt het daarom zo jammer dat het zo ondergewaardeerd wordt door mensen zoals jij.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Oh Ranja is anti-Belgie? Nooit geweten
Jacques Brel is ook bagger?
Ik ben de laatste die Nederlandse muziek onderwaardeertquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee. Ranja kent heel veel goede Nederlandse muziek en vindt het daarom zo jammer dat het zo ondergewaardeerd wordt door mensen zoals jij.
*Like*quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:42 schreef debeterebob het volgende:
Ik ken trouwens een album en daar ben ik gewoon de enige fan van
Oh, dacht dat Razorlight Zweeds was. Het is idd net hoe je dat bepaalt. Het land van oprichting wordt soms met strategische of economische redenen gekozen. (subsidies e.d.)quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:44 schreef MaJo het volgende:
Shout out Louds is mijn favoriete Scandinavische band
En Razorlight is gewoon in Engeland opgericht, behalve de afkomst van twee van de bandleden is er weinig Zweeds aan
3 listeners all time 7 scrobbles all timequote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:46 schreef Moody het volgende:
[..]
Tssss zo NIET indie.
Ze hebben al 55 likers
https://www.facebook.com/WeUsedToBeGunslingers
Maar wel een goed bandje verder of pure bagger?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
3
listeners all time
7
scrobbles all time
Last fm
Voor mijn gevoel is het wel catchy, maar ik ben niet echt een scherpe hoorder. Kan ook dat het heel vals isquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:47 schreef Moody het volgende:
[..]
Maar wel een goed bandje verder of pure bagger?
de zanger is behoorlijk Engelsquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:45 schreef Moody het volgende:
[..]
Oh, dacht dat Razorlight Zweeds was. Het is idd net hoe je dat bepaalt. Het land van oprichting wordt soms met strategische of economische redenen gekozen. (subsidies e.d.)
Ik zoek het even voor je opquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:49 schreef Moody het volgende:
[..]
Moet ik nog 1x zeggen dat ik geen Spotify heb!
ik vond ze ooit heel leuk, totdat ik bedacht dat ik ze eigenlijk best kut vond en ze voor de zoveelste keer ging zien omdat ik al kaarten gekocht had toen ik nog dacht dat ik ze leuk vondquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:50 schreef Moody het volgende:
[..]
Ok jij wint
Daarbij is het gewoon een middelmatig bandje. Al is Sugar van zijn side-projectje wel een fijn nummertje.
Eerste indruk: Niet slechtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:52 schreef debeterebob het volgende:
Voor MoodyEnige liedje wat ik op YT kan vinden
AmericaAmericaaaaaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik vond ze ooit heel leuk, totdat ik bedacht dat ik ze eigenlijk best kut vond en ze voor de zoveelste keer ging zien omdat ik al kaarten gekocht had toen ik nog dacht dat ik ze leuk vondzanger heeft een irritante stem maar ze hebben wel wat catchy nummers.
niet anti Belgie, wel anti-anti Nederlandquote:
Er zijn er net wel wat genoemd.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:53 schreef ranja het volgende:
[..]
niet anti Belgie, wel anti-anti Nederland
En ik ken relatief weinig goede belgische bands. Zullen er vast zijn maar die worden dan net weer niet gehypt in Nederland
Dat is echt hun allerkutste nummerquote:
hip hoef je niet perse goed te vindenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Er zijn er net wel wat genoemd.
dEUS, Balthazar, Selah Sue en Triggerfinger zijn momenteel wel aardig hip.
ik zeg alleen maar dat ik relatief weinig goede belgische bands ken. niet dat anderen ze niet waarderenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:56 schreef Moody het volgende:
Ik wil ermee zeggen dat menschen ze wel kunnen waarderen.
Ik zeg niet dat België Nederland de pan uit roeleert
Je zoek specifiek naar Belgische bands met vrouwtje? Of heb je ook iets aan namen als dEUS en Balthazar? Niet beroerd om te helpen hoorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:57 schreef ranja het volgende:
[..]
ik zeg alleen maar dat ik relatief weinig goede belgische bands ken. niet dat anderen ze niet waarderen
Hihiquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik voorzie het in een Nederland-Belgie discussie ontaarden
quote:
als je mijn smaak een beetje kent weet je dat ik absoluut niet tegen dit soort muziek kanquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:02 schreef Moody het volgende:
Ik vind Admiral Freebee een zeer goed Belgisch bandje.
Vandaar de phrase "ik vind"quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:06 schreef ranja het volgende:
[..]
als je mijn smaak een beetje kent weet je dat ik absoluut niet tegen dit soort muziek kan
overigens wel precies een schoolvoorbeeld van de stijl die ik met belgie associeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |