Dat is niet aan mij besteedquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Finland is wel goed op metalgebied, net als Zweden
Grootste exportproduct van Zweden is Abba.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:09 schreef debeterebob het volgende:
Zweden natuurlijk om Ace Of Base, Avicii en Europe
Precies! Dat is ook het eerste wat me bij Finland te binnen schiet. Maar ook dus Nightwish, Children of Bodom, Apacoliptica en HIM.quote:
editje nog!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:14 schreef debeterebob het volgende:
Noorwegen is toch wel mijn favoriet met Royksopp, Kings of Convenience, Drape, Kakkmaddafakka, Moddi, Sivert Høyem, Madraguda, Motopshyco en a-ha
Fever Ray kwam ik laatst toevallig tegen, wat een epische muziek is datquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:15 schreef Moody het volgende:
Shout Out Louds, Moneybrother, Caesars, Fever Ray, Miike Snow.
Noorwegen > Zweden > IJsland > Finland > Denemarkenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:17 schreef Moody het volgende:
Zweden > Noorwegen > IJsland > Finland
Zoiets?
Al kun je twijfelen over IJsland en Finland. Sigur Ros en Björk zorgen voor de punten voor IJsland.
WIJ HEBBEN NIELS GEUSEBROEKquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:21 schreef Moody het volgende:
Hebben wij als Nederland trouwens niet wereldwijd het grootste exportproduct in de vorm van Tiesto en Armin van Buren?
Of zullen de inkomsten via de rechten van The Beatles hoger zijn?
Oh...weet ik veel. Geusebroek, is dat niet die Tukker?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
WIJ HEBBEN NIELS GEUSEBROEK_O_O_O_O_
TIESTO IS PASSE__
Weet ik veel. Succes is hem wel gegund verder en de Nederlanders doen het best aardig inderdaad, maar verder...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:23 schreef Moody het volgende:
[..]
Oh...weet ik veel. Geusebroek, is dat niet die Tukker?
XTC is volgens mij nog altijd het grootste exportproductquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:21 schreef Moody het volgende:
Hebben wij als Nederland trouwens niet wereldwijd het grootste exportproduct in de vorm van Tiesto en Armin van Buren?
Of zullen de inkomsten via de rechten van The Beatles hoger zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |