Slim van Godrich dat hij York er bij heeft gehaald. Iedereen natuurlijk in de stress dat Radiohead ook wordt verwijderd, onwetend dat dat helemaal niet kan omdat de rechten van het overgrote deel van EMI zijn.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:12 schreef Maxerazzi het volgende:
Spotify is nu zelfs een item op het journaal met Yorke als uitgangspunt.
Ernstig he....quote:
Leuk punt, ben er zelf nog niet helemaal uit wat ik daarmee wil. Ik vind mijn mening namelijk niet zo relevant, ik schrijf gewoon wat ik zie. En ik laat wel merken hoor als ik iets niks vind of juist heel goed maar soms vind ik iets niks omdat het mijn stijl niet is maar het publiek vindt het wel tof, wie ben ik dan om het af te kraken?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Om hier nog even op terug te komen. Als ik een kritiekpuntje mag aandragen. Voor mij voelt de recensie niet als af. Je omschrijft alleen wat je ziet, maar niet wat je er van vindt.
Vooruitlopen kan als relatief klein land ook niet. Maar er is in mijn ogen meer dan genoeg prima Nederlandse muziek te vinden!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:39 schreef Vatta het volgende:
Ik vind dat Nederland nou niet voorop loopt in het uitbrengen van kwalitatief hoogstaande muziek.
In welk van de vorige delen, die steeds in rap tempo worden volgeblaft, stond de link naar je recensie? Ben ook wel benieuwd.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Leuk punt, ben er zelf nog niet helemaal uit wat ik daarmee wil. Ik vind mijn mening namelijk niet zo relevant, ik schrijf gewoon wat ik zie. En ik laat wel merken hoor als ik iets niks vind of juist heel goed maar soms vind ik iets niks omdat het mijn stijl niet is maar het publiek vindt het wel tof, wie ben ik dan om het af te kraken?
Morgen interview met White Lies, de nieuwe plaat is echt leukStuk vrolijker en meer richting indie pop, I like
Typisch Nederlands is dan ook weer zo'n typisch Nederlandse term.quote:
http://www.podiuminfo.nl/review/2801/Edward_Sharpe_-_97_-_Tivoli/quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
In welk van de vorige delen, die steeds in rap tempo worden volgeblaft, stond de link naar je recensie? Ben ook wel benieuwd.
Heb me best gedaan, weinig respons helaasquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:29 schreef Kerftminister het volgende:
Zo we zijn weer door onze albums heen, tijd voor nieuw spul.
Heb al je tips geluisterd, ouwequote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:25 schreef Moody het volgende:
[..]
Heb me best gedaan, weinig respons helaas
Heb deze en die van Unknown Mortal Orchestra even gelezen. Leuke recensies, inderdaad zoals debeterebob zegt vooral beschrijvend en minder gericht op je persoonlijke mening. Vind ik totaal niet storend, zeker niet bij een concert. Is anders dan een recensie over een album. Dus ik mis dat niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
http://www.podiuminfo.nl/review/2801/Edward_Sharpe_-_97_-_Tivoli/
Als het goed is staat BRMC zo ook online, zal die ook even posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |