ba dum tssquote:Op zondag 14 juli 2013 16:57 schreef kilon het volgende:
[..]
Een held bij mannen als Armstrong, Ulrich en Landis.
klopt niet volgens mij.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
LeTour.fr meldt Nieve Iturralde in het bo
En tyson Gay nu ook.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:57 schreef kilon het volgende:
[..]
Een held bij mannen als Armstrong, Ulrich en Landis.
Aan zijn gezicht lijkt hij wel 50quote:
+ wormquote:Op zondag 14 juli 2013 16:57 schreef j0rdiiii het volgende:
dat lichaam van froome, een en al spieren
quote:Op zondag 14 juli 2013 16:59 schreef marcodej het volgende:
Na de Tour staat Quintana weer met een panfluit op de Dam.
Quintana moet het wit aantrekken, daardoor schuift het bollen nog verder op naar nummer drie; Nieve Iturraldequote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Hardste moment was wel die wheelie van Sagan
Ze hebben gewoon dom gereden. Hielpen Froome in zetel naar de Ventoux.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:59 schreef ZoDiep het volgende:
Best kut voor movistar dat het niet gelukt is, maarja het zijn spanjolen dus dan verdien je het.
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:00 schreef bianconeri het volgende:
Hypocriet gedoe hier. Froome is direct doping en Quintana kan zo poef paf ineens wat doen en die isEchte wielren fans beginnen sowieso niet direct over doping. Niet alles is doping....
Mollema stelt teleur, Ten Dam goed bezig
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Hardste moment was wel die wheelie van Sagan
Doping is alleen leuk als iedereen het doet.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:00 schreef bianconeri het volgende:
Hypocriet gedoe hier. Froome is direct doping en Quintana kan zo poef paf ineens wat doen en die isEchte wielren fans beginnen sowieso niet direct over doping. Niet alles is doping....
Dat zeiden ze bij Armstrong ook................quote:Op zondag 14 juli 2013 17:00 schreef bianconeri het volgende:
Vind Mollema reuze meevallen. Verliest net zo veel op Froome als de rest maar behoudt de tweede plaats.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:00 schreef bianconeri het volgende:
ik ben een echte wielerfan en besef hoe slecht het met de sport gaat..quote:Op zondag 14 juli 2013 17:00 schreef bianconeri het volgende:
Maar vandaag durfde hij al te zoenenquote:Op zondag 14 juli 2013 17:00 schreef alors het volgende:
Quintana is gewoon heel bescheiden en ingetogen
Sowieso een prima tijd voor zo'n rassprinter vind ik.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Mont Ventoux met een wheely beklimmen en dan nog maar 30 minuten later zijn. Knap.
Jij durft te beweren dat jij ooit eerder iets van wielrennen hebt gezien behalve deze etappe? Falerquote:Op zondag 14 juli 2013 17:00 schreef bianconeri het volgende:
Nee, jij bent een echte fan: mollema stelt teleurquote:Op zondag 14 juli 2013 17:00 schreef bianconeri het volgende:
Rassprinterquote:Op zondag 14 juli 2013 17:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sowieso een prima tijd voor zo'n rassprinter vind ik.
u serious?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:03 schreef Kun-Aguero het volgende:
Kwiatkowski vind ik ook een tegenvaller.
Die jongen kan alles ... !quote:Op zondag 14 juli 2013 17:03 schreef Kun-Aguero het volgende:
Standaard in VBL.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:03 schreef alors het volgende:
Jongens, ga nou niet in op bianconeri. Dat is gewoon een rasmongool.
Die viel juist mee toch? Top-20 rijden in de Ventoux, nadat hij afgelopen 2 weken zo ongeveer elke dag volop energie heeft verspeeld.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:03 schreef Kun-Aguero het volgende:
Vroeger was ik onder de indruk van de prestatie's, nu doe ik alleen maarquote:Op zondag 14 juli 2013 17:02 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
ik ben een echte wielerfan en besef hoe slecht het met de sport gaat..
Nee, die tijdslimiet halen ze makkelijk, was een enorm lange rit met maar 1 berg, die mogen een uur verliezen ofzo.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:03 schreef Sdivad het volgende:
Gaan er nog renners te laat binnenkomen vandaag?
Laten we hem een subtopsprinter noemen die makkelijk bergjes van 3de en 4de categorie op kan.quote:
Haten op VBLquote:Op zondag 14 juli 2013 17:04 schreef Poc. het volgende:
[..]
Is dat een afkorting voor het afvoerputje van Fok?
Dat hij die energie onnodig heeft verspeelt valt me vooral tegen.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die viel juist mee toch? Top-20 rijden in de Ventoux, nadat hij afgelopen 2 weken zo ongeveer elke dag volop energie heeft verspeeld.
Niet per se, maar als je de verschillen achter Mollema ziet ben ik eerder geneigd te geloven dat die gasten clean zijn dan Froome. Zo ook met Contador en Valverde, die gaan even over hun toeren en betalen de tol, Froome versnelt 3/4x als een beest en heeft geen enkel verval. Zelfde tijden als Armstrong, dan weet je genoeg lijkt mij.quote:
Ok, dankquote:Op zondag 14 juli 2013 17:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, die tijdslimiet halen ze makkelijk, was een enorm lange rit met maar 1 berg, die mogen een uur verliezen ofzo.
Zeg ik dat het zo goed gaat allemaal?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:02 schreef meneerfiets het volgende:
ik ben een echte wielerfan en besef hoe slecht het met de sport gaat..
Volgens mij heb je Quintana niet gezien? Fuglsang? Rodriquez? Kreuziger? Contador?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:02 schreef Tchock het volgende:
Vind Mollema reuze meevallen. Verliest net zo veel op Froome als de rest maar behoudt de tweede plaats.
Ja en?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:01 schreef Revanches het volgende:
Dat zeiden ze bij Armstrong ook................
Zeg ik dat doping leuk is?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:01 schreef Kun-Aguero het volgende:
Doping is alleen leuk als iedereen het doet.
hoezo stelt Mollema teleur ? wat moet ie meer doen ? Froome pijpen ?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:00 schreef bianconeri het volgende:
Eeen groep waarin niemand kopwerk wilde doen ja.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:04 schreef Smoofie het volgende:
Froome heeft bijna 1m40 gepakt in wat? Een paar km? En dat in zn uppie op een groep. En die versnellingen
Haha dat is gewaagd.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:04 schreef Poc. het volgende:
[..]
Is dat een afkorting voor het afvoerputje van Fok?
VBL is niet echt hoogstaand.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:04 schreef alors het volgende:
[..]
Haten op VBLPas maar op dat je geen hoolies aan je deur krijgt.
Daarvoor waren de andere kopmannen veel te zwak, Costa doet één aanval, rijdt 3 meter vooruit en zakt er uiteindelijk volledig doorheen en komt samen met Rojas over de finish. Valverde was ook niet heel goed..quote:Op zondag 14 juli 2013 17:04 schreef sonnyspek het volgende:
Als Movistar niet zo debiel had gereden hadden ze Froome kunnen isoleren en pakken.
9 seconden langzamer dan Armstrong in 2002twitter:veloropa twitterde op zondag 14-07-2013 om 17:03:32@Scienceofsport @veloclinic @kkratt @TheRaceRadio @ammattipyoraily I have 48,42 timing Chavanel at 15,6 and then erasing first 1.28 (lead) reageer retweet
Dit!quote:Op zondag 14 juli 2013 17:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niet per se, maar als je de verschillen achter Mollema ziet ben ik eerder geneigd te geloven dat die gasten clean zijn dan Froome. Zo ook met Contador en Valverde, die gaan even over hun toeren en betalen de tol, Froome versnelt 3/4x als een beest en heeft geen enkel verval. Zelfde tijden als Armstrong, dan weet je genoeg lijkt mij.
Oh nieuw hier enz. Ik zie nu dat het een voetbal deel is van Fok?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:04 schreef alors het volgende:
[..]
Haten op VBLPas maar op dat je geen hoolies aan je deur krijgt.
Froome heeft voor vorig jaar niks gepresteerd stond nooit te boek als een groot talent dus die vraagtekens zijn niet heel raar.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zeg ik dat het zo goed gaat allemaal?
Maar daarom hoeft niet elke goede prestatie doping te zijn. Een echte fan zou gewoon het mooie inzien, positief denken.
[..]
Volgens mij heb je Quintana niet gezien? Fuglsang? Rodriquez? Kreuziger? Contador?
Op Froome en Contador is niet raar, maar de anderen tja...
[..]
Ja en?
Dus omdat toen velen doping gebruikten moet alles tegenwoordig ook doping zijn?
[..]
Zeg ik dat doping leuk is?
Maar niet alle goede prestaties zijn direct doping. Niets is bewezen en zo ongewoon is het van Froome nog niet.
Gewoon hard trainen dan kan iedereen dit, snap niet dat Mollema en co zo verschrikkelijk lui zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:05 schreef Gramulanion het volgende:
9 seconden langzamer dan Armstrong in 2002twitter:veloropa twitterde op zondag 14-07-2013 om 17:03:32@Scienceofsport @veloclinic @kkratt @TheRaceRadio @ammattipyoraily I have 48,42 timing Chavanel at 15,6 and then erasing first 1.28 (lead) reageer retweet
Dat is absoluut top! Maar daarom kan hij in 1 etappe toch nog wel teleur stellen?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:03 schreef starla het volgende:
Nee, jij bent een echte fan: mollema stelt teleur
Die gast staat nog 2de.
Ik volg het wielrennen al langer....quote:Op zondag 14 juli 2013 17:02 schreef ZoDiep het volgende:
Jij durft te beweren dat jij ooit eerder iets van wielrennen hebt gezien behalve deze etappe? Faler
Mollema deed het redelijk, je moet kijken naar de meet, die jongen zat ff stuk, nou en, als hij echt slecht was kon hij echt LTD niet volgen.
Geretweet door COACH LUICITO.twitter:Blaudzun twitterde op zondag 14-07-2013 om 16:58:30Lang niet gezien, maar feit dat deze winnaar na winst op Ventoux 'aan het zuurstof' moet, stelt mij enigszins gerust #tdf reageer retweet
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Die overdreven gespeelde bescheidenheid.
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gewoon hard trainen dan kan iedereen dit, snap niet dat Mollema en co zo verschrikkelijk lui zijn.
Voortaan gewoon hoe dan ook aan het zuurstof, dan ben je niet verdacht.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:06 schreef marcodej het volgende:
Geretweet door COACH LUICITO.twitter:Blaudzun twitterde op zondag 14-07-2013 om 16:58:30Lang niet gezien, maar feit dat deze winnaar na winst op Ventoux 'aan het zuurstof' moet, stelt mij enigszins gerust #tdf reageer retweet
Buiten het seizoen rijdt hij met Apalca's toeristen rond?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:06 schreef TLC het volgende:
Quintana, de man die ze zo uit het Andes gebergte geplukt hebben![]()
Godverdomme deze uitspraakquote:Op zondag 14 juli 2013 17:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Ik volg het wielrennen al langer....
Nee heurquote:Op zondag 14 juli 2013 17:05 schreef bianconeri het volgende:
en zo ongewoon is het van Froome nog niet.
Ja wat een onzin excuus is dat zeg, dat valt toch niet serieus te nemen. Ja euh Froome traint hard.quote:
Morgen is het rustdagquote:Op zondag 14 juli 2013 17:08 schreef Marcoss het volgende:
Van Poppel overigens heel netjes zeg, ben benieuwd of die er morgen gedwongen uit moet stappen.
Wut?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:08 schreef Marcoss het volgende:
Van Poppel overigens heel netjes zeg, ben benieuwd of die er morgen gedwongen uit moet stappen.
Maar ja, aan de andere kant.. Waarom niet wat inhouden als je aan de doping zit?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:08 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nee heur
Hele seizoen al in vorm, nooit zwakke dagen bergop, duizendmaal beter dan welke andere klimmer ook, en kan dan ook nog eens bijna even goed tijdrijden als de beste tijdrijder ter wereld.
Nothing to see here
Heb je die ritten vorige week dan gemist ofzo? Hoe kun je nou veel beter verwachten dan wat hij heeft gepresteerd? Ik hoopte op meer, maar hij kan gewoon aanklampen en voor meer moet het echt dik mee zitten.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:06 schreef bianconeri het volgende:
Ik volg het wielrennen al langer....
Mollema is gewoon een betere klimmer, zeker nu, dan aantal anderen. En verliest gewoon dik tijd.
Dus ja had gewoon een teleurstellende dag, ook al kon hij niet beter mss vandaag.
Zou stom zijn. Hij is niet minder dan 50% van het peloton. Gewoon laten rijden zolang het nog kan.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:08 schreef Marcoss het volgende:
Hij hóúdt in. Overduidelijk.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:08 schreef Poc. het volgende:
[..]
Maar ja, aan de andere kant.. Waarom niet wat inhouden als je aan de doping zit?
Beetje een kop van iemand met dwerggroei.quote:
Dat deed hij ookquote:Op zondag 14 juli 2013 17:08 schreef Poc. het volgende:
[..]
Maar ja, aan de andere kant.. Waarom niet wat inhouden als je aan de doping zit?
Dit!quote:Op zondag 14 juli 2013 17:06 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Froome heeft voor vorig jaar niks gepresteerd stond nooit te boek als een groot talent dus die vraagtekens zijn niet heel raar.
letour.frquote:Op zondag 14 juli 2013 17:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waneer is er die tijdrit? de dinsdag of woensdag?
Ja, dat was nogal dom met het oog op de bolletjestrui.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:09 schreef Wespensteek het volgende:
Goed resultaat ook voor Europcar, die hebben niet voor niets op kop gereden.
Wij als kijkers moeten van de spanning al aan de zuurstof, laat staan de renners.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:07 schreef -0- het volgende:
[..]
Voortaan gewoon hoe dan ook aan het zuurstof, dan ben je niet verdacht.
Donderdag.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waneer is er die tijdrit? de dinsdag of woensdag?
Ja ga wel kijken, onbehulpzame mensquote:
twitter:olegtinkov twitterde op zondag 14-07-2013 om 16:52:37Armstrong have had same dominance as Froome.And later i seen him crying to Oprah.I am too adult to believe in fairytales.#Tdf #SaxoTinkoff№1 reageer retweet
Uitgerekend hijtwitter:olegtinkov twitterde op zondag 14-07-2013 om 16:52:37Armstrong have had same dominance as Froome.And later i seen him crying to Oprah.I am too adult to believe in fairytales.#Tdf #SaxoTinkoff№1 reageer retweet
Gewoon zelf moeite doen, niet moeilijk.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja ga wel kijken, onbehulpzame mens
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:10 schreef marcodej het volgende:
twitter:olegtinkov twitterde op zondag 14-07-2013 om 16:52:37Armstrong have had same dominance as Froome.And later i seen him crying to Oprah.I am too adult to believe in fairytales.#Tdf #SaxoTinkoff№1 reageer retweet
JP van Poppel heeft al gezegd dat Danny met zijn leeftijd en 1ste WT-koers zo goed als zeker de Tour niet uit zou rijden, maar "dat ze zouden kijken zo lang hij zich nog voelt". Vandaag had hij een hele goede uitslag, dus hij lijkt zich nog prima te voelen, maar vraag me af of ze een 19-jarige door al het klimwerk van komende week willen sturen.quote:
Wel mooi dat hij durft te zeggen wat 99% van de mensen denken.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:10 schreef TheArt het volgende:
Uitgerekend hijtwitter:olegtinkov twitterde op zondag 14-07-2013 om 16:52:37Armstrong have had same dominance as Froome.And later i seen him crying to Oprah.I am too adult to believe in fairytales.#Tdf #SaxoTinkoff№1 reageer retweet
Donderdag is de rit naar Alp D'huez, woensdag de tijdrit.quote:
Zeg dat maar tegen capuchon_jongen, ik weet wel wanneer welke ritten zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Donderdag is de rit naar Alp D'huez, woensdag de tijdrit.
Waarom geef je dan een fout antwoord?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen capuchon_jongen, ik weet wel wanneer welke ritten zijn.
Ik heb het idee dat die anekdotes van jou er niet helemaal uitkomen.quote:
tijdrit toch?quote:
Toen gebruikte iedereen nog veel, dus dat was leuk.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:13 schreef meneerfiets het volgende:
We zitten hier eigenlijk wel alles op Froome te steken , dat hij niet clean is.. Ik geloof dat eerlijk ook niet , maar waarom zijn we dan wielerfans? Toen ik als jongen van 10 naar naar Ulrich en Pantani keek was het ook niet zuiver.. Toen ik zelf begon te fietsen ten tijde Landis en Rasmussen was het ook niet clean.. Dus tja , Froome is zeker gewoon de volgende in het rijtje
Heuvel/bergje vlak voor het eind van 2e categorie en dan nog afdaling. Ideaal voor een ontsnapping lijkt mij.quote:
Omdat het bullshitvraag van c_j is, duh. En zie PI.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarom geef je dan een fout antwoord?
dat is morgen toch?quote:
Neem godverdomme eens de moeite om zelf even wat op te zoeken.quote:
Godver.twitter:wielerjournaal twitterde op zondag 14-07-2013 om 17:13:01Vriendin Froome: 'Chris kan ontzettend diep gaan' http://t.co/JrlWIjJl6W reageer retweet
Nogmaals het was een simpele vraag als je niet wilt antwoorden lazer dan een eind op mongool.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neem godverdomme eens de moeite om zelf even wat op te zoeken.
letour.fr is makkelijk in te voeren in je adresbalk, en dan kan je bij de route zelf kijken.
Moeilijk hé?
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:15 schreef Gramulanion het volgende:
Godver.twitter:wielerjournaal twitterde op zondag 14-07-2013 om 17:13:01Vriendin Froome: 'Chris kan ontzettend diep gaan' http://t.co/JrlWIjJl6W reageer retweet
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:15 schreef Gramulanion het volgende:
Vrij foute opmerking.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:15 schreef Gramulanion het volgende:
Moet dan altijd aan Bernie Kohl denken, die in 2008 ook bijna lag te sterven op de top van de Alpe. Was toen volgens Ducrot ook een teken van het nieuwe wielrennen, renner gingen weer kapot. Had natuurlijk gewoon wat bloedzakken, EPO, groeihormoon en wat niet allemaal ingespoten in die dagen.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:06 schreef marcodej het volgende:
Ajacied zit alleen in dit topic om dit soort antwoorden te geven.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:15 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Nogmaals het was een simpele vraag als je niet wilt antwoorden lazer dan een eind op mongool.
Simpele vragen kun je makkelijk zelf opzoeken. Ze heten niet voor niets SIMPELE vragen.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:15 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Nogmaals het was een simpele vraag als je niet wilt antwoorden lazer dan een eind op mongool.
daarom zei ie het ookquote:Op zondag 14 juli 2013 17:16 schreef Smoofie het volgende:
Gay betrapt op doping? eergister nog een interview van hem dat dit zijn jaar zou kunnen zijn
Contador en Quintana lijken me grotere zekerheidjes om Mollema voorbij te gaan.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:16 schreef Rudieh het volgende:
de vorm van heer Kreuziger lijkt me cruciaal in het al dan niet behalen van een podiumplaats van Bauke Mollema
helaas lijkt die iets sterker rond te rijden dan de twee Nederlanders
Simpele zielen hebben we ook al genoeg, opbokken.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Simpele vragen kun je makkelijk zelf opzoeken. Ze heten niet voor niets SIMPELE vragen.
Zoek het zelf lekker op. Tiensecondenwerkje dat je makkelijk zelf kunt doen.
Ik ben geen simpele ziel, word wel gek van al die irritante kutvragen en kuttrollen in dit forum.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:16 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Simpele zielen hebben we ook al genoeg, opbokken.
Lijkt Froome wel, gewoon goed trainenquote:Op zondag 14 juli 2013 17:16 schreef alors het volgende:
Maar hij was toch afgelopen week een dag in NL? Hoorde hem nog praten over dat hij nu opeens zo goed trainde en een betere balans had gevonden dat hij nu opeens zo goed was.
I was likeen nu dit
http://nos.nl/video/528531-gay-traint-slimmer-dan-voorheen.htmlquote:Op zondag 14 juli 2013 17:16 schreef Smoofie het volgende:
Gay betrapt op doping? eergister nog een interview van hem dat dit zijn jaar zou kunnen zijn
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:16 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Moet dan altijd aan Bernie Kohl denken, die in 2008 ook bijna lag te sterven op de top van de Alpe. Was toen volgens Ducrot ook een teken van het nieuwe wielrennen, renner gingen weer kapot. Had natuurlijk gewoon wat bloedzakken, EPO, groeihormoon en wat niet allemaal ingespoten in die dagen.
Contador leek me ook wel slapjes, vlotjes uit het wiel gereden door Nieve die al langer in de aanval zat.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:16 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Contador en Quintana lijken me grotere zekerheidjes om Mollema voorbij te gaan.
ga dan weg.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben geen simpele ziel, word wel gek van al die irritante kutvragen en kuttrollen in dit forum.
Dat verbaast me niet.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:10 schreef TheArt het volgende:
Dat dacht ik ook jaquote:Op zondag 14 juli 2013 17:16 schreef alors het volgende:
Maar hij was toch afgelopen week een dag in NL? Hoorde hem nog praten over dat hij nu opeens zo goed trainde en een betere balans had gevonden dat hij nu opeens zo goed was.
I was likeen nu dit
twitter:olegtinkov twitterde op zondag 14-07-2013 om 17:04:16Don't tell me weird stuff here, i will punish you as ex-KGB soldat can do!KGB and CIA are on Froom's case now ) reageer retweet
Klinkt als een bepaalde Engelse wielerploeg...quote:Op zondag 14 juli 2013 17:16 schreef alors het volgende:
I was likeen nu dit
Quintana kan nog naar plaats 2 als hij niet teveel in de tijdrit verliest.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Contador leek me ook wel slapjes, vlotjes uit het wiel gereden door Nieve die al langer in de aanval zat.
Contador is niet echt super, maar zal er natuurlijk wel stukken beter uit dan Mollema, enstaat er ook maar een seconde of 10 achter. Dat gat moet hij wel overbruggen.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Contador leek me ook wel slapjes, vlotjes uit het wiel gereden door Nieve die al langer in de aanval zat.
WTF.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:19 schreef Smoofie het volgende:
twitter:olegtinkov twitterde op zondag 14-07-2013 om 17:04:16Don't tell me weird stuff here, i will punish you as ex-KGB soldat can do!KGB and CIA are on Froom's case now ) reageer retweet
lol whut.quote:
Aicar natuurlijk.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:19 schreef marcodej het volgende:
Ben nu toch wel benieuwd wat er in die Sky-zakjes zat.
Is goed, kan alleen slecht tegen mensen die de moeite niet nemen om even wat zelf op te zoeken.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Yo Ajacied, blijven ademen hè, Parijs is nog ver.
je daar over opwinden is ook zinloos.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is goed, kan alleen slecht tegen mensen die de moeite niet nemen om even wat zelf op te zoeken.
Matschiner?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Zat ik gisteren niet te kijken bij Studio Sport naar een interview met die oud-dopingarts dat er een nieuw dopingmiddel in de omloop was, maar niet gevonden kon worden?
JA AICARquote:Op zondag 14 juli 2013 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Zat ik gisteren niet te kijken bij Studio Sport naar een interview met die oud-dopingarts dat er een nieuw dopingmiddel in de omloop was, maar niet gevonden kon worden in tests?
Dat is je goed recht, echter had het antwoord geven op de vraag je een stuk minder moeite gekost!quote:Op zondag 14 juli 2013 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is goed, kan alleen slecht tegen mensen die de moeite niet nemen om even wat zelf op te zoeken.
Wat voor een rit is er morgen ?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Matschinerquote:Op zondag 14 juli 2013 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Zat ik gisteren niet te kijken bij Studio Sport naar een interview met die oud-dopingarts dat er een nieuw dopingmiddel in de omloop was, maar niet gevonden kon worden in tests?
aicarquote:Op zondag 14 juli 2013 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
En ik kan niet goed tegen mensen die zich irriteren aan mensen die een normale vraag stellen. Gelukkig heeft iemand die wel zo sociaal was hier mij het antwoord al gegeven.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zal al wel weer flink aan de wodka hebben gezeten.quote:
Matschiner liet een scheet, en NOS besloot dat lekker zakelijk, zonder kritische kanttekening, uit te zenden.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Je vergeet gendoping.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:24 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat Aicar+Gw5316 oid werkt goed blijkbaarDaar kunnen we vrij duidelijk over zijn.
Nieuwe EPO pillen. Zijn volgens geruchten al in omloop in peloton, niet op te sporen.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:24 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat Aicar+Gw5316 oid werkt goed blijkbaarDaar kunnen we vrij duidelijk over zijn.
Je weet niet waar je het over hebt.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat was het niet.
Heb het al
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twitter:olegtinkov twitterde op zondag 14-07-2013 om 17:20:39Went opening Romanee Conti Jeroboam 1962. I am tired of all of you, cunts. reageer retweet
geef link van interview eens danquote:Op zondag 14 juli 2013 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat was het niet.
Heb het al
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is dan de laatste, dus we verliezen inderdaad niemand.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:25 schreef marcodej het volgende:
Hivert is na 50 minuten binnen, binnen tijdslimiet.
twitter:olegtinkov twitterde op zondag 14-07-2013 om 17:18:53If i were you, i'd stop following me in protest.stop reading my ridiculous shit here, are you mosaicists ?I need to be burned or quartered reageer retweet
Valverde is wat dat betreft wel erop vooruit gegaan sinds hij terug is van zijn schorsing.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:25 schreef Ereinion het volgende:
Ik moest trouwens wel lachen om Rodriguez met zijn obligate laatste kilometer sprint. Wat een eendimensionale renner is dat ook. Blij dat hij nooit een grote ronde gewonnen heeft.
http://nos.nl/uitzendinge(...)rt-13-juli-2013.htmlquote:
Die achterste groep deed het vrij rustig aan.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:27 schreef Tchock het volgende:
Op zich best knap dat hij echt heel vroeg al loste, alleen de Ventoux heeft beklommen en 'maar' 18 minuten verliest op de achterste groep.
Wat doet een mozaïekist zoal?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:26 schreef marcodej het volgende:
twitter:olegtinkov twitterde op zondag 14-07-2013 om 17:18:53If i were you, i'd stop following me in protest.stop reading my ridiculous shit here, are you mosaicists ?I need to be burned or quartered reageer retweet
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Komen de kenners nu vertellen dat ze er geen kijk op hebben of gaat Contador overmorgen 6 minuten pakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |