Neem godverdomme eens de moeite om zelf even wat op te zoeken.quote:
Godver.twitter:wielerjournaal twitterde op zondag 14-07-2013 om 17:13:01Vriendin Froome: 'Chris kan ontzettend diep gaan' http://t.co/JrlWIjJl6W reageer retweet
Nogmaals het was een simpele vraag als je niet wilt antwoorden lazer dan een eind op mongool.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neem godverdomme eens de moeite om zelf even wat op te zoeken.
letour.fr is makkelijk in te voeren in je adresbalk, en dan kan je bij de route zelf kijken.
Moeilijk hé?
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:15 schreef Gramulanion het volgende:
Godver.twitter:wielerjournaal twitterde op zondag 14-07-2013 om 17:13:01Vriendin Froome: 'Chris kan ontzettend diep gaan' http://t.co/JrlWIjJl6W reageer retweet
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:15 schreef Gramulanion het volgende:
Vrij foute opmerking.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:15 schreef Gramulanion het volgende:
Moet dan altijd aan Bernie Kohl denken, die in 2008 ook bijna lag te sterven op de top van de Alpe. Was toen volgens Ducrot ook een teken van het nieuwe wielrennen, renner gingen weer kapot. Had natuurlijk gewoon wat bloedzakken, EPO, groeihormoon en wat niet allemaal ingespoten in die dagen.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:06 schreef marcodej het volgende:
Geretweet door COACH LUICITO.twitter:Blaudzun twitterde op zondag 14-07-2013 om 16:58:30Lang niet gezien, maar feit dat deze winnaar na winst op Ventoux 'aan het zuurstof' moet, stelt mij enigszins gerust #tdf reageer retweet
Ajacied zit alleen in dit topic om dit soort antwoorden te geven.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:15 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Nogmaals het was een simpele vraag als je niet wilt antwoorden lazer dan een eind op mongool.
Simpele vragen kun je makkelijk zelf opzoeken. Ze heten niet voor niets SIMPELE vragen.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:15 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Nogmaals het was een simpele vraag als je niet wilt antwoorden lazer dan een eind op mongool.
daarom zei ie het ookquote:Op zondag 14 juli 2013 17:16 schreef Smoofie het volgende:
Gay betrapt op doping? eergister nog een interview van hem dat dit zijn jaar zou kunnen zijn
Contador en Quintana lijken me grotere zekerheidjes om Mollema voorbij te gaan.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:16 schreef Rudieh het volgende:
de vorm van heer Kreuziger lijkt me cruciaal in het al dan niet behalen van een podiumplaats van Bauke Mollema
helaas lijkt die iets sterker rond te rijden dan de twee Nederlanders
Simpele zielen hebben we ook al genoeg, opbokken.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Simpele vragen kun je makkelijk zelf opzoeken. Ze heten niet voor niets SIMPELE vragen.
Zoek het zelf lekker op. Tiensecondenwerkje dat je makkelijk zelf kunt doen.
Ik ben geen simpele ziel, word wel gek van al die irritante kutvragen en kuttrollen in dit forum.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:16 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Simpele zielen hebben we ook al genoeg, opbokken.
Lijkt Froome wel, gewoon goed trainenquote:Op zondag 14 juli 2013 17:16 schreef alors het volgende:
Maar hij was toch afgelopen week een dag in NL? Hoorde hem nog praten over dat hij nu opeens zo goed trainde en een betere balans had gevonden dat hij nu opeens zo goed was.
I was likeen nu dit
http://nos.nl/video/528531-gay-traint-slimmer-dan-voorheen.htmlquote:Op zondag 14 juli 2013 17:16 schreef Smoofie het volgende:
Gay betrapt op doping? eergister nog een interview van hem dat dit zijn jaar zou kunnen zijn
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:16 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Moet dan altijd aan Bernie Kohl denken, die in 2008 ook bijna lag te sterven op de top van de Alpe. Was toen volgens Ducrot ook een teken van het nieuwe wielrennen, renner gingen weer kapot. Had natuurlijk gewoon wat bloedzakken, EPO, groeihormoon en wat niet allemaal ingespoten in die dagen.
Contador leek me ook wel slapjes, vlotjes uit het wiel gereden door Nieve die al langer in de aanval zat.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:16 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Contador en Quintana lijken me grotere zekerheidjes om Mollema voorbij te gaan.
ga dan weg.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben geen simpele ziel, word wel gek van al die irritante kutvragen en kuttrollen in dit forum.
Dat verbaast me niet.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:10 schreef TheArt het volgende:
Uitgerekend hijtwitter:olegtinkov twitterde op zondag 14-07-2013 om 16:52:37Armstrong have had same dominance as Froome.And later i seen him crying to Oprah.I am too adult to believe in fairytales.#Tdf #SaxoTinkoff№1 reageer retweet
Dat dacht ik ook jaquote:Op zondag 14 juli 2013 17:16 schreef alors het volgende:
Maar hij was toch afgelopen week een dag in NL? Hoorde hem nog praten over dat hij nu opeens zo goed trainde en een betere balans had gevonden dat hij nu opeens zo goed was.
I was likeen nu dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |