Dit!quote:Op zondag 14 juli 2013 17:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niet per se, maar als je de verschillen achter Mollema ziet ben ik eerder geneigd te geloven dat die gasten clean zijn dan Froome. Zo ook met Contador en Valverde, die gaan even over hun toeren en betalen de tol, Froome versnelt 3/4x als een beest en heeft geen enkel verval. Zelfde tijden als Armstrong, dan weet je genoeg lijkt mij.
Oh nieuw hier enz. Ik zie nu dat het een voetbal deel is van Fok?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:04 schreef alors het volgende:
[..]
Haten op VBLPas maar op dat je geen hoolies aan je deur krijgt.
Froome heeft voor vorig jaar niks gepresteerd stond nooit te boek als een groot talent dus die vraagtekens zijn niet heel raar.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zeg ik dat het zo goed gaat allemaal?
Maar daarom hoeft niet elke goede prestatie doping te zijn. Een echte fan zou gewoon het mooie inzien, positief denken.
[..]
Volgens mij heb je Quintana niet gezien? Fuglsang? Rodriquez? Kreuziger? Contador?
Op Froome en Contador is niet raar, maar de anderen tja...
[..]
Ja en?
Dus omdat toen velen doping gebruikten moet alles tegenwoordig ook doping zijn?
[..]
Zeg ik dat doping leuk is?
Maar niet alle goede prestaties zijn direct doping. Niets is bewezen en zo ongewoon is het van Froome nog niet.
Gewoon hard trainen dan kan iedereen dit, snap niet dat Mollema en co zo verschrikkelijk lui zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:05 schreef Gramulanion het volgende:
9 seconden langzamer dan Armstrong in 2002twitter:veloropa twitterde op zondag 14-07-2013 om 17:03:32@Scienceofsport @veloclinic @kkratt @TheRaceRadio @ammattipyoraily I have 48,42 timing Chavanel at 15,6 and then erasing first 1.28 (lead) reageer retweet
Dat is absoluut top! Maar daarom kan hij in 1 etappe toch nog wel teleur stellen?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:03 schreef starla het volgende:
Nee, jij bent een echte fan: mollema stelt teleur
Die gast staat nog 2de.
Ik volg het wielrennen al langer....quote:Op zondag 14 juli 2013 17:02 schreef ZoDiep het volgende:
Jij durft te beweren dat jij ooit eerder iets van wielrennen hebt gezien behalve deze etappe? Faler
Mollema deed het redelijk, je moet kijken naar de meet, die jongen zat ff stuk, nou en, als hij echt slecht was kon hij echt LTD niet volgen.
Geretweet door COACH LUICITO.twitter:Blaudzun twitterde op zondag 14-07-2013 om 16:58:30Lang niet gezien, maar feit dat deze winnaar na winst op Ventoux 'aan het zuurstof' moet, stelt mij enigszins gerust #tdf reageer retweet
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Die overdreven gespeelde bescheidenheid.
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gewoon hard trainen dan kan iedereen dit, snap niet dat Mollema en co zo verschrikkelijk lui zijn.
Voortaan gewoon hoe dan ook aan het zuurstof, dan ben je niet verdacht.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:06 schreef marcodej het volgende:
Geretweet door COACH LUICITO.twitter:Blaudzun twitterde op zondag 14-07-2013 om 16:58:30Lang niet gezien, maar feit dat deze winnaar na winst op Ventoux 'aan het zuurstof' moet, stelt mij enigszins gerust #tdf reageer retweet
Buiten het seizoen rijdt hij met Apalca's toeristen rond?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:06 schreef TLC het volgende:
Quintana, de man die ze zo uit het Andes gebergte geplukt hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |