ik ben een echte wielerfan en besef hoe slecht het met de sport gaat..quote:Op zondag 14 juli 2013 17:00 schreef bianconeri het volgende:
Hypocriet gedoe hier. Froome is direct doping en Quintana kan zo poef paf ineens wat doen en die isEchte wielren fans beginnen sowieso niet direct over doping. Niet alles is doping....
Mollema stelt teleur, Ten Dam goed bezig
Maar vandaag durfde hij al te zoenenquote:Op zondag 14 juli 2013 17:00 schreef alors het volgende:
Quintana is gewoon heel bescheiden en ingetogen
Sowieso een prima tijd voor zo'n rassprinter vind ik.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Mont Ventoux met een wheely beklimmen en dan nog maar 30 minuten later zijn. Knap.
Jij durft te beweren dat jij ooit eerder iets van wielrennen hebt gezien behalve deze etappe? Falerquote:Op zondag 14 juli 2013 17:00 schreef bianconeri het volgende:
Hypocriet gedoe hier. Froome is direct doping en Quintana kan zo poef paf ineens wat doen en die isEchte wielren fans beginnen sowieso niet direct over doping. Niet alles is doping....
Nee, jij bent een echte fan: mollema stelt teleurquote:Op zondag 14 juli 2013 17:00 schreef bianconeri het volgende:
Rassprinterquote:Op zondag 14 juli 2013 17:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sowieso een prima tijd voor zo'n rassprinter vind ik.
u serious?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:03 schreef Kun-Aguero het volgende:
Kwiatkowski vind ik ook een tegenvaller.
Die jongen kan alles ... !quote:Op zondag 14 juli 2013 17:03 schreef Kun-Aguero het volgende:
Standaard in VBL.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:03 schreef alors het volgende:
Jongens, ga nou niet in op bianconeri. Dat is gewoon een rasmongool.
Die viel juist mee toch? Top-20 rijden in de Ventoux, nadat hij afgelopen 2 weken zo ongeveer elke dag volop energie heeft verspeeld.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:03 schreef Kun-Aguero het volgende:
Vroeger was ik onder de indruk van de prestatie's, nu doe ik alleen maarquote:Op zondag 14 juli 2013 17:02 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
ik ben een echte wielerfan en besef hoe slecht het met de sport gaat..
Nee, die tijdslimiet halen ze makkelijk, was een enorm lange rit met maar 1 berg, die mogen een uur verliezen ofzo.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:03 schreef Sdivad het volgende:
Gaan er nog renners te laat binnenkomen vandaag?
Laten we hem een subtopsprinter noemen die makkelijk bergjes van 3de en 4de categorie op kan.quote:
Haten op VBLquote:Op zondag 14 juli 2013 17:04 schreef Poc. het volgende:
[..]
Is dat een afkorting voor het afvoerputje van Fok?
Dat hij die energie onnodig heeft verspeelt valt me vooral tegen.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die viel juist mee toch? Top-20 rijden in de Ventoux, nadat hij afgelopen 2 weken zo ongeveer elke dag volop energie heeft verspeeld.
Niet per se, maar als je de verschillen achter Mollema ziet ben ik eerder geneigd te geloven dat die gasten clean zijn dan Froome. Zo ook met Contador en Valverde, die gaan even over hun toeren en betalen de tol, Froome versnelt 3/4x als een beest en heeft geen enkel verval. Zelfde tijden als Armstrong, dan weet je genoeg lijkt mij.quote:
Ok, dankquote:Op zondag 14 juli 2013 17:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, die tijdslimiet halen ze makkelijk, was een enorm lange rit met maar 1 berg, die mogen een uur verliezen ofzo.
Zeg ik dat het zo goed gaat allemaal?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:02 schreef meneerfiets het volgende:
ik ben een echte wielerfan en besef hoe slecht het met de sport gaat..
Volgens mij heb je Quintana niet gezien? Fuglsang? Rodriquez? Kreuziger? Contador?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:02 schreef Tchock het volgende:
Vind Mollema reuze meevallen. Verliest net zo veel op Froome als de rest maar behoudt de tweede plaats.
Ja en?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:01 schreef Revanches het volgende:
Dat zeiden ze bij Armstrong ook................
Zeg ik dat doping leuk is?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:01 schreef Kun-Aguero het volgende:
Doping is alleen leuk als iedereen het doet.
hoezo stelt Mollema teleur ? wat moet ie meer doen ? Froome pijpen ?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:00 schreef bianconeri het volgende:
Eeen groep waarin niemand kopwerk wilde doen ja.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:04 schreef Smoofie het volgende:
Froome heeft bijna 1m40 gepakt in wat? Een paar km? En dat in zn uppie op een groep. En die versnellingen
Haha dat is gewaagd.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:04 schreef Poc. het volgende:
[..]
Is dat een afkorting voor het afvoerputje van Fok?
VBL is niet echt hoogstaand.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:04 schreef alors het volgende:
[..]
Haten op VBLPas maar op dat je geen hoolies aan je deur krijgt.
Daarvoor waren de andere kopmannen veel te zwak, Costa doet één aanval, rijdt 3 meter vooruit en zakt er uiteindelijk volledig doorheen en komt samen met Rojas over de finish. Valverde was ook niet heel goed..quote:Op zondag 14 juli 2013 17:04 schreef sonnyspek het volgende:
Als Movistar niet zo debiel had gereden hadden ze Froome kunnen isoleren en pakken.
9 seconden langzamer dan Armstrong in 2002twitter:veloropa twitterde op zondag 14-07-2013 om 17:03:32@Scienceofsport @veloclinic @kkratt @TheRaceRadio @ammattipyoraily I have 48,42 timing Chavanel at 15,6 and then erasing first 1.28 (lead) reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |