twitter:olegtinkov twitterde op zondag 14-07-2013 om 17:04:16Don't tell me weird stuff here, i will punish you as ex-KGB soldat can do!KGB and CIA are on Froom's case now ) reageer retweet
Klinkt als een bepaalde Engelse wielerploeg...quote:Op zondag 14 juli 2013 17:16 schreef alors het volgende:
Maar hij was toch afgelopen week een dag in NL? Hoorde hem nog praten over dat hij nu opeens zo goed trainde en een betere balans had gevonden dat hij nu opeens zo goed was.
I was likeen nu dit
Quintana kan nog naar plaats 2 als hij niet teveel in de tijdrit verliest.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Contador leek me ook wel slapjes, vlotjes uit het wiel gereden door Nieve die al langer in de aanval zat.
Contador is niet echt super, maar zal er natuurlijk wel stukken beter uit dan Mollema, enstaat er ook maar een seconde of 10 achter. Dat gat moet hij wel overbruggen.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Contador leek me ook wel slapjes, vlotjes uit het wiel gereden door Nieve die al langer in de aanval zat.
WTF.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:19 schreef Smoofie het volgende:
twitter:olegtinkov twitterde op zondag 14-07-2013 om 17:04:16Don't tell me weird stuff here, i will punish you as ex-KGB soldat can do!KGB and CIA are on Froom's case now ) reageer retweet
lol whut.quote:
Aicar natuurlijk.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:19 schreef marcodej het volgende:
Ben nu toch wel benieuwd wat er in die Sky-zakjes zat.
Is goed, kan alleen slecht tegen mensen die de moeite niet nemen om even wat zelf op te zoeken.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Yo Ajacied, blijven ademen hè, Parijs is nog ver.
je daar over opwinden is ook zinloos.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is goed, kan alleen slecht tegen mensen die de moeite niet nemen om even wat zelf op te zoeken.
Matschiner?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Zat ik gisteren niet te kijken bij Studio Sport naar een interview met die oud-dopingarts dat er een nieuw dopingmiddel in de omloop was, maar niet gevonden kon worden?
JA AICARquote:Op zondag 14 juli 2013 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Zat ik gisteren niet te kijken bij Studio Sport naar een interview met die oud-dopingarts dat er een nieuw dopingmiddel in de omloop was, maar niet gevonden kon worden in tests?
Dat is je goed recht, echter had het antwoord geven op de vraag je een stuk minder moeite gekost!quote:Op zondag 14 juli 2013 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is goed, kan alleen slecht tegen mensen die de moeite niet nemen om even wat zelf op te zoeken.
Wat voor een rit is er morgen ?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Matschinerquote:Op zondag 14 juli 2013 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Zat ik gisteren niet te kijken bij Studio Sport naar een interview met die oud-dopingarts dat er een nieuw dopingmiddel in de omloop was, maar niet gevonden kon worden in tests?
aicarquote:Op zondag 14 juli 2013 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
En ik kan niet goed tegen mensen die zich irriteren aan mensen die een normale vraag stellen. Gelukkig heeft iemand die wel zo sociaal was hier mij het antwoord al gegeven.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zal al wel weer flink aan de wodka hebben gezeten.quote:
Matschiner liet een scheet, en NOS besloot dat lekker zakelijk, zonder kritische kanttekening, uit te zenden.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Je vergeet gendoping.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:24 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat Aicar+Gw5316 oid werkt goed blijkbaarDaar kunnen we vrij duidelijk over zijn.
Nieuwe EPO pillen. Zijn volgens geruchten al in omloop in peloton, niet op te sporen.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:24 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat Aicar+Gw5316 oid werkt goed blijkbaarDaar kunnen we vrij duidelijk over zijn.
Je weet niet waar je het over hebt.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat was het niet.
Heb het al
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twitter:olegtinkov twitterde op zondag 14-07-2013 om 17:20:39Went opening Romanee Conti Jeroboam 1962. I am tired of all of you, cunts. reageer retweet
geef link van interview eens danquote:Op zondag 14 juli 2013 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat was het niet.
Heb het al
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is dan de laatste, dus we verliezen inderdaad niemand.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:25 schreef marcodej het volgende:
Hivert is na 50 minuten binnen, binnen tijdslimiet.
twitter:olegtinkov twitterde op zondag 14-07-2013 om 17:18:53If i were you, i'd stop following me in protest.stop reading my ridiculous shit here, are you mosaicists ?I need to be burned or quartered reageer retweet
Valverde is wat dat betreft wel erop vooruit gegaan sinds hij terug is van zijn schorsing.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:25 schreef Ereinion het volgende:
Ik moest trouwens wel lachen om Rodriguez met zijn obligate laatste kilometer sprint. Wat een eendimensionale renner is dat ook. Blij dat hij nooit een grote ronde gewonnen heeft.
http://nos.nl/uitzendinge(...)rt-13-juli-2013.htmlquote:
Die achterste groep deed het vrij rustig aan.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:27 schreef Tchock het volgende:
Op zich best knap dat hij echt heel vroeg al loste, alleen de Ventoux heeft beklommen en 'maar' 18 minuten verliest op de achterste groep.
Wat doet een mozaïekist zoal?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:26 schreef marcodej het volgende:
twitter:olegtinkov twitterde op zondag 14-07-2013 om 17:18:53If i were you, i'd stop following me in protest.stop reading my ridiculous shit here, are you mosaicists ?I need to be burned or quartered reageer retweet
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Komen de kenners nu vertellen dat ze er geen kijk op hebben of gaat Contador overmorgen 6 minuten pakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |