Topic waarvan ik je link gaf al gelezen?quote:Op zondag 14 juli 2013 14:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gisteravond was er anders nog een volgescheten slipje.
Daar ga ik dadelijk eens aan beginnen. Ik heb er 2 om te lezen.quote:
En trotsquote:Op zondag 14 juli 2013 14:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
10 jaar van je leven op een forum slijten......
Beetjequote:Op zondag 14 juli 2013 14:46 schreef pussycatdoll het volgende:
Je hebt mij nog, gister had je lol in mijn topic,toch?
Ik ben een *alfamannetje* (dat is beter Nederlands dan alpha)quote:Op zondag 14 juli 2013 15:02 schreef EmTheBest het volgende:
Vind je het gek met al die huppelkutjes en alphamannetjes.
ik mis argo zijn topicsquote:Op zondag 14 juli 2013 15:19 schreef Splutje het volgende:
Vroeger toen er reltopics waren en dat er ineens 3 uur voorbij was
Dit dus.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
KLB 1.0 was tenminste leuk. Leuke users, leuke klachten enzulks.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
quote:Op zondag 14 juli 2013 15:27 schreef Splutje het volgende:
[..]Ik doelde op +-3 jaar geleden waar topicstarters soms volledig afgemaakt werden
wauw zo'n dingen echt gebeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doei!
All time classic inderdaadquote:Op zondag 14 juli 2013 15:29 schreef leeell het volgende:
op mn donkerste dagen bekijk ik altijd het "raam + pis"-topic van Rosbief.
je hebt helemaal gelijk, daarom ben ik ook 3 maanden weggeweest en hang ik hier nog maar sporadisch rond. Ik weet niet waar het aan ligt, maar het is echt achteruit gegaan.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:29 schreef -supergirl- het volgende:
Wat is er gebeurd met FOK dan? (en dan met name het ONZ/KLB gedeelte)![]()
Heb het idee dat er veel users weg zijn, er zijn er meer die weggaan, er worden geen leuke topics meer geopend waar ik om kan lachen, er wordt alleen maar op elkaar gekut en gekloot en privédingen worden erbij gehaald.Is FOK echt veranderd of ben ík gewoon veranderd dat ik het met andere ogen zie nu? Merkt nog iemand dit? Moet ik nu ook weggaan?
Klacht: veranderingen![]()
Klacht: er wordt hier nooit normaal gedaan tegen elkaar
Ik ben er nog!quote:Op zondag 14 juli 2013 15:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk, daarom ben ik ook 3 maanden weggeweest en hang ik hier nog maar sporadisch rond. Ik weet niet waar het aan ligt, maar het is echt achteruit gegaan.
Heel veel van de oude posters zijn ook weg, de meesten om de zelfde redenen hierboven beschreven.
Het enige wat ik in den helaasheid qua verschillen merk zijn:quote:Op zondag 14 juli 2013 13:29 schreef -supergirl- het volgende:
Wat is er gebeurd met FOK dan? (en dan met name het ONZ/KLB gedeelte)![]()
Heb het idee dat er veel users weg zijn, er zijn er meer die weggaan, er worden geen leuke topics meer geopend waar ik om kan lachen, er wordt alleen maar op elkaar gekut en gekloot en privédingen worden erbij gehaald.Is FOK echt veranderd of ben ík gewoon veranderd dat ik het met andere ogen zie nu? Merkt nog iemand dit? Moet ik nu ook weggaan?
Klacht: veranderingen![]()
Klacht: er wordt hier nooit normaal gedaan tegen elkaar
Wat heb jij zoal gedaan dat respect verdient dan?quote:Op zondag 14 juli 2013 15:44 schreef BaajGuardian het volgende:
3: zowat niemand schijnt nog te weten wie ik ben en mist ook godverdomd respect naar mij.
ik weet Niels Facebookquote:Op zondag 14 juli 2013 15:43 schreef Splutje het volgende:
De hoogtijdagen van Penisbaard, 9611Niels en Rectum, dat was pas lachen
Ga terug naar school en geschiedenisles nemen lutser, dombo dikke peer.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat heb jij zoal gedaan dat respect verdient dan?
En zo wil je respect krijgen?quote:Op zondag 14 juli 2013 15:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ga terug naar school en geschiedenisles nemen lutser, dombo dikke peer.
niet haten op Piyequote:Op zondag 14 juli 2013 15:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee ik had respect maar toen ging ik een tijdje op forumvakantie en toen ik terug kwam waren er opeens allemaal kinderen op fok bij gekomen die nooit de moeite hadden genomen de fok-historie door te nemen en blaatten maar wat links rechts heen en weer over fissas druchs en pipas, toen dombo tong er nog even overheen met zn diarhee aan ongeinspireerde 2 woorden topics, en was men mij vergeten, net zoals men bud spencer is vergeten, en zoals men nebuchadnezzar is vergeten.quote:
lang geledenquote:
TE LAAT HIHIHIHIHI WEIJNDOASJK DREI POLIZEI!11!1quote:
Huilen allesquote:Op zondag 14 juli 2013 15:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee ik had respect maar toen ging ik een tijdje op forumvakantie en toen ik terug kwam waren er opeens allemaal kinderen op fok bij gekomen die nooit de moeite hadden genomen de fok-historie door te nemen en blaatten maar wat links rechts heen en weer over fissas druchs en pipas, toen dombo tong er nog even overheen met zn diarhee aan ongeinspireerde 2 woorden topics, en was men mij vergeten, net zoals men bud spencer is vergeten, en zoals men nebuchadnezzar is vergeten.
Ik weet alleen dat je in 1 of ander stom filmpje zat, waarmee je precies valt in mijn eerdere beschrijving van zogenaamde FOK!helden.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
jouw generatie is verdwenenquote:Op zondag 14 juli 2013 15:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee ik had respect maar toen ging ik een tijdje op forumvakantie en toen ik terug kwam waren er opeens allemaal kinderen op fok bij gekomen die nooit de moeite hadden genomen de fok-historie door te nemen en blaatten maar wat links rechts heen en weer over fissas druchs en pipas, toen dombo tong er nog even overheen met zn diarhee aan ongeinspireerde 2 woorden topics, en was men mij vergeten, net zoals men bud spencer is vergeten, en zoals men nebuchadnezzar is vergeten.
Ik bestond al ver voor dat filmpje en dat filmpje was in mijn 'alles in de maling nemen en de clown spelen tijd'quote:Op zondag 14 juli 2013 15:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat je in 1 of ander stom filmpje zat, waarmee je precies valt in mijn eerdere beschrijving van zogenaamde FOK!helden.
Oke stoer.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik bestond al ver voor dat filmpje en dat filmpje was in mijn 'alles in de maling nemen en de clown spelen tijd'
Stop meer moeite in je posts, fucking kutnewbie.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Lief zijn mensen, dit is precies waar TS het over had. Zien jullie nou waar jullie mee bezig zijn? ZIEN JULLIE HET?quote:
Ik fist je zo, zonder enige moeite.quote:
Alleen als het de moeite waard is. Respect trouwens, dat jij langer lid bent van FOK! dan ik.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Stop meer moeite in je posts, fucking kutnewbie.
7 jaar langer. Als je op voorhand respect voor me had hadden we geen witte man problem hier, je spreekt de koning ook niet aan met 'hey jochie' of 'he joh he gozert vriendje matje' of wel.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Alleen als het de moeite waard is. Respect trouwens, dat jij langer lid bent van FOK! dan ik.
Maar hij begonquote:Op zondag 14 juli 2013 15:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Lief zijn mensen, dit is precies waar TS het over had. Zien jullie nou waar jullie mee bezig zijn? ZIEN JULLIE HET?
Even hakken aan doen.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik weet dat het moeilijk is met jouw lengte, maar probeer erboven te staan.
Er moet gewoon meer street respecptes op dit forum, heb je leeftijdscred dan moeten newbies je gewoon erkennen, mijn opa zei altijd; als een vrouw leuk op straat is dan pak je haar met 2 vingers tussen de kont en loop je er een stukje mee.quote:
Human rights, free tibet, 隐蔽的,看我坐在中国的话题。quote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 16:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Human rights, free tibet, 隐蔽的,看我坐在中国的话题。
If the Chinese government is reading this: AngelJoy is a SPY working for TIBET.
Tot over 8 weken
Ik zeg altijd: dikke vette carequote:Op zondag 14 juli 2013 16:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Er moet gewoon meer street respecptes op dit forum, heb je leeftijdscred dan moeten newbies je gewoon erkennen, mijn opa zei altijd; als een vrouw leuk op straat is dan pak je haar met 2 vingers tussen de kont en loop je er een stukje mee.
Ik zou jou echt nooit bij je kontje pakken op straat, heb je nu verspild.quote:
Wat is dit, denken dat je respect verdient omdat je lang lid bent en mensen een beetje gaan zitten beledigen. als je zo bijzonder was had je die hele respect niet hoeven eisen maar had je het vanzelf gekregen.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
7 jaar langer. Als je op voorhand respect voor me had hadden we geen witte man problem hier, je spreekt de koning ook niet aan met 'hey jochie' of 'he joh he gozert vriendje matje' of wel.
quote:Op zondag 14 juli 2013 16:16 schreef pussycatdoll het volgende:
Mensen die zich verheven voelen boven de rest omdat ze een paar jaar langer lid zijn van een internetsite
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 juli 2013 16:24 schreef wenfer2 het volgende:
Al die kutusers ook tegenwoordig.Er komen inderdaad steeds meer 'vrouwen' op FOK!. Zorgwekkende ontwikkeling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Ik voel mij sowieso al verheven boven andere users ongeacht hun levensloop hier op FOK!quote:Op zondag 14 juli 2013 16:16 schreef pussycatdoll het volgende:
Mensen die zich verheven voelen boven de rest omdat ze een paar jaar langer lid zijn van een internetsite
Het punt is dat het vroeger gewoon oprecht leuker was mongooltjequote:Op zondag 14 juli 2013 16:16 schreef pussycatdoll het volgende:
Voel je maar verheven achter je rug om zit iedereen je uit te lachen.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:25 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik voel mij sowieso al verheven boven andere users ongeacht hun levensloop hier op FOK!
Kan wel zijn, maar er zijn ook echt mensen die zich meer voelen omdat ze langer lid zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:30 schreef Splutje het volgende:
[..]
Het punt is dat het vroeger gewoon oprecht leuker was mongooltje
Zal best maar dan ben je al helemaal een zielige idiootquote:Op zondag 14 juli 2013 16:31 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar er zijn ook echt mensen die zich meer voelen omdat ze langer lid zijn.
Dit is niet mijn eerste account.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
7 jaar langer. Als je op voorhand respect voor me had hadden we geen witte man problem hier, je spreekt de koning ook niet aan met 'hey jochie' of 'he joh he gozert vriendje matje' of wel.
quote:Op zondag 14 juli 2013 16:25 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik voel mij sowieso al verheven boven andere users ongeacht hun levensloop hier op FOK!
quote:Op zondag 14 juli 2013 16:30 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Voel je maar verheven achter je rug om zit iedereen je uit te lachen.
Gelukkig bestaan er nog users zoals jijquote:Op zondag 14 juli 2013 16:31 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar er zijn ook echt mensen die zich meer voelen omdat ze langer lid zijn.
Leer lezen, ik had respect om zoveel maar toen kwamen er hordes kinderen op fok die de moeite niet namen de fok historie te lezen.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Wat is dit, denken dat je respect verdient omdat je lang lid bent en mensen een beetje gaan zitten beledigen. als je zo bijzonder was had je die hele respect niet hoeven eisen maar had je het vanzelf gekregen.
Nee?quote:Op zondag 14 juli 2013 16:28 schreef postmortum het volgende:
BG was jij niet ontslagen , omdat je dreigde iemand zijn internet af te nemen ?
quote:Op zondag 14 juli 2013 16:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Gelukkig bestaan er nog users zoals jij
mag ik vragen als jij naakt benquote:Op zondag 14 juli 2013 16:57 schreef Meloewa het volgende:
Yo ik lig in de tuin bevalt me goed. Jammer van gebrek aan water(zee,zwembad )
ijsmeis kent iedereen wel. Chris2K heeft kloon tegenwoordig . Bijzondere mensen hoorquote:Op zondag 14 juli 2013 16:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Leer lezen, ik had respect om zoveel maar toen kwamen er hordes kinderen op fok die de moeite niet namen de fok historie te lezen.
Ken je bijvoorbeeld kastanova? bioslock? velvetacidchrist? chris2k? paultjuhhh? ijsmeis? Nee dacht ik al.
Ik liep hier al rond toen iteejer nog het jongste lid judoka's was en alleen nog maar in GC postte.
Kutnewbie, je bent ook nog eens een meisje dus sodemieter op.
Respect willen hebben op een forumquote:Op zondag 14 juli 2013 15:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het enige wat ik in den helaasheid qua verschillen merk zijn:
1: meisjes hebben allemaal lege fotoboeken.
2: yvonne spamt geen hele topics meer vol met geouwehoer.
3: zowat niemand schijnt nog te weten wie ik ben en mist ook godverdomd respect naar mij.
4: 90% van posts op fok bestaat nu uit onverschillige enkele woorden, van het type 'luke at me i am trool u' welk in herhaling blijven vallen (zie fipo in dit topic) alsof mensen denken dat dit fucking twitter is hier.
5: danny is kaler dan voorheen.
Deze is zo mooi iddquote:Op zondag 14 juli 2013 15:50 schreef Rodawa het volgende:
Die TS die op een open dag met wat wapens ging schieten en foto's van anderen met wapens verwachtte
Ja ik noem ook een uiteenlopend gezelschap, maar echte eindbazen zoals CoZ en salvad0r toen hij nog maagd was en natuurlijk Jogy toen hij nog geen sexchange had gehad (toen had ik nog sexdates met hem/haar) en zou bijna YoriZ vergeten zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ijsmeis kent iedereen wel. Chris2K heeft kloon tegenwoordig . Bijzondere mensen hoor
Zit niet zo vreselijk interessant te doen. Jij bent ook alleen maar bekend van die interviews.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja ik noem ook een uiteenlopend gezelschap, maar echte eindbazen zoals CoZ en salvad0r toen hij nog maagd was en natuurlijk Jogy toen hij nog geen sexchange had gehad (toen had ik nog sexdates met hem/haar) en zou bijna YoriZ vergeten zijn.
Die kennen jullie natuurlijk niet maar dat waren mensen waar je als je je vagina liet zien aan ze een trap kreeg tegen je hoofd. Zo beheerst waren ze.
Jij bent net zon newbie als hun dus houd jij ook ff je wokkelbakkes dicht, clown broek dragende pseudorapper. Je weet nieteens wat ik allemaal bereikt heb in en om fok, je denkt toch niet dat ik de officiele mascotte ben geweest voor niks?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zit niet zo vreselijk interessant te doen. Jij bent ook alleen maar bekend van die interviews.
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jij bent net zon newbie als hun dus houd jij ook ff je wokkelbakkes dicht, clown broek dragende pseudorapper. Je weet nieteens wat ik allemaal bereikt heb in en om fok, je denkt toch niet dat ik de officiele mascotte ben geweest voor niks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |