Wat heb jij zoal gedaan dat respect verdient dan?quote:Op zondag 14 juli 2013 15:44 schreef BaajGuardian het volgende:
3: zowat niemand schijnt nog te weten wie ik ben en mist ook godverdomd respect naar mij.
ik weet Niels Facebookquote:Op zondag 14 juli 2013 15:43 schreef Splutje het volgende:
De hoogtijdagen van Penisbaard, 9611Niels en Rectum, dat was pas lachen
Ga terug naar school en geschiedenisles nemen lutser, dombo dikke peer.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat heb jij zoal gedaan dat respect verdient dan?
En zo wil je respect krijgen?quote:Op zondag 14 juli 2013 15:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ga terug naar school en geschiedenisles nemen lutser, dombo dikke peer.
niet haten op Piyequote:Op zondag 14 juli 2013 15:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee ik had respect maar toen ging ik een tijdje op forumvakantie en toen ik terug kwam waren er opeens allemaal kinderen op fok bij gekomen die nooit de moeite hadden genomen de fok-historie door te nemen en blaatten maar wat links rechts heen en weer over fissas druchs en pipas, toen dombo tong er nog even overheen met zn diarhee aan ongeinspireerde 2 woorden topics, en was men mij vergeten, net zoals men bud spencer is vergeten, en zoals men nebuchadnezzar is vergeten.quote:
lang geledenquote:
TE LAAT HIHIHIHIHI WEIJNDOASJK DREI POLIZEI!11!1quote:
Huilen allesquote:Op zondag 14 juli 2013 15:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee ik had respect maar toen ging ik een tijdje op forumvakantie en toen ik terug kwam waren er opeens allemaal kinderen op fok bij gekomen die nooit de moeite hadden genomen de fok-historie door te nemen en blaatten maar wat links rechts heen en weer over fissas druchs en pipas, toen dombo tong er nog even overheen met zn diarhee aan ongeinspireerde 2 woorden topics, en was men mij vergeten, net zoals men bud spencer is vergeten, en zoals men nebuchadnezzar is vergeten.
Ik weet alleen dat je in 1 of ander stom filmpje zat, waarmee je precies valt in mijn eerdere beschrijving van zogenaamde FOK!helden.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
jouw generatie is verdwenenquote:Op zondag 14 juli 2013 15:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee ik had respect maar toen ging ik een tijdje op forumvakantie en toen ik terug kwam waren er opeens allemaal kinderen op fok bij gekomen die nooit de moeite hadden genomen de fok-historie door te nemen en blaatten maar wat links rechts heen en weer over fissas druchs en pipas, toen dombo tong er nog even overheen met zn diarhee aan ongeinspireerde 2 woorden topics, en was men mij vergeten, net zoals men bud spencer is vergeten, en zoals men nebuchadnezzar is vergeten.
Ik bestond al ver voor dat filmpje en dat filmpje was in mijn 'alles in de maling nemen en de clown spelen tijd'quote:Op zondag 14 juli 2013 15:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat je in 1 of ander stom filmpje zat, waarmee je precies valt in mijn eerdere beschrijving van zogenaamde FOK!helden.
Oke stoer.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik bestond al ver voor dat filmpje en dat filmpje was in mijn 'alles in de maling nemen en de clown spelen tijd'
Stop meer moeite in je posts, fucking kutnewbie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |