Topic waarvan ik je link gaf al gelezen?quote:Op zondag 14 juli 2013 14:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gisteravond was er anders nog een volgescheten slipje.
Daar ga ik dadelijk eens aan beginnen. Ik heb er 2 om te lezen.quote:
En trotsquote:Op zondag 14 juli 2013 14:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
10 jaar van je leven op een forum slijten......
Beetjequote:Op zondag 14 juli 2013 14:46 schreef pussycatdoll het volgende:
Je hebt mij nog, gister had je lol in mijn topic,toch?
Ik ben een *alfamannetje* (dat is beter Nederlands dan alpha)quote:Op zondag 14 juli 2013 15:02 schreef EmTheBest het volgende:
Vind je het gek met al die huppelkutjes en alphamannetjes.
ik mis argo zijn topicsquote:Op zondag 14 juli 2013 15:19 schreef Splutje het volgende:
Vroeger toen er reltopics waren en dat er ineens 3 uur voorbij was
Dit dus.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
KLB 1.0 was tenminste leuk. Leuke users, leuke klachten enzulks.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
quote:Op zondag 14 juli 2013 15:27 schreef Splutje het volgende:
[..]Ik doelde op +-3 jaar geleden waar topicstarters soms volledig afgemaakt werden
wauw zo'n dingen echt gebeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doei!
All time classic inderdaadquote:Op zondag 14 juli 2013 15:29 schreef leeell het volgende:
op mn donkerste dagen bekijk ik altijd het "raam + pis"-topic van Rosbief.
je hebt helemaal gelijk, daarom ben ik ook 3 maanden weggeweest en hang ik hier nog maar sporadisch rond. Ik weet niet waar het aan ligt, maar het is echt achteruit gegaan.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:29 schreef -supergirl- het volgende:
Wat is er gebeurd met FOK dan? (en dan met name het ONZ/KLB gedeelte)![]()
Heb het idee dat er veel users weg zijn, er zijn er meer die weggaan, er worden geen leuke topics meer geopend waar ik om kan lachen, er wordt alleen maar op elkaar gekut en gekloot en privédingen worden erbij gehaald.Is FOK echt veranderd of ben ík gewoon veranderd dat ik het met andere ogen zie nu? Merkt nog iemand dit? Moet ik nu ook weggaan?
Klacht: veranderingen![]()
Klacht: er wordt hier nooit normaal gedaan tegen elkaar
Ik ben er nog!quote:Op zondag 14 juli 2013 15:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk, daarom ben ik ook 3 maanden weggeweest en hang ik hier nog maar sporadisch rond. Ik weet niet waar het aan ligt, maar het is echt achteruit gegaan.
Heel veel van de oude posters zijn ook weg, de meesten om de zelfde redenen hierboven beschreven.
Het enige wat ik in den helaasheid qua verschillen merk zijn:quote:Op zondag 14 juli 2013 13:29 schreef -supergirl- het volgende:
Wat is er gebeurd met FOK dan? (en dan met name het ONZ/KLB gedeelte)![]()
Heb het idee dat er veel users weg zijn, er zijn er meer die weggaan, er worden geen leuke topics meer geopend waar ik om kan lachen, er wordt alleen maar op elkaar gekut en gekloot en privédingen worden erbij gehaald.Is FOK echt veranderd of ben ík gewoon veranderd dat ik het met andere ogen zie nu? Merkt nog iemand dit? Moet ik nu ook weggaan?
Klacht: veranderingen![]()
Klacht: er wordt hier nooit normaal gedaan tegen elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |