Dat zou betekenen dat ik heb bijgedragen aan de ondergang van FOK aangezien ik voor 2006 nog niet aanwezig was.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:32 schreef Hyaenidae het volgende:
Die verpaupering is al vanaf 2006 aan de gang hoor, elk jaar een stukje kutter.
Ja maar ik kan niet tegen afscheidquote:Op zondag 14 juli 2013 13:32 schreef Piye het volgende:
Users komen en gaan, verder denk ik dat het veranderen meevalt (zeker over een periode van 2 jaar). Maar naarmate je hier langer zit gaat het steeds onzinniger aanvoelen.
Dat zie je mij niet zeggen.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:32 schreef leeell het volgende:
je komt uit 2011 .....
alsof je dan ooit onz/klb 1.0 heb mogen meemaken
toen was ik 6 !quote:Op zondag 14 juli 2013 13:35 schreef .PRISM het volgende:
Oh, hier een uit 1999. Toen lag jij nog in je pampers.
FB / SFEER-VERPESTERS
Ik heb het niet echt over fokhelden ofzo. Die bestaan voor mij niet.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
FOK! is nooit echt goed geweest. FOK!helden komen en gaan. Vroeger had je Teunebeun, BaajGuardian en BrauN.
Nu heb je Braddie.
Braddie heeft dat het afgelopen jaar al 5 keer gezegd.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb het niet echt over fokhelden ofzo. Die bestaan voor mij niet.En braddie is weg... zegt ie
wat ben jijquote:Op zondag 14 juli 2013 13:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Braddie heeft dat het afgelopen jaar al 5 keer gezegd.
En FOK! helden maken natuurlijk wel het forum. De rest zijn meelopers.
waar is die gast nu eigenlijk? permaban ofzo?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:37 schreef wickedmen het volgende:
Tjahhhh ik denk dat FOK! gewoon anders is zonder Haan33.
Ik probeer mijn best te doen om kuttopics te openen maar ik zou nooit in de buurt van Haan33 kunnen komen.
Daar zullen de meningen over verdeeld zijn. Persoonlijk wil ik het alleen maar gezellig maken hier.quote:
Ik ben heel dik :squote:Op zondag 14 juli 2013 13:37 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Nie doen wil chicks behouden op de fokzz
Sommige zeggen dat hij dood is, andere weer dat hij een permaban heeft, ik persoonlijk denk dat hij nu drugs dealt in Maastricht of daar gepopt is.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:38 schreef stoereboii het volgende:
[..]
waar is die gast nu eigenlijk? permaban ofzo?
Hopelijk wel. Dan is namelijk meteen het probleem wat TS noemt opgelost.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:38 schreef stoereboii het volgende:
[..]
waar is die gast nu eigenlijk? permaban ofzo?
ik zie geen kopstukken meer posten in KLB hoor.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Braddie heeft dat het afgelopen jaar al 5 keer gezegd.
En FOK! helden maken natuurlijk wel het forum. De rest zijn meelopers.
Ja dat las ik ook maar kan yvonne niet gewoon zeggen dat ze hem geband worden, leven met die onzekerheid is ondraaglijkquote:Op zondag 14 juli 2013 13:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Sommige zeggen dat hij dood is, andere weer dat hij een permaban heeft, ik persoonlijk denk dat hij nu drugs dealt in Maastricht of daar gepopt is.
Mensen die zich tot 1 subforum beperken kunnen beter ergens anders posten.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:40 schreef leeell het volgende:
[..]
ik zie geen kopstukken meer posten in KLB hoor.
ja zie je ik ben niet de enige die het merktquote:Op zondag 14 juli 2013 13:41 schreef Juicyhil het volgende:
Ja, maar eens inderdaad. ONZ en KLB zijn kut geworden.
daar heb ik het niet over, alsof iemand nog dagdag met bijbehorende topics kent van nu.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Mensen die zich tot 1 subforum beperken kunnen beter ergens anders posten.
KLB 1.0 was tenminste leuk. Leuke users, leuke klachten enzulks.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja zie je ik ben niet de enige die het merkt
ja ik weet niet wat je wilt zeggen met de '1.0'quote:Op zondag 14 juli 2013 13:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
KLB 1.0 was tenminste leuk. Leuke users, leuke klachten enzulks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |