awh wat een lieverdquote:
Toen was KLB een paar dagen offline: KLB / Welkom Back @ KLB 2.0quote:Op zondag 14 juli 2013 13:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja ik weet niet wat je wilt zeggen met de '1.0'
Oh wist ik nietquote:Op zondag 14 juli 2013 13:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Toen was KLB een paar dagen offline: KLB / Welkom Back @ KLB 2.0
quote:Op zondag 14 juli 2013 13:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Oh wist ik niet
ik was er in 2010 trouwens ook al dit is niet mijn enige account
Net als veel van de figuren die nu KLB verpestenquote:Op zondag 14 juli 2013 13:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Oh wist ik niet
ik was er in 2010 trouwens ook al dit is niet mijn enige account
quote:Op zondag 14 juli 2013 13:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
en dit blijft ook zeker niet mijn laatste
okee ik kan gewoon geen afscheid nemen van het verleden denk ik danquote:Op zondag 14 juli 2013 13:52 schreef Iwanius het volgende:
Mwah deze klacht. FOK! gaat gewoon met zijn tijd mee en dat gebeurd overal.
Daarbij speelt er voor de eigenaar ook iets meer mee (geld) dan in het begin toen het meer een uitlaatklep was om heerlijk te keten. Je moet het gewoon zien als je oude buurt café dat nu een grote brasserie is geworden en waar alles wat zakelijker is.
Maar je hebt op FOK! nog steeds veel vrijheden hoor i.v.g met andere fora.
Ja en dan ik als thuisblijver die niet op vakantie gaatquote:Op zondag 14 juli 2013 13:54 schreef madeliefff het volgende:
komt misschien door de zomertijd . Vakanties en mooier weer..
Over 3 jaar?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
okee ik kan gewoon geen afscheid nemen van het verleden denk ik dandat wordt nog wat als ik 50 ben
Klopt, die goede oude tijd. Gelukkig bestaat archives.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
KLB 1.0 was tenminste leuk. Leuke users, leuke klachten enzulks.
quote:Op zondag 14 juli 2013 13:57 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Klopt, die goede oude tijd. Gelukkig bestaat archives.
Klopt maar wees blij we hebben whatsapp nogquote:Op zondag 14 juli 2013 13:29 schreef -supergirl- het volgende:
Wat is er gebeurd met FOK dan? (en dan met name het ONZ/KLB gedeelte)![]()
Heb het idee dat er veel users weg zijn, er zijn er meer die weggaan, er worden geen leuke topics meer geopend waar ik om kan lachen, er wordt alleen maar op elkaar gekut en gekloot en privédingen worden erbij gehaald.Is FOK echt veranderd of ben ík gewoon veranderd dat ik het met andere ogen zie nu? Merkt nog iemand dit? Moet ik nu ook weggaan?
Klacht: veranderingen![]()
Klacht: er wordt hier nooit normaal gedaan tegen elkaar
quote:Op zondag 14 juli 2013 13:57 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Klopt, die goede oude tijd. Gelukkig bestaat archives.
waarom hebben jullie geen ui?quote:
Whatsappen met fokkersquote:Op zondag 14 juli 2013 14:01 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Klopt maar wees blij we hebben whatsapp nog
Ik app met mensen die ik in RL ken en ik wordt tenminste niet geblocked of genegeerdquote:
Ditquote:Op zondag 14 juli 2013 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
Newbies die het hebben over veranderingen. Gtfo
Ik heb geen kantoorbaanquote:Op zondag 14 juli 2013 14:12 schreef Pharkus het volgende:
Vroeger gingen mensen gewoon door met FOK!ken ipv werken.
10 jaar van je leven op een forum slijten......quote:Op zondag 14 juli 2013 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
Newbies die het hebben over veranderingen. Gtfo
Nou nou Paulquote:Op zondag 14 juli 2013 14:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
10 jaar van je leven op een forum slijten......
Zoals jijquote:Op zondag 14 juli 2013 14:38 schreef Piger het volgende:
10 jaar geleden hadden autisten alleen maar Fok om van zich af te schrijven.
Nu wordt autisme erkend, is er sympathie en krijgen ze persoonlijke begeleiders.
Klb/Onz is nu een afvalbak voor andere kutusers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |