Ik fist je zo, zonder enige moeite.quote:
Alleen als het de moeite waard is. Respect trouwens, dat jij langer lid bent van FOK! dan ik.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Stop meer moeite in je posts, fucking kutnewbie.
7 jaar langer. Als je op voorhand respect voor me had hadden we geen witte man problem hier, je spreekt de koning ook niet aan met 'hey jochie' of 'he joh he gozert vriendje matje' of wel.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Alleen als het de moeite waard is. Respect trouwens, dat jij langer lid bent van FOK! dan ik.
Maar hij begonquote:Op zondag 14 juli 2013 15:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Lief zijn mensen, dit is precies waar TS het over had. Zien jullie nou waar jullie mee bezig zijn? ZIEN JULLIE HET?
Even hakken aan doen.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik weet dat het moeilijk is met jouw lengte, maar probeer erboven te staan.
Er moet gewoon meer street respecptes op dit forum, heb je leeftijdscred dan moeten newbies je gewoon erkennen, mijn opa zei altijd; als een vrouw leuk op straat is dan pak je haar met 2 vingers tussen de kont en loop je er een stukje mee.quote:
Human rights, free tibet, 隐蔽的,看我坐在中国的话题。quote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 16:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Human rights, free tibet, 隐蔽的,看我坐在中国的话题。
If the Chinese government is reading this: AngelJoy is a SPY working for TIBET.
Tot over 8 weken
Ik zeg altijd: dikke vette carequote:Op zondag 14 juli 2013 16:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Er moet gewoon meer street respecptes op dit forum, heb je leeftijdscred dan moeten newbies je gewoon erkennen, mijn opa zei altijd; als een vrouw leuk op straat is dan pak je haar met 2 vingers tussen de kont en loop je er een stukje mee.
Ik zou jou echt nooit bij je kontje pakken op straat, heb je nu verspild.quote:
Wat is dit, denken dat je respect verdient omdat je lang lid bent en mensen een beetje gaan zitten beledigen. als je zo bijzonder was had je die hele respect niet hoeven eisen maar had je het vanzelf gekregen.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
7 jaar langer. Als je op voorhand respect voor me had hadden we geen witte man problem hier, je spreekt de koning ook niet aan met 'hey jochie' of 'he joh he gozert vriendje matje' of wel.
quote:Op zondag 14 juli 2013 16:16 schreef pussycatdoll het volgende:
Mensen die zich verheven voelen boven de rest omdat ze een paar jaar langer lid zijn van een internetsite
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 juli 2013 16:24 schreef wenfer2 het volgende:
Al die kutusers ook tegenwoordig.Er komen inderdaad steeds meer 'vrouwen' op FOK!. Zorgwekkende ontwikkeling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Ik voel mij sowieso al verheven boven andere users ongeacht hun levensloop hier op FOK!quote:Op zondag 14 juli 2013 16:16 schreef pussycatdoll het volgende:
Mensen die zich verheven voelen boven de rest omdat ze een paar jaar langer lid zijn van een internetsite
Het punt is dat het vroeger gewoon oprecht leuker was mongooltjequote:Op zondag 14 juli 2013 16:16 schreef pussycatdoll het volgende:
Voel je maar verheven achter je rug om zit iedereen je uit te lachen.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:25 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik voel mij sowieso al verheven boven andere users ongeacht hun levensloop hier op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |