quote:Op zondag 14 juli 2013 11:58 schreef BaajGuardian het volgende:
garp mislukt lutser, ik heb geen facebook.
Jij vindt het leuk om PM's en shit te krijgen? In dat geval....zeg maar wat ik je op moet sturen.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:02 schreef Peunage het volgende:
Als jullie nou gewoon je smoel houden
Heb al pm's gehad en shit.
vanaf nu gewoon iedereen die nog een keer deze uitgemolken kutgrap maakt een ban, opaquote:
Van jou hoef ik geen PMquote:Op zondag 14 juli 2013 12:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij vindt het leuk om PM's en shit te krijgen? In dat geval....zeg maar wat ik je op moet sturen.
Ik help graag mensen die verlegen zitten om shit.
n00bquote:
Je hoeft je niet te schamenquote:Op zondag 14 juli 2013 12:10 schreef titta1992 het volgende:
[..]
donder op met je kut grapjes en ga een ander lastig vallen !! En wis die link eikel !!
quote:Op zondag 14 juli 2013 11:58 schreef BaajGuardian het volgende:
Lekker wijfie ben je welquote:Op zondag 14 juli 2013 12:11 schreef titta1992 het volgende:
Mag dit zo op fok?? Wat ik kut gezeik maken jullie ervan en enige wat je niet durf is jezelf te laten zien
Tittaquote:Op zondag 14 juli 2013 12:10 schreef titta1992 het volgende:
[..]
donder op met je kut grapjes en ga een ander lastig vallen !! En wis die link eikel !!
quote:Op zondag 14 juli 2013 12:10 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Ben jij zo dom of doe jij zo dom?quote:Op zondag 14 juli 2013 12:32 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Oke dus zelf moderator doet er niks aan ? Duidelijk
Ja, want op fok doen we nu eenmaal aan hard fappen op fotos van lelijken fokkers, jou dus.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:14 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Nou best dan krijg ik die toch
hij mag wel dit soort gegevends delen ?
Zit je mij nu te trollen?quote:Op zondag 14 juli 2013 12:32 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Oke dus zelf moderator doet er niks aan ? Duidelijk
Hahah ja kom ik net achter DOm van mij kloptquote:Op zondag 14 juli 2013 12:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zit je mij nu te trollen?
Link is nep. Hij stuurt je door naar je eigen facebook
Juist.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zit je mij nu te trollen?
Link is nep. Hij stuurt je door naar je eigen facebook
Maar zoeken op Google is waarschijnlijk te hoog gegrepen voor mevrouw.quote:This clever link "http://facebook.com/profile.php?=73322363" looks like it could be a URL for anyone's Facebook profile, actually takes anyone logged into Facebook to their own profile page.
Dit is wel heel erg. Ga je schamen.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:38 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Hahah ja kom ik net achter DOm van mij klopt![]()
![]()
Als je er écht op staat, dan wil je wel een PM sturen hoor.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:04 schreef HeatWave het volgende:
Hoeveel mensen gaan me nou nog PMén dat dit echt niet kan en de TS gebanned moet worden wegens privacyschending.
Serieus?....quote:Op zondag 14 juli 2013 13:04 schreef HeatWave het volgende:
Hoeveel mensen gaan me nou nog PMén dat dit echt niet kan en de TS gebanned moet worden wegens privacyschending.
Johquote:Op zondag 14 juli 2013 13:11 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Deze link linkt gewoon door naar je eigen facebook pagina.
Nee wegens te veel spionage.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:14 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Wegens je bedroevend lage aantal vrienden??
Dat ja. Plus ik kende hem al, baard van hier tot Tokio deze grap.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:58 schreef BaajGuardian het volgende:
Je moet wel ingelogd zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:07 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik krijg aanmeldpagina van facebook?
Sommige mensen hebben hun account zo ingesteld sjaakquote:Op zondag 14 juli 2013 18:08 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
ingelogd zijn om profiel van iemand anders te zien? Virusalert...
Ja dan zou je niet op de inlogpagina moeten komen, maar op hun pagina met beperkt rechten.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben hun account zo ingesteld sjaak
Niet alle accounts zijn zo ingesteld. Ka. Ik ook niks aan doen.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:14 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ja dan zou je niet op de inlogpagina moeten komen, maar op hun pagina met beperkt rechten.
Jezus man. Dom ofzoquote:Op zondag 14 juli 2013 18:08 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 juli 2013 18:08 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ja, onverwacht wel, iedereen kent dit soort dingen nou wel zou je zeggenquote:Op maandag 15 juli 2013 09:05 schreef 1299 het volgende:
Met alle commotie toch best nog wel een goede garp.
Sowieso, die TR'squote:Op zondag 14 juli 2013 12:37 schreef Fopje het volgende:
Wat een nieuwe grap
Tevens vind ik die TR die iemand heeft gemaakt nog sneuer
Oh, te laatquote:Op maandag 15 juli 2013 09:00 schreef HeatWave het volgende:
Echt, de volgende die me boos een PM stuurt moet gewoon nooit meer terugkomen op het internet.
Geslaagde garp inderdaadquote:Op maandag 15 juli 2013 09:05 schreef 1299 het volgende:
Met alle commotie toch best nog wel een goede garp.
Als er zoveel idioten nog intrappen is het wel leukquote:
Koffietje als troost dan maar?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 04:16 schreef RadioSlut het volgende:
Ondanks dat ik in mn achterhoofd had dat het die link zou zijn schrok ik. Meh.
Awww, dankjewelquote:Op dinsdag 16 juli 2013 04:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Krijg jij van mij een glaasje melk, gewoon omdat het kan
Niet als jij niet al de behoefte hebt gevoeld om een account te openen. Dan is het blijkbaar niet iets voor jou.quote:
Dat is een erg diplomatisch antwoord en inderdaad ontgaat me het nut van die site.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 04:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet als jij niet al de behoefte hebt gevoeld om een account te openen. Dan is het blijkbaar niet iets voor jou.
Nou, mooi opgelost danquote:Op dinsdag 16 juli 2013 04:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is een erg diplomatisch antwoord en inderdaad ontgaat me het nut van die site.
Ach, voor mij is het leuk om zo contact te kunnen houden met mensen waar ik anders nooit van zou horen. Het is passief contact zonder verplichtingen, zou je kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 04:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig aangelegd en wil dan toch weer begrijpen waarom het zo populair is?
Ik doe dat nog steeds via de mail, soms Skype, nog wat IRC en DC++quote:Op dinsdag 16 juli 2013 04:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach, voor mij is het leuk om zo contact te kunnen houden met mensen waar ik anders nooit van zou horen. Het is passief contact zonder verplichtingen, zou je kunnen zeggen.
Maar dat is actief contact, vooral mail en Skype. Met Facebook scroll je gewoon eens langs de berichten van anderen en je reageert alleen als je daar zin in hebt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 04:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik doe dat nog steeds via de mail, soms Skype, nog wat IRC en DC++
Zoals op een forum eigenlijk met dan wat meer persoonlijke info?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 04:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar dat is actief contact, vooral mail en Skype. Met Facebook scroll je gewoon eens langs de berichten van anderen en je reageert alleen als je daar zin in hebt.
Eigenlijk welquote:Op dinsdag 16 juli 2013 04:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zoals op een forum eigenlijk met dan wat meer persoonlijke info?
IRC is tof, de ultieme multichat op de goede kanalen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 04:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk wel
IRC doe ik trouwens ook nog.
Zekerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 04:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
IRC is tof, de ultieme multichat op de goede kanalen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |