SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Straks de Ronde van Italië ehh Polen in Italië.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blij als we weer lekker in SPT naar Donostia kunnen kijken
Als een renner de streep ziet gaat ie ook vaak harder toch?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:56 schreef sonnyspek het volgende:
Van die mensen die dan extra hard fietsen als het nog 3 seconde is.![]()
Ging wat mis inderdaad.quote:
Wietquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:56 schreef THEFXR het volgende:
smoofie, het is weer tijd voor een jointje, jonge
Omdat een stel rekels belachelijke posts maken die modjes moeten verwijderen.quote:
Ah vandaar.quote:
Ja, maar dat heeft met tijd te maken. Deze mensen doen het even voor de camera.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als een renner de streep ziet gaat ie ook vaak harder toch?
Ja je was weer lekker bezig relnicht.quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat een stel rekels belachelijke posts maken die modjes moeten verwijderen.
Misschien moeten we een mannetje om de tien posts zetten die de telling in de gaten houden, werkt beter dan GPSquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat een stel rekels belachelijke posts maken die modjes moeten verwijderen.
Mss ging het topic dicht, terwijl er posts verwijderd werden?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Posts verwijderen als het topic dicht is! Hoe slim kan je zijn.
Iedereen die wilde gaan, is nu wel afgehaakt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof er iemand naar die opening komt.
en ik maar steeds een nieuwe poging wagen,lolquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
idd, dat gezeik altijd waar niemand op zit te wachtenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof er iemand naar die opening komt.
Dat zou niets uit moeten maken. Dicht is dicht.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niveautje capuchon_jongen deze grapquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoger dan die van jou. Das dan ook niet zo heel moeilijk.
Dan werkt het niet, vreemd genoegquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zou niets uit moeten maken. Dicht is dicht.
<301 is er geen 'open nieuw deel'-knoppie. En als het nieuwe deel er nog niet is, heb je dus een probleem.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zou niets uit moeten maken. Dicht is dicht.
Ja, al zit ik niet te wachten op Sorgdrager en haar rapportquote:
Twitter bestaat er ook voor dit soort info.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:02 schreef THEFXR het volgende:
nu blade, mart gaat naar uitzending gemist
Die was laatst toch ook al op tv?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:02 schreef THEFXR het volgende:
nu blade, mart gaat naar uitzending gemist
Tijd om zo'n Foknerd aan het werk te zetten om dat te fixen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan werkt het niet, vreemd genoeg
Ah het was dus VOOR er een nieuw deel was OK ik snap het.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
<301 is er geen 'open nieuw deel'-knoppie. En als het nieuwe deel er nog niet is, heb je dus een probleem.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah het was dus VOOR er een nieuw deel was OK ik snap het.
Nou ja Lutte heeft het gefixt, ik zat heel even elders
dat heb ik niet, weet je dat ook weerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Twitter bestaat er ook voor dit soort info.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel een goeie TT trouwens, die van Ajacied, dat was wat Dries zong
Wel de beste van de drie imo.quote:
er is ook nog de belg en eurosportquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel de beste van de drie imo.
OT: Hopelijk morgen geen gezeur over de jeugd OS, maar gewoon anderhalf uur over de Ventoux.
Aan de gasten te zien geen gezeur over de jeugd OS inderdaad.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel de beste van de drie imo.
OT: Hopelijk morgen geen gezeur over de jeugd OS, maar gewoon anderhalf uur over de Ventoux.
Harmelingquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Aan de gasten te zien geen gezeur over de jeugd OS inderdaad.
Dat is mooi ja. Maar Van Vliet daarentegen is dan weer drie keer niksquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Aan de gasten te zien geen gezeur over de jeugd OS inderdaad.
Heeft begin mei uitgebreid verkend.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:34 schreef Redefine het volgende:
Froome heeft de Ventoux overigens ook nog nooit gereden.
Zonder zijn input hadden Mollema en Ten Dam natuurlijk nooit 2e en 5e gestaan.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:38 schreef THEFXR het volgende:
Van Vliet vanavond ben benieuwd of zijn dochter nog aan bod komt.
de geheime kracht is zijn dochterquote:Op zondag 14 juli 2013 18:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zonder zijn input hadden Mollema en Ten Dam natuurlijk nooit 2e en 5e gestaan.
quote:Op zondag 14 juli 2013 18:40 schreef Felagund het volgende:
Zonder zijn input hadden Mollema en Ten Dam natuurlijk nooit 2e en 5e gestaan.
250 ofzo?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:30 schreef Evertjan het volgende:
hoeveel zou Rob krijgen voor een avondje tv?
quote:Op zondag 14 juli 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
Wat mij positief stemt
Sorry kon het niet laten
quote:Op zondag 14 juli 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
Wat mij positief stemt
Sorry kon het niet laten
Zou wel super mooi zijn als hij weer met hetzelfde poppetje en verhaal aan kwam zettenquote:
Gelukkig kon Genee het wel laten.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
Wat mij positief stemt
Sorry kon het niet laten
beter een snor laten staan voor Derksen.quote:
Hij doet het niet voor het geld, maar voor de liefde voor de sport. Één en al emotie die man.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:30 schreef Evertjan het volgende:
hoeveel zou Rob krijgen voor een avondje tv?
Froome, ben jij het?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
Wat mij positief stemt
Sorry kon het niet laten
Jammer dat Gijp er dan niet naast zit , die zou hem uitlachenquote:Op zondag 14 juli 2013 20:32 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Zou wel super mooi zijn als hij weer met hetzelfde poppetje en verhaal aan kwam zetten
hij komt binnenkort met een boek, wedden?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij doet het niet voor het geld, maar voor de liefde voor de sport. Één en al emotie die man.
Benieuwd welk cadeautje hij heeft voor Wilfred!
Maar Froome is altijd positief.quote:
volgens Wiki deed hij dat.quote:
Hij heeft steeds van die leuke hemden.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind het best een leuk overhemd moet ik zeggen!
quote:Op zondag 14 juli 2013 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Froome is altijd positief.
Met een voorwoord van D. M. Smeetsquote:Op zondag 14 juli 2013 20:32 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
hij komt binnenkort met een boek, wedden?
Gay is Postief, Positief is Froome... cirkel rondquote:
Lekker schelden op de Belgische TVquote:
dan kun je geen renner worden. Eerlijkheid duurt het langst (dan ben je namelijk als laatste binnen)quote:
Ik kan ook niet tegen mijn verlies, zou dus niks voor mij zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:35 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
dan kun je geen renner worden. Eerlijkheid duurt het langst (dan ben je namelijk als laatste binnen)
Zoek maar eens een pic van 30 jaar terug....je weet wel....in de tijd toen wij er ook nog als adonissen uitzagen.quote:
Froome is Eddy ?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gay is Postief, Positief is Froome... cirkel rond
quote:
alle renners zijn ook heel eerlijk positief.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan ook niet tegen mijn verlies, zou dus niks voor mij zijn.
Want ik ben ook nog supereerlijk.
ja ik zat al te zoeken, maar ik vond niet echt een flatteuze foto. Of het is gewoon niet mijn type.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zoek maar eens een pic van 30 jaar terug....je weet wel....in de tijd toen wij er ook nog als adonissen uitzagen.
even kijken.quote:
En Gay is positief.quote:
Inderdaad zegquote:Op zondag 14 juli 2013 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme, die rechts achter Genee
In het land der blinden was Leo koning.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
ja ik zat al te zoeken, maar ik vond niet echt een flatteuze foto. Of het is gewoon niet mijn type.
Rond is ze zekerquote:Op zondag 14 juli 2013 20:38 schreef De_Fietser het volgende:
De nieuwe Rondemiss is gevonden volgens mij.
ja want wielrenners zijn meestal geen adonissen inderdaad.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In het land der blinden was Leo koning.
Genee is teleurgesteld dat hij dit niet in zijn show hadquote:
Mag Wilfred nog wat langer in beeldquote:
Die oud-renner bij Eurosport vanmiddag was anders goddelijk! Een soort George Clooney van veertigquote:Op zondag 14 juli 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
ja want wielrenners zijn meestal geen adonissen inderdaad.
Die wordt achter Rob gezet.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:39 schreef Wespensteek het volgende:
Na de reclame is ze daar weg want Genee vindt het niet goed als men niet naar hem kijkt.
Virenque?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die oud-renner bij Eurosport vanmiddag was anders goddelijk! Een soort George Clooney van veertig
nee joh, dit wordt een kijkcijferhit.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:39 schreef Wespensteek het volgende:
Na de reclame is ze daar weg want Genee vindt het niet goed als men niet naar hem kijkt.
Oh wie was dat?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die oud-renner bij Eurosport vanmiddag was anders goddelijk! Een soort George Clooney van veertig
quote:Op zondag 14 juli 2013 20:40 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Harmeling is de van Breukelen van het wielrennen
Hij heeft er thuis nog driehonderd liggen.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:40 schreef Alcatranz. het volgende:
Zal Rob vandaag zon fietsje aan Genee geven?
quote:Op zondag 14 juli 2013 20:40 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dit dus.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:40 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
is dat ook zo een emotioneel man dan?quote:
Die dacht aan zelfmoord na een incident met een polletje.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:42 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
is dat ook zo een emotioneel man dan?
Virenquequote:
Tuurlijk ze vinden elke keer wel weer wat nieuws uit.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Boogerd heeft een goed punt... er is altijd weer een nieuw goedje
Het gaat om het innerlijkquote:Op zondag 14 juli 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik spreek alleen over zijn uiterlijk nu he?
Daar heb ik geen mening over. Alleen die tatoeage op z'n arm.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik spreek alleen over zijn uiterlijk nu he?
Sky heeft dat ook bedacht.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:44 schreef De_Fietser het volgende:
Normale wattages,
4 jaar geleden sprak niemand over wattages.
4 jaar geleden sprak ook niemand over de menselijke maat. Toen heette dat nog 'het nieuwe wielrennen'.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:44 schreef De_Fietser het volgende:
Normale wattages,
4 jaar geleden sprak niemand over wattages.
Pronkquote:Op zondag 14 juli 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
Hoe heette die ene ook alweer die bij DWDD zat met zijn vrouw?
Matthé Pronk?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
Matthé Pronk.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
Matthé Pronk.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
Volgens mij Matthé Pronk.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
Dit is het nieuwste wielrennen.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:45 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
4 jaar geleden sprak ook niemand over de menselijke maat. Toen heette dat nog 'het nieuwe wielrennen'.
net een ex-rokerquote:Op zondag 14 juli 2013 20:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Precies. Wat een gedoe zeg.
Het lijkt wel een bekeerling zo fel is hij.
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon proberen de boel af te leiden.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tering wat is dit ?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:48 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Zou Wilfred ook een cadeautje van Rob krijgen?
[ afbeelding ]
waar komt deze nou weer vandaan?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:48 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een leuk stelletjequote:Op zondag 14 juli 2013 20:48 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
tette.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |