Ah het was dus VOOR er een nieuw deel was OK ik snap het.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
<301 is er geen 'open nieuw deel'-knoppie. En als het nieuwe deel er nog niet is, heb je dus een probleem.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah het was dus VOOR er een nieuw deel was OK ik snap het.
Nou ja Lutte heeft het gefixt, ik zat heel even elders
dat heb ik niet, weet je dat ook weerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Twitter bestaat er ook voor dit soort info.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel een goeie TT trouwens, die van Ajacied, dat was wat Dries zong
Wel de beste van de drie imo.quote:
er is ook nog de belg en eurosportquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel de beste van de drie imo.
OT: Hopelijk morgen geen gezeur over de jeugd OS, maar gewoon anderhalf uur over de Ventoux.
Aan de gasten te zien geen gezeur over de jeugd OS inderdaad.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel de beste van de drie imo.
OT: Hopelijk morgen geen gezeur over de jeugd OS, maar gewoon anderhalf uur over de Ventoux.
Harmelingquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Aan de gasten te zien geen gezeur over de jeugd OS inderdaad.
Dat is mooi ja. Maar Van Vliet daarentegen is dan weer drie keer niksquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Aan de gasten te zien geen gezeur over de jeugd OS inderdaad.
Heeft begin mei uitgebreid verkend.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:34 schreef Redefine het volgende:
Froome heeft de Ventoux overigens ook nog nooit gereden.
Zonder zijn input hadden Mollema en Ten Dam natuurlijk nooit 2e en 5e gestaan.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:38 schreef THEFXR het volgende:
Van Vliet vanavond ben benieuwd of zijn dochter nog aan bod komt.
de geheime kracht is zijn dochterquote:Op zondag 14 juli 2013 18:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zonder zijn input hadden Mollema en Ten Dam natuurlijk nooit 2e en 5e gestaan.
quote:Op zondag 14 juli 2013 18:40 schreef Felagund het volgende:
Zonder zijn input hadden Mollema en Ten Dam natuurlijk nooit 2e en 5e gestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |