Lekker schelden op de Belgische TVquote:
dan kun je geen renner worden. Eerlijkheid duurt het langst (dan ben je namelijk als laatste binnen)quote:
Ik kan ook niet tegen mijn verlies, zou dus niks voor mij zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:35 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
dan kun je geen renner worden. Eerlijkheid duurt het langst (dan ben je namelijk als laatste binnen)
Zoek maar eens een pic van 30 jaar terug....je weet wel....in de tijd toen wij er ook nog als adonissen uitzagen.quote:
Froome is Eddy ?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gay is Postief, Positief is Froome... cirkel rond
quote:
alle renners zijn ook heel eerlijk positief.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan ook niet tegen mijn verlies, zou dus niks voor mij zijn.
Want ik ben ook nog supereerlijk.
ja ik zat al te zoeken, maar ik vond niet echt een flatteuze foto. Of het is gewoon niet mijn type.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zoek maar eens een pic van 30 jaar terug....je weet wel....in de tijd toen wij er ook nog als adonissen uitzagen.
even kijken.quote:
En Gay is positief.quote:
Inderdaad zegquote:Op zondag 14 juli 2013 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme, die rechts achter Genee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |