Doe je goedquote:Op zondag 14 juli 2013 04:38 schreef Cue_ het volgende:
Ik eig ook wel weer. Goedgepraatet een vriendin van me, toen kort wezen dansen en nu beetje aan t zoenen met iemand uit groningen. Och t levn kan slechter.
op computer gezeur na ben je dus goed bezigquote:Op zondag 14 juli 2013 07:46 schreef Purplesparks het volgende:
Binnen 3 dagen het al 2 keer weten af te leggen tegen een computervirus. Daarmee is mn record verliezen in totaal ooit inmiddels alweer aanbeland op,,, eh 2. Niet m'n beste week op computergebied voor de rest wat moe maar niet werkelijk slecht ofzo.
Vanuit mijn oogpunt wel ja.quote:Op zondag 14 juli 2013 07:47 schreef Bumskie het volgende:
[..]
op computer gezeur na ben je dus goed bezig
Alle kleine stapjes en oplevingen en goede dagen doen hoop geven voor de toekomstquote:
Dat was inderdaad (is) een belangrijke stap, m'n eerste voorwaarts sinds een aantal jaar.quote:Op zondag 14 juli 2013 07:51 schreef Bumskie het volgende:
[..]
Alle kleine stapjes en oplevingen en goede dagen doen hoop geven voor de toekomst
Als ik niet ga stappen is mijn leven vergooid? Ik vermaak me thuis prima. Ik hoef gewoon niet elke dag/avond op stap of weg en mensen te zien.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maar heb je dan geen spijt? Een dag, week of meer in je leven wezen vergooien?
Ik weet niet of ik hierin de enige ben, maar extreem goede momenten geven mij een juist een enorm gevoel van kansloosheid aan. Wat stelt een goede dag met je vriendin, op het werk of stappen nou voor? Dan kom je thuis, voldaan, wordt je wakker voel ik me weer kut. Het is zo futile en zinloos. Althans, dat gevoel is altijd overheersend.quote:Op zondag 14 juli 2013 07:51 schreef Bumskie het volgende:
[..]
Alle kleine stapjes en oplevingen en goede dagen doen hoop geven voor de toekomst
Eens en snap dat ook wel weerquote:Op zondag 14 juli 2013 09:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Als ik niet ga stappen is mijn leven vergooid? Ik vermaak me thuis prima. Ik hoef gewoon niet elke dag/avond op stap of weg en mensen te zien.
Vorig jaar in de zomer ging ik elk weekend 2x op stap, dat vond ik pas tijd verdoen. Hele weekend een kater
Met wat eigenlijk?quote:
Niks bijzonders. zocht wat op joutuib maar nog niet gevonden. Vrij traag bezig.quote:
Maar wat zijn dingen die je dan echt op de been houden door de dag heen?quote:Op zondag 14 juli 2013 09:50 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Niks bijzonders. zocht wat op joutuib maar nog niet gevonden. Vrij traag bezig.
Eerlijk gezegd, voornalijk gewoon wat thuis rond hangen. Achter de laptop, soms wat phpen of wat actief bezig op fok. Nu weer meer bepaalde discussie's volgen op youtube voornamelijk. Tot gister aan toe zag ik dat als aanneembaar aan. enige hoop dat ik toch van die angsten naja niet kan afkomen maar kan behandelen laten binnen een realistische tijd. En waarschijnlijk zal ik zelf een juiste behandeling moeten bedenken. Als die er is vind ik hem wel. mn psychs niet, snappen te weinig ervan en willen zich liefste aan wat standaard regeltjes binnen een boekje houden zodat ze niet zelf verantwoordelijk gehouden kunnen worden. Niet echt goed hulp verchaffen maar okee.quote:Op zondag 14 juli 2013 09:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maar wat zijn dingen die je dan echt op de been houden door de dag heen?
Bij mij is het bijv. een douche nemen, de beurs checken, even een babbel met dinnetje en een vriend. En iets wat mijn hoofd scherp blijft houden, zoals een spel of een boek ofzo.
Dingen die me enorm tegenstaan is shoppen, winkelen, supermarkt, dat zijn echt instant depri momenten.
Ik word echt knetter gek van een beetje thuis rondhangen. Instant depressiequote:Op zondag 14 juli 2013 10:06 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, voornalijk gewoon wat thuis rond hangen. Achter de laptop, soms wat phpen of wat actief bezig op fok. Nu weer meer bepaalde discussie's volgen op youtube voornamelijk. Tot gister aan toe zag ik dat als aanneembaar aan. enige hoop dat ik toch van die angsten naja niet kan afkomen maar kan behandelen laten binnen een realistische tijd. En waarschijnlijk zal ik zelf een juiste behandeling moeten bedenken. Als die er is vind ik hem wel. mn psychs niet, snappen te weinig ervan en willen zich liefste aan wat standaard regeltjes binnen een boekje houden zodat ze niet zelf verantwoordelijk gehouden kunnen worden. Niet echt goed hulp verchaffen maar okee.
Och ik had als idee als ik zo de rest van het leven apathisch naar het einde verder leef maar met een stabiliteit van tenminste lichte happiness en verder behoorlijk emotieloos, wat soms op te leuken is met wat verdovende middelen. Maar okee, nu weer een doel die niet onrealistisch lijkt te kunnen halen. Ik zag/zie mezelf niet als depressief. Alhoewel als ik uit mn angsten breek nog een hele bult in te halen heb wat ik niet fatsoenlijk verwerkt heb maar bewust onderdrukte. Maar komt nog welquote:Op zondag 14 juli 2013 10:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik word echt knetter gek van een beetje thuis rondhangen. Instant depressie. Ik herken overigens wel het soms discussies volgen op internet, dat je zo even een uurtje of wat een topic volgt ergens, en dan moe bent en gaat slapen. Maar wat voor zin heeft het? Het voelt zo doelloos aan.
Vindt een bepaalde aantal mensen momenteel wel interessant te volgen op youtube. En proberen een begrip te kunnen bevatten zoals dat iets uit niets kan ontstaan. Maar okee, geen plannen verder voor aankomende tijd? bedoel ik zodat je niet echt gek wordt.quote:Op zondag 14 juli 2013 10:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik word echt knetter gek van een beetje thuis rondhangen. Instant depressie. Ik herken overigens wel het soms discussies volgen op internet, dat je zo even een uurtje of wat een topic volgt ergens, en dan moe bent en gaat slapen. Maar wat voor zin heeft het? Het voelt zo doelloos aan.
Haha.. ze hebben de wc uitgevonden om te fokkenquote:Op zondag 14 juli 2013 07:46 schreef Bumskie het volgende:
Doe je goedMaar niet fokken en zoenen tegelijkertijd hoor, alles 1 voor 1..
Same here.quote:Op zondag 14 juli 2013 09:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Als ik niet ga stappen is mijn leven vergooid? Ik vermaak me thuis prima. Ik hoef gewoon niet elke dag/avond op stap of weg en mensen te zien.
Vorig jaar in de zomer ging ik elk weekend 2x op stap, dat vond ik pas tijd verdoen. Hele weekend een kater
Ik vind hetgeen wat je wel kunt heel erg knap van jequote:Op zondag 14 juli 2013 10:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hierin. Op dit moment lijk ik hier de meeste last van te hebben. En wat zou de oplossing moeten zijn hiervoor? Geen idee.quote:Op zondag 14 juli 2013 09:46 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hierin de enige ben, maar extreem goede momenten geven mij een juist een enorm gevoel van kansloosheid aan. Wat stelt een goede dag met je vriendin, op het werk of stappen nou voor? Dan kom je thuis, voldaan, wordt je wakker voel ik me weer kut. Het is zo futile en zinloos. Althans, dat gevoel is altijd overheersend.
Ik kan best een leuke tijd hebben, en heb ook geleerd om daarvan te genieten, maar dan? Wat dan? Het is allemaal zo korte termijn happiness, beetje drugs zeg maar.
quote:Op zondag 14 juli 2013 09:46 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hierin de enige ben, maar extreem goede momenten geven mij een juist een enorm gevoel van kansloosheid aan. Wat stelt een goede dag met je vriendin, op het werk of stappen nou voor? Dan kom je thuis, voldaan, wordt je wakker voel ik me weer kut. Het is zo futile en zinloos. Althans, dat gevoel is altijd overheersend.
Ik kan best een leuke tijd hebben, en heb ook geleerd om daarvan te genieten, maar dan? Wat dan? Het is allemaal zo korte termijn happiness, beetje drugs zeg maar.
Dat heb ik ook. Ik vermoed dat dat een (chronische) depressie is.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:18 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hierin. Op dit moment lijk ik hier de meeste last van te hebben. En wat zou de oplossing moeten zijn hiervoor? Geen idee.
Vreugde vinden in jezelf; een lichtheid kweken in je bestaan. Maak je los van dat oordelen, maak je los van denken dat het anders of beter moet. Laat los dat tijdelijke pleziertjes plaatsmaken voor mindere momenten, laat los dat de kleine dingen in 't niet vallen bij het grote geheel. Laat los dat je gedachten de waarheid schetsen en laat los de angst dat je controle verliest over een situatie. Laat zelfs los dat je moet loslaten.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:18 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hierin. Op dit moment lijk ik hier de meeste last van te hebben. En wat zou de oplossing moeten zijn hiervoor? Geen idee.
quote:Op zondag 14 juli 2013 09:46 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat nou als je vindt dat de situatie waar je inzit geen prettige situatie is?quote:Op zondag 14 juli 2013 16:07 schreef Gray het volgende:
[..]
Vreugde vinden in jezelf; een lichtheid kweken in je bestaan. Maak je los van dat oordelen, maak je los van denken dat het anders of beter moet. Laat los dat tijdelijke pleziertjes plaatsmaken voor mindere momenten, laat los dat de kleine dingen in 't niet vallen bij het grote geheel. Laat los dat je gedachten de waarheid schetsen en laat los de angst dat je controle verliest over een situatie. Laat zelfs los dat je moet loslaten.
Wil wat je krijgt, dan krijg je wat je wil. (niet mijn spreuk, maar geen zin de bron te googlen nu)
Alles blijft gelijk, maar niets zal ooit nog hetzelfde lijken.
Als je er iets aan kan doen, doe er dan iets aan.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:55 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Wat nou als je vindt dat de situatie waar je inzit geen prettige situatie is?
Hoe strookt dat met je vorige post?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:19 schreef Gray het volgende:
[..]
Als je er iets aan kan doen, doe er dan iets aan.
Kan je er niets aan doen, doe dan niets.
Hoe dan ook: maak je geen zorgen.
Je moet het toch eerst bedenken voordat je het gaat doen?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:43 schreef Gray het volgende:
[..]
Loslaten van denken dat het anders of beter moet.
Doe, of doe niet.
Sure, maar blijf er niet in hangen.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:14 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je moet het toch eerst bedenken voordat je het gaat doen?
Ah, dan is het duidelijk. Daar zei je eerst niks overquote:
Denk je dat je dat hebt?quote:Op zondag 14 juli 2013 14:08 schreef summer2bird het volgende:
Ben weer terug van vakantie.
Toch mij maar eens bij de huisarts laten prikken op diabetes.
Als dat woord je beter ligt, dan zeg ik: go for it!quote:Op zondag 14 juli 2013 18:51 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ah, dan is het duidelijk. Daar zei je eerst niks over
Maar dan is "loslaten" misschien een verkeerde term. Ik zou dan eerder denken aan "doorgaan" ofzo. Wat vind je daarvan?
Alleen denken als het bijdraagt aan verbetering inderdaad.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:51 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ah, dan is het duidelijk. Daar zei je eerst niks over
Maar dan is "loslaten" misschien een verkeerde term. Ik zou dan eerder denken aan "doorgaan" ofzo. Wat vind je daarvan?
Jijzelf, jouw ervaringen uit het verleden, je stemming op dat moment en nog eventuele andere zaken, onder andere.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:11 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het maar maf
Wat bepaald nou eigenlijk je mening over iets... ?
Bepalen? Hm... ik zou zeggen dat het je zienswijze illustreert. Maar of het strookt met de realiteit is nog maar de vraag. Zo niet, verander dan maar meteen van mening, want de realiteit verandert niet zo snel!quote:Op zondag 14 juli 2013 21:11 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het maar maf
Wat bepaald nou eigenlijk je mening over iets... ?
Ja maar vaak ehm.. Weet je dat iets niet strookt met de realiteit, maar is dat gegeven alleen niet voldoende om je mening te veranderen.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:21 schreef Gray het volgende:
[..]
Bepalen? Hm... ik zou zeggen dat het je zienswijze illustreert. Maar of het strookt met de realiteit is nog maar de vraag. Zo niet, verander dan maar meteen van mening, want de realiteit verandert niet zo snel!
En dan word je depressief.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja maar vaak ehm.. Weet je dat iets niet strookt met de realiteit, maar is dat gegeven alleen niet voldoende om je mening te veranderen.
Realiteit, hè?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jaja beetje je spelfout verbeteren!
GOtcha!
Maar het is gewoon bepaalde subjectiviteit die ik graag anders zou willen hebben.. Ik weet dat het niet de waarheid is hoe ik mij voel over bepaalde dingen maar dat dat allemaal in het koppie zit, maar ik kan het allemaal geen waarde geven...? Heb daar moeite mee denk.quote:
Als je gevoel niet klopt, leg het dan naast je neer.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar het is gewoon bepaalde subjectiviteit die ik graag anders zou willen hebben.. Ik weet dat het niet de waarheid is hoe ik mij voel over bepaalde dingen maar dat dat allemaal in het koppie zit, maar ik kan het allemaal geen waarde geven...? Heb daar moeite mee denk.
Niks?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:39 schreef Gray het volgende:
[..]
Als je gevoel niet klopt, leg het dan naast je neer.
Als je denken niet klopt, leg het dan naast je neer.
Kijk dan naar wat overblijft.
Fijn dat je er weer bent, ik maakte me wat zorgen na je laatste berichtquote:Op zondag 14 juli 2013 21:46 schreef FAUSTI het volgende:
Wat een bak ellende weer![]()
Wilde even hoi zeggen![]()
En over 10 minuten ben ik weer aan het werk
quote:Op zondag 14 juli 2013 21:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Fijn dat je er weer bent, ik maakte me wat zorgen na je laatste bericht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |