abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 juli 2013 @ 07:46:50 #51
407060 Bumskie
Bummerdebumbumskie!
pi_128926995
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 04:38 schreef Cue_ het volgende:
Ik eig ook wel weer. Goedgepraatet een vriendin van me, toen kort wezen dansen en nu beetje aan t zoenen met iemand uit groningen. Och t levn kan slechter.
Doe je goed ;) Maar niet fokken en zoenen tegelijkertijd hoor, alles 1 voor 1.

Weekenden; als ik niet moet werken zijn dat ook hier de dagen dat ik me nog slechter voel dan de andere dagen. Tenzij ik een afspraak heb of als we iets gaan doen. Het is inderdaad ergens het idee weekend = leuk, weekend = afspreken etc. Ik kan ook niet zo goed thuis ziten en wanneer dit dus gebeurd en vooral in het weekend.. extra belading.

Afgelopen 4 weekenden gingen goed, maar dat komt omdat ik moest werken ;)
Nu ben ik ma tm woe vrij, zie nu al op tegen deze dagen. 3 hele dagen alleen thuis en niks meer om handen gezien ik morgen me examen heb en erna voorlopig (als ik slaag voor altijd) leer vrij ben.

Woensdag is me vent vrij, eens kijken of ik een uitje kan plannen.
Gisteravond even naar verjaardag geweest, 2 uurtjes en ik was gesloopt. Wel goed gesprek gehad met een vriendin van een vriendin die al 2jaar is afgekeurd door haar depressie en nog paar dingen.
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag!
  zondag 14 juli 2013 @ 07:47:44 #52
407060 Bumskie
Bummerdebumbumskie!
pi_128926997
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 07:46 schreef Purplesparks het volgende:
Binnen 3 dagen het al 2 keer weten af te leggen tegen een computervirus. Daarmee is mn record verliezen in totaal ooit inmiddels alweer aanbeland op,,, eh 2. Niet m'n beste week op computergebied voor de rest wat moe maar niet werkelijk slecht ofzo.
op computer gezeur na ben je dus goed bezig ^O^
  zondag 14 juli 2013 @ 07:49:07 #53
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128927000
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 07:47 schreef Bumskie het volgende:

[..]

op computer gezeur na ben je dus goed bezig ^O^
Vanuit mijn oogpunt wel ja. :)
Touching from a distance ~
  zondag 14 juli 2013 @ 07:51:17 #54
407060 Bumskie
Bummerdebumbumskie!
pi_128927005
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 07:49 schreef Purplesparks het volgende:

[..]

Vanuit mijn oogpunt wel ja. :)
Alle kleine stapjes en oplevingen en goede dagen doen hoop geven voor de toekomst :*
  zondag 14 juli 2013 @ 07:55:32 #55
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128927016
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 07:51 schreef Bumskie het volgende:

[..]

Alle kleine stapjes en oplevingen en goede dagen doen hoop geven voor de toekomst :*
Dat was inderdaad (is) een belangrijke stap, m'n eerste voorwaarts sinds een aantal jaar.
  zondag 14 juli 2013 @ 09:05:02 #56
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128927251
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 00:06 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Maar heb je dan geen spijt? Een dag, week of meer in je leven wezen vergooien?
Als ik niet ga stappen is mijn leven vergooid? Ik vermaak me thuis prima. Ik hoef gewoon niet elke dag/avond op stap of weg en mensen te zien.
Vorig jaar in de zomer ging ik elk weekend 2x op stap, dat vond ik pas tijd verdoen. Hele weekend een kater :')
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_128927548
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 07:51 schreef Bumskie het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik hierin de enige ben, maar extreem goede momenten geven mij een juist een enorm gevoel van kansloosheid aan. Wat stelt een goede dag met je vriendin, op het werk of stappen nou voor? Dan kom je thuis, voldaan, wordt je wakker voel ik me weer kut. Het is zo futile en zinloos. Althans, dat gevoel is altijd overheersend.

Ik kan best een leuke tijd hebben, en heb ook geleerd om daarvan te genieten, maar dan? Wat dan? Het is allemaal zo korte termijn happiness, beetje drugs zeg maar.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128927554
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 09:05 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Als ik niet ga stappen is mijn leven vergooid? Ik vermaak me thuis prima. Ik hoef gewoon niet elke dag/avond op stap of weg en mensen te zien.
Vorig jaar in de zomer ging ik elk weekend 2x op stap, dat vond ik pas tijd verdoen. Hele weekend een kater :')
Eens en snap dat ook wel weer :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_128927570
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 02:24 schreef Purplesparks het volgende:
Vermaak me nog steeds best.
Met wat eigenlijk?
  zondag 14 juli 2013 @ 09:50:16 #60
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128927594
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 09:48 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Met wat eigenlijk?
Niks bijzonders. zocht wat op joutuib maar nog niet gevonden. Vrij traag bezig.
pi_128927649
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 09:50 schreef Purplesparks het volgende:

[..]

Niks bijzonders. zocht wat op joutuib maar nog niet gevonden. Vrij traag bezig.
Maar wat zijn dingen die je dan echt op de been houden door de dag heen?

Bij mij is het bijv. een douche nemen, de beurs checken, even een babbel met dinnetje en een vriend. En iets wat mijn hoofd scherp blijft houden, zoals een spel of een boek ofzo.

Dingen die me enorm tegenstaan is shoppen, winkelen, supermarkt, dat zijn echt instant depri momenten :D.
  zondag 14 juli 2013 @ 10:06:52 #62
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128927740
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 09:55 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Maar wat zijn dingen die je dan echt op de been houden door de dag heen?

Bij mij is het bijv. een douche nemen, de beurs checken, even een babbel met dinnetje en een vriend. En iets wat mijn hoofd scherp blijft houden, zoals een spel of een boek ofzo.

Dingen die me enorm tegenstaan is shoppen, winkelen, supermarkt, dat zijn echt instant depri momenten :D.
Eerlijk gezegd, voornalijk gewoon wat thuis rond hangen. Achter de laptop, soms wat phpen of wat actief bezig op fok. Nu weer meer bepaalde discussie's volgen op youtube voornamelijk. Tot gister aan toe zag ik dat als aanneembaar aan. enige hoop dat ik toch van die angsten naja niet kan afkomen maar kan behandelen laten binnen een realistische tijd. En waarschijnlijk zal ik zelf een juiste behandeling moeten bedenken. Als die er is vind ik hem wel. mn psychs niet, snappen te weinig ervan en willen zich liefste aan wat standaard regeltjes binnen een boekje houden zodat ze niet zelf verantwoordelijk gehouden kunnen worden. Niet echt goed hulp verchaffen maar okee. :)
pi_128928019
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 10:06 schreef Purplesparks het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd, voornalijk gewoon wat thuis rond hangen. Achter de laptop, soms wat phpen of wat actief bezig op fok. Nu weer meer bepaalde discussie's volgen op youtube voornamelijk. Tot gister aan toe zag ik dat als aanneembaar aan. enige hoop dat ik toch van die angsten naja niet kan afkomen maar kan behandelen laten binnen een realistische tijd. En waarschijnlijk zal ik zelf een juiste behandeling moeten bedenken. Als die er is vind ik hem wel. mn psychs niet, snappen te weinig ervan en willen zich liefste aan wat standaard regeltjes binnen een boekje houden zodat ze niet zelf verantwoordelijk gehouden kunnen worden. Niet echt goed hulp verchaffen maar okee. :)
Ik word echt knetter gek van een beetje thuis rondhangen. Instant depressie :). Ik herken overigens wel het soms discussies volgen op internet, dat je zo even een uurtje of wat een topic volgt ergens, en dan moe bent en gaat slapen. Maar wat voor zin heeft het? Het voelt zo doelloos aan.
pi_128928029
Ik vermaak me altijd door de hele dag Bach te luisteren. De enige gezonde verslaving die ik heb.
  zondag 14 juli 2013 @ 10:45:33 #65
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128928210
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 10:31 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik word echt knetter gek van een beetje thuis rondhangen. Instant depressie :). Ik herken overigens wel het soms discussies volgen op internet, dat je zo even een uurtje of wat een topic volgt ergens, en dan moe bent en gaat slapen. Maar wat voor zin heeft het? Het voelt zo doelloos aan.
Och ik had als idee als ik zo de rest van het leven apathisch naar het einde verder leef maar met een stabiliteit van tenminste lichte happiness en verder behoorlijk emotieloos, wat soms op te leuken is met wat verdovende middelen. Maar okee, nu weer een doel die niet onrealistisch lijkt te kunnen halen. Ik zag/zie mezelf niet als depressief. Alhoewel als ik uit mn angsten breek nog een hele bult in te halen heb wat ik niet fatsoenlijk verwerkt heb maar bewust onderdrukte. Maar komt nog wel :)
  zondag 14 juli 2013 @ 10:51:49 #66
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128928297
quote:

[..]

Vindt een bepaalde aantal mensen momenteel wel interessant te volgen op youtube. En proberen een begrip te kunnen bevatten zoals dat iets uit niets kan ontstaan. Maar okee, geen plannen verder voor aankomende tijd? bedoel ik zodat je niet echt gek wordt. :P
  zondag 14 juli 2013 @ 11:33:04 #67
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128928913
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 07:46 schreef Bumskie het volgende:

Doe je goed ;) Maar niet fokken en zoenen tegelijkertijd hoor, alles 1 voor 1..
Haha.. ze hebben de wc uitgevonden om te fokken :P
pi_128929723
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 09:05 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Same here. :Y

Het is dat ik de deur uit moet voor werk (en boodschappen, al zou dat niet eens meer hoeven tegenwoordig :P), maar anders kwam ik de deur nooit meer uit. :D
pi_128933299
Ben weer terug van vakantie.
:O
Toch mij maar eens bij de huisarts laten prikken op diabetes.
Twiddel
  zondag 14 juli 2013 @ 14:39:38 #70
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128934455
quote:

[..]

Ik vind hetgeen wat je wel kunt heel erg knap van je :)
Zo de wereld rondreizen zou ik eigenlijk ook wel willen kunnen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 14 juli 2013 @ 15:18:50 #71
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_128935613
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 09:46 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik hierin de enige ben, maar extreem goede momenten geven mij een juist een enorm gevoel van kansloosheid aan. Wat stelt een goede dag met je vriendin, op het werk of stappen nou voor? Dan kom je thuis, voldaan, wordt je wakker voel ik me weer kut. Het is zo futile en zinloos. Althans, dat gevoel is altijd overheersend.

Ik kan best een leuke tijd hebben, en heb ook geleerd om daarvan te genieten, maar dan? Wat dan? Het is allemaal zo korte termijn happiness, beetje drugs zeg maar.
Je bent niet de enige hierin. Op dit moment lijk ik hier de meeste last van te hebben. En wat zou de oplossing moeten zijn hiervoor? Geen idee.
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
  zondag 14 juli 2013 @ 15:59:50 #72
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128937405
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 15:18 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Je bent niet de enige hierin. Op dit moment lijk ik hier de meeste last van te hebben. En wat zou de oplossing moeten zijn hiervoor? Geen idee.
Dat heb ik ook. Ik vermoed dat dat een (chronische) depressie is.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_128937753
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 15:18 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Vreugde vinden in jezelf; een lichtheid kweken in je bestaan. Maak je los van dat oordelen, maak je los van denken dat het anders of beter moet. Laat los dat tijdelijke pleziertjes plaatsmaken voor mindere momenten, laat los dat de kleine dingen in 't niet vallen bij het grote geheel. Laat los dat je gedachten de waarheid schetsen en laat los de angst dat je controle verliest over een situatie. Laat zelfs los dat je moet loslaten.

Wil wat je krijgt, dan krijg je wat je wil. (niet mijn spreuk, maar geen zin de bron te googlen nu) O-)

Alles blijft gelijk, maar niets zal ooit nog hetzelfde lijken. ;)
pi_128939321
quote:

[..]

zondag 14 juli 2013 @ 16:55:46 #76
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128939974
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 16:07 schreef Gray het volgende:

[..]

Vreugde vinden in jezelf; een lichtheid kweken in je bestaan. Maak je los van dat oordelen, maak je los van denken dat het anders of beter moet. Laat los dat tijdelijke pleziertjes plaatsmaken voor mindere momenten, laat los dat de kleine dingen in 't niet vallen bij het grote geheel. Laat los dat je gedachten de waarheid schetsen en laat los de angst dat je controle verliest over een situatie. Laat zelfs los dat je moet loslaten.

Wil wat je krijgt, dan krijg je wat je wil. (niet mijn spreuk, maar geen zin de bron te googlen nu) O-)

Alles blijft gelijk, maar niets zal ooit nog hetzelfde lijken. ;)
Wat nou als je vindt dat de situatie waar je inzit geen prettige situatie is?
pi_128941008
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 16:55 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Wat nou als je vindt dat de situatie waar je inzit geen prettige situatie is?
Als je er iets aan kan doen, doe er dan iets aan.
Kan je er niets aan doen, doe dan niets.

Hoe dan ook: maak je geen zorgen. ;)
  zondag 14 juli 2013 @ 17:29:09 #78
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128941266
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 17:19 schreef Gray het volgende:

[..]

Als je er iets aan kan doen, doe er dan iets aan.
Kan je er niets aan doen, doe dan niets.

Hoe dan ook: maak je geen zorgen. ;)
Hoe strookt dat met je vorige post?
pi_128941662
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 17:29 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Hoe strookt dat met je vorige post?
Loslaten van denken dat het anders of beter moet. ;)

Doe, of doe niet.
  zondag 14 juli 2013 @ 18:14:27 #80
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128942435
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 17:43 schreef Gray het volgende:

[..]

Loslaten van denken dat het anders of beter moet. ;)

Doe, of doe niet.
Je moet het toch eerst bedenken voordat je het gaat doen?
pi_128942570
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 18:14 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Je moet het toch eerst bedenken voordat je het gaat doen?
Sure, maar blijf er niet in hangen.
  zondag 14 juli 2013 @ 18:51:02 #82
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128943579
quote:
12s.gif Op zondag 14 juli 2013 18:18 schreef Gray het volgende:

[..]

Sure, maar blijf er niet in hangen.
Ah, dan is het duidelijk. Daar zei je eerst niks over :)
Maar dan is "loslaten" misschien een verkeerde term. Ik zou dan eerder denken aan "doorgaan" ofzo. Wat vind je daarvan?
pi_128945852
quote:
99s.gif Op zondag 14 juli 2013 14:08 schreef summer2bird het volgende:
Ben weer terug van vakantie.
:O
Toch mij maar eens bij de huisarts laten prikken op diabetes.
Denk je dat je dat hebt? :o
pi_128947671
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 18:51 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Maar dan is "loslaten" misschien een verkeerde term. Ik zou dan eerder denken aan "doorgaan" ofzo. Wat vind je daarvan?
Als dat woord je beter ligt, dan zeg ik: go for it! ^O^ :Y

Let wel op dat je dit niet opvat als onverschilligheid, want daarmee maak je jezelf ongevoelig wat weer een heel andere set problemen met zich meebrengt. Kies de middenweg, voorkom extremen. :)

In jouw bewoording: zie, sta erbij stil, en loop door. ;)
pi_128947697
Gray O+ Schatje van me.
Rustig aan.
  zondag 14 juli 2013 @ 21:05:27 #86
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128948664
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 18:51 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Alleen denken als het bijdraagt aan verbetering inderdaad.
Loslaten is een wat abstracte term inderdaad. Ik vind doorgaan een goede mits het niet betekent dat je al je gevoel negeert of onderdrukt
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_128948930
Ik vind het maar maf :o
Wat bepaald nou eigenlijk je mening over iets... ?
Rustig aan.
pi_128949227
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 21:11 schreef kingtoppie het volgende:
Jijzelf, jouw ervaringen uit het verleden, je stemming op dat moment en nog eventuele andere zaken, onder andere.
pi_128949395
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 21:11 schreef kingtoppie het volgende:
Bepalen? Hm... ik zou zeggen dat het je zienswijze illustreert. Maar of het strookt met de realiteit is nog maar de vraag. Zo niet, verander dan maar meteen van mening, want de realiteit verandert niet zo snel! ;)
pi_128949697
quote:
7s.gif Op zondag 14 juli 2013 21:21 schreef Gray het volgende:

[..]

Bepalen? Hm... ik zou zeggen dat het je zienswijze illustreert. Maar of het strookt met de realiteit is nog maar de vraag. Zo niet, verander dan maar meteen van mening, want de realiteit verandert niet zo snel! ;)
Ja maar vaak ehm.. Weet je dat iets niet strookt met de realiteit, maar is dat gegeven alleen niet voldoende om je mening te veranderen.
Rustig aan.
pi_128950072
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 21:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja maar vaak ehm.. Weet je dat iets niet strookt met de realiteit, maar is dat gegeven alleen niet voldoende om je mening te veranderen.
En dan word je depressief. :P
pi_128950100
quote:
10s.gif Op zondag 14 juli 2013 21:34 schreef Gray het volgende:

[..]

Jaja beetje je spelfout verbeteren!

GOtcha!
Rustig aan.
pi_128950130
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 21:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jaja beetje je spelfout verbeteren!

GOtcha!
Realiteit, hè? :D
pi_128950191
quote:
10s.gif Op zondag 14 juli 2013 21:34 schreef Gray het volgende:

[..]

Maar het is gewoon bepaalde subjectiviteit die ik graag anders zou willen hebben.. Ik weet dat het niet de waarheid is hoe ik mij voel over bepaalde dingen maar dat dat allemaal in het koppie zit, maar ik kan het allemaal geen waarde geven...? Heb daar moeite mee denk.
Rustig aan.
pi_128950342
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 21:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar het is gewoon bepaalde subjectiviteit die ik graag anders zou willen hebben.. Ik weet dat het niet de waarheid is hoe ik mij voel over bepaalde dingen maar dat dat allemaal in het koppie zit, maar ik kan het allemaal geen waarde geven...? Heb daar moeite mee denk.
Als je gevoel niet klopt, leg het dan naast je neer.
Als je denken niet klopt, leg het dan naast je neer.
Kijk dan naar wat overblijft.
pi_128950775
Wat een bak ellende weer :r

Wilde even hoi zeggen :W

En over 10 minuten ben ik weer aan het werk :')
pi_128950900
quote:
7s.gif Op zondag 14 juli 2013 21:39 schreef Gray het volgende:

[..]

Als je gevoel niet klopt, leg het dan naast je neer.
Als je denken niet klopt, leg het dan naast je neer.
Kijk dan naar wat overblijft.
Niks? :P
Rustig aan.
  zondag 14 juli 2013 @ 21:49:52 #98
103397 minthy
Lief-ish
pi_128950968
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 21:46 schreef FAUSTI het volgende:
Wat een bak ellende weer :r

Wilde even hoi zeggen :W

En over 10 minuten ben ik weer aan het werk :')
Fijn dat je er weer bent, ik maakte me wat zorgen na je laatste bericht ;)
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_128950998
quote:
14s.gif Op zondag 14 juli 2013 21:49 schreef minthy het volgende:

[..]

Fijn dat je er weer bent, ik maakte me wat zorgen na je laatste bericht ;)
_O-
Het contrast, ik hou ervan. O+
Rustig aan.
  zondag 14 juli 2013 @ 21:51:27 #100
103397 minthy
Lief-ish
pi_128951049
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 21:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

_O-
Het contrast, ik hou ervan. O+