abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128920648
Misschien ook maar eens melden. Huisarts heeft gezegd dat ik vrijwel zeker een depressie heb. Ben doorverwezen naar de lokale GGZ, HA zei dat ze me een brief zouden sturen als oproep. Zal vermoedelijk op mijn officiële adres worden geleverd in plaats van mijn postadres en met een huisgenoot die bijna nooit thuis is en geen toegang tot het postvak zit ik maar wat af te wachten }:|
Live for now, forget forever
pi_128922122
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 14 juli 2013 @ 00:06:20 #28
103397 minthy
Lief-ish
pi_128922168
Ik blijf het vaag vinden dat de weekenden kut zijn en het doordeweeks wel aardig gaat. Geen idee waarom eigenlijk, ik kan de vinger er nog niet achter krijgen.

Zo labiel als de neten, jank de hele bende bij elkaar en heb idiote gedachten in de trant van "als ik er tussenuit piep is er op dit moment niemand die me mist". Eng, dat heb ik nooit zo gehad. Het wakkert ook weer angsten aan :')
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_128922182
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:38 schreef Murmeli het volgende:
Ach een keer een dag niks hoeven is wel fijn. En het idee dat je op zaterdag iets te doen moet hebben heb ik al losgelaten een paar jaar geleden. Maar ik snap je wel hoor cue, zeker als je zo'n dag vaker heb,
Maar heb je dan geen spijt? Een dag, week of meer in je leven wezen vergooien?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  zondag 14 juli 2013 @ 00:07:32 #30
103397 minthy
Lief-ish
pi_128922208
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 23:19 schreef Vogeltje88 het volgende:
Misschien ook maar eens melden. Huisarts heeft gezegd dat ik vrijwel zeker een depressie heb. Ben doorverwezen naar de lokale GGZ, HA zei dat ze me een brief zouden sturen als oproep. Zal vermoedelijk op mijn officiële adres worden geleverd in plaats van mijn postadres en met een huisgenoot die bijna nooit thuis is en geen toegang tot het postvak zit ik maar wat af te wachten }:|
Welkom! ;)

quote:
*;
Tante minthy!! O+
  zondag 14 juli 2013 @ 00:09:36 #31
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128922280
quote:
Hoort daar geen extra poppetje bij te staan?
quote:
13s.gif Op zondag 14 juli 2013 00:06 schreef minthy het volgende:
Ik blijf het vaag vinden dat de weekenden kut zijn en het doordeweeks wel aardig gaat. Geen idee waarom eigenlijk, ik kan de vinger er nog niet achter krijgen.

Zo labiel als de neten, jank de hele bende bij elkaar en heb idiote gedachten in de trant van "als ik er tussenuit piep is er op dit moment niemand die me mist". Eng, dat heb ik nooit zo gehad. Het wakkert ook weer angsten aan :')
Welcome to my world.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_128922355
quote:

Maandag t/m vrijdag heeft ritme, zat/zon is gezelligheid troef met vrienden en komt het besef van die rare kronkel in ons hoofd naar boven. Tijdens het werk is dat veel minder. Ik heb overigens exact dezelfde gevoelens :) Exact dezelfde.

En dat terwijl vriendin op dit moment in NL is (ze slaapt atm) en woensdag weer weggaat. We reizen NL een beetje door.
pi_128922389
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 00:09 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Hoort daar geen extra poppetje bij te staan?
No idea, het was een summary van hoe ik me nu voelde, kut :) :P. Hoge nood van stekker er uit willen trekken.
pi_128922413
Maarja, heb over 5 dagen nog een pilske staan met een fokker dus die knop moeten we nog even van afblijven :)
  zondag 14 juli 2013 @ 00:14:49 #35
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128922463
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 00:12 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

No idea, het was een summary van hoe ik me nu voelde, kut :) :P. Hoge nood van stekker er uit willen trekken.
Oh ok. Ik dacht van: hij heeft een vriendin, dus volgens mij horen daar twee poppetjes te staan :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 14 juli 2013 @ 00:20:45 #36
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128922647
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 00:06 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Maar heb je dan geen spijt? Een dag, week of meer in je leven wezen vergooien?
Wat is een week of zelfs een jaar op een heel leven?
  zondag 14 juli 2013 @ 00:21:00 #37
103397 minthy
Lief-ish
pi_128922655
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 00:09 schreef Comp_Lex het volgende:

Welcome to my world.
Trakteer eens op koffie dan! ;)

quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 00:12 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Maandag t/m vrijdag heeft ritme, zat/zon is gezelligheid troef met vrienden en komt het besef van die rare kronkel in ons hoofd naar boven. Tijdens het werk is dat veel minder. Ik heb overigens exact dezelfde gevoelens :) Exact dezelfde.

En dat terwijl vriendin op dit moment in NL is (ze slaapt atm) en woensdag weer weggaat. We reizen NL een beetje door.
Zou kunnen maar alle dagen zijn zo'n beetje hetzelfde ritme hier. Dat gezellige van anderen zie ik wel. Ik gun het iedereen ook en kan lachen om de verhalen die ik lees maar damn wat zou ik graag weer in staat willen zijn om daaraan mee te doen. Niks zo erg als stikjaloers een beetje wegkwijnen. Vooral dat jaloers-zijn vind ik om te kotsen, ik snap mezelf niet meer ook...

Hebben jullie het leuk op het moment? :P
Tante minthy!! O+
pi_128922679
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 00:14 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Oh ok. Ik dacht van: hij heeft een vriendin, dus volgens mij horen daar twee poppetjes te staan :)
Het gaat echt nog wel goed met je komen Lex. Series. Ik zie dat je probeert hulp te zoeken, ook al voel je je alleen, kut zielig en in de steek gelaten. Echt, ik weet niet what the fuck it is, maar heb zielsveel vertrouwen dat jij over een aantal jaar hier gewoon post met een vriendin en tof werk etc. :) Ik meen dat echt.
pi_128922720
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 00:20 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Wat is een week of zelfs een jaar op een heel leven?
Dat hangt er vanaf wanneer we de stekker er uit gaan halen :). Ik ga de 70 of 80 niet halen. Ook geen trek in :) Ik snap je punt wel hoor. Maar ik leef met de dag, maw, morgen kan het einde zijn, dus een dag niks doen voelt dan aan als een enorm verlies.
pi_128922749
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 00:21 schreef minthy het volgende:

[..]

Zou kunnen maar alle dagen zijn zo'n beetje hetzelfde ritme hier. Dat gezellige van anderen zie ik wel. Ik gun het iedereen ook en kan lachen om de verhalen die ik lees maar damn wat zou ik graag weer in staat willen zijn om daaraan mee te doen. Niks zo erg als stikjaloers een beetje wegkwijnen. Vooral dat jaloers-zijn vind ik om te kotsen, ik snap mezelf niet meer ook...

Misschien het idee/de druk van gezelligheid in het weekend 'moet' terwijl je hoofd er helemaal niet naar staat?
Live for now, forget forever
pi_128922875
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 00:21 schreef minthy het volgende:

Gewoon lekker gek doen. Nachtje op een boot hotel in Amsterdam geslapen, straks nog naar Scheveningen hotel toe, Dolfinarium geweest. Veel kletsen over het leven, filosoferen. Afgelopen nacht door Zwolle wees banjeren bijv.

Wat heeft het leven zin, waarom zijn we hier, dat soort nonsens. Het voelt heel erg dubbel. Ik bedoel, afgelopen nacht zaten we in Rijswijk of all places :').

Leuk is niet het goede woord. Het heeft erg mijn interesse. Het is geinig. Veel van die momenten in mijn kop, s_e, waar de fuck ben je nu weer mee bezig :'). Gisteravond op het strand bijv. ook nog een enorm emotioneel moment gehad :').
  zondag 14 juli 2013 @ 00:36:55 #42
103397 minthy
Lief-ish
pi_128923179
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 00:23 schreef Vogeltje88 het volgende:

[..]

Misschien het idee/de druk van gezelligheid in het weekend 'moet' terwijl je hoofd er helemaal niet naar staat?
Ik weet het oprecht niet, wat ik weer ontzettend dom vind want ik krijg zo vaak hulpvragen van dezelfde strekking. Altijd heb ik antwoorden paraat maar voor mezelf niet.
Tante minthy!! O+
  zondag 14 juli 2013 @ 00:37:29 #43
103397 minthy
Lief-ish
pi_128923198
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 00:27 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Gewoon lekker gek doen. Nachtje op een boot hotel in Amsterdam geslapen, straks nog naar Scheveningen hotel toe, Dolfinarium geweest. Veel kletsen over het leven, filosoferen. Afgelopen nacht door Zwolle wees banjeren bijv.

Wat heeft het leven zin, waarom zijn we hier, dat soort nonsens. Het voelt heel erg dubbel. Ik bedoel, afgelopen nacht zaten we in Rijswijk of all places :').

Leuk is niet het goede woord. Het heeft erg mijn interesse. Het is geinig. Veel van die momenten in mijn kop, s_e, waar de fuck ben je nu weer mee bezig :'). Gisteravond op het strand bijv. ook nog een enorm emotioneel moment gehad :').
Zo te lezen doet het je in ieder geval goed, jong!
Tante minthy!! O+
  zondag 14 juli 2013 @ 00:37:30 #44
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128923199
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 00:36 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik weet het oprecht niet, wat ik weer ontzettend dom vind want ik krijg zo vaak hulpvragen van dezelfde strekking. Altijd heb ik antwoorden paraat maar voor mezelf niet.
Is meestal zo he
  zondag 14 juli 2013 @ 00:40:48 #45
103397 minthy
Lief-ish
pi_128923301
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 00:37 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Is meestal zo he
Nja, je zou denken dat je na zoveel werkjaren en een tweetal opleidingen voldoende ervaring en inzicht zou moeten hebben, ook in jezelf. Je moet smerig veel reflecteren en zelfkennis hebben maar da's aardig wankel :+
Tante minthy!! O+
pi_128923695
het lijkt erop dat ik momenteel extreem depressief ben, ben ook vooral heel boos over het rookverbod
  zondag 14 juli 2013 @ 02:01:19 #47
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128925237
quote:

Nouja bij mij is t t weekend dat ik geen plannen heb en dat t voor iedereen is dat ze t leuk hebben.
Dat iedereen waartegen je zegt dat je zaterdags de hele dag in je bed hebt liggen ronken dat ze t zonde van de dag vinden. en stiekem ik dat ook vind maarja, niets beters te doen dus boeit t minder. Maar ik voel me er wel kut door.
Doordeweeks is werken en dus gewoon ritme en is t niet vreemd als je voor de rest noets doet em geen leven hebt.

Kroeg was leuk maar langxaamaan wordt t minder.
  zondag 14 juli 2013 @ 02:24:22 #48
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128925592
Vermaak me nog steeds best.
Touching from a distance ~
  zondag 14 juli 2013 @ 04:38:55 #49
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128926680
Ik eig ook wel weer. Goedgepraatet een vriendin van me, toen kort wezen dansen en nu beetje aan t zoenen met iemand uit groningen. Och t levn kan slechter.
  zondag 14 juli 2013 @ 07:46:45 #50
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128926994
Binnen 3 dagen het al 2 keer weten af te leggen tegen een computervirus. Daarmee is mn record verliezen in totaal ooit inmiddels alweer aanbeland op,,, eh 2. Niet m'n beste week op computergebied voor de rest wat moe maar niet werkelijk slecht ofzo.
Touching from a distance ~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')