Ja die krijg je na de KERMIS mahahahahquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:19 schreef -supergirl- het volgende:
wat is gnagnagna
klinkt als een ingewikkelde soa
DOE EENS NIET?!?!?!?!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:19 schreef -supergirl- het volgende:
wat is gnagnagna
klinkt als een ingewikkelde soa
Mijn nichtje weet nog niet wat ep is en mijn pa weet niet wat een app is.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:18 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik werd laatst geapped op what's blok.
van voetmassages? coolquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:19 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ja die krijg je na de KERMIS mahahahah
PLECTRUM? WASDA BRADDIIIIIquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
DOE EENS NIET?!?!?!?!
Ik slikte bijna m`n plectrum in van die post
Hou je bek johquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
Moet je maar oplettender zijn, gnagnagna.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:21 schreef titta1992 het volgende:
Hallo maak lekker je eigen topic ipv de mijne te stelen
Zolang ze samen weten wie Aad is is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Mijn nichtje weet nog niet wat ep is en mijn pa weet niet wat een app is.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:21 schreef titta1992 het volgende:
Is dat niet oké dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:23 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Doe ff gezond, letterlijk en figuurlijk.
Wat een arrogantie, anderen zijn blij als ze ooit eens een topic aanmaken die dan een slotje krijgt omdat er 300 keer is gepost en jij bent not amused als je topic 4 delen heeft...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:21 schreef titta1992 het volgende:
Je had de tekst sowieso wel even mogen quoten en mogen schrijven van wiens hand hij afkomstig is.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:22 schreef spierbal het volgende:
[..]
Moet je maar oplettender zijn, gnagnagna.
Chago
Die is superdik ja!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:23 schreef spierbal het volgende:
Even zonder dollen, had laatst ook een meid geblokkeerd op whatsapp.
[ afbeelding ]
Ze was lelijk swa
Idd, mager 6'jequote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:23 schreef spierbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ze was lelijk swa
VMBOquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:23 schreef spierbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ze was lelijk swa
Die heeft bij het vegen iets te hoog doorgeveegd, is wat blijven zittenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:24 schreef spierbal het volgende:
Ik ging voor dr zus namelijk
[ afbeelding ]
klopt maar geef het dan andere titel en inhoudquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:22 schreef spierbal het volgende:
Oow titta voordat je denkt: Ik heb een succesvol topic. Dit is gewoon een verplaatse nachtbagger
Jippiequote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:26 schreef spierbal het volgende:
Nu gaat het topics over hele mooi kontjes
[ afbeelding ]
Kan haar knieën niet zien, dalijk zijn ze puntigquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:26 schreef spierbal het volgende:
Nu gaat het topics over hele mooi kontjes
[ afbeelding ]
Ik kan de aandacht niet aanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat een arrogantie, anderen zijn blij als ze ooit eens een topic aanmaken die dan een slotje krijgt omdat er 300 keer is gepost en jij bent not amused als je topic 4 delen heeft...
Dan doen we wel gespierde mannenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:27 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Kan haar knieën niet zien, dalijk zijn ze puntig
Nee sorry vertelquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:27 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Ik kan de aandacht niet aan![]()
Nee grapje spierbal weet wel wat ik bedoel
Dat zag ik al aankomen xDquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:27 schreef -supergirl- het volgende:
oke nu is het topic niet meer leuk voor de dames onder ons.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:27 schreef -supergirl- het volgende:
oke nu is het topic niet meer leuk voor de dames onder ons.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wow dit is echt 10/10 voor mij WOW
ONGELOOFLIJK
VOor mij ookquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wow dit is echt 10/10 voor mij WOW
ONGELOOFLIJK
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:27 schreef spierbal het volgende:
[..]
Dan doen we wel gespierde mannen
[ afbeelding ]
die foto is niet meer beschikbaarquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:19 schreef spierbal het volgende:
Heb je contact met een fokker via whatsapp. Blockt hij je nadat je foto stuur.
Oke duidelijk hij vind me lelijk.
maar dan niet eens durven reageren.
Klacht: geen contact meer.
* ik ben een meid
Dit was een van de foto's
[ afbeelding ]
Geen gezicht, die Arniequote:
Wel kutstuk?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Toevallig ben ik nog bezig met een kutstuk dat ik af moet schrijven. We gaan ons hier wel gedragen.
wie? pics?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:29 schreef IrCute het volgende:
Je hebt een mooi gezicht, maar je bent wel 15-20 kilo te zwaar. Afvallen en dan die fokker keihard uitlachen. Dat zal em leren.
Arniequote:
Je bent te goed voor deze wereld Frankquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Toevallig ben ik nog bezig met een kutstuk dat ik af moet schrijven. We gaan ons hier wel gedragen.
ik wil jou niet misse xxxquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:30 schreef -supergirl- het volgende:
oke mensies. ik ga even verhuizen naar boven me de laptop. dus even rustig aan hier. ik wil niks missen
Je hebt dus gewoon nachtdienst?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ja, dat meen ikquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:30 schreef spierbal het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik vind het ook best een knappe man.
Heb jij veel keus dan? Niet om te hatenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
niet mijn smaak zal ik maar zeggen!
Maar je zegt, geen gezicht... Bedoel je echt zijn gezicht of dat zijn spiermasse te overdreven is (in jouw ogen)?quote:
Beide.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:32 schreef spierbal het volgende:
[..]
Maar je zegt, geen gezicht... Bedoel je echt zijn gezicht of dat zijn spiermasse te overdreven is (in jouw ogen)?
Kutstuk? Komt goed uit, er is er net een gepost, dat kan toch geen toeval zijn? Doe er je voordeel mee!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat is dat voor ondergoed?quote:
quote:
Artikeltje dat volgende week af moet maar waar ik tot op heden geen inspiratie voor heb.quote:
Hehequote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:30 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Je bent te goed voor deze wereld Frank
Zal ik je helpen? Waar gaat het over?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Artikeltje dat volgende week af moet maar waar ik tot op heden geen inspiratie voor heb.
[..]
Hehe.
Geen smerigheid en een fijne nacht.
.
Dank, jij ook en succes met je stukjequote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hehe.
.
Wat voor werk doe jij eigenlijk als ik vragen man?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Artikeltje dat volgende week af moet maar waar ik tot op heden geen inspiratie voor heb.
[..]
Hehe.
.
Komt omdat jij er niet was dushiquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:34 schreef -supergirl- het volgende:
topic is verneukt. begint saai te worden
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:34 schreef -supergirl- het volgende:
topic is verneukt. begint saai te worden
Uit mijn zussenkamer:quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
WAAR HAAL JE DEZE SMATJES VANDAAN BRUUR
Die zit dan wel propvol jonge.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:35 schreef spierbal het volgende:
[..]
Uit mijn zussenkamer:
[ afbeelding ]
Van mijn moederquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:35 schreef spierbal het volgende:
[..]
Uit mijn zussenkamer:
[ afbeelding ]
ja maar het is niet meer te redden. zelfs niet door mijquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:35 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Komt omdat jij er niet was dushi
Lijkt me echt kut als je een zusje hebt wat een slet is. Weet je dat er elke week een andere kerel is die haar aan t ballen isquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:35 schreef spierbal het volgende:
[..]
Uit mijn zussenkamer:
[ afbeelding ]
daar moeten je benen lang genoeg voor zijnquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:36 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Vrouwen met hoge sokken.
Vrouwen met hoge regenboog sokken.![]()
Of kortere sokken kopen. Dan valt het ook niet op.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
daar moeten je benen lang genoeg voor zijn
Nèh, te dikke jetsers.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:37 schreef spierbal het volgende:
OOWJAA dit is echt mijn tiep
[ afbeelding ]
ja mijn ook vrindquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:37 schreef spierbal het volgende:
OOWJAA dit is echt mijn tiep
[ afbeelding ]
Heb je die niet dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Het staat inderdaad het mooiste bij lange en graag de iets wat vollere vrouwen benen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Alexandra Markina, maar hoe kwam jij daarop terecht?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:38 schreef spierbal het volgende:
Lichte krul, lekker lijfie mooie volle lippe heerlak dat soort wefies
Liever niet als ik eerlijk ben, ik ben nog al materialistischquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja mijn ook vrind
ik zou delen met je
[ afbeelding ]
OORDELEN OVER WAT PIKquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:40 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Laat me oordelen dan, je komt zo onzeker over
.quote:
als ik zelfs al moet lachen om dit soort opmerkingen.. dan is het echt bedtijdquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:42 schreef spierbal het volgende:
[..]
.
Jawel zij heeft een moedervlek, en die moedervlek is haar echte kleur. Dat blanke is maar schmink.
Maar dan alsnog is het een negerin dus je hebt gelijk.
Weltrustequote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
als ik zelfs al moet lachen om dit soort opmerkingen.. dan is het echt bedtijd
Trusten, ik ga ook zo maar eens pittenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
als ik zelfs al moet lachen om dit soort opmerkingen.. dan is het echt bedtijd
Alleen Anouk hoogendijk vind ik leuk om naar te kijken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:42 schreef Nober het volgende:
[..]
EK Vrouwenvoetbal, maandagavond weer WK Toplessmannen penaltyschieten bij Veronica.
wauw witte tanden. behalve die hoektand. 1tje vergeten bij het bleken?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:45 schreef Wiebeldak het volgende:
Puur natuur, daar houd ik van.
[ afbeelding ]
Die worden tenminste ook vaak mooi oud. Beter als al de geplamuurde meisjes waar na hun 40e weinig van overblijft.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:45 schreef Wiebeldak het volgende:
Puur natuur, daar houd ik van.
[ afbeelding ]
Dat denk ik niet. Is een op en top sportvrouw. Die bleken denk ik geen tandenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wauw witte tanden. behalve die hoektand. 1tje vergeten bij het bleken?
Sinds ze een haat topic opende op een user, en dat uitliep op SC?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:47 schreef Spatieloos het volgende:
4 delen![]()
Sinds wanneer ben jij zo'n succesvolle KLBer Titta?
Oh dus sinds vandaag okay.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:48 schreef Braddie het volgende:
Sind
[..]
Sinds ze een haat topic opende op een user, en dat uitliep op SC?
Vond ik ook sjek du piroaatt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:49 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ok ik val hier bijna in slaap, fijne nacht nog jongens en meisjes, 't was gezellig
Haattopic?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:48 schreef Braddie het volgende:
Sind
[..]
Sinds ze een haat topic opende op een user, en dat uitliep op SC?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:49 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ok ik val hier bijna in slaap, fijne nacht nog jongens en meisjes, 't was gezellig
jij ging anderhalfuur geleden al slapen!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:49 schreef MadJackthePirate het volgende:
Kan je geen ongelijk geven..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik zie liever zoiets
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:49 schreef MadJackthePirate het volgende:
Leuk wijffiequote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:51 schreef Wiebeldak het volgende:
[ [url=http://st.gdefon.ru/wallpapers_original/actors/47955_naomi-uotts_or_naomi-watts_1600x1200_(www.GdeFon.ru).jpg]afbeelding[/url] ]
Haar moet ik ook nog ff delen. Een prachtige vrouw.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:42 schreef spierbal het volgende:
[..]
Dat mag, blinde zien ook hele andere dingen.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:51 schreef Wiebeldak het volgende:
[ [url=http://st.gdefon.ru/wallpapers_original/actors/47955_naomi-uotts_or_naomi-watts_1600x1200_(www.GdeFon.ru).jpg]afbeelding[/url] ]
Die wil ik wel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:51 schreef Wiebeldak het volgende:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:52 schreef spierbal het volgende:
[..]
Idd mijn vermoeden klopt, en zwarte vlek.
Open een nieuwequote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:53 schreef -supergirl- het volgende:
oke nu ben ik het zatgooi maar dicht
Linksche meisjes met een eigen mening.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Post jij dan ook eens een fotoquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:53 schreef -supergirl- het volgende:
oke nu ben ik het zatgooi maar dicht
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij bent gewoon niet goed bij je hoofd.
Doet ze toch niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Post jij dan ook eens een foto
Vallen al deze foto`s in het niet bij
Nee want #ANONIEM#quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Post jij dan ook eens een foto
Vallen al deze foto`s in het niet bij
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:53 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Natalia Krimotovic is bjoetiful prostituute from russia.
Beetje dromerig type.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:58 schreef Braddie het volgende:
Deze is ook wel leuk:
[ afbeelding ]
(En stiekem heb ik een crush op d`r___! Echt al 3 jaar)
Ze is volbloed nederlands, sterker nog.. ze woont op 2,5 km bij me vandaanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:58 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ziet eruit als een Russische. Altijd fijn, die hebben iets vind ik
En dat post je zomaar hier, straks googled ze die afbeelding en gaat ze je achterhalen enzo! En lacht ze je uit omdat je een crush op haar hebt en zij je niet ziet staan! Of ben ik gewoon te hysterisch en moet ik ook mijn 3 jaar crush posten?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:58 schreef Braddie het volgende:
Deze is ook wel leuk:
[ afbeelding ]
(En stiekem heb ik een crush op d`r___! Echt al 3 jaar)
wie is 'de SC'quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:56 schreef Spatieloos het volgende:
Hoezo zou een topic dicht moeten van de SC, je hoeft toch niet naar het topic te gaan.
Ondanks dat, dit topic
Volgens mij weet ze allang dat ik een crush op d`r heb..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En dat post je zomaar hier, straks googled ze die afbeelding en gaat ze je achterhalen enzo! En lacht ze je uit omdat je een crush op haar hebt en zij je niet ziet staan! Of ben ik gewoon te hysterisch en moet ik ook mijn 3 jaar crush posten?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:01 schreef spierbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
grgr lisa en boshuizen
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Volgens mij weet ze allang dat ik een crush op d`r heb..
eindelijk. en blijf wegquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:03 schreef spierbal het volgende:
Ik ga mijn bedje induiken. De groetjes vrienden.
Vriendschap is een illusie.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:03 schreef spierbal het volgende:
Ik ga mijn bedje induiken. De groetjes vrienden.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die lijkt echt énorm op een kennis van me...
En dat gaat door tot de 2e machtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vriendschap is een illusie.
Soms trek je die conclusie.
wil je een natte lik van mijn hondquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:04 schreef spierbal het volgende:
[..]
Dit vind ik niet lief, en daarom ga ik in protest
WOW GOEIE SMAAKquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik zie liever zoiets
[ afbeelding ]
Nee wel van je poesquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wil je een natte lik van mijn hond
een natte link van je hond is vele malen beter dan je mond in de stront.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wil je een natte lik van mijn hond
Singer songwriter meisjes met gitaartjes en hoedjes en korte kekke festivalbroekjes.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:04 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze maakt nog goede muziek ook vind ik.
Lekker depressief.
je bestaat. en hebt een account op fok. dat is al erg genoegquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat heb ik nou weer gedaan
(-L-),,!,,
Doe maar de transseksueel, ja dat is een lastige héquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
oke het mannetje of het vrouwtje
MaaR ff serieus, zij is echt goedquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:06 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Singer songwriter meisjes met gitaartjes en hoedjes en korte kekke festivalbroekjes.
o-('-'Q)quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat heb ik nou weer gedaan
(-L-),,!,,
oh help. nu zit ik met een mond vol tanden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:07 schreef spierbal het volgende:
[..]
Doe maar de transseksueel, ja dat is een lastige hé
rechter oog aan de linker kant onderin, damn ik ben geen homo.quote:
Eens frankie, eens! One love.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Deze nachtbagger reeks begint me te irriteren. Geen namen, geen smerigheid, geen ander geklooi. Gewoon gezellig ouwehoeren in de nachtelijke uurtjes lijkt me niet zo moeilijk.
Doen we toch jongen, op die ene herpeskut na danquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Deze nachtbagger reeks begint me te irriteren. Geen namen, geen smerigheid, geen ander geklooi. Gewoon gezellig ouwehoeren in de nachtelijke uurtjes lijkt me niet zo moeilijk.
Is je kutverhaal al af Frank?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die was vies ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Doen we toch jongen, op die ene herpeskut na dan
Die gaat niet vandaag af maar ik ben op weg.quote:
Zou haar wel knallenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:02 schreef chroestjov het volgende:
Ja is goed Braddie, doe jij het maar met Lisa Boshuizen.
[ afbeelding ]
hey leef jij ook nogquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Peace and love, peace and love[ afbeelding ]
Wat leef je ernaar toe danquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:11 schreef -supergirl- het volgende:
ik wil geen lapo. pls niet ik pls pls pls
Ja want dan schijnt de zon zelfs 's nachts natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
khad em speciaal voor jou gereport
Nu blijf je nog even wakker om ons gezelschap te houden
ik lig in alle stilte in bed. ik dus niet. VOOROORDELENquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:12 schreef Wiebeldak het volgende:
Wat voor muziek hebben we nu aan staan? Niet posten! Daar ben ik gewoon benieuwd naar. Iedereen heeft nu muziek aan staan, dat weet ik zeker. Ik heb een setje van Dubfire aanstaan momenteel.
jij snapt emquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja want dan schijnt de zon zelfs 's nachts natuurlijk.
De zon scheint feitelijk altijd mister Know it all.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja want dan schijnt de zon zelfs 's nachts natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |