Nee wel van je poesquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wil je een natte lik van mijn hond
een natte link van je hond is vele malen beter dan je mond in de stront.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wil je een natte lik van mijn hond
Singer songwriter meisjes met gitaartjes en hoedjes en korte kekke festivalbroekjes.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:04 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze maakt nog goede muziek ook vind ik.
Lekker depressief.
je bestaat. en hebt een account op fok. dat is al erg genoegquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat heb ik nou weer gedaan
(-L-),,!,,
Doe maar de transseksueel, ja dat is een lastige héquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
oke het mannetje of het vrouwtje
MaaR ff serieus, zij is echt goedquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:06 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Singer songwriter meisjes met gitaartjes en hoedjes en korte kekke festivalbroekjes.
o-('-'Q)quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat heb ik nou weer gedaan
(-L-),,!,,
oh help. nu zit ik met een mond vol tanden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:07 schreef spierbal het volgende:
[..]
Doe maar de transseksueel, ja dat is een lastige hé
rechter oog aan de linker kant onderin, damn ik ben geen homo.quote:
Eens frankie, eens! One love.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Deze nachtbagger reeks begint me te irriteren. Geen namen, geen smerigheid, geen ander geklooi. Gewoon gezellig ouwehoeren in de nachtelijke uurtjes lijkt me niet zo moeilijk.
Doen we toch jongen, op die ene herpeskut na danquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Deze nachtbagger reeks begint me te irriteren. Geen namen, geen smerigheid, geen ander geklooi. Gewoon gezellig ouwehoeren in de nachtelijke uurtjes lijkt me niet zo moeilijk.
Is je kutverhaal al af Frank?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die was vies ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Doen we toch jongen, op die ene herpeskut na dan
Die gaat niet vandaag af maar ik ben op weg.quote:
Zou haar wel knallenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:02 schreef chroestjov het volgende:
Ja is goed Braddie, doe jij het maar met Lisa Boshuizen.
[ afbeelding ]
hey leef jij ook nogquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Peace and love, peace and love[ afbeelding ]
Wat leef je ernaar toe danquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:11 schreef -supergirl- het volgende:
ik wil geen lapo. pls niet ik pls pls pls
Ja want dan schijnt de zon zelfs 's nachts natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
khad em speciaal voor jou gereport
Nu blijf je nog even wakker om ons gezelschap te houden
ik lig in alle stilte in bed. ik dus niet. VOOROORDELENquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:12 schreef Wiebeldak het volgende:
Wat voor muziek hebben we nu aan staan? Niet posten! Daar ben ik gewoon benieuwd naar. Iedereen heeft nu muziek aan staan, dat weet ik zeker. Ik heb een setje van Dubfire aanstaan momenteel.
jij snapt emquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja want dan schijnt de zon zelfs 's nachts natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |